Työpäivän aloitus

Voi että oli ihana työpäivän aloitus.
Tulin töihin puolta tuntia ennen töiden alkua. Laitoin keittiössä kahvia.
Yksi miespuolinen työkaverini tuli myös ajoissa töihin. Olemme molemmat perheellisiä, mutta pikkujouluissa flirttailimme, suukottelimme ja hyväilimme toisiamme.
No tänä aamuna, molemmat ilmeisesti aika puutteessa, tavallaan törmäsimme toisiimme. Annoimme suukon toisillemme, hän kosketti rintaani ja toisella kädellä lantotani. Kiihotuin ja tartuin hänestä tiukasti kiinni.

Menimme naisten WC:hen, koska töihin saattoi saapua kuka tahansa. Siellä hyväilimme toisiamme, hän imi minua, olin aivan märkä. Ahtaasta tilasta johtuen olin lavuaarin päällä ja hän nai minua takaapäin. Hänellä oli ihanan kokoinen ja todella kova k..li. AAAaaahhhh. Laukesimme molemmat ja sitten WC:stä poistuminen oli taitolaji, kun töihin oli saapunut jo muitakin henkilöitä.
Nyt olen aivan taivaissa. Toivottavasti muutkin ovat.
Hyvää päivän jatkoa kaikille.
 
Just
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 13:43 Mrnnt kirjoitti:
Toivottavasti juttusi oli pelkkää fantasiaa, etkä ole oikeasti tommonen säälittävä jakorasia, mitä firman pikkujouluissa näkee paljon...
:LOL: Jätä kuule nuo kommenttis omaksi ilokseks vaan, senkin pihtaava sitruunap.illu! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Mrnnt
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 13:47 Just kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 13:43 Mrnnt kirjoitti:
Toivottavasti juttusi oli pelkkää fantasiaa, etkä ole oikeasti tommonen säälittävä jakorasia, mitä firman pikkujouluissa näkee paljon...
:LOL: Jätä kuule nuo kommenttis omaksi ilokseks vaan, senkin pihtaava sitruunap.illu! :LOL:

Fantasiana kyllä toimii, tuskin kukaan haluaisi puolisonsa toteuttavan kyseistä juttua. Vai miten on "just"?
Ehkä hieman tosikkona tässä, mutta hieman väsynyt seuraamaan sivusta noita työpaikkajuttuja kun edellisessä työpaikassa joka toinen tyyppi niitä harrasti.
Mutta myönnän, ehkä lähti turhan ärhäkästi toi eka kommentti multa...
Sitruunap.illua en tunnusta stringieni alla olevan. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Mimmi83
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 13:47 Just kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 13:43 Mrnnt kirjoitti:
Toivottavasti juttusi oli pelkkää fantasiaa, etkä ole oikeasti tommonen säälittävä jakorasia, mitä firman pikkujouluissa näkee paljon...
:LOL: Jätä kuule nuo kommenttis omaksi ilokseks vaan, senkin pihtaava sitruunap.illu! :LOL:
Kuuleppa kaveri, tää on eroottiset tarinat palsta. Älä ala arvostelemaan kirjoittajia. Yritä itse kirjoittaa tarina, jos kerran luulet osaavasi paremmin.
Typerä tosikko olet. Tarina on tarina, mutta niitähän tässä haetaankin. :kieh:
 
Just
Noh, sori että nyt aloin haukkumaan sitruunap.illuksi, mutta jotenkin kun itellä on "sellaset" fiilikset, niin tollaset kommentit kyllä latistaa tunnelman. :/

Ja täällä, jos jossakin on lupa tälläsiä rivoja kirjotella. =) Ei pahalla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2006 klo 09:14 Netta kirjoitti:
Voi että oli ihana työpäivän aloitus.
Tulin töihin puolta tuntia ennen töiden alkua. Laitoin keittiössä kahvia.
Yksi miespuolinen työkaverini tuli myös ajoissa töihin. Olemme molemmat perheellisiä, mutta pikkujouluissa flirttailimme, suukottelimme ja hyväilimme toisiamme.
No tänä aamuna, molemmat ilmeisesti aika puutteessa, tavallaan törmäsimme toisiimme. Annoimme suukon toisillemme, hän kosketti rintaani ja toisella kädellä lantotani. Kiihotuin ja tartuin hänestä tiukasti kiinni.

Menimme naisten WC:hen, koska töihin saattoi saapua kuka tahansa. Siellä hyväilimme toisiamme, hän imi minua, olin aivan märkä. Ahtaasta tilasta johtuen olin lavuaarin päällä ja hän nai minua takaapäin. Hänellä oli ihanan kokoinen ja todella kova k..li. AAAaaahhhh. Laukesimme molemmat ja sitten WC:stä poistuminen oli taitolaji, kun töihin oli saapunut jo muitakin henkilöitä.
Nyt olen aivan taivaissa. Toivottavasti muutkin ovat.
Hyvää päivän jatkoa kaikille.
VOI ETTÄ KUULOSTI KIVALTA, KERROHAN TUNTUKO JÄLKEENPÄIN NIINKUIN OLISIT TEHNYT VÄÄRIN?
MÄ OLEN PERHEELLINEN JA UNEKSINUT MYÖS TYÖKAVERITANI, MÄRKIÄ AJATUKSIA KAIKEN PÄIVÄÄ, JA OON AJATELLU ET MITÄS SITTE KUN SE TAPAHTUU,JA PYSTYNKÖ SIIHEN?? KERRO KOKEMUKSESTASI ?EIHÄN SE MAAILMAA KAADA EIHÄN?
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus

Yhteistyössä