Tiukkana

Elikkäs joko minä olen tiukka ja mieheni kookas tai molempia, mutta alkaa menemään hermot näitten seksitouhujen kanssa. Alku on aina sellasita venyttämistä ja säheltämistä ja tuskaa että saadaan vehje sisään. Siitä eteenpäin seksi on kyllä nautinnollista ja kipu menee ohi. Mutta sekisn jälkeen on hyvä kun voin istua.. Ja jos saman päivän aikana tunteet kuumenee uudestaan ja tekisi taas mieli niin se vasta tuskaa onkin. Olen edellisestä panosta niin hellänä että enemmän se kipua on kuin nautintoa. Liukuvoiteet ja rentoutusharjotukset on kokeiltu..ei auta.. Mitä tässä keksii? :/ Eikä mitään "mies vaihtoon" kommentteja, hän on ihanin ja rakkain asia minulle maan päällä. Onko kellään vinkkejä?
 
bööis
No, hyvä, että saatte kuitenkin ähellyksen jälkeen sisään. Meillä kun ei onnistu sekään vaikka kuinka ähellettäs :headwall: .
Mulle gyne sanoi, että mun täytyy lantionpohjanlihaksia harjoittaa kun ei meinannut sisätutkimuskaan onnistua kun jännitän alapään lihaksia niin kovin. Eli voi olla kyse jostain tällaisestakin. Ikävä ongelma ja varsinkin tuohon lapsentekoon vaikuttaa jonkun verran :'( .
 

Yhteistyössä