mitä ovistestejä käytätte?

Kipinä
Tilasin mammaksilta ovistestit, eikä tullut plussaa esiin, vaikka testasin aamua iltaa. Sen vuoksi testasin paljon, kun tunsin itse ovulaation. No, plussaksi ei muuttunut millään, eikä sitten pakastesiirtoa tehty. Mutta tulinpa luomusti raskaaksi tästä "ovulaatiottomasta" kierrosta. ;) EN siis luottaisi enää halpistesteihin. Toisilla toimii, toisilla ei.
 
Ihan S-marketin hyllystä. Samoja testejä ne käytännössä on kuin apteekissakin, mutta ilman sitä muovikoteloa päällä. Minulla nyt esim. hailakkaa viivaa ja varmaan parin päivän päästä ois se tumma...
 
Mä ostin eka netistä mammaksi... testejä, ei mitään iloa. Lekuri sano et unohda ne netin testit ja osta apteekin. Ostin apteekista jotain Acon firman tekemiä. Tosi hyviä testejä. Selviä. Sit jouduin vaihtaan Clinic merkkisiin kun apteekis ei noita Acon juttui ollu. Clinic näytti kp 21-24 positiivista ja senkin jälkeen hieman epäselvästi positiivista. Testailin huvikseni yli tarpeen, kun vähän epäilin testejä. Eikä sitä ovista ikinä sit tapahtunutkaan, vaikka testit niin näytti. Et Aconeita aion kaivaa jos viel tarvii.
 
Kaverilla on luomukaksoset kierrosta, jossa ei testien mukaan tapahtunut ovulaatiota. Itse en ovuloi testien mukaan, mutta verikokeiden ja ultran mukaan kylläkin. Tosin tutkimuksen seurantakierrossa en tikutellut itse.
:/
 
Mä käytin ekaks apteekin testejä, mutta ovat aika kalliita joten tilasin netistä testejä. Apteekin testeillä ovis näkyi helposti. Mammaksi testeillä ekalla kierrolla en saanut ihan samanvahvusia viivoja mutta myöhemmillä kierroilla kyllä. Ne nettitestit ei varmaan oo niin herkkiä kuin apteekin vastaavat.
 
Olen käyttänyt jo pitkään mammaksin liuskatestejä ja mielestäni ne ovat toimineet hyvin. Silloin kun ovis on ollut, olen saanut sen ovistesteilläkin näkyviin. Tosin alkuun olin monen kuukauden ajan epävarma niiden viivojen kanssa, kun en oikein osannut tulkita viivojen vahvuuksia.

Apteekin testeistä olen kokeillut Clearblueta, mutta en saanut niillä ovista bongattua, siinä kierrossa ei varmaan ovista ollut. Minulla menee testejä niin paljon, että en raski niitä apteekista ostaa.
 
testari
Mä ostin citymarketista rsfu:n liuskatestejä ja sain heti tässä kierrossa oviksen kohdilleen.Viivojen kanssa kyllä tuntui ensin epävarmalta,mutta kun maltoin odottaa sen 10 min. niin kyllä siltä selvät viivat sain. Muistaakseni hinta oli jotain 7-8 ?/7 kpl.
 
Clearblue
Hei,

tuli kokeiltua paketti Clearbluen digitaalisia testejä.Paketissa laite ja 7 "tikkua", hinta 35,80 euroa eli törkeän kalliita.. Toisaalta toimi hyvin, ei epäselvää onko ovis vai ei.
Testatessa otetaan "tikusta" tulppa pois ja työnnetään testilaitteeseen. Näytteenoton jälkeen näyttö alkaa vilkkua ja jonkun ajan päästä voi lukea tuloksen. Näkyy hassuna oikeallepäin levenevänä luiskana. Jos se kokonaan tumma->ovis. Jos ei (alkupäässä vain tumma alue)->ei ovista.
Ei tarvi miettiä viivan paksuutta tms. Siitä plussaa.

Toisaalta olen saanut bongattua oviksen Acornin internetistä (www.kotitestit.com) tilaamillanikin testeillä, jotka tulee todella paljon halvemmiksi, mm. 10 kpl 13 euroa... Ajattelin kuitenkin nyt ekaan inssiini käyttää noita Clearbluen testejä, ettei varmasti tule tulkintaongelmia. Mulla kun välillä se tulosviiva noissa nettitesteissä ei ihan yhtä tumma ole kuin vertailuviiva, mutta silti siis ovis.

Tsemppiä kaikille, pidetään peukkuja, että käärö saataisiin kotiin!
Lumis
 
Harmaileva vieras
Hei!

Täälläkin käytetään kotitestit . comin Advanced LH -testejä - ovat tosi hyviä & edullisia. Minulla ainakin toimii ja ovis bongattu joka kierrosta... laihoin tuloksin kylläkin :headwall:
Suosittelen!
 
Heippa,
Minä liputan myös clerabluen nimeen. Keväällä tilasin netistä aconin testejä, jotka mielestäni tosi epäselviä. Nyt tikutin la clearbluella kp 17 ensimmäistä kertaa eläessäni ovulaation. On tosi selkeä ei voi jäädä epäselväksi. Lapsettomuuslääkäri sanoi, että jos ovulaation tikuttaa niin testien tekeminen tulee lopettaa siihen siltä kierrolta. Tämän jälkeiset tulosket sotkevat vain turhaan. =)
 

Yhteistyössä