Hakutulokset

  1. K

    ~Elokuiset 2020~

    Työviikko korkattu. En oksentanu työpäivän aikana kovin montaa kertaa. Tää on kyl järkkyä tää olo. Suosittelen kuitenkin kokeileen närästyslääkettä. Ite kävin hakeen apteekista renniee ja se helpottaa ainakin välillä vaikkei silleen varsinaista närästystä ookkaan. Ruuan jälkeen kun ottaa yhen...
  2. K

    ~Elokuiset 2020~

    Hui oottepa paljon kirjotellu. Mä sain varattua neuvolan ja samalla katottiin jo ultraankin aika. Jotenkin olo on silti niin epäuskoinen. Oireita kyllä on. On ollu niin pahaolo etten oo pystyny pariin päivään yhtään mihinkään. Torkun vaan kaikki aamupäivät. Ja sit yökin eikä oikein mikään uppoo...
  3. K

    ~Elokuiset 2020~

    Moi. Kai minäkin tänne voisin tulla vaikka oonkin laiska kirjottelija. Hämmennyshän tässä on suuri koska yritystä takana jo neljä vuotta. Ja ikääkin rupee oleen. Nyt kuitenkin kävi niin että viimeviikolla rupesin miettiin, että eikö pian pitäis menkkojen alkaa. Ihmettelin kun rinnat oli arat ja...
  4. K

    Lokakuun lutuset - Lokakuussa **MEIDÄN KUU**

    Kasenja Itse kokeilin tohon tissillä tohottamiseen tuttia. Meillä neiti ei siis oikeesti huoli tuttia ollenkaan, mutta jos pää pyöri kovasti kun imetin tai siis yritin, niin laitoin tuttia pari kertaa suuhun. Imas siitä pari kertaa ja sylki pois ja uudelleen sama. Mutta jotenkin se pään...
  5. K

    Lokakuun lutuset - Lokakuussa **MEIDÄN KUU**

    Onnea kovasti kaikille vauvan jo saaneille!!! Ja todella paljon jaksamista viimeisille metreille niille jotka sillä matkalla vielä ovat! Täällä vietetään vauva-arkea täysillä. Isäntä lähti tänään töihin takas, oli kaksi viikkoa kotona. Kauheen nopeesti aika menee, itte oikein hirvittää että...
  6. K

    Lokakuun lutuset - Lokakuussa **MEIDÄN KUU**

    Huomenta! Ja juu, nopeesti kun koettaa kirjottaa niin tulee vääriä kuukausia :D :D, eli 4.10 syntyi. Jos vaikka kerkeis synnytyskertomusta värkkään kun neiti nukkuu isänsä kanssa.... Olin miehen säbä peliä kattomassa, kun siinä istuskellessa tuntui sellanen poks mahassa ja samassa hulahti...
  7. K

    Lokakuun lutuset - Lokakuussa **MEIDÄN KUU**

    heippa kaikille! Tulin noppesti ilmoittamaan että meille syntyi tyttö la 4.9. klo 19.31. 51 cm ja 4280g. vkot 39+4. Tänään päästiin kotiin. Tulen kirjotteleen lisää jahka ehdin paremmin.
  8. K

    Lokakuun lutuset - Lokakuussa **MEIDÄN KUU**

    Kiitos uudesta pinosta!!! No niin nyt se on sit virallisesti meiän kuukausi....apua! Kävin tänään neuvolalääkärissä. Kaikki on ok ja vauvan kokoarvio tällä hetkellä n.3600g. Mutta se on vaan arvio ja ainakin yhden tutun kohdalla toi lääkäri arvioi yläkanttiin. Ja kuulemma kohdunkaulaa on...
  9. K

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Onnea isosti vauvautuneille!!! Huih, aatelkaa huomenna alkaa meidän oma kuu! Siihen mihin alkuvuodesta tuntu olevan ikuisuuden matka, nyt se on tuntien päässä. Ai niin pitäskö niitä vaippoja tosiaan ostaa :D :D Omaa napaa. Viikonloppuna oli niitä kaikenlaisia olotiloja, niin nyt ne on...
  10. K

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Iitalle onnea naimisiin menosta! Toive paljon onnea uudesta perheenjäsenestä. Mitähän vielä piti kommentoida. Täällä on tuntemuksia ollut nyt muutamana iltana. On ollut oikein kunnon viiltelyjä tuolla alapäässä. Ja eilen illalla oli kunnon jomotukset selässä. Siis sellaset mitä joskus...
  11. K

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Ruumää ja Vilja tsemppiä! Aina kun joku ilmottaa että nyt tapahtuu on pakko käydä vakoilemassa että mikä olikaan laskettu aika. Vertaa aina siihen omaan. Mä pelästyin tänä aamuna kun asukki ei liikkunut ollenkaan. Yleensä siis kun aamulla herään niin asukki potkii vähän aikaa. Nyt ei...
  12. K

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Onnea Addoda! Täällä poksu eilen 38vk. Ei mitään muuta ihmeellistä. Olo rupee oleen hankala ja vatsa on tiellä, mutta aattelen vaan että ei enää montaa viikkoo. Luulen että mennään kyllä sinne lasketun ajan tienoille. Tai välillä oon ihan varma että tää tulee ihan just ja välillä taas että ei...
  13. K

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    cubula mä myös luulen että ne ei oo liitoskipuja, koska niitäkin löytyy ja ovat erilaisia. Jospa ne sit tekis tosiaan valmisteluja tuolla alapäässä. Onha mulla jo paikat kuulemma pehmenneet. Eilinen ilta oli kyllä hyvin erikoinen. Oltiin koko päivä liikenteessä ja nukuin sitten alkuillasta...
  14. K

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Ihana toi babynest. Ite en osaa ommella ollenkaan :(. Kaveri kyllä osais siltä vois kysyä :). Oli pakko tulla kysäseen, että onko muilla kirvelyä alapäässä? Se on vähän niinkun ois virtsatietulehdus, mutta ei kuitenkaan oo. Esiintyy ainakin välillä kun toi asukki kääntelee päätään tuolla...
  15. K

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Mä en pysty gavisconeja syömään, tulee oksennus, mutta sellanen nieltävä nimeltään Ranixal on auttanut paremmin kun rennie. Renniet alko myös meinaan tökkiä, kun niitä on syönyt niin paljon. Pari kertaa päivässä tota Ranixalia, niin on helpottanut ainakin vähän. Neuvolalääkäri siis mulla...
  16. K

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Ninni1234 paljon onnea rinsessasta. :) :flower: Chocolatebox, ihan ihme terkka sulla, täytyyhän nyt ammatti-ihmisen osata vastata kysymyksiin tai ainakin ottaa selvää. Tollanenhan jättää kauheen epävarmuuden, tosi kurjaa! Täällä ei mitään kurjuutta kummempaa. Ei paljon oo viittiny...
  17. K

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Kovasti onnnea malttamaton!!! Ihanaa kun pääsitte jo kotiinkin. Tänään kävin neuvola lääkärissä. Pissa oli onneks puhdas, jee, eli ei huolta. Lääkäri käski käydäö ostamassa tukisukat, koska jalat on niin turvoksissa. Kävin sitten hakemassa ja kyllä nauratti ittee kun niitä osti, jostain...
  18. K

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Huomenta! Meilläkään ei ole vielä päätetty kummeja tai nimiä. Oikeastaan nimestä ollaan mietitty sen verran että katellaan kun asukki maailmaan tulee että minkälainen kaveri sieltä tulee. Oi, ois ihana päästä kampaajalle. Edellisestä kerrasta on tosiaan aikaa ja mullakinj on lyhyt tukka...
  19. K

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Mä olin kans varma kun viimeks synnärille menin, että kyllähän ne vielä kotiin laittaa. Mutta jotenkin vaan sillon kotona tuntu, että nyt lähdetään, matkaa oli n. 40 km. Lapsivedet siis meni kotona, mutta onneks en jäänyt niitä supistuksia odottaan vaikka niin ohjeistettiin, koska niitä ei...
  20. K

    Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

    Huomenta! Onnea uusiäippä!!! Toivottavasti pääset pian vauva-arkeen kiinni! Täällä ollaan nyt sitten eilisestä asti oltu virallisesti äippälomalla, hui :). Sen kunniaks sain toissayönä oikein kunnon flunssan. Nyt sitten niistetään ja tuhistaan ja juodaan puolukkamehua. Kattelin tota...

Yhteistyössä