Hakutulokset

1. K

***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

Huh huh, vihdoin kotona! Viikonloppu meni reissun päällä ja täytyy sanoo, että vaikka sänky olikin mukava, tuli omaa sänkyä ikävä :). Tulipahan yhdet lakkiaiset vietettyä ja nähtyä mukavia ihmisiä. Kiitos uudesta pinosta. Ite kun en näitä hommia oikein handlaa, niin en oikein osaa tehä tommosia...
  2. K

Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

hippimamma: Oi ei isot pahoittelut! Mulla supistelee vatsaa lähes päivittäin ja oon siitä hiukan huolissani. Myös jalat on iltasin turvoksissa ja kipeät. Ens viikolla on onneks neuvola ja ajattelin asiasta tiedustella, että mitä tehdä. Mellä ei kans ultrakuvat ollu kauheen selkeitä, mutta...
  3. K

Elli mä tässä ihan samaa ihmettelin, tai oikeastaan mulla meni niin, että ensin tunsin liikkeitä ja sit en juurikaan. No ultrassa kun katottiin eilen, niin istukka on siirtynyt tohon keskelle eteen. Ultraaja sano, että istukan paikka on todennäkönen syy etten tunne liikkeitä. Että tuntuvat...
  4. K

Sehän poksuu puoliväli tänään =). Tuntuu että vastahan sitä raskautu, mutta kuitenkin tuntuu että loppuun on ihan tuhottoman pitkä aika. Huomenna päästään ultraan kattomaan otusta masussa. Onko kellään tietoo voiko näillä viikoilla supistella jo? Tänään on silleen nahka tuntunut välillä...
  5. K

Mulla ei keretty ekassa synnytyksessä ees antaan mitään lääkkeitä tai kivunlievitystä. Synnytys kesti alta neljä tuntia. Eli synnytytstä ootan oikeastaan ihan ilosella mielellä. Vaikka meillä siis kolmas lapsi tulossa, niin biologisesti on toinen. Voiko mun LAn korjata 7.10, kun on vahingossa...
  6. K

Ei olla kyllä juurikaan edes keretty miettimään vaunuja tai oikeastaan muitakaan juttuja, ehtiihän niitä sitten toivottavasti myöhemminkin esim. kesälomalla =). Täällä vietetään sairastupaa räkäsen pojan kanssa. Oon leikkiny reipasta ja tehny ruokaa ja pullataikina on nousemassa ja vielä...
  7. K

Moi! Vieläkö mahtuu yksi odottaja mukaan? La ois 7.10.14. Kolmas lapsi ois tähän talouteen tulossa. Tays on synnytyspaikka Lueskellu oon teiän juttuja jo alusta alkaen, mutta en oo saanu aikaseks kirjautua. Nyt kuitenkin sain vihdoin istuttua tähän koneelle ihan rauhassa. Oloja ei oo...

Yhteistyössä