Hakutulokset

1. K

Lokakuun lutuset *Syyskuussa*

Kiitos uudesta pinosta! Hirvittää ajatella, että tässä kuussa jo varmasti rupeaa vauvoja tähänkin pinoon tulemaan. Kun on lueskellu noita aiempia pinoja on aina aatellu että lokakuuhun on aikaa, mutta nyt ei oo enää aimepia pinoj, me ollaan seuraava kuukausipino :) Uusiäipälle paljon paljon...
  2. K

Lokakuun Lutuset *Elokuussa*

Chocolate Box Mäkin oon haaveillu että saisin aikaseks ruveta kutoon. Löytys kotoo tarvikkeetkin, mutta laiskuus. Haluaisin kutoo sellasen toukkapussin, ei ois ees vaikee. Vois olla ihana masuasukille sitten talvi aikaan. Meillä lääkäri tekee kokoarvion normaalisti siinä vkolla 36-37. Käytössä...
  3. K

Huomenta! ninni1234 En mäkään saikkua helpolla saanu. Piti oksentaa ensin kaikki pihalle ennenkun uskoivat että mun on oikeesti todella paha olla enkä pysty töissä olemaan. Aikasemmin kirjottivat vaan muutaman päivän. Toiselle kaverille joka on saman neuvolan asiakas sanottiin, mutta eri...
  4. K

Pakko tulla kertoon, kun mulla oli ihana työterveyslääkäri tänään. :) Se oli jotenkin niin kauheen onnellinen mun raskaudesta vaikka en oo koskaan ennen häntä tavannut. Kyseli kovasti että onko kaikki valmiina yms. Ja sano vaan että kyllä kannattas ruveta laittaan valmiiks, kun vielä jaksaa...
  5. K

Neuvolassa käyty ja kaikki ok. Ke on neuvolalääkäri ja luultavimmin kirjottaa nyt saikkua äippäloman alkuun asti. Oooteko muut saanut "käskyn" mennä sreptokokki kokeeseen? Se on siis joskus viikolla 37, muistaakseni. Terkka sano että kannattaa varata aika jo ens viikolla niin saa sitten...
  6. K

Ootte paljon keskutellut jaksamisesta. Minähän yritin kaks päivää viimeviikolla töissä, kunnes toisena päivänä oksensin kaikki mitä suuhuni laitoin. Kyllä siinä teki päätöksen, että enää en töihin palaa ees kokeileen, vaikka sairaslomaa ei ookkaan kun seuraavaan neuvolaan. Saa kirjottaa sillon...
  7. K

Malttamaton, ihana masukuva. Itse en kuvaa, mutta viime viikonloppuna katselin sivuprofiilia mökillä ikkunasta ja purskahdin nauruun ja totesin isännälle, että on se iso. Mä sain tänään sairaslomaa seuraavaan neuvolaan asti eli melkein 1,5 viikkoo. Ja luultavasti siitä sitten äitiysloman...
  8. K

Joku aiemmin kyseli isyyspakkauksista. Mä oon miettiny kans että pitäskö tehä. Tämähän on siis meidän ensimmäinen yhteinen lapsi. En tiedä onko hän saanut aiemmin pakkausta. Mitähän siihen voisi laittaa? Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan :) Huomenna ois aika työterveyslääkärille, katotaan mitä...
  9. K

Kiitos uudesta ketjusta....huih lokakuu kurkkii nurkan takana, hurjaa :) Tsemppiä teille jotka joudutte vuodelepoon, ei varmasti oo kauheen helppoo olla. Mulla on sellanen tunne että työt on nyt mun osalta tehty. Kaks päivää oon nyt loman jälkeen ollu ja tänään oksensin ulos kaiken mitä...
  10. K

***Lokakuun lutuset heinäkuussa***

huh huh....josko rupeis jo viilenemään? Täytyy kyllä sanoo, että tulee oltua vaan sisällä tämmösillä säillä. Ulkona ei pysty kertakaikkiaan oleen :(. Onneks koirakin on päättänyt ettei jaksa olla ulkona. Niinpä me molemmat köllötellään sisällä. On muuten hurja aatella, että reilun neljän viikon...
  11. K

huh huh hellettä..... Jenni-Julia kuulostaa aika erikoiselta tollanen lääkärikäynti. Tosi ikävää :( Kuinkas te pärjäätte näitten lämpimien ilmojen kanssa? Mulla oli eilen todella tukala olo koko päivän. Vatta kovotteli ihan koko ajan jos yritti jotain tehdä ja selkä kipeyty. Ens viikolla...
  12. K

marieh mulle ainakin neuvolasta sanottiin kun asiasta kysyin, että kyllä voi ottaa lisäksi vielä magnesiumia. Mä käytän kans suolaa hätäapuna. Ja huomaan että jos syön suolasta illasta niin olo on parempi.
  13. K

toive3<3 Mä oon pohtinu sekä noita kantoliina ja reppujuttuja sekä synnytystä. Liinaa kokeilin viimeks ja muistaakseni myös reppua, mutta koska olen iso rintainen tuntu että rinnat oli tiellä. Täytys varmaan tutustua asiaan paremmin, onko jotain hyviä sivustoja mistä asiaa vois käydä lukemassa...
  14. K

No niin tänään on neuvolassa käyty ja saarna kuunneltu. Sain tehtäväks mitata viikon ajan 4 kertaa päivässä verensokerin. Jos lukemat on ok niin sit ei luultavasti enää tartte, tai en minä tiedä siitä ei muuten puhuttu :D. Onneks se aamun arvo ei ylittänyt kun 0,3 sen sallitun, että ei mikään...
  15. K

Minä kosahdin siitä sokerirastuksesta. Ensinnäkin se oli itelle ihan tuskaa ja kateellisena katselin niitä muutamaa muutakin jotka siellä olivat samalla asialla ja heillä ei näyttänyt tekevän ollenkaan pahaa koko homma. Ensimmäinen tunti oli järkyttävä, mutta sitten vähän helpotti. Eilen...
  16. K

On ihanaa kun täällä kirjotellaan paljon. Toivottavasti jatkuu loppuun asti. Oon lukenu noita muittenkin ketjuja ja jotenkin on tylsän tuntusia sellaset ketjut joissa ei tapahdu mitään. Versinkin viimeisinä kuukausina teistä on varmasti vertais apua :), kiitos siitä jo etukäteen. Tänään olin...
  17. K

Kiitos uudesta pinosta :) HUomenna olis sokerirasitus. Kohta pitää ruveta tankkaan että jaksaa sitten olla syömättä. Mua kyllä pelottaa se ihan älyttömästi. Pelkään että oksennan sen mössön ulos ja homma menee pilalle :( Kuuluuko teillä muilla neuvolat yms työaikaan? Tai siis tarviiko tehdä...
  18. K

***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

Heips! Eipäs ookkaan taas tullu aikoihin kirjotettua, kun kaikki voimat menee siihen että jaksaa käydä töissä. Nukun aina töitten jälkeen vähintään yhdet päikkärit. Oon kyllä käyny lukemassa teiän kirjotuksia. Paineen tunne Mäkin oon tuntenu ja huolestuin, mutta jotekin huokasin kun täältä...
  19. K

Huomenta päivää! Senya millasia sun supparit on? Mulla tuntuu että vattaa kiristelee päivittäin, mutta ei neuvolassa reagoitu siihen mitenkään vaikka sanoin että päivittäin tulee. Ja varsinkin kun oon töissä. Oon nyt ollu eilisen ja tän päivän kotona, kun oksennan väh. kerran päivässä. Ei...
  20. K

Viikonloppu kolkuttelee ovella :) Onko kellään muilla olo huonontunut nyt, kun on ollut lämpimiä päiviä? Onko turvotusta? Tuntuu kun oma olo ois huonontunut. Tänäänkin töissä oksentanut :(. Pitääköhän soittaa terkalle. Kuitenkin neuvolassa viikolla oli kaikki kunnossa. Tuntuu että väsyttää...

Yhteistyössä