Huomenta!
malttamattomalla siellä jännät paikat! =) Mulla alkoi tuon keskimmäisen synnytys noin lapsiveden menolla =) Sitten kun piti käynnistellä, niin supistukset alkoivat itsestään siellä salissa lääkäriä odotellessa ja synnytys etenikin sitten oikein tosi vauhdikkaasti. Poika sai sitten valitettavasti infektion sen varhaisen lapsiveden menon takia, yli vuorokausi oli aikaa siitä lapsiveden menosta siihen kun poika synty. Nykyään tuo asia huomioidaan paremmin, kun niitä streptokokkinäytteitä otetaan ja tulehdusarvoja seurataan ja antibiootteja laitetaan ajoissa. Tuo mun synnytys oli 2001. Niin, ja hajutonta oli se lapsivesi mullakin.
Hyvin meni mun autoilut. Vatsa tuntui kireältä ja kipeältä eilen kotimatkalla, kun tuli siellä niin paljon tuota paikallaan istumista ja sain kauheat ilmavaivat siitä
Tai sitten se oli tuo syöminen, kun oli epäsäännöllisempää kuin kotona ja kolmesti syötiin viikonlopun aikana seisovasta pöydästä :O Tänään on neuvola, taitaa vaa'allakin nyt näkyä nuo syömiset
Tosin sain siitä istumisesta turvotustakin hiukan.... Enää en halua kyllä tuollaisia autoiluja tehdä tämän raskauden aikana.
Ihanaa torstaina pääsen kampaajalle. On edelliskerrasta aikaakin ja tukkakin on sen näköinen
Lyhyt tukka, niin on ikävän näköinen se "uloskasvanut" entinen leikkaus. En ole värjännyt hiuksia nyt ollenkaan sitä tahtia, kun muulloin, maaliskuussa olin kampaajalla viimeksi ja silloin on väriä laitettu, nyt on tarkoitus laittaa taas vähän väriä. Normisti värjäilen kotiväreillä varmaan kerran kuussa
Mites muut?
On kyllä jännää nyt, kun alkaa vauvoja putkahdella =) Mulla kun on se loppukuun la, niin tulee varmaan se olo, että kaikki muut paitsi minä
Toivottelen parhaita mahdollisia oloja kaikille!
Piti vielä ahdistella sellaista, et meillä on vielä kummiasia ihan auki!! Siis puhuttu ollaan siitä miehen kanssa kerran, muttei olla osattu päättää, ketä kysyttäisi kummeiksi :O Onhan tässä toki aikaa vielä, mutta... Myös nimet on hakusessa vielä.
Elli ja Nillestiina 32+4 :heart: