Hakutulokset

  1. T

    Toukokuun Tömistelijät 2016 *Joulukuussa*

    Hei kaikki! Ilmoittautuisin vielä porukkaan mukaan, jos vain mahtuu! :) Olen siis 26v. ja odotamme perheeseen toista lastamme <3 LA olisi 16.5. (synnytys TAYSissa) ja ikäeroa lapsosille tulee n. 2 viikkoa vajaa 2 vuotta :) Onko teillä olemassa Facessa suljettua ryhmää, johon vielä mahtuisi...
  2. T

    G: otitko synnytyksessä peräruiskeen?

    Minulla käynnisteltiin esikoista kolme päivää, ja kun lopulta päästiin tositoimiin, todettiin vain, että nyt saat sen (peräruiskeen) :) Ei siis edes kysytty, vaan passitettiin hoitohuoneeseen - ja kiva kyllä oli ponnistaa pelkkää vauvaa, eikä kaveriksi myös p*skaa siihen pöydälle :D
  3. T

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Ilmoittauduin teidän joukkoonne mukaan jo pari kk sitten, ja tarkoituksena oli aloittaa yritys nyt syys-lokakuussa, mutta ehkäisy jätettiinkin pois jo elokuussa. Meillä kävi niin mieletön onni, että tärppi kävikin jo tuosta ensimmäisestä "yritys"kerrasta! ♡ Onnen ja shokin sekaisin tuntein...
  4. T

    Vauva vuodelle 2016 <3

    ToKa89 ilmoittautuu joukkoon mukaan! Olen lueskellut kuukauden päivät tätä ketjua, ja vaikka meillä alkaakin varsinainen yritys vasta loka- tai marraskuussa, niin liityn silti jo mukaan keskusteluun ja teidän muiden tsempittämiseen! (y) Toiveissa olisi siis kesä- tai syysvauva (ihan minun...
  5. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Tyylikkään myöhässä tulen kertomaan, että meillekin syntyi (en saa korostettua puhelimella) 6.6. klo 2.25 kolmen päivän käynnistelyn jälkeen 3645g ja 52cm pörrötukkainen poika <3 sairaalassa vietettiin kolme päivää vastasyntyneiden teholla (ja vielä kaksi vuodeosastolla), kun poika sai...
  6. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Onnea taas vauvautuneille! :) <3 itse liityn tällä viikolla joukkoon, käynnistelemään lähdetään nimittäin tänään, aivan hetken päästä, hepatoosin vuoksi! Osastolla siis ollaan vielä melko hämmentyneinä ja jännittyneinä, mutta silti kovasti tulevaa koetusta ja rakasta odottaen! <3
  7. T

    Lontoossa: mikä kortti 3 päivän ajaksi matkustamiseen?

    Ja museoihin on joo vapaapääsy, ainoastaan tietyt erikoisnäyttelyt on maksullisia :)
  8. T

    Lontoossa: mikä kortti 3 päivän ajaksi matkustamiseen?

    Oyster card ehdottomasti, jos aiotte paljonkin matkustella! Päivän maksimikulutus on 7£, eli kun matkakulut saavuttavat tuon summan, niin kortti lakkaa maksuttamasta. Me kuljettiin kolmen päivän aikana ihan mielettömästi busseilla ja metroilla, kun oli niin äärettömän helppoa, ja kahden hengen...
  9. T

    Kamalimmat/omituisimmat/noloimmat tarjoilut joihin olet törmännyt?

    Onpas jäätäviä kuvauksia :S Omia, hieman hämmentäviä, kokemuksia tulee mieleen pari... Ensimmäisenä (vaikkakaan ei niin pahana, mutta hämmentävänä kokemuksena) tuli heti tämä mieleen: toimin vuosikymmen sitten isosena seurakunnan riparilla, ja rippikoululaiset saivatkin sitten halutessaan...
  10. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Oi, voimia jousittarelle! :) <3 Kyllä mä olen niin onnellinen, että tuli viileet ilmat! Viikonloppu oli jotain niin hirveetä helteineen, ettei tosikaan.. Nyt en tänä kesänä enää valita, vaikka olis pelkästään vaikka viileetä (vissiin, kun on mahasta päässy) <3 ;) Itselläni on sappiarvot...
  11. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Oiskohan Letulla jo oma pallero sylissä?? Ihanaa ja omaa jännitystä herättelevää seurata, miten kesäkuisia alkaa tulla maailmaan :) Täällä poika kovasti venyttelee ja koputtelee nyrkeillä <3 välillä venytykset tuntuu jopa ikäviltä, mutta yritän nauttia niistä vielä sen aikaa, kun niitä saa...
  12. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Ooooo, oon ihan innoissani lukenu ketjua taas monta kertaa päivässä, kun te muut mamat niin innokkaasti kirjotatte tänne! :) Mutta kun luen päivityksiä puhelimella, niin ei sitten itse tule tänne oikeastaan lainkaan kirjoiteltua (muutaman kerran kirjoitin puhelimella pitkät sepustukset ja...
  13. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

    Tänne kuulunut hyvää lähiaikoina :) Naperosta on tullut kova vipeltäjä (vkot 24-28 on ilmeisesti niitä aktiivisimpia), mutta viime yönä alkoi ylävatsaa poltella enkä sitte oikein saanut nukuttuakaan.. Tänään ollut ylävatsa (ja välillä myös alavatsa) piukean oloinen ja ollut sellaista puristavaa...
  14. T

    Pitäisikö huolestua? Alkuraskaus, kipu

    Ei kyllä pitäis olla huolta! Itselläni oli juurikin noita menkkamaisia kipuja noilla viikoilla ja olivat luultavimmin vain kohdun kasvukipuja -kivuista huolimatta täällä porskutellaan vko 24+0 ja tervettä poikaa odotellaan :) niin ja edelleen vihloo ja polttelee välillä - ovat ihan normaalia...
  15. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

    Äitiyspakkauksesta: Me ajateltiin odottaa, että millainen se tämän vuoden paketti on. Laitan sitten hakemusta menemään vähän senkin mukaan, että kumpaa pakettia toivottaisiin =) Esikoinen kun tulossa, niin toivottaisiin sitten, että saataisiin mieluisa paketti - vaikka väliähän ei loppujen...
  16. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Tänä aamuna käyty myöskin rakenneultrassa! Hieman tympeästä kätilöstä huolimatta erittäin hyvä mieli, sillä kaikki oli vauvalla oikein hyvin! :heart: Painoa oli 346g, ja meille on kyllä 100% varmuudella tulossa POIKA! Oltiin niin innoissamme, ja itkukin tuli, kun olin koko ajan tiennyt, että...
  17. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Isonalle, mulla ainakin on ihan kunnon iskias. Selällään makaaminen ei onnistu, kun kinnaa koko ajan oikealta alaselästä. Tavaroiden nostelu ei oikein onnistu, kun alkaa hetken päästä särkeä ja kinnata. Eli kohta en tee vissiin yhtään mitään :p Lettu, miksiköhän tuo jalkoihin asti särkeminen...
  18. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Täällä käyn edelleen joka päivä (ja enemmänkin kuin vain muutaman kerran päivässä) lukemassa teidän kuulumisia, vaikka fb:ssä pyörinkin! :wave: Ja onnea hyvistä ultrakuulumisista! Hehkusta en tiedä, mutta nyt on alkanut jäätävä väsymys taipumaan ja olen ollut todella energinen viime viikot...
  19. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Minä laitoin myös viestiä Lydelle! :) Ensinnäkin kovasti voimia kaikille niille, jotka ovat kohdanneet surua! :heart: ON: Meno on tasaisen rauhallista tällä hetkellä. Oireita ei enää ole nimeksikään, mutta vain iskias jaksaa vaivata läsnäolollaan joka päivä. Ja voimakkaat hajut (kuten...
  20. T

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    Voi Lettu, ootpas sä keränny kaiken mahollisen kerralla! :whistle: Hyvänen aika! No mutta tärkeintä, että sait ny lääkkeet! ON: Kävin tänään hakemassa rokotuksen, ja sain samalla katsoa taas meidän Papua ruudulta! Neukkari halusi myös kokeilla, josko sieltä saataisiin kuulumaan sydänäänet ja...

Yhteistyössä