Hakutulokset

  1. Kattilakeiju

    Haittasiko sinua se, että lapsesi lto, eskariope, opettaja olisi lestadiolainen?

    Samaa mieltä kuin suurin osa, eli ei haittaisi jos osaisi erottaa työn ja henkilökohtaisen vakaumuksen eikä siis antaisi lahkonsa ajattelutavan näkyä päivittäisessä toiminnassa.
  2. Kattilakeiju

    Tein elämäni suurimman virheen kun nain hirviön

    Minua jäi mietityttämään ap:n tilanne. Jos olet kuulolla, oletko saanut kerrottua asiasta siskollesi tai muuten vietyä asiaa eteenpäin?
  3. Kattilakeiju

    Tein elämäni suurimman virheen kun nain hirviön

    Jos uhkaillaan tappamisella, on se turvakoti oikea osoite sinulle. Sitä kautta lähtee asiat selviämään ja olet turvassa. Ja poista sivuhistoriasi nettiselaimesta ennenkun miehellä mahdollisuus päästä koneelle.
  4. Kattilakeiju

    Voiko keliakista seurata mädän kanamunan hajuisia pieruja?

    Jos äidilläsi on keliakia, kannattaa sun otattaa vasta-aineet verestä tai tehdä apteekista saatava pikatesti itse ja jos näyttää plussaa niin jatkotutkimuksiin. Ja vastaus kysymykseesi, kyllä voi pierusi johtua keliakiasta. Oireita voi olla vaikka mitä tai lähes oireeton niinkuin itse olin...
  5. Kattilakeiju

    Tein elämäni suurimman virheen kun nain hirviön

    Yleensä en pidä ajatuksesta jakaa narsisti- kortteja, mutta tapauksessasi voisi olla kyse juurikin siitä.. http://www.narsistienuhrientuki.info/ Lueppas tuolta tietoa ja varmasti saa vertaistukea ja apua lähtemiseen tuota kautta.
  6. Kattilakeiju

    Tein elämäni suurimman virheen kun nain hirviön

    Lueppa itse oma viestisi ajatuksen kanssa ja mieti, että luet sen jonkun toisen kirjoittamana. Mitä itse vastaisit?
  7. Kattilakeiju

    Oi kun elämä on ihanaa! Vihdoin toteen käynyt unelmani yh-kommuunista on osoittautunut

    Kuulostaa huikean ihanalta! Mahtavaa, että olette saaneet homman toimimaan. Teistä sais varmaan kivan jutun johonkin lehteen :)
  8. Kattilakeiju

    Sano mielipiteesi rehellisesti, ei muuta

    Kuulostaa kurjalta ja raskaalta :( Onko lasta mahdollista saada tukiperheeseen viikonlopuksi esim pari kertaa kk tms? Onko teille tarjottu minkäälaista apua/tukea diagnoosin antaneen tahon puolelta? Siis esim. sairaalan sosiaalityöntekijä tai joku vastaava joka tietäisi eri vaihtoehdoista...
  9. Kattilakeiju

    Mies antoi 15 kilon painonpudotukselle 2 kk aikaa =((

    Huh, itse varmaan pistäisin miehen ekana tuollaisesta uhkavaatimuksesta pellolle ja sitten sen jälkeen ihan sen kiusaksi laihduttaisin itsestä jumalattoman kuuman kissan :D Ja pitäisin huolta, että mies todellakin näkisi lopputuloksen!
  10. Kattilakeiju

    Miten ilmoitatte kun olette yötä poissa kotoa?

    Tuntuupa tosi pahalta puolestasi. Kuulostaa kyllä siltä, että mies elää ihan jotain toista elämää jossain muualla kuin kotonanne. Voimia siihen mitä ikinä tähän tilanteeseen ikinä eteen tuleekaan.
  11. Kattilakeiju

    Asuuko kukaan 1970 valmistuneessa kerrostalossa? Joko on ollut putkirempasta

    Muistaakseni tää meidän taloyhtiö on rakennettu -73 ja parin vuoden päästä pitäis putkiremppa alkaa.
  12. Kattilakeiju

    Gluteeniton kolmioleipä, apua!

    Ainakin korppukinkussa on gluteenia ja mies oli juuri ostanut sinappikinkkua, jota en voinutkaan syödä kun ei ollutkaan gluteeniton. Saa siis olla tarkkana. Kannattaa ensin tehdä ne gluteenittomat ja sitten vasta tavalliset niin ei tarvi jatkuvasti olla pesemässä käsiä tai niin paljon varoa...
  13. Kattilakeiju

    Avioliitossa toisella on kaikki hyvin ja toisella ei ole?

    Tähän viestiin haluan vastata, että tuo kirjeen kirjoittamista ja asioista keskusteleminen kirjallisesti ehdotin sen vuoksi, että kasvotusten keskustelu ei ole tähän mennessä johtanut mihinkään rakentavaan vaan ainoastaan huutoon ja riitelyyn. Ei sen vuoksi, että halutaan nyt jotain...
  14. Kattilakeiju

    Avioliitossa toisella on kaikki hyvin ja toisella ei ole?

    Anna miehelle vaikka kaksi päivää aikaa vastata kirjeeseesi. Kerro, että vastaaminen olisi TODELLA TÄRKEÄÄ sinulle ja että jos et vastausta saa, se kertoo hänen tunteistaan sinua kohtaan ja siinä kohtaa voit alkaa miettimään omia ratkaisujasi. Ei kai kukaan tässä kohtaa oikeasti jättäisi...
  15. Kattilakeiju

    Avioliitossa toisella on kaikki hyvin ja toisella ei ole?

    Minulle ei teksteistä valjennut, oletteko kuinka paljon keskutelleet asioista, muuten kuin eromielessä? Omissa parisuhteissani (liikaa päätä seinään lyöneenä) olen oppinut, että miehet eivät ole ajatuksenlukijoita. Heille pitää oikeasti sanoa, NYT minä HALUAN että teemme NÄIN, ei niin että...
  16. Kattilakeiju

    Espoon äidit!

    Löytyykö vielä muita seuraa kaipaavia Espoosta? :)
  17. Kattilakeiju

    Espoon äidit!

    Mulla on vaan semmonen sähköposti, missä koko nimi niin en viitsisi tänne laittaa. Tee profiili niin saadaan yv:llä vaihdettua yhteystiedot?
  18. Kattilakeiju

    Espoon äidit!

    Palaan illalla vielä asiaan, nyt täytyy lähteä hammaslääkäriin!
  19. Kattilakeiju

    Espoon äidit!

    Me asutaan Olarissa mutta kyllä tästä ihan kohtuullisen hyvät kulkuyhteydet on muuallekin. eikä mua haittaa,vaikkei samanikäisiä muksuja olisi, kyllä se aikuisseura on tällä hetkellä tärkeintä :) missäs muut asutte?
  20. Kattilakeiju

    Espoon äidit!

    Löytyykö Espoosta muita äitejä, jotka kaipaisivat uusia kavereita? Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin, kun en täältä juuri ketään tunne. Täytän loppukesästä 30 ja meillä on tyttö -08 ja poika -09, eikä haittaa jos heillekin leikkiseuraa löytyisi :) Olisi kiva löytää seuraa ihan vain...

Yhteistyössä