Espoon äidit!

Löytyykö Espoosta muita äitejä, jotka kaipaisivat uusia kavereita? Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin, kun en täältä juuri ketään tunne.

Täytän loppukesästä 30 ja meillä on tyttö -08 ja poika -09, eikä haittaa jos heillekin leikkiseuraa löytyisi :)

Olisi kiva löytää seuraa ihan vain kahville höpöttelemään, leffaan, leikkipuistoon, illanviettoon jne. Välillä muksujen kans, välillä ilman. Ja jos useampia innokkaita löytyy, niin vaikka ryhmätapaamistakin voisi järkkäillä!
 
Me asutaan Olarissa mutta kyllä tästä ihan kohtuullisen hyvät kulkuyhteydet on muuallekin. eikä mua haittaa,vaikkei samanikäisiä muksuja olisi, kyllä se aikuisseura on tällä hetkellä tärkeintä :) missäs muut asutte?
 
"Vimma"
Ai kun kiva. Asutaan Tapiolassa, joten eihän se ole matka jos mikään :) Käyttekö päivisin puistoissa yms.? Voiko sulle laittaa meiliä, mulla kun ei ole profiilia täällä...
 
[QUOTE="Vimma";28646799]Ai kun kiva. Asutaan Tapiolassa, joten eihän se ole matka jos mikään :) Käyttekö päivisin puistoissa yms.? Voiko sulle laittaa meiliä, mulla kun ei ole profiilia täällä...[/QUOTE]

Mulla on vaan semmonen sähköposti, missä koko nimi niin en viitsisi tänne laittaa. Tee profiili niin saadaan yv:llä vaihdettua yhteystiedot?
 

Yhteistyössä