Hakutulokset

  1. M

    Veriseulat

    Moi! Älä huoli:) Itselläkin oli nuo arvot tosi "huonot" ja otinkin sitten selvää ihan sikiöntutkimusyksiköstä näistä. Mulla oli muistaakseni vielä alhaisemmat nuo arvot. Yksittäiset arvot eivät merkkaa mitään,vain kokonaisuus! Näin ihan asiantuntijat minua valaisivat:)
  2. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Syli: Ihan selvä plussahan tuo! Itekkin tommosella testasin ja sain paljon haaleamman viivan ja digillä sitten 1-2! Onnea:)
  3. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moikkelis! Tulin tänne vielä kommentoimaan nuita raskaustestejä..Plussasin siis jo jonkin aikaa sitten ekaksi pc:llä,joka antoi jo haalean viivan jotain dpo 8 (nyt kun oon selvitelly tota kiertoa tarkemmin jälkikättee). Raskauskeijulta tilaamat herkät 10-puikot antoi tosi hailakkaa vielä silloin...
  4. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pumpulipallero: Kyllä näkyy viivanen!!:)
  5. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Noista viivanpaikoista: Itekkin sain negakierroissa niitä hyvin usein,oli tikku sitten pc,one step(pahin!!) ja jopa rfsu! Nyt kun plussasin eka sen haamun niin huomasin,että silloin ei tarvinnut tikkua käännellä ja väännellä,viivasen alku oli niin paljon selkeempi. Aika helposti siis erotti,että...
  6. M

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Täällä tuli haamu lauantaina,eilen vahvempi viiva ja tänä aamuna clearblue näytti raskaana 1-2:) En voi uskoa,että tärppi kävi!!! Kyllähän tässä yritettiin jo(vai vain) reilusti yli puoli vuotta. Aloin mennä jo laskuissa sekaisin!;) Olisko tää kierto nyt ollut yk 8..Katsotaan pysyykö...
  7. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitokset onnitteluista:) En vielä riemuitse täysillä,kun vasta niiiiiiiiiiiiin alussa..Mutta olipas ihanaa saada plussa!!:) Suan: Tuolta näytti mun eka haamu ja tänään jo vahvistui..Joten toivotaan vahvistumista sinnekkin!
  8. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tommonen tänä aamuna:love: Nyt kyllä vähän alaselkää jomottaa,saas nährä miten tässä käypi!!
  9. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kyl se plussa on...testasin äsken...:) Ihan uskomaton fiilis! Laitan kuvaa,kun saan napattuu kuvan ja laitettuu koneelle. Nyt vaan kännykällä räplään tätä viestiä. Voiko tää olla totta????:) No nyt ainakin on,jos ei kesken mee..Oon sekaisin.. Toivotaan,että plussia satelis kuin sieniä tänne...
  10. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voe apua,jos oiskin plussa!!!! Piti käydä ostaa vielä predictor early ja siihenki tuli hyvin haalee viivanen..Mieskin näki..Huhhuuh!! Mut vielä ei tietty juhlita,mutta ehkä siellä jotain tapahtuu?!?!
  11. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Catharin: Pahoitteluni:( Eikun uuteen nousuun vaan! Sitten omaa napaa...Mä sain raskaustestiin haamun (ainaski näkyy livenä)...! Saa kommentoida,mitä mieltä ootte??? Nivusia juilinu eilisestä kamalasti,ehkä joku dpo 7-9...Kierto näyttäs olevan lyhkäsempi ku normisti,en ihan oviksesta saanu...
  12. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    -bella: Kyllä tuo minusta ihan plussalta jo näyttää!:) Odontites: Vahva plussa kyllä on! Jospa ne oli vaan valemenkat,ne ei ihan harvinaisia taida kuiteskaan olla!:)
  13. M

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Onnea tk87 Teillä tärppäs nopeasti! Täällä menkat lusittu ja uus kierto päällä. Tässä kierrossa aattelin olla tikuttamatta,jos ottas vaan rennosti Meinaa tulla stressi tässä projektissa,nyt jo kuitenkin yli puoli vuotta yritystä takana. Eihän se sinällään ole edes pitkä aika,mutta hätähousu...
  14. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Catharin: Mullahan ekassa raskaudessa(ja toistaseks viimeisimmässä), ekassa alkuraskauden ultrassa ei nähty kuin sikiöpussi,ei sykettä eikä alkiotakaan. Oli ihana lääkäri,joka onnitteli,mutta varovaisesti ujutti sivulauseeseen,että kun alkiota ei näkynyt,niin osa raskauksista on tuulimunia...
  15. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Moikkelis! Aattelin kertoa tänne gynekologin suusta tullutta..Hän sanoi minulle,että ei kannattaisi testailla liian aikaisin,koska voi hyvinkin saada väärän positiivisen..No sen tiesinkin,mutta hänen mukaansa (ja on arvostettu gyne) noin 70% menee kesken,vaikka saisikin herkällä testillä...
  16. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    dpo 10(kö)...blanko...:/ No rfsu kyseessä,niin varmaanpa näkyis edes dpo 14 mittää:D Mutta joo,eiköhä tuo peli menetetty...ei mitään oireita.
  17. M

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Täällä dpo 8..Menkkoja oottelen viikonlopuksi,ei tunnu yhtään,että ois napannut..Mut jännäillään nyt kuiteski vähä,kun sain sen ovisplussan
  18. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Meikä taas lueskellut vain teidän juttuja.. Ensinnäkin isot voimahalit Theranille!:( Ihan kamalia uutisia joutunut lukemaan..Miten epäreilua tämä maailman meno onkaan. Voimia tulevaan,jos vielä uskallatte yrittää!! Plussiakin putkahdellut vino pino,onnea kaikille!!:) Mä sain vihdoin...
  19. M

    **~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

    Vihdoinkin positiivinen ovistesti!!!!:) Miten voi tulla näin onnelliseksi;D
  20. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo,ei mullakaan aina ihan kaikki näy,vaikka oon kirjautuneena:) Mut joo, kuvassa ei näy tietty niin hyvin kuin livenä tuo minua häiritseva viivanpaikka:mad: Ja nyt ei tietty minkään pitäiskään näkyä, mutta huvikseni kokeilin,että näyttääkö tässäkin vaiheessa kiertoa tuota viivanpaikkaa. Nuo...

Yhteistyössä