Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Käytiin vielä miehen kanssa lähikaupasta hakemassa pc puikko.. tämäkin pikku lirusta uitettu :s näkyy siinä kai joku viivanpaikka?
Oma mielenterveys koetuksella..
Testit näyttää väärin, miehen silmät näkee väärin ja itse olen muuten vain hullu :D ikinä en ole saanut edes haamua testiin.. saako jo pikkusen nostattaa toiveita??
http://www.aijaa.com/VQCg0L
On siellä haamulainen ja toisessa kans :) vahvistumista!!!!
 
Käytiin vielä miehen kanssa lähikaupasta hakemassa pc puikko.. tämäkin pikku lirusta uitettu :s näkyy siinä kai joku viivanpaikka?
Oma mielenterveys koetuksella..
Testit näyttää väärin, miehen silmät näkee väärin ja itse olen muuten vain hullu :D ikinä en ole saanut edes haamua testiin.. saako jo pikkusen nostattaa toiveita??
http://www.aijaa.com/VQCg0L
Ihanaa, että joku muukin on malttamaton :D Nimimerkillä kolme testiä jo tehty, tänään dpo 11... Ensimmäinen oli nega, sen jälkeen tuollaisia haamuja. Huomenna taas uusi testi :D Peukkuja ja vahvistumista testeihin! :)

Ja tosiaan minäkin näen haalean viivan molemmissa testeissäsi :)
 
Hei, apua tarvitaan nyt todenteolla!

Tein tänään huvikseni ovistestin (kp 8) ja se näytti vahvaa plussaa, vaikka ovisoireita ei ole. No, himotestaajana dippasin perään myös PC:n raskaustestin ja sehän jumaliste näytti plussaa! :eek:

Ongelmana on se, että nyt tosiaan on kp 8 ja menkat oli mielestäni normaalit ja kipujakin oli vähän. Mulla ei normistikaan ole kovin runsaat tai kivuliaat kuukautiset. Oletin siis kaiken olevan ihan normaalisti. Edellinen kierto oli pitkä (38 pv) mutta niin ne on mulla normistikin. Ovulaation bongasin oireiden perusteella kp26 kohdille. Menkat tuli siis suunnilleen ajallaan dpo 13 alkaen.

Onko tässä nyt sitten varhainen keskenmeno jo kärsitty ja hCG on vaan sen jäljiltä vielä koholla? En kerennyt tehdä ennen menkkoja testiä, joten mitään vertailukohtaa ei tietenkään ole. Ja vaikka olen lukenut näitä juttuja PALJON, en pysty uskoa että noin normaalit kuukautiset voisivat mitenkään enteillä hyvää...:confused:

No, varmaan olette samaa mieltä, että lisää testejä! ;)

Ja niin tietysti, tässä kuva, jossa ylhäällä ovistesti ja alhaalla pc: http://aijaa.com/lYYZHH
Täällä menossa rv 27+ ja tämä raskaus alkoi normaali tiputtelulla kuten aina ennen menkkoja ja sitten alkoi normaali vuoto,joka kesti vain pari päivää. Mutta oli siis ihan veristä. Kun vuoto loppui, tajusin vasta testata. Tästä 8 päivää alkoi tulla uudestaan vuotoa. Ja pääsin tällöin (oletettu rv 5+ jotain) näytille gynen päivystykseen, jossa näkyi että raskaus oikeassa paikassa. Syytä vuodolle ei näkynyt. Tuolloin sain 2vkon päähän kontrolli käynnin ja silloin löytyi sykkeet ja rv 7+ pieni ihmisen alku. Nt ultrassa jo kätilö epäili jotta vuoto tullut siitä että istukka niin lähellä kohdunsuuta. Rakenne ultrassa kätilö näki kohdunsuun reunalla alueen jossa vanhaa verta näkyvissä. eli edellisen kätilön epäily vahvistui. Onneksi istukka noussut turvallisesti takaseinälle. Kyllä se vuoto ihmetytti/ säikäytti, koska yhdessäkään odotuksessa ei ole mitään vuotoja tai edes normaalia menkkoja edeltävää tiputtelua näkynyt. Yksi iso ero tässä odotuksessa toki on vielä se, että edelliset kaikki 4 on poikia ja tästä on nyt luvattu tyttöä. Silloin, kun olin ihan alussa sanoin jo ääneen, jotta tää on varmaan tyttö, kun vuotoakin tuli. ;D
Mutta toivotaan, että sulla jotain vastaavaa syytä! Aika komea viiva siellä on kyllä!
 
Täällähän nyt monella pukkaa mielenkiintoisia viivoja. Toivotaan että vahvistuvat. :)

Täällä näyttää nyt siltä että oikeassa olin. Kuukautiset ovat alkamassa, pientä tiputtelua jo tullut ja nega oli tän aamuinen r-testi. Hyvin samalla kaavalla meni ku viime kierrossa. Melkeen kellon tarkkuudella. No pitää ruveta suunnittelemaan kuinkas nyt sitte seuraavas kierros tehään. :)
 
Bella ja Kevättähti : Minäkin näen haamulaisia teidän testeissä. :)

Kiitos Matueve kokemuksen jakamisesta! Jos sitä ihan pikkiriikkisen voisi toivoa tännekin sitä parasta lopputulosta. :love:


ON: Tänään vasta pääsee kauppaan hakemaan lisää testejä, kun mulla oli vain tuo yksi. Nyt sitten mietin viitsisikö sitä ihan sen viikkonäytöllisen hankkia. Tosin liuskoissa viivan värin vahvistuminen tai haalistuminen näkyisi nopeammin.
 
Viimeksi muokattu:
Odontites mielenkiintoinen tilanne sinulla. Toivotaan että olisi vain valemenkat.
Mulla ei kohdunulkoinen oireillut kuin vähän. Vuotoja ei ollut ollenkaan. Tosin mulla oli kohdussa samaan aikaan raskaus et se ei välttämättä siksi vuotanut.
Pidän peukkuja et kaikki olis hyvin!:)
 
Kevättähti Hienosti vahvistunut viiva!!

Äää tänään pitäis itekki tehä r-testi, mutta saas nähä uskallanko. Niin monta negaa tehneenä pelottaa aina uuden testin tekeminen..
Viimesimmät menkat oli 8-11.9. Nyt kierron pituus olis 47 päivää. Yleensä aina kierto n.30/32 päivää..

Tässä alkaa tulla hulluks ku muka koko ajan jotain raskaus oireita.

-Närästää
-Pahoinvointia
-Paineen tunne mahassa
-Väsymystä
-Jotku ruoat saa aikaan yökkäys refleksin.
 
Eilen luulin kuukautisten alkaneen. Kun pari tippaa verta oli tullut. Laitoin sitten pikkuhousunsuojan ja siihen ei ole enää tullut mitään. Alavatsaa kramppaa välillä ihan siihen malliin kun ennen kuukautisia. Kohdunsuu oli mielestäni nyt paljon vaikeammin tavoiteltavissa kuin ennen. Eilen r-testi nega. Toki voihan se olla että tää odottaminen ja jännittäminen lykkää kuukautisia eteenpäin. Tänään kp32/31.
 
Jännät paikat monilla, kun on oireitakin on. ;)


ON: Tänään tein uuden testin. Samaan aikaan ja samalla pidätyksellä kun eilenkin. Ei se viiva ainakaan ole haalistunut, ellei jopa hieman vahvistunut. Ainakaan eilinen testi ei ollut viallinen! :ROFLMAO:

Yllä eilinen testi, ja alla uusi testi, joka on vielä vähän kostea:
http://aijaa.com/hRML1x

Testaan vielä aamulla ja sitten otan yhteyttä neuvolaan tai jonnekin. Se kohdunulkoinen pelottaa vielä kovasti. Enää ei kuitenkaan ole mitään vuotoja tai kipuja. Jos menisi yksityiselle ultraan, niin sitäkin pitäisi vielä kauan odottaa, koska nyt voisi olla vasta niinkin varhaista kuin 4+3.
 

Yhteistyössä