Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voi Pirtsi :(!

Ja Kismett.. harmillista. Itse ainakin voin sanoa että nää kaikki hormonit om ihan perseestä, oloista ei todellakaan voi päätellä raskautta. Mutta aina tietysti voi toivoa niin kauanko ei ole vuotoa :)

Haaveilija. Sinulle sanon vähän samat sanat.. mulla ainaki on ollu negoissa ja plussissa ihan samaa. Ehkä ainoita eroja on ollu ne että plussassa on tullu joskus dpo6/7 sellaisia kovia repiviä kipuja jotka säteilee reisiin, sellaisia että tuntuu että tavara tippuu emättimen kautta lattiaan. Samoin maha on turvonnu joskus dpo 6 jälkeen sellaiseksi pysyväksi kovaksi palloksi joka ei laske vessareissujen jälkeen eikä yön aikana eikä sitä saa vedettyä ns sisään. Ja lämmöt on ollet vaikka keskellä yltä 37 ja yli (normaali 36,2 ja oviksen jälkeen n.36,6). Negoissa on ollu kaikkea kipua ja nippausta mutta ei noin voimakasta. MUTTA sit on ne poikkeukset ku olen plussannu ilman mitään kipuja. Ja negoissa on ollu kovaaki pahoinvoitia ja ruokahaluttomuutta ja palelua ja kaikkea kuten esim nyt.
 
Viime yönä pissin sellaaeen pinkki korkkiseen herkkään tikkuun ja heti tuli tummana testi viiva. Tosin se testi oli outo ku näytti ettei se neste kule ku siihen puoleenväliin asti sitä kontrolli ikkunaa mutta kyllä se sitte lähti kulkemaan..tosin testiviiva himmeni sitä mukaan ku kontrolli viiva ilmesty. Mutta selvä viiva siinä on, ei ees mikään haamu..tosin se viiva ei yllä ihan alalaitaan, eli luultavasti täys susi koko testi. Pc anto viivanpaikkaa tälle aamua...:unsure:

http://aijaa.com/MhcTfd
 
Viimeksi muokattu:
http://aijaa.com/o9MZxA

Tarkoituksella olen nyt pysynyt pois täältä, mutta pakko tulla teiltä himotestaajilta kysymään, tuottaako jo jonkun muunkin roskis HCG:tä :D

Eilen illalla tehty, tuijjottelin sitä varmaan viisi minuuttia ja sit viskasin roskiin, koska näillä päivillä (eilen dpo13) siihen pitäisi piirtyä samantien vahva viiva. No, himotestaaja sit kuitenkin kaivaa sen aamulla roskiksesta ja siinä on IHAN SELKEÄ VAALEANPUNAINEN haamuviiva :eek:

Tuossa kuvassa ei taida paljon väriä näkyä, mutta ihan livenä, no doubt!!
 
Onhan siinä haamu MimSe, mikä testi tuo on? Näyttää sellaiselta ohuelta , mitä saa netistä... Mie oon saanu tommoiseen testiin jokaiseen roskishaamut, värillisetkin... :( tullut n. vartin sisään testaamisesta...

Itse uitin äsken vielä rfsu:n liuskan, kun sellainen sattui kaapista löytymään. Sekin antoi taas sen kuuluisan viivanpaikan vain. Siinä näkyi se viivanpaikka jo vajaassa 5 minuutissa, tummui sen 30 min sisään, mitä pakkauksessa sanotaan, että tulisi testi katsoa uudestaan. Nyt, reilu 40 min jälkeen siinä näkyy edelleen punaista värikertymää. Voivoi...

http://aijaa.com/nIM2MI
 
Niin siis wolt, tuliko sulla kuitenkin ihan plussa sillä testillä loppujenlopuksi? Oisin varmaan innoissani tästä jos testi ei olisi vuorokauden vanha :oops:

Mutta noin selvää roskishaamua en ole ikinä mihinkään saanut!
Eipä se silloin tainnu plussa olla.ihan nega.

Täällä on sitten ilmeisesti kuitenkin yk 10 ja kp17, dpo 2 mahdollisesti tuntemusten perusteella.
Tuumaillessa tajusin et se joka kk hemmetin paha olo liittyykin ovikseen kun samaan aikaan on ne kivut.

Testasin kuitenkin eilen apteekin omalla varmuudeksi ja nega (not suprised ).

Se minä oudoksutti niin ihan kuin se ois ollu käytetty/ epähygieeninen testi.
Siinä muovi ikkunassa oli sisällä musta karva. Hius ripsi emt...ällötti vähäsen
 
Onpa noita viivanpaikkoja nyt ilmestynyt monelle. Toivottavasti ne edes joissain tapauksissa enteilisivät haamua. (y)

Ärsyttäviä tollaset toiveita herättävät viivat. Ite testasin 2012-2014 välisenä aikana Raskauskeijun David-merkkisillä testeillä ja Pregcheckeillä eikä koskaan tullut mitään viivanpaikkoja tai roskishaamuja ja siis ihan oikeita negoja silloin näyttivät. Nyt sitten vissiin PC:kin on alkanut näytteleen noita ihmeviivoja...:confused:
 
Voi ketutus. .. miks se plussa ei voi vaan tulla? Seuraan tätä "palstaa" todella aktiivisesti, vaikka en juurikaan kirjoittele. Kierto on siis kierukan poiston jälkeen epäsäännöllinen. Eka kierto oli 30 pvä, toka 28 pvä, kolmas 24 pvä. Nyt siis yk 4 menossa ja Kp 26. Toiveikkaana olen testannut pitkin viikkoa ja negaa näyttää. Blääh! Tää on niin raastavaa! Sormet ja varpaat ristissä toivon ettei menkat ala.
Mukavaa sunnuntaita ja plussatuulia kaikille <3
 
Moni on valitellut että pc nykyisin antaa lähestulkoon aina viivanpaikkaa testiajan jälkeen. Itse huomannut tosiaan saman :-( mutta voihan ne joidenkin kohdalla enteillä jotain. Samoten tosiaan nuo netistä tilattavat erittäin herkät näyttää kyllä niiiiin selvää viivanpaikkaa, ihme juttu.
 
Heips, mukaan ilmoittautuu yksi kuumeilija :) Nyt meneillään yk 7 ja kp 19/28-31. Oviksen oon saanut aina selvästi tikutettua kierron puolivälissä ja myös oireet olleet tuolloin selkeät. Nyt tässä kierrossa ovisoireet jo kp 10 paikkeilla mutta enpä testannut kun tämän kierron taktiikka piti olla että unohdetaan testit yms.. Noh, nyt kierron puolivälissä kuitenkin sorruin testaamaan ja ovisplussa tuli kuitenkin ihan oikeaan aikaan testiin, tosin mitään ovisoireita ei tuolloin testiaikaan ollut totutusta poiketen.. Oon käyttänyt ovistesteinä aina raskauskeijun one step-liuskatestejä ja hyvin toiminut mulla... Raskausoireita (kuviteltuja) on ollut ihan joka kierrossa ja tämäkään kierto ei ole poikkeus. Oireena nytkin tissikipu ja vatsan nippailut ja kuvotus. Mulla todettu vuosi sitten lievä endo joten se selittää mulla ne vatsan nippailut.. Tässä nyt vähän enemmänkin tätä omaa napaa.. Oon seurannut tätä ketjua jo pitkään ja nyt uskaltauduin joukkoon mukaan, vertaistukea on välillä aika vaikea löytää varsinkin kun lähipiirissä paljon tapauksia joissa tärppi tulee ykkösellä..
 
Hei, apua tarvitaan nyt todenteolla!

Tein tänään huvikseni ovistestin (kp 8) ja se näytti vahvaa plussaa, vaikka ovisoireita ei ole. No, himotestaajana dippasin perään myös PC:n raskaustestin ja sehän jumaliste näytti plussaa! :eek:

Ongelmana on se, että nyt tosiaan on kp 8 ja menkat oli mielestäni normaalit ja kipujakin oli vähän. Mulla ei normistikaan ole kovin runsaat tai kivuliaat kuukautiset. Oletin siis kaiken olevan ihan normaalisti. Edellinen kierto oli pitkä (38 pv) mutta niin ne on mulla normistikin. Ovulaation bongasin oireiden perusteella kp26 kohdille. Menkat tuli siis suunnilleen ajallaan dpo 13 alkaen.

Onko tässä nyt sitten varhainen keskenmeno jo kärsitty ja hCG on vaan sen jäljiltä vielä koholla? En kerennyt tehdä ennen menkkoja testiä, joten mitään vertailukohtaa ei tietenkään ole. Ja vaikka olen lukenut näitä juttuja PALJON, en pysty uskoa että noin normaalit kuukautiset voisivat mitenkään enteillä hyvää...:confused:

No, varmaan olette samaa mieltä, että lisää testejä! ;)

Ja niin tietysti, tässä kuva, jossa ylhäällä ovistesti ja alhaalla pc: http://aijaa.com/lYYZHH
 
^jaa.aa vaikea sanoa mikä on tilanne. Mutta raskaana sä olet anyway.. Mitä tarkoitat normaaleilla menkoilla, miten paljo sä vuodat? Joillakin voi olla "valemenkat" vaikka on raskaana. Tietysti jos vuotaa side tolkulla monta päivää nii sitten harvemmin.
 
Normaalit menkat on mulla sellaset, että Luneten ykköskoon kupin kun tyhjentää kaksi kertaa vuorokaudessa, kuppi on noin puoleen väliin täynnä. Ja tätä siis noin neljä päivää.

Ja siis joo, tuo vuoto oli siis omassa mittakaavassa ihan normaali kuukautisvuoto. En sitten tiedä pitäiskö varhaisessa keskenmenossa olla normaalia runsaampi vuoto.
 
Odontites: Tee viikkonäytöllinen digi ja katso mitä viikkoja se sanoo raskauden vastaavan? Ja seuraa noilla liuskoilla ovatko viivat vahvistumassa vai häviämässä?

Et kai muutakaan voi kun katsoa ja odottaa, ellet pääse ultraan (tuskin saat, ellet halua mennä yksityiselle).

Jos siis laskisi että sulla olisi ollut ovis kp 26, kierto oli 38 ja siihen vielä kahdeksan päivää uudesta kierrosta, niin nyt olisi dpo 20. Eli digin pitäisi nyt näyttää 2-3, parin päivän päästä jo 3+.

Niin, sekin mahdollisuus tietysti on, että soitat ja pyydät hcg:n mittausta verestä. Pitäisi ottaa kaksi verikoetta, niin näkee onko hcg nousu- vai laskusuunnassa, ja noin mitä viikkoja hcg-tasosi vastaa.
 
Viimeksi muokattu:
Musta tulee vissiin himotestaaja nyt taas vähän aikaa eteenpäin, sen verran stressaa olla taas raskaana (?)...

Tämän päivän testi näytti aika identtiseltä eilisen testin kanssa :/ Vertauksessa ylimpänä kuukausi sitten tehty nega (siinä on pari kraateria ja tihrustaessa viivanpaikka). Keskellä eilisen ja alimpana tämän päivän testi.

http://aijaa.com/IgJ1wC
 
Hmm en halua olla pessimisti mutta kannattaa pitää herkästi myös mielessä kohdunulkoisen mahdolisuus. Itse tosin olen niin kova menkkainen(kuukuppia pitää tyhjätä tunnin välein, ) etten osaa suhteuttaa, mutta läheisellä oli 6rv lääkkeellisessä tyhjennyksessä vähemmän vuotoa. Omaan korvaan pari kuukuppia päivään on kuitenkin ihan kohtuullisesti verta. Etenkin jos menkkojen alussa oli dpo13, sulla pitäs olla nyt jo..dpo21?

Toki ensisijaisesti toivon että kaikki on hyvin :)!

muoks siis olen itsekim vuotanut kolmessa raskaudessa siten että kupin pohjalle tullu ruskeaa limaista vuotoa muutama milli muutaman päivän ajan. Tosin yhdessä hoitoalkuisissa vuodin sitten enemmän mutta holahtelemalla hyytymiä.
 
Mullakin sisäinen pessimisti on aika vahvoilla. Kohdunulkoinenkin kävi mielessä, mutta pystyykö sen tässä vaiheessa lääkäri mitenkään todeta?

Katsoin muuten viime kierron oireita, ja ovis ehkä olisi voinut olla niinkin myöhään, että nyt olisi vasta dpo 16. Mutta sitten ne menkat olisivatkin olleet kiinnittymisen aikaan eikä normiaikaan. o_O Pitäis varmaan lopettaa tämä pohtiminen kun ei se sillä selviä. Taidan ehkä odotella muutaman päivän ja katsoa mihin suuntaan viiva on menossa ja sitten otan yhteyttä terkkariin. Sieltä varmaan ainakin neuvotaan, kannattaako kohdunulkoista alkaa epäilemään.

Kiitos kaikista mielipiteistä, niitä tässä juuri kaivattiin. :love: Ja myös halusin avautua tästä hyvin hämmentävästä tilanteesta. :D
 
Odontites, toki toivon, että kaikki on hyvin ja raskaus olisi oikeassa paikassa. Ainoa, mikä mietityttää, on tuo viivan vahvuus. Ei sekään kerro silti sitä, että raskaus tulisi menemään kesken, mutta kuten aikasemminkin sanottu, kannattaa tehdä uusi testi ja katsoa, mihin suuntaan viiva menee. Ultraäänessä näkyisi myös, onko raskaus oikeassa paikassa, vaikka sydämen syke näkyy vasta 6. raskausviikosta eteenpäin. Itse olen kokenut kaksi kemiallista raskautta, kaksi keskeytynyttä keskenmenoa ja yhden spontaanin keskenmenon, niin viivan vahvuus on kertonut kyllä paljon (lukuunottamatta 8. raskausviikolla keskeytettyjä). Muoks. En lukenut viimeisintä viestiäsi, joten näinhän oletkin tekemässä. Ja lääkäri voi nyt jo ultrata varmistaakseen, että alkio on kohdussa.

Harhauduin taas pitkän tauon jälkeen tänne, kun enemmän ja vähemmän vahingossa jäi ehkäisy uupumaan ja peittoja on heiluteltu kp 13 ja 17 (eilen). Ei tarkkaa tietoa oviksesta, mutta tuntemuksia oli tuossa välissä ja eilen maha oli todella kipeä. Yritän olla tikuttamatta, mutta ihan varmasti kipitän kauppaan reilun viikon päästä.:ROFLMAO::LOL:PC on antanut nykyään aina viivanpaikkaa negakierroissa, joten harmittaa luottotestin menettäminen. :cry:
 

Yhteistyössä