Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla pitäis alkaa menkat la-su, no viimeistään maanantaina.. Mulla ei minkäänlaisia oireita, mutta tehdäänpä nyt sitten huomenna eka testi, jotta saan mielenrauhan lähestyvää viikonloppua ja tyttöjeniltaa kohden :ROFLMAO: olen ainakin 90% varma että raskaana en ole :unsure: paljon onnea kaikille haamun saaneille, toivottavasti viivat vahvistuu!
 
Heips, uutena täällä kirjoittelen. Toinen lapsi on yritteillä, ja vasta kahdet menkat on ollu synnytyksen jälkeen. Ekaa yritettiin puolitoista vuotta, joten kauan voi tässäkin mennä. Riesana on epäsäännölliset kuukautiset ja pco-epäily. Nyt vasta kp 5 ja odottelen vuodon loppumista.

Tähän kiertoon aion ensimmäistä kertaa ottaa mukaan ovistestit. Testasin jo huvikseni yhden testin menkkojen alkupäivänä ja silloin tuli hailura viiva. Katsotaan nyt sitten lähempänä odotettua ovista, että onko tuo viiva lähtenyt vahvistumaan. Pitkä odotus on vielä edessä, ennen kun voi r-testejä dipata, mutta ainakin on ovis mitä tikuttaa. ;)

Multa jaksamisia kaikille, joilla toivottu lopputulos on jäänyt saavuttamatta. Ja haamuille vahvistumisia ja plussanneille onnentoivotuksia! :) Luin muutamassa päivässä koko ketjun läpi ja oon jännännyt taustalla teidän puolesta.
 
heips vaan kaikille taas.. On hieman pidentynyt ketju viime kerrasta.. En nyt ehdi lukemaan läpi kaikkea, palaan myöhemmin lukemaan. :)

Nyt vaan tuli sitten tehtyä sitä kuuluisaa hätähousuilua.:oops: Ostin eilen sellaisen predictorin early r-testin. Tein sen tänä aamuna. Tänään kp28/31 tai dpo11. Tulos täys negatiivinen. :( Onhan tässä toki vielä vähän toivoa, ehkä?:unsure:
 
Oivoi... Kuvaa yritin ottaa, muttei siitä tullut mitään. Viivanpaikka siis taas vain one step liuskaan, selvä viivanpaikka jo testiajalla, joka tummui harmahtavaksi viivaksi testiajan jälkeen. Kyseessä taas liuskatesti... Punaista ei näkynyt. Rfsu selvä nega, en kytännyt mitään olemattomia haamuja...

Taitaa taas olla niin, että mieli tekee tepposet, kaikki oireilut jne :( En tosiaankaan usko, että tuo viivanpaikka tuosta vahvistuisi yhtään miksikään. No, menkkoihin on vielä aikaa, mutta en toivo liikoja.
 
Muistan kyllä miten revin hiuksia päästäni tuon kolmosen kohdalla, oireet alkoi myös n. viikko oviksesta mutta viivoja ei näkynyt. Pari viikkoa oviksesta sain plussan vasta. Joka taitaa olla aika keskimääräinen aika? No, siinä mielessä toivoa vielä on, mutta pelkäänpä vain että jos uskallan toivoa, niin tipun taas kovaa ja korkealta :(
 
Wolt .. ei kyllä mun silmään erotu :(
Mutta nyt voin sanoa kokemuksesta että pienikin epätasapaino hormoneissa tekee niitä raskausoireita ja kaikea muuta kivaa. Vaikka näidenkin vuosien ja 7 raskauden jälkeen luulin tuntevani 100% kroppani. Itse en ainakan luota enää mihinkään muuhu ku siihen että tikussa seisoo kaksi punaista viivaa.
Mutta halaus ja peukkuja. Kyllä se päivä vielä tulee ihan taatusti..Toivottavasti vaikka jo huomenna <3
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
satsuma13: Kiitokset! :)

Neljänruusu?: Kiitokset! Sullahan on vielä aikaa menkkojen alkuun? Toivotaan, että viivanpaikka vielä muuttuu haamuksi.

Wolt: En valitettavasti erota mitään... :( Mutta jos tuo RFSU on vaan niin huono testi, että ei vielä näytä mitään.
 
Miekään en Wolt ikävä kyllä näe mitään... :(

Mie tein taas yhen one stepin, aamullista viivanpaikkaa selkeämpi, mutta kuvaa en tosiaan saa otettua. Siis se viivanen ei erotu tässä valossa kuvaan asti, eli viivanpaikka se on toisinsanoen. No, tuleepa käytettyä nuo superherkät testit kuleksimasta pois...
 
Kiitti flikat: joo niin arvelinkin.

Mä oon ollu aina huono matikassa. Varsinkin kroppa matikassa...
Se tiputtelu mitä oli niin oli tiputtelua mun mielestä ...mut sit jossain se tulkittiin menkoiksi tosin hyvin hyvin niukoiksi (latinaksi se oli ...?)...
Ovistesteissä ( matris) ei liikehdintää mut olojen mukaan se ois voinu olla just jos ne yhdet oli menkat.
Mut miksi sitten ovistesti blankoilee? Tosin niistäkin luin että vaikka ovis tapahtuu niin ei välttämättä näy...ku niissäkin on herkkyyseroja testeissä ja ja ja....
Ässst... Vuodatusta :oops:
 
Miulla siis lyhyt kierto (25pv keskimäärin) ja ovis on kierron alkupuolella, tuntemuksista (ja tässä kierrossa ovistikuttelusta) selvisi sen olevan nytkin näin. Tämän tiedon perusteella miun pitäisi saada plussa jos on tullakseen, jo ennen menkkoja. Laskuritkin näyttää ovulaation olevan ennen kierron puoltaväliä, jos kierto on ns. normaalia lyhyempi. Eli jos malttaisin mieleni (huom. JOS) menkkojen odotettuun päivään, plussan pitäisi (jos tulisi) olla todella selkeä.
 
Wolt, mitä ovistestejä käytät? Mie tässä kierrossa huvikseni liuskojen sijaan kokeilin kalliita apteekin omia puikkoja ja en kyllä saanut missään vaiheessa kiertoa kunnon plussaa, mutta viiva oli vahvimmillaan viime viikolla puolivälissä viikkoa... Tuntemukset vahvisti sen mitä uumoilinkin, eli onko se kiveen kirjoitettu tosiaan sittenkään, että ovistestit aina näyttäisi selvästi plussaa kun on ovulaatio...
 
Neljänruusu: pro matriksia ebaysta.

Ne mitkä mulla näytti joskus tosi hyvin oli risu:n ovistestejä mut sitä vanhempaa kantaa..muistaakseni ite ja tammikuinen taisi mainita niiden muuttuneen ja ne ei oo näyttäny mitään.
 
Joo ne rfsu ovistikut ei näyttänyt mitään. Pelkkää blankkoa. Mutta ostin myös pc ovistikkuja muutama pv sitten ja ne on ihan yhtä blankkoja (tai maks sellanen käännellen nähtävä pinkki ailahdus) eli piti paikassa mun kohdalla tässä asiassa :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Huh, voivoi... Ihme juttu etteivät sitten kunnolla näytä. Mie käytin joskus alkuvuonna jotain raskauskeijun tai kotitestin liuskoja ja niissäkää ovis ei ilmennyt selvänä.

Voi kumpa r-testeissäkin olis vaa joku "vika" ja oliski oikeesti raskaana 
 
Hei kaikille!
Olen ihan uusi täällä tai siis olen lueskellut teidän kirjoituksia jo jonkun aikaa, mutta en ole tohtinut mitään kirjoitella.

Meillä mieheni kanssa kohta vuosi yritystä takana eikä vauvaa näy :/ Tosin ei olla käyty kumpikaan testattava että missä vika. Sovittu on että jos vuoden 2016 aikana ei vauvaa tule sitten mennään tutkimuksiin.

Kovat on vauva haaveet ja testejä tullu tehtyä aikasta monta.

Mikä olis teidän mielestä paras ovis testi? :)

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä vielä sitä plussaa odottaville älkää lannistuko (y)
 
En tiedä näkyykö teidän silmään mitään, mut viiva siinä on, siis toinenkin, ei vain yksi. Mutta näyttääkö tuo pc kovin herkästi testiajalla viivanpaikkaa? Väriä tuossa nimittäin ei miun silmään ole, täällä ruudun toisella puolellakaan.

Olen käyttänyt pc:tä ennenkin, ja kyllä, viivanpaikan siihen saa näkyviin, mutten muista onko se niin selkeä että sitä ei tarviais kääntelemällä väännellä lampun alla, nähdäkseen edes jotain. Tiedä häntä... Noita on vielä kolme kaapissa odottamassa :D
 

Yhteistyössä