Nainen sai vankeustuomion raıskattuaan miehen ja joutuu maksamaan isot korvaukset miehelle

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Selvä tapaus. Itsekin olen vastaavan raiskauksen kohteena ollut, vaikka silloin akti sitten vietiinkin loppuun kun kerran aloitettiin. En traumatisoitunut, mutta tiedostin kyllä, että itsemääräämisoikeuttani loukattiin. Ja näinhän se laki sanoo (kuten ihan oikein onkin), että lähtökohtaisesti ei mennä nukkuvaa ihmistä hipelöimään.
 
vierailija
Selvä tapaus. Itsekin olen vastaavan raiskauksen kohteena ollut, vaikka silloin akti sitten vietiinkin loppuun kun kerran aloitettiin. En traumatisoitunut, mutta tiedostin kyllä, että itsemääräämisoikeuttani loukattiin. Ja näinhän se laki sanoo (kuten ihan oikein onkin), että lähtökohtaisesti ei mennä nukkuvaa ihmistä hipelöimään.
Joo mun hyvä frendi raiskattiin, muita tuli raskaaksi ja sai pojan. Isää ei sitten halunnut lapsen elämään. Hirveä tuska kaiken kaikkiaan nuorelle miehelle. Mutta kun poika oli teini, löysi isän ja loi suhteen häneen. Kas, tuli hetki kun katkaisi suhteensa äitiinsä joka oli kuulemma "hullu". Asia josta tiesin jo alkumetreillä sai vahvistuksen.
 
vierailija
Niin, jos mies raiskaa naisen, taputellaan vaan päähän ja sanotaan soo soo. Ja mitään korvauksia on turha hakea, koska sehän oli naisen vika, että oli niin haluttava....
 
vierailija
Niin, jos mies raiskaa naisen, taputellaan vaan päähän ja sanotaan soo soo. Ja mitään korvauksia on turha hakea, koska sehän oli naisen vika, että oli niin haluttava....
Pelkästä yhdestä taputuksesta pepulle nainen saa vähintään satojen eurojen korvauksen.

Raiskauksesta saatava korvaus liikkuu tuhansista euroista kymmeniin tuhansiin euroihin.
 
vierailija
Olikohan miehellä liian lyhyet seksikkäät sortsit + liian paljastava ja antava paita päällä.
Eikö se ole silloin ihan kuin oma vika ja todennäköisesti vähentänyt naisraiskaajan tuomiota.
Nainen ei voinut ikään kuin vastustaa miestä ja oli ihan pakko mennä viettiensä mukana.

Minä siis olen sitä mieltä,, että molemmille sukupuolille ja kaikille muillekin sekapuolille pitää olla oikeus koskemattomuuteen.
 

Yhteistyössä