Hienoa - Miehellä 34 vuotta nuorempi nainen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vanhojen kurppien mielestä varmaan kuuluukin.
Tosin useimpien kolmekymppisten mielestä myös heille kuuluu joku nuori, vetreä kumppani, joten yhtälö ei oikein täsmää, kuin poikkeustilanteissa.

Perustaminen varmasti onnistuu, mutta onnistuuko se jatko perustamisen jälkeen...
Onhan noita vanhempia isukkeja vaikka kuinka. Ja nuorempi vaimo takaa sen, että kun lopulta isästä aika jättää, niin toinen vanhempi säilyy. Tuollaisia katkeria kommentteja suoltavat vain naiset, joita tämä asia kismittää. Mutta älä miehiä syytä, syytä biologiaa.

Onhan noita vanhempia isukkeja vaikka kuinka. Ja nuorempi vaimo takaa sen, että kun lopulta isästä aika jättää, niin toinen vanhempi säilyy. Tuollaisia katkeria kommentteja suoltavat vain naiset, joita tämä asia kismittää. Mutta älä miehiä syytä, syytä biologiaa.
Joo, arvasit oikein. Olen vain katkera tuleva kurppa. Olen koko ikäni haaveillut, että voisin tehdä lapsen kuusvitosena. Mutta eihän se naisilta onnistu. Niiiiin epistä. Vähemmästäkin katkeroituu :cry:

Ei perhettä vanhan kurpan kanssa enää perusteta, mutta kuten aloituksen linkistä huomataan, vanhemman herrasmiehen kanssa se onnistuu vielä vallan mainiosti.

Me vanhat kurpat ei enää haluta aloittaa vaipparallia uudestaan. Ollaan oma osuutemme tehty jo. Nuoret miehetkään eivät siihen ralliin halua, joten meillä on yhteiset intressit siinä, mitä molemmat osapuolet haluavat.

Mahtava yhdistelmä. Hyvällä eläkkeellä oleva isukki voi jäädä hoitamaan lasta, että äiti saa jatkaa akateemista uraansa. Oikein hyvin on tuolla pariskunnalla asiat.

Mitä katkeraa on siinä, että pohtii tuollaista? Kun se on ihan kylmä totuus, että ei se isä välttämättä jaksa olla lapsen kanssa niin paljon kuin nuorempi isä. Vaikka eipä se aina ole iästä kiinni onko isä lapsiensa kanssa.

Itse olen 37v. ja raskauden yrittäminen menossa 17 vuotta vanhemman miehen kanssa, että turha tulla vinkumaan, että olen katkera tms.

Me vanhat kurpat ei enää haluta aloittaa vaipparallia uudestaan. Ollaan oma osuutemme tehty jo. Nuoret miehetkään eivät siihen ralliin halua, joten meillä on yhteiset intressit siinä, mitä molemmat osapuolet haluavat.

Ei ole omaa osuutta, ei ole pakko tehdä lapsia eikä harrastaa vaipparallia. Sen sijaan on tärkeää elää muillekin kuin vai itselleen, esim. auttaa eläimiä, hoitaa vanhuksia.
Ikäeroista turha ulkopuolisten valittaa. Ihanaa että miehen aiemman liiton lapset hyväksyvät asian, se on kai aika yleistä että ovat vihaisia. Mutta tuossa ero entisestä jo käsitelty.

Yhteistyössä