**~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

Onnea plussista!

Täällä kp 16. Ovis oli testin mukaan kp 12, kipuili oikein kunnolla, mutta ovislimoja en poikkeuksellisesti havainnut. Lämmöt ihmetyttää, kun eivät ole kunnolla nousseet, välillä ihan "alilämmölläkin". Ehkei ovista tapahtunutkaan? Tosin pms-oireet viittaa menkkojen tulevan ajallaan ja kyseisitä oireista päätellen ilmeisesti ei ole taaskaan tärpännyt. Pöh höh..
 
miss_piggy, osaiskin ottaa rennosti, vois jopa nopeuttaa tärppiä. Täällä on vaan niin kova kuume päällä, melkein hurjempi kuin esikoisesta. :D

Ja aasinsiltana tuosta kuumeilusta: ovistesti nyt viidettä päivää vahva, ei kuitenkaan positiivinen. Höh.

Mulla loppuu tähän kiertoon muuten nykyiset ovistestit. Onko suosituksia, mistä ja mitä kannattais laittaa tilaukseen?
 
Tänään napsahti selkeääkin selkeämpi ovisplussa! <3

Testasin eilen klo 10 ja tänään klo 16, eli testiväli oli suositusta pidempi.
Eilen illalla tuntui nipsaisu vasemman munasarjan kohdilla. En ole ikinä tunnistanut ovista noin, mutta oisko voinut olla ovis jo silloin? Kun testiviivahan voi jäädä positiiviseksi lh:n hajoamistuotteen seurauksenakin.

Ja miksikö tätä mietin, enkä vain onnellisena oviksesta heilu vällyjen välissä?
Talletukset ei onnistu ennen sunnuntaita :( Mietin, mahtaisko siittiöitä jäljellä maanantain ja keskiviikon talletuksista tälle ovikselle. Vai kannattaako piinailut nyt unohtaa hienosta ovisplussasta huolimatta.

No, ainakin niitä ovulaatioita näyttäis tulevan. Iloitsen ainakin siitä! <3
 
Kuhmura Ihan hyvin voi keskiviikon talletukset riittää, varsinkin jos ovis on jo nyt tai huomenna! :)
Itsellä oli tässä kierrossa oviskipuja, siis kipuili jo ennen ovista useamman päivän (kypsymistä) ja ne loppui noin päivä ovisplussan jälkeen.
 
miss_piggy
Täällä alkoi yk 6 , kp 2/27 mutta ei ees harmita. Poika täälä on sairastellut ja hampaita kipuillut joten ei oo raskaus ekana mielessä. Taidan vieläkin jatkaa teroilla. Jos tuossa vuoden vaihteessa aloittais clomit...
 
No hei, tämä olis vähän niin kuin keskustelu mua varten. Oon 25-vuotias, esikoispoika on syntynyt 7/14 ja silloin tärppäsi tokasta kierrosta. Ei olla käytetty ehkäisyä synnytyksen jälkeen, kun tuntui ettei sitä oikein osaa arvioida milloin ois hyvä aika seuraavalle, tulkoon milloin tykkää. Kiertopäivä on nyt jo jotain tyyliin 400/29 ja ei, tässä ei ole kirjoitusvirhettä, menkkoja vaan ei oo vieläkään synnytyksen jälkeen kuulunut. Syysloman kunniaksi luovun nyt yöimetyksestä ja viimeistään vuodenvaihteessa lopetan imetyksen kokonaan, jos ei menkkoja vielä silloinkaan kuulu. Olisi ihana saada vauva vaikkapa elokuussa 2016, mutta katsotaan miten kauan menee vielä.
 
Hei ja tervetuloa matkaan, orgona!

Tsemppiä yövieroitukseen, toivottavasti sujuu hyvin!
Yksi vaihtoehto yrittää saada kierto käyntiin on nuo Terolutit, joista tässäkin keskustelussa on puhuttu. Jokin toinenkin valmiste on, jota tiedän tähän käytetyn, olisiko ollut Primolut nimeltään. Muistelisin kuulleeni, että molempia voi käyttää imetyksenkin aikana, mutta se kannattaa tarkistaa teratologisesta tietopalvelusta (puhelimitse) ennen mahdollista lääkärikäyntiä. Mikäli siis haluaa näillä keinoilla yrittää saada kiertoa käyntiin ja yritystä alkuun.


Täällä menossa dpo 2.
 
Voisin vaikka hieman kertoa itsestäni. Eli olen 27v (mies 29v) ja 1. lapsemme syntyi 04/2014 ja nyt 4kk sitten alkoi menkat ja viime kierrolla oli lapsi jo tervetullut. Yritetään tjot-meinigillä mennä, mutta ekaa tehtiin 1v 8kk ja raskaus käynnistyi vasta clomifenien jälkeen (2 kiertoa ja taukokierrolla). Eli pelottaa, että joutuu toistakin tekemään kauan, koska se on hermoja riipivää.
 
Hei ja tervetuloa matkaan, orgona!

Tsemppiä yövieroitukseen, toivottavasti sujuu hyvin!
Yksi vaihtoehto yrittää saada kierto käyntiin on nuo Terolutit, joista tässäkin keskustelussa on puhuttu. Jokin toinenkin valmiste on, jota tiedän tähän käytetyn, olisiko ollut Primolut nimeltään. Muistelisin kuulleeni, että molempia voi käyttää imetyksenkin aikana, mutta se kannattaa tarkistaa teratologisesta tietopalvelusta (puhelimitse) ennen mahdollista lääkärikäyntiä. Mikäli siis haluaa näillä keinoilla yrittää saada kiertoa käyntiin ja yritystä alkuun.


Täällä menossa dpo 2.
Hei kiitos vinkistä! Mulla kierto oli ennen raskautta hyvin säännöllinen mutta oon muissakin asioissa ollut herkkä hormoneille ja luulen ettei menkat ala ennen kuin viimeisetkin prolaktiinit on mun kropasta häipyneet. Voisin 18 kk neuvolassa kysyä, onko mun pakko luopua kokonaan imetyksestä että saa kierron käyntiin ja uuden vauvan alulle vai auttaisko nuo :)
 
mies joutu lähtee äkillisesti eilen keskisuomeen joten vitutus on ihan omaa luokkaansa.. eilen vielä tein kp 15 ovistestin joka näytti melkein positiivista joten ovis on varmaan tänään tai huomenna. mies tulee takas huomenna illalla tai ma aamuna.. vaikka syy lähtöön oli perheasia niin ei se vaan auta tähän vitutukseen jos menee tää kierto persiilleen.. en sitten testannut ovista enää tänään.. en tiedä testaanko huomennakaan jos se ei tule takas, miksi tuhlata testejä.. foolihappoa olen syönyt alle viikon, punkkua en sentään ostanut mutta joo ei kai auta muu kuin uutta kiertoo odotellessa.
 
Vieläkö mahtuu mukaan keskusteluun?

Kovasti kuumeillaan kakkosesta, toiveena olisi pieni ikäero lapsien välillä. Ikääkin on "jo" 31 vuotta, joten eipä tässä olla ikuisesti nuoriakaan :) Esikoinen syntyi 10/2014 ja nyt menossa yk5. Kierrot ovat vaihdelleet 28-35 pv välillä.

Nyt on menossa kp 32, ovis oli luultavimmin kp 24 eli nyt ois jotakuinkin dpo 8 mikäli tuntemukset vaan pitää paikkaansa. Hätähousuna tein kyllä eilen yhden negan ja on se aina yhtä tympeetä! Valitettavasti kyllä tuntuu siltä että hanat aukeaa minä hetkenä hyvänsä, mut siihen asti on toivoa :)
 
  • Tykkää
Reactions: vauva2016
Täällä tuli haamu lauantaina,eilen vahvempi viiva ja tänä aamuna clearblue näytti raskaana 1-2:)

En voi uskoa,että tärppi kävi!!! Kyllähän tässä yritettiin jo(vai vain) reilusti yli puoli vuotta. Aloin mennä jo laskuissa sekaisin!;) Olisko tää kierto nyt ollut yk 8..Katsotaan pysyykö kyydissä,kovin aikaistahan vielä on juhlia. Mutta plussa kuiteski!:)

Tsemppiä kaikille yritykseen ja toivotaan paljon uusia onnistumisia!!!
 
  • Tykkää
Reactions: orgona ja vauva2016
Kaksi pitkää piinaviikkoa takana. Ja kahdeksan edessä? 12 viikkoa olisi täynnä suunnilleen jouluna, jos kaikki vain menee hyvin.

"Raskaana 1-2"
kertoi CB:n digi

dpo 14, kp 36/35

:')

Pysy kyydissä pikkuinen. Voi, kuinka toivon, että pysyt kyydissä. <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: orgona ja vauva2016
Onnea onnea onnea! <3 Mulla on ihan järetön vauvakuume taas. Lopetin yöimetyksen viime viikolla ja oon taas kuvitellut itselleni hirveästi ovisoireita niin kuin suunnilleen joka toinen viikko elokuusta lähtien... Jos ei menkat ala tai plussa pamahda joululomaan mennessä, lopetan imetyksen kokonaan. Aika tarkalleen kaksi vuotta on nyt siitä kun viimeksi tulin raskaaksi, luulisin sen tapahtuneen joskus marraskuun ensimmäisen päivän aikoihin. Nyt ois kyllä kiva tulla raskaaksi vaikka joulukuun ensimmäinen päivä niin sais elovauvan :)
 
  • Tykkää
Reactions: vauva2016
miss_piggy
Johan täällö on plussia tullu! Mulla on kp 17,perjantaina kp 15 olis pitänyt terot aloittaa mutta en aloittanut kun odottelin ovista. No ei oo näkynyt joten jatkan sitten huomenna teroja. Ensi kierrossa vaihdan clomeihin.
 
kp33/ 25-28 ... ovulaatio on ehkä ollut hyvinkin myöhäinen ( dpo arviolta 8-10?)..kämmöt koholla 6:tta päivää.. tissit kipeet ja aristaa, pöhlö olo (etoo), karmee migreeni ...
jos ovis on ollut 25pv niin sillon kyllä on ukolla super simpat ..ku talleteltiin edeltävänä torstaina :D ( sauna the magic place... )

ei oo mut on kuitenkin - fiilis..huomis aamuna testiä kehiin.
 
Heippa kaikille!

Tulen mukaan haaveilemaan. Esikoinen syntynyt 4/2014 ja toisesta jo jonkun aikaa haaveiltu (ei ehkäisyä käytössä esikoisen syntymän jälkeen), mutta kuukautiset alkoivat vasta nyt. Vauvakuume on ihan järkyttävä, eikä tilannetta helpota, että kaikki ympärillä raskautuu koko ajan. No, jospa pian meillekin.
 

Yhteistyössä