Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Siis valon alla näkyy selkeästi tummempi viiva, ei.pelkkä väritön viivanpaikka. Mut toki tiedän, ettei tuo varsinaisesti merkkaa yhtään mitään kun ilmestyi vasta jotain vartin päästä kun tein testin, puolen tunnin sisään oli jo selvempi.

Mie tulen hulluksi :-(
 
Hei taas! Eilen tein sit sen lääkkeellisen keskeytyksen kotona. Kaikki meni hyvin. Ysin aikaan illalla otin viimiset tbl ja n. Klo 22 alkoi vetinen vuoto, oli kirkasta verta. Puolen yön aikaan kävin pissalla ja pyyhkiessä käteen tippui iso möntti, hiukan menin hämilleni. Se oli sellanen kiinteä, ja sen sisällä ilmeisestikin se sikiöpussi. Kipuja ei kauheesti ollut, särkylääkettä otin varuiks vaan. Yöllä siteeseen ei ollu vuotanu mitään, aamulla tuli vähän, ja enää ei tuu ku ruskeeta tuhrua erittäin vähän. Et oliko tää sit tässä? Jotenkin outoa et olis muka näin helppo juttu. Enää en ole edes itkeny, keskiviikkoon asti itkin sit senkin edestä. Nyt vaan malttamattomana odotan, et hcg laskis nopeesti ja pääsis yrittää uudelleen, vaikka välillä tuntuu, etten enää edes halua yrittää. Suunnittelin, et tilaisin valmiiks jo kuitenkin ovistestejä, niitä oon viimeks alkuvuodesta käyttäny, mut näkis vähän ite et palautuuko kierto normiksi heti. Mites muilla on keskeytyksen jälkeen vuoto jatkunu? Entä hcg:n lasku? Mullahan se oli suht korkee tos muutama vko sitten, kun oli yli 12070, mut sen jälkeen sitä ei oo otettu. Mul olis yks pc:n liuska kaapissa, mut plussaa se varmasti vielä näyttää jos kokeilen.
 
Eilen keskeytyspäivänä viikot olis ollu 9+0 jos siellä ketään olis edes ollut. Lääkäri kun ultras eilen vielä, ni sanoi, ettei siitä kyllä voi sanoa, et onko se tuulimuna vai onko mennyt alkuvaiheessa kesken. Et mistä mä sit tiedän et kumpi oli? Tm vai kkm?
 
Voi catharin :(
Oon ite kokenut lääkkeellisen tyhjennyksen ja mulla oli aikas nopea vuorokauden runsas vuoto supistuksineen ja tuhrutteluu pari päivää sit reilu pari viikkoo alko normi kierto.
Uutta kiertoo kohti vaan ja paljon voimia sinne(y)
 
Pakko kyllä myöntää, et pidin itsestään selvyytenä etten ikinä joutuis tälläseen tilanteeseen, kun nyt olen. Kaks km takana, vuosi yritystä. Aiemmat kaks onnistunutta raskautta kun on alkanu heti ekasta ja tokasta kierrosta kun ehkäsyn on jättänyt pois. Mut täytyy kyllä sanoa, et vaikka pahalta nyt tuntuu, ni uutta kokemusta taas rikkaampana ja en todellakaan enää voi pitää itsestään selvyytenä sitä, et voin tulla raskaaksi silmiä räpäyttämällä. Mut, ei auta kun nostaa nokka pystyyn ja mennä kohti uusia pettymyksiä. Uskon kyllä, et varmasti meille se kolmas vielä suodaan, mut se on sit vaan ajan kysymys. Toivottavasti ei kuitenkaan enää vuosia mene. Tilasin nyt ovistestejä, tais olla 42kpl paketti ni ehkä niillä hetken pärjää?! (y)
 
Catharin, kahdesti on keskeytetty ja itse vuosin muutaman päivän ajan todella runsaasti mitä inhottavimpien sattumien kanssa. En muista tarkalleen kauanko vuoto kesti, mutta yllättävän nopeasti se loppui. Hcg oli laskenut verikokeeseen mentäessä kummallakin kerralla alle sen 50, joten kaikki raskausmateriaalit tulivat ulos lyhyestä vuotoajasta huolimatta. Muistaakseni spontaani keskenmeno vuosi pidempään. Jaksamista. Ihminen on kyllä hieno otus siinä mielessä, että aika on armollinen hänelle. Kummasti sitä unohtaa sen kivun terävimmän kärjen ja sitä alkaa taas antaa itsellensä ajatuksia siitä, että haluaisi taas kokeilla onneansa.

Muoks. Tuo tietysti voi pistää mietityttämään, että missä mahtaa piillä syy, jos aiemmat raskaudet ovat onnistuneet. Meillä yritettiin esikoista 4 vuotta, joista kaksi aktiivista, ja hoidoilla saimme hänet aluille. Jotenkin niihin keskenmenoihin voi olla helpompi suhtautua, kun tietää sen, ettei nyt olla mitään valioyksilöitä hedelmällisyydessä.
 
catharin voimahalaukset täältäkin!

Kärsimätön, ihanaa kärsivällisyyttä sulla(y)

Neljänruusu, kyllähän siellä jotain näkyy.. En vaan osaa sanoa onko vaivanpalkkaa vai tummempaa viivaa

Oliko se satsuma kellä hienosti viiva vahvistunut? Onnea:love:

Sitten ON: aamulla 2 testiä tehtynä, liuska ja apteekin oma. Turhautua tässä alkaa.. Menkat 2pv myöhässä.. Oireita on.. Mitäs mieltä näistä? (Sori, oli pakko muuttaa valotuksia, mutta muuten kuviin ei mitään photoshoppeja tehty)

http://aijaa.com/l64LGI
http://aijaa.com/nEfoSM
 
Vohveli ekassa en tiedä, mutta toinen on mun silmiin negatiivinen. Toivottavasti olen väärässä!

Käväisinkin täällä muutama päivä sitten, kunnes torstaina alkoi vuoto Dpo12 aamuna. Olin juuri saanut pregcheckillä hennon positiivisen, kun vuoto alkoi ilman varoitusta. Yleensä menkat alkavat hiljalleen tiputtelemalla, ja vasta toisena päivänä alkaa kunnon vuoto. Nyt kuitenkin vuoto alkoi holahtamalla niin, että verta valui pitkin alareisiä kiiruhtaessani vessaan. Vuoto jatkui pari tuntia, kunnes lähes loppui. Yöllä ja aamulla vuoti taas hetken aikaa reilusti, mutta se loppui taas kuin seinään. Eilisen aamun jälkeen vuotoa ei ole enää tullut. Tein aamulla testin jotta näkisin, miten viiva haalenee, mutta se olikin samanlainen kuin torstaina, ehkä jopa aavistuksen tummempi. Nyt huolettaa, voiko tämä johtua kohdunulkoisesta raskaudesta? Kipuja ei ole, enkä ole huomannut hyytymiä, vaan vuoto on ollut kirkkaan punaista ja eilen hieman loppua kohden ilmaista (anteeksi tarkka kuvailu!). Onko teillä muilla kokemuksia, miten nopeasti viiva lähtee kemiallisen jälkeen haalistumaan ? Olen kokenut monta kemiallista raskautta, ja aiemmin olen testannut Davidin tosi herkillä (10) testeillä, ja niissä viiva on aina haalistunut tosi selvästi vuodon alettua. Näistä pregcheckin testeistä minulla ei ole kokemusta.
 
Niin mä vähän olen tuumaillut itsekin, mutta kun ei vuotoa ole niin sitä jotenkin ylläpitää toivoa.. Ärsyttävää jos kierto venyy pitkäksi kun edelliset tullu samoihin aikoihin suunnilleen:( digi multa löytyis, sillä saisi aika hyvän varmuuden tähän tilanteeseen.. Ja tiedän ei kauaa tässä olla vielä yritetty, mutta kun minäkin olen sitä kaikkimullehetinyt-tyyppiä.
 
Catharin: Pahoitteluni:( Eikun uuteen nousuun vaan!

Sitten omaa napaa...Mä sain raskaustestiin haamun (ainaski näkyy livenä)...! Saa kommentoida,mitä mieltä ootte??? Nivusia juilinu eilisestä kamalasti,ehkä joku dpo 7-9...Kierto näyttäs olevan lyhkäsempi ku normisti,en ihan oviksesta saanu täysin selvää. IIIIIIKKKSS. Varmaan jäävaan haaveeks,mut haamulainen kuiteski (ehkä;D)

Niin, ja on päiväpissa (3 h rakossa) ja testinä pc...Ja kuva napattu testiajalla..

 

Yhteistyössä