Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Moi kaikki, uusi palstailija ilmoittautuu :) Laitoin tämän testikuvan jo toisellekin foorumille, mutta koska olen hätähousu niin päätin rekisteröityä tännekin. Toista lasta yritetään, vasta yk 2 menossa. Kroppa on vielä sekaisin e-pillerien jäljiltä, ja tämä toinen kierto on tuskastuttavan pitkä... Nyt on kp 41, ja olin tunnistavinani oireista oviksen kp:lle 30, eli nyt olisi ehkä dpo 11. Tämän aamun testi näyttää niin kummalliselta, että oli pakko kirjoittaa tänne.

Tässä on siis testini: http://aijaa.com/IqoyHd

Jonkinnäköinen toinenkin viiva siellä minun mielestäni on, mutta onko normaalia, että se on noin lähellä kontrolliviivaa? Väriä en siinä näe, eli voisi olla viivanpaikkakin, mutta tuo sijainti tuossa ihmetyttää. Testi on siis Pregcheck. Mitäs olette mieltä?
 
Ihanaa etten mä ihan höperö sittenkään ole:LOL: itkusilmä täällä kiittelee ja nyt alkaa sit odotus jotta matkassa pysyisi:love: miehelle sanoinkin että huomenna tai sunnuntaina teen uusiksi jos ei vuodot ala:barefoot:

Teidän viivoja on ollu ihana seurata ja tarkastella:geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Täällähän näkyy viivasia. :) toivottavasti olisi pysyviä! <3

Ja ihania digitestejä!:)

Mä en nyt tiedä tätä omaa kroppaa.. Kun ei ne menkat oikein sit alkanutkaan.
Sen mä olen jo näiden vuosien aikana oppinut että ei voi olla r-testejä kaapissa valmiina.. Himotestaaja kun on. :D

Tuosta pc viivasta. Suosittelen kanssa uutta vaan et jos oli maanantai kpl. Toivotaan että uudessa olisi jo selkeä plussa!:)

Davidin r-testejä tehneenä en enää ole niitä tilannut kun ne huijas mua joka kerta. :(
 
Onpas täällä ollut oikea plussapuhuri! Onnea kaikille ja haamulaisille vahvistumisia! :love:

Täällä elellään melko pessimistisissä tunnelmissa. Tällä viikolla alkoi tulla kipuja ja vuotoa. Pääsin gynelle, joka ei ultrassa nähnyt mitään kohdussa, munasarjassa sen sijaan saattaa olla jotain. HCG oli jotain 800, joten ei vielä osata sanoa onko kohdunulkoinen, menossa kesken vai normiraskaus vasta alkuvaiheessa. :unsure: Maanantaina uudestaan hCG-testiin ja sitten tiedetään enemmän.
 
  • Tykkää
Reactions: satsuma13
Ketjua oon seurannu kyllä, kun viime kierron pettymyksestä vähän tokenin! Tissikipu johti mut niin harha jäljille, kun tollasta ei kyl oo ollu sitten pojan (9v.) raskauden alun! No tänään ois kauppareissu päivä, niin kyllä sieltä varmaan pari testiä taas tarttuu mukaan, kun sunnuntaina vois ehkä jo vähän testailla :D Sillon ois kp23/26-28, mut nyt ei oo kyllä mitään oireita?!
 
Äääääääääää nyt koko testi on pilalla ku menin vahingossa sössimään sen, eli kuvaa ei ole... No, koitan aamulla uusiksi. Huomenna tai ylihuomenna pitäis menkkojen alkaa. Alkaa tuntumaan että viivanpaikkoja kaikki nuo on olleet ja kyllä ne menkat alkaa.
 
Haaveilija24: Mä en saa ainakaan kuvaa auki..

vauva2016: Mulla tuollainen ei ollut vielä ovisplussa, vaan tuon tapainen viiva tuli päivää ennen ovisplussaa. Eli kannattaa mun mielestä vielä testailla huomenna ja ylihuomenna, antaako vielä vahvempaa viivaa. Digillä itse ainakin vielä varmentelin noita viivoja, että sain oikean ovispäivän tietoon.

Neljänruusu: Harmi, että testi meni harakoille, olisi ollut hauska tiirailla. En itse testaa nyt viikonloppuna enkä tänään, kun en ole kotonakaan. Mulla myös aika pessimistinen olo, että viivanpaikkaa testi näytti, mutta se selviää parissa päivässä. Salaahan sitä haaveilee, että josko sittenkin olisi tärpännyt, mutta olis se parempi realistisesti ajatella..
 

Yhteistyössä