pupelaattori minakin naen haamua tuossa ylemmassa testissa toivottavasti vahvistuu pian!
Teillä on kyllä ollu pitkä ja kivinen tie että iltatähden saatte! Toivottavasti tuo odotus palkitaan ja mieluummin pian!Pikkupossu pahoittelut menkoista. me tätä iltatähteä ollaan yritetty vääntää tammikuusta 2013. Jossain vaiheessa se epätoivo on kamalaa ja kärsivällisyyttä koetellut. Mut onneksi ei ole esikoinen mitä puserrettu. Vaikka kyllä ne menetykset ja pettymykset silti sattuu.
Toivottavasti teillä tärppäisi pian.
Moikka! Kävin reilu kk sitten muistaakseni pyörähtämässä ja jäin taustalle. Teidän kuulumisia olen kuitenkin käynyt lukemassa
Ihania plussia tullut ja uusille kierroille lähteneille toivotan tsemppiä
Itsestäni: olen 26, kohta 27v. kahden lapsen äiti. Nyt kolmas haaveissa ja tämä on miehelleni ensimmäinen. Elokuussa pillerit jäänyt pois reilu 4 vuoden syömisen jälkeen ja nyt yk3 menossa. Kierto ollut 24-25 ja eilenä tosiaan olisi pitänyt alkaa, muttei vielä näy. Tällä viikolla alavatsan molempia sivuja nippailuja ja ne siirtyneet myös enemmän kylkeenkin. Vatsa on iltaa kohden enemmän turvoksissa ja housut puristaa. Välillä tuntuu että vetää reiteen asti ja alapäätä vihloo. Aivastaessa/niistäes usein vihlasee niin pirusti.Tissit tuntuu siltä kun maito nousisi ja nännit arat. Kerran meinasi hammastahnat tulla ykän mukana ylös.. Aamulla tehty testi ja omaan silmään siinä haalea haamu näkyisi, haluaisin teidänkin mielipiteen asiaan, olo epävarma enkä miehelleni sitä uskaltanut sanoa.. Osaisikohan mä kuvan tähän liittää.. Tässä siis sama testi kahdessa kuvassa.
Niin siis uskaltanut=höperöksi kuitenkin väittäisiMoikka! Kävin reilu kk sitten muistaakseni pyörähtämässä ja jäin taustalle. Teidän kuulumisia olen kuitenkin käynyt lukemassa
Ihania plussia tullut ja uusille kierroille lähteneille toivotan tsemppiä
Itsestäni: olen 26, kohta 27v. kahden lapsen äiti. Nyt kolmas haaveissa ja tämä on miehelleni ensimmäinen. Elokuussa pillerit jäänyt pois reilu 4 vuoden syömisen jälkeen ja nyt yk3 menossa. Kierto ollut 24-25 ja eilenä tosiaan olisi pitänyt alkaa, muttei vielä näy. Tällä viikolla alavatsan molempia sivuja nippailuja ja ne siirtyneet myös enemmän kylkeenkin. Vatsa on iltaa kohden enemmän turvoksissa ja housut puristaa. Välillä tuntuu että vetää reiteen asti ja alapäätä vihloo. Aivastaessa/niistäes usein vihlasee niin pirusti.Tissit tuntuu siltä kun maito nousisi ja nännit arat. Kerran meinasi hammastahnat tulla ykän mukana ylös.. Aamulla tehty testi ja omaan silmään siinä haalea haamu näkyisi, haluaisin teidänkin mielipiteen asiaan, olo epävarma enkä miehelleni sitä uskaltanut sanoa.. Osaisikohan mä kuvan tähän liittää.. Tässä siis sama testi kahdessa kuvassa.
Täytyy yrittää, en oo ennen sitä käyttänyt. Hetki..Kuvat ei näy ainakaan mulla niin laita vaikka aijaan kautta?
Piti vielä kysyä, että pitääkö ne sieltä jotenkin sit poistaa vai poistuuko ne sieltä itsekseen?