Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Theran, ei ole totta :( Elämä on niiiiiiin epäreilua :confused: Toivottavasti sieltä pian tarraa kiinni joku jäädäkseen asti. Halaukset!!
Kaikella on tarkoituksensa. Jospa noilla asioilla ja tapahtumilla on tarkoituksena vahvistaa mua johonkin vielä suurempaan.
Suru ja pettymys oli mutta pakko vaan rämpiä eteenpäin. Aina ei jaksa olla positiivinen mutta yritetään.
Jaksuja sulle loppuraskauteen :love:
 
Theranilla näen viivan ihan ilman silmien siristelyä!

Koska olen täysin malttamaton odottamaan huomiseen, tein tänään jo toisen testin. Edelleenkään ei testiajalla tullut näkyviin, mutta nyt kuivuttuaan näen siinä kyllä viivan. Jännityksellä odotan huomista aamua! Vertasin testejä eiliseen, eikä siihen eiliseen tikkuun ollut tullut mitään viivan tapaistakaan. Hui!

Viime kierrossa kävi harkittu vahinko ovisen aikaan, ja oireiden perusteella olin aivan varma raskaudesta! Mutta menkathan sieltä tulivat pari päivää myöhässä. Tässä kierrossa ei ole ollut mitään aiemmista raskauksista tuttuja oireita (tosin vielähän niitä ehtii tulla), joten olin jotenkin varma, ettei nyt tärppää. Muutama päivä takaperin sain kuitenkin päähäni, että ehkä tämä oireettomuus onkin oire jostain, ja siitä asti olen ollut jotenkin varma raskaudesta. Katsotaan, kuinka käy! Tämä lapsi olisi meille kolmas ja viimeinen. Miehen kanssa sovittiin, että jos vuodenvaihteeseen mennessä ei ole plussaa tullut, niin annetaan olla. Itsellä sekavat fiilikset, joka toinen päivä olen kauhuissani ja joka toinen innoissani :D
 
Missähän vaiheessa kehtaa tehdä tuon apteekin oman testin? Käsittääkseni ei sieltä herkimmästä päästä. (n) Piti sitten mennä vielä tilaamaan netistä oikeasti herkkä testi, joka toivottavasti ehtii tulla perjantaiksi.
Mikä dpo sulla nyt on? Kyllä mä tekisin vaikka jo pari päivää ennen kierron loppua, mutta mä en olekaan hyvä odottamaan...
 
http://aijaa.com/wDFK4J
Tein kolme testiä... Samasta pissasta, kokeillakseni tuleeko kaikkiin haamu. Tuli. Testit oli pc ja nuo kaksi on kotitestiltä tilattuja erittäin herkkiä testejä. En ymmärrä, miks miusta tuntuu ettei viivat vahvistu :-( toki nää kotitestiltä tilatuissa näkyvät viivaset tuli heti vajaassa minuutissa tikun kastelusta. Kuvat otettu testiajan sisään. Viimeisin kuva on ainakin miun puhelimen näytöllä selkein.
 
Hei hätähousut! Tulin kysymään teiltä, kun varmasti joku on raskauskeijusta tilannut.
Eli siis, sivuilla sanotaan, että jos ennen klo 15 tekee tilauksen, niin tilaus tulee seuraavana päivänä. Tein tilauksen äsken ja maksoin verkkopankista. Kuinka pian niillä näkyy se maksu, eli kerkiänkö saada perjantaina testit? :)
Muoks. Siis eri pankista maksoin.

Ja toimitus on valittuna smartpostiin, tuleeko silti sinne, vaikka mahtuisi postilaatikkoon? :)
Mäkin tahdon päästä himotestailemaan:ROFLMAO:
 
annimaria93, itsekin tein äskettäin tilauksen ja pähkäilin samoja asioita. Jos maksoit Paytraililla (heti tilauksen yhteydessä) ja teit tilauksen ennen klo 15, niin kirje lähtee saman päivän aikana postiin. Muussa tapauksessa huomenna ja voi hyvällä lykyllä ehtiä perjantaiksi.
 
Vaapukkainen maksoin siis verkkopankista, oli tarkotus maksaa sillä paytraililla, mutta tilaus karkas, enkä osannu enää muuttaa sitä maksutapaa kun se lasku tuli jo sähköpostiin. Ja vähän kolmen jälkeen tein tilauksen :D eli siis maksu voi kumminkin huomenna jo näkyä ja tuotteet kerkeää postiin? Kiitos vastauksesta! :)
 
Hei hätähousut! Tulin kysymään teiltä, kun varmasti joku on raskauskeijusta tilannut.
Eli siis, sivuilla sanotaan, että jos ennen klo 15 tekee tilauksen, niin tilaus tulee seuraavana päivänä. Tein tilauksen äsken ja maksoin verkkopankista. Kuinka pian niillä näkyy se maksu, eli kerkiänkö saada perjantaina testit? :)
Muoks. Siis eri pankista maksoin.

Ja toimitus on valittuna smartpostiin, tuleeko silti sinne, vaikka mahtuisi postilaatikkoon? :)
Mäkin tahdon päästä himotestailemaan:ROFLMAO:

Kyllä ne pitäis ehtiä perjantaiksi, ainakin mulla on useimmiten ehtiny, kun on ennen klo 15 tilannu :)

Omaa napaa näin pitkästä aikaa..

http://aijaa.com/ONdwAc

Alempi kuva on otettu testiajalla ja ylempi n. 20 min testauksen jälkeen.. Mä en luota noihin herkkiin liuskoihin ja silti mun pitää itteäni niillä kiduttaa :unsure:
 
Hei kiitos kaikille hyvistä vinkeistä!

Testasin vielä varmuudeksi sen r.testinkin, mutta negaa näytti.
Ehkäpä mulla näyttää siksi ovistesti niin tummaa, kun on menkkojen ehkä vika päivä/loppumaisillaan? Juoksen vielä apteekkiin hakemaan erilaista ovistestiä! :)
 
millimolli85 mina aiemmin luulin etta enta jos ovis olisikin menkkojen aikaan tms mutta sitten testailin pari paivaa menkkojen jalkeen ja viiva rupes haipymaan ja se rupes taas tummenemaan lahempana ovista. Itsella tullut se kunnon ovisviiva nopeeta kun tikun uittanut, hyva kun kerkee tikku kunnolla kastautua niin siina on viiva ruvennut jo tummenemaan. Tama on tietty tapauskohtaista ja varmaan riippuu testistakin.
Tsemppia oviksen odotteluun :)
 
Se tunne kun luulet et kuukautiskiertos on 24-25 päivää, huomenna jo kp 29 eikä menkkoja näy... Ja herkät testit siis näyttää puhdasta negaa. Huoooh. Ilmeisesti siis melko epäsäännölliset, joten ei tietookaan milloin ovis sit missäkin kuussa. En jaksais lähtee toho tikutteluun. Ja muuten oon aika heikko ovista bongaamaan.
Onnea muuten kaikille plussan saaneille! :)
 
Ihania ihania haamuja ja plussia tullut tänne! <3 Onnea

Itselläni näyttää ovis jäävän pois. Viime kierrossa kp9 oli jo vahva viiva, mutta nyt ei tikkuihin tule kun hailakka puna eikä tunnu edes vahvistuvan. Pitkin päivää epätoivoinen tikuttelu :( Huoh
Nyt siis kp10 ja tikussa ei muutosta kuluneena parina päivänä.
 
Tein aamulla pregcheckin, johon ilmestyi ihan selkeä viiva ja vielä testiajalla. Ilo jäi lyhyeksi, kun pari minuuttia tästä alkoikin menkat, kaksi päivää etuajassa. Verta suorastaan ryöppysi pitkin jalkoja - tulipa tämäkin koettua. Kemiallisen jälkeen uuteen kiertoon! Onnea ja plussia kaikille!
 

Yhteistyössä