**~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

Mulla taas oireet vaan väheni loppua kohti. Huipussaan oli just ekalla kolmanneksella. Toisaalta, ne kivut oli niin pahat, että rupesin aktiivisesti ehkäseen niitä jumpalla ja miettimällä työasentoja, joten ehkä se auttoi.

Itkut teidän oviksen ohitukselle :( Tuo on niin turhauttavaa, itsellä ainakin kun seuraava ovulaatio on aina kysymysmerkki.

Kp:t etenee täällä hitaasti ja vähän alamaissa oon, kun pelkään, että kadonneen ovulaation lisäks tästä kierrosta tulee pitkä.
 
Heippa hei
Liityn mukaan tänne toista lasta kuumeileviin. Olen 28v ja mies 31v. Meillä on 1v1kk ikäinen poika. Imetyksen lopetin maaliskuussa ja ekat menkat tuli huuhtikuussa. Toisen yritys aloitettu elokuussa eli meillä on yk 2 käynnissä. Ovulaatio ihan näinä päivinä.
 
Ihana, moonan!! :)

Tervetuloa, tk87!


Täällä yk1 (edelleen) menossa:
Kp 51/34-50. Eiku... Kp 51/34-?? taitaa nyt olla oikeampi merkintätapa.

Jos ei tän kuun aikana ala kuukautiset, niin sit koitan saada terolutit katkaisemaan tämän kierron. Kroppa ei ainakaan kerro mitenkään, että kuukautiset pian alkais.
 
miss_piggy
Mää oon kyllä ihan tyytyväinen noihin teroihin ja yllätyin viime kierrossa ku oli ihan oviski kp 14-15. Aiemminhan mulla tosiaan joskus vuonna 2013 tuntui terot estävän oviksen mutta nyt se ehti tulla ennen ku ees aloitin terot. Hyödyntämättä jäi kylläkin viime kierrossa.
Nyt onkin kp 5/27 ja menkat loppumassa.
 
Täällä jännäillään taas (yk 9 muistaakseni kai)... epäkelpo viiva tuli dpo x pe (CB puolikas haamun haamu) ja nyt odotellaan postipoikaa että toisi testit ja pääsis kattoon onko tapahtunu mitään.

Tullipoika otti mun iherbit haltuun (sielläkin pari raskaustestiä :p) ja vapauttaa vasta huomenna.

Kiitos miss piggyn inosotoli vinkin olo on mitä mainioin (y):p
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
Täällä on nyt sitte kp 16 eikä oviksestä merkkiäkään. Tais olla vaan joku ihme tuurinkauppa tuo ovis viime kierrossa terojen kanssa. Ja nyt ku eilen aloitin taas terot niin turha varmaan enää tässä kierrossa haaveilla mistään oviksesta.
 
Täällä ilmoittautuu mukaan toista lasta kuumeileva kohta 26v 1v5kk ikäisen pojan äiti. :) Mulla poistettu mirena-kierukka 2viikkoa sitten ja nyt jännittääkin että miten oma kierto palaa..vai palaako normaaliksi. Onko muilla kokemusta hormoonikierukan jälkeen kuukautiskierron palautumisesta?
 
Täälläkin törmätään, inasofia :) Ja tosiaan parin kuukauden kuluttua Mirenaa vastaavan ehkäisyn lopettamisesta on mulla kierto aikoinaan palautunut.

Nyt menossa kp 13, antibioottikuuri (talletuskuntoa odotellessa :/ ) ja hurja vauvan kaipuu tietysti. Loppuviikkoon pitäisi saada varmuuden vuoksi talletus ja viikonloppuna ajattelin aloittaa ovistikuttelun. Ovisplussaa toivoen.
 
Onnea tk87 Teillä tärppäs nopeasti!

Täällä menkat lusittu ja uus kierto päällä. Tässä kierrossa aattelin olla tikuttamatta,jos ottas vaan rennosti Meinaa tulla stressi tässä projektissa,nyt jo kuitenkin yli puoli vuotta yritystä takana. Eihän se sinällään ole edes pitkä aika,mutta hätähousu kun olen
Toisaalta välillä miettii,että yksikin lapsi on ihan jees. Alkaa olla jo sen verran vanha,että miettii omaa jaksamista..No,katellaan mitä tuleman pitää!
 
miss_piggy
Mää en tosiaan tiä oliko mulla ovista tässä kierrossa ollenkaan.. yhden kerran pupuiltiin ja minä ja poika ollaan täällä pitkäkestosessa lenssussa niin ei oo jaksanu paljon mitään hommailla.
 
Ovistikuttelut aloitettu. Viime kierrossahan oli kaikki testit, niin kauan kuin jaksoin tehdä, "lähes plussaa". Tänään tehdyssä testissä oli kyllä testiviivassa selkeästi väriä, mutta ihan selvä nega kuitenkin kyseessä. Oispa tässä kierrossa nyt selkeämpi lh-huippu kuin viimeksi. Peukut pystyyn!

Meillä on aika säännöllinen seksielämä muutenkin, mutta kyllä nyt tän kierron alussa sovittiin, että asennoidutaan pupuilemaan enemmän kalenterin mukaan. Eli ei vain oviksen aikaan, vaan koko kierron ajan ja ihan max neljän päivän välein, että ois mahiksia siihen, että siittiöitä ois vastassa, vaikka mahdollinen ovis jäis jostain syystä bongaamatta.

Että toivottavasti pysytään terveinä, kunhan mun ab-kuuri huomenna loppuu :D
 
Auttakee epätoivoista ovistestailijaa! Kyselin tämän saman jo toisessa ketjussa, mutta josko täällä joku osaisi vastailla.

Esikoisen testailuista muistan vain tärppikierrosta vain superselkeän plussan. Etäinen muistikuva on myös siitä, että sen jälkeen tehdyissä testeissä testiviiva olis poistunut, mutta en ole varma muistanko oikein.

Viime kierrossa ei tullut ovisplussaa, vaan testiviiva oli vain koko ajan vahvahko. :(

Miltä ovistestien siis kuuluu näyttää ennen ovista?
Nyt oon tehnyt kolmena päivänä (kp 16-18) ja testiviiva on ollut aika vahva. Onko kellään kokemusta, että voidaanko tästä vielä nousta ovulaatioon (esikoisen tärppikierrossa esim. kp 21) vai tuleeko tästä vaan ekan yk:n toisinto?
 
Auttakee epätoivoista ovistestailijaa! Kyselin tämän saman jo toisessa ketjussa, mutta josko täällä joku osaisi vastailla.

Esikoisen testailuista muistan vain tärppikierrosta vain superselkeän plussan. Etäinen muistikuva on myös siitä, että sen jälkeen tehdyissä testeissä testiviiva olis poistunut, mutta en ole varma muistanko oikein.

Viime kierrossa ei tullut ovisplussaa, vaan testiviiva oli vain koko ajan vahvahko. :(

Miltä ovistestien siis kuuluu näyttää ennen ovista?
Nyt oon tehnyt kolmena päivänä (kp 16-18) ja testiviiva on ollut aika vahva. Onko kellään kokemusta, että voidaanko tästä vielä nousta ovulaatioon (esikoisen tärppikierrossa esim. kp 21) vai tuleeko tästä vaan ekan yk:n toisinto?
Voihan se vielä vahvistuakkin mutta toisaalta jospa se on esim ollutkin jo? Ite alotan ainakin testaamisen jotakuinkin jo menkkojen loppumisen jälkeen. Kun joskus on ollut ovulaatio jo kp 10 mutta sitten jossain vaiheessa ovulaatio oli vasta kp 16-17 ..ettei vaan missaa mitään.

Kannattaa jatkaa testaamista ja kattoa miten viivaat käyttääntyy..joko on se on mennyt tahi sitten tulossa :)
 
Minäkin neuvoisin jatkamaan testaamista ja katsomaan miten viiva käyttäytyy. :)

Tuuletin liian aikaisin. Luulin, että ovis oli kp 15 mutta tänään tulikin sitten selvääkin selvemmät ovislimat. Ota tästä nyt selvää... Kunnon kipuja ei koskaan tullut, joten jäin pohtimaan että liekkö ovis vasta tulossa. Ilmeisesti näin. Yleensä ovis on ollut kp 19-21 eli tuo kp 15 olisikin ollut aika aikaisin.
 
Kiitos Wolt ja vaapukkainen!

Hmm... Tietysti kaikki on mahdollista, mutta olisi kyllä ensi kerta, kun ovulaatio olisi tullut noin aikaisin mulla. Ehkäpä, jos joudutaan seuraavaan kiertoon, aloitan minäkin testien tekemisen varmuuden vuoksi aikaisemmin.
Ja jollain muilla testeillä. Nuo Davidit ei nyt herätä mun luottamusta.

Eniten mietityttää se, pitäisikö testiviivojen olla vaaleampia ennen lh-huippua ja tarkoittaako nämä tummahkot viivat sitä, että lh nousee, mutta ei riittävästi "kertarykäykseen", joka irrottaisi munasolun, vaan on koholla pitkään.

Jatkan siis testailua. Vielä tässä tosiaan on ajallisesti ihan realistista, että se ovis vielä tähän kiertoon mahtuu.
 
miss_piggy
Mää en nyt kakkosta yrittäessä jaksa olla niin fanaattinen yrittämään kuin ykkösen kanssa, eli en jatkuvasti testaile ovistesteillä ja heilu vällyjen välissä parin päivän välein kuten esikoisesta. On itselläkin paljon stressittömämpi olo kun ei yrittämällä yritä, vaan tulee jos tulee.
 

Yhteistyössä