Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Neljänruusu :(! Jep. Allekirjoitan. Mä en enää innostu mistään paitsi viivasta joka pamahtaa alle minuutissa ja näkyy kaivolta kotiin.

Kärsimätön hieno viiva :)

Ja onnea plussanneet, ketäs täällä olikaan..moonan ja pepiita ja ketäs muita :)!

Wolt..jaa..a. en osaa oikein komentoida ku itse saan aina jotain haamua ovistikkuun.. mutta ne ainaki tummenee kyl tosi nopeasti raskaudessa joten eiköhän se huomenna tai ylihuomenna selviä :)! Itsellä oli ovistikku sellanen viittä vaille plussaa kun r.testi vasta haamujen haamusi ja hcg oli sen nippanappa 20 ( neljä päivää siitä n.100)
 
Heissan! Kirjottelin tänne tuossa jokunen aika sitten mut jäinki sit vaan näköjään taustaileen mut heitänpä nyt tämmöstä kysymystä et Näyttääkö kellään ovistestit kahta viivaa ( ei yhtä vahvoja) koko kierron ajan ja jopa menkkojen ekana vuotopäivänä?:eek: Ite ennoo koskaan saanu ees kunnon plussaa koko testeihin mut oon hämilläni tosta et miten noin vaikkei se olekaan plussa. Voiko PCO mahollisesti tehdä tuon?
 
Onko joku saanu noilla pregcheckin liuskoilla viivanpaikkoja? Nimittäin itse oon saanu niillä joko negoja tai sitten positiivisia. Jos niissä on jotain näkyny, on se ollu myös oikeesti positiivinen vaikka olis ollu kuinka haalea viiva... Siks oon hämilläni...
 
Ihan ensiksi onnea kaikille plussan saaneille <3 Täällä testattu tänään hätähousuna selkeä nega raskaustestillä, ovistesti näytti kahta viivaa mutta toinen aika selkeästi haaleampi eli nega. KP 26/28-29 meneillään.. Toki ehkä liian aikaista vielä mutta odotukset ei korkealla :/
 
Kiitokset onnitteluista:)
En vielä riemuitse täysillä,kun vasta niiiiiiiiiiiiin alussa..Mutta olipas ihanaa saada plussa!!:)

Suan: Tuolta näytti mun eka haamu ja tänään jo vahvistui..Joten toivotaan vahvistumista sinnekkin!
 
http://aijaa.com/S5G7oL
http://aijaa.com/bott07
http://aijaa.com/I8OOLv


Huomenna testaan uudestaan, tämän päivänen oli rakossa ehkä 45min ja päiväpissa. Eli huomenna uusi yritys. Edellisen lapsen kohdalla oli ensimmäinen plussa sellanen haamujen haamu että tämä on siihen verrattuna vahva viiva :D Mutta eiköhän tämä selviä lähipäivinä :)

Sen verran on vielä kommentoitava, että koneelle tultuani en näe noissa testeissä enää juurikaan mitään. Näköjään on aikalailla näytöstäkin kiinni :) Mutta huomiseen ;)
 
ONNEA plussanneille :love:

Pepiita just luin ketjua missä monet oli tehny ton testin ja 50/50 mahdollisuudethan siinä on saada oikea vastaus, mut sielä kirjotteli ainakin hyvin moni jolla oli menny mönkään!
Suan mun mielestä toi näyttää jo enemmän haamulta, kun viivanpaikalta! Mä oon käyttäny PC:n testejä viimeks urakalla 2012 ja sillon ne ei antanu mitään, jos ei ollu syytä! Täällä nyt muutaman kuukauden seurailleena voin sanoa, että ne nykyään antaa melkeinpä kaikille noita viivanpaikkoja :cautious: Sun testi näyttää mun mielestä kyllä jo enemmän haamulta, kun noilta näkemiltäni viivanpaikoilta! Huomista odotellessa :)

).( Itse sain tänään synttärilahjaks PC:llä viivanpaikan taas! Viimekuun pettymys oli niin suuri, et nyt en kyl reagoinu mitenkään tohon viivanpaikkaan! On muutenki sellanen menkat alkaa olo ja ei mitään oireita...
Kp 23/26-28
 
Heissan! Kirjottelin tänne tuossa jokunen aika sitten mut jäinki sit vaan näköjään taustaileen mut heitänpä nyt tämmöstä kysymystä et Näyttääkö kellään ovistestit kahta viivaa ( ei yhtä vahvoja) koko kierron ajan ja jopa menkkojen ekana vuotopäivänä?:eek: Ite ennoo koskaan saanu ees kunnon plussaa koko testeihin mut oon hämilläni tosta et miten noin vaikkei se olekaan plussa. Voiko PCO mahollisesti tehdä tuon?
Mulla on todettu lievä pco ja kyllä, ovistikut voi nimenomaan näyttää päin mäntyä silloin. Mä sain mun pitkillä kierroilla vähintään kahden viikon välein esimerkiksi Clearbluen digitestiin ovisplussan. Ja muutenkin näkyi testeissä aina melkein se kaks viivaa, vaikka toinen oli toki haaleampi. Mulla auttoi ongelmaan vhh-ruokavalio ja pieni painonpudotus, kun oli lievää ylipainoa :)

Kiitos kaikille onnitteluista! Mä tosiaan plussasin jo viime kuussa ja nyt menossa viikot 9+0 :love: Mä vaan tykkään edelleen roikkua täällä ja tsempata teitä (ja mieli tekis edelleen testata omaa raskautta, kun ei voi uskoa :D). Etenkin kun itellä oli ihan toivo mennyt luomuraskautumiseen, mutta sitten vaan tärppäs! Nyt vaan jännitän sitten, että tyyppi pysyy matkassa mukana, kun on niin vähän oireita. Mutta sekin kai normaalia.

Onnea kaikille plussanneille ja haamuilijoille vahvistumisia! Tosi monella näyttää tärpänneen (y)
 
  • Tykkää
Reactions: vohveli3
Wolt..jaa..a. en osaa oikein komentoida ku itse saan aina jotain haamua ovistikkuun.. mutta ne ainaki tummenee kyl tosi nopeasti raskaudessa joten eiköhän se huomenna tai ylihuomenna selviä :)! Itsellä oli ovistikku sellanen viittä vaille plussaa kun r.testi vasta haamujen haamusi ja hcg oli sen nippanappa 20 ( neljä päivää siitä n.100)
Joo mulla loppu kaiken hyväksi ovistestitkin niin ei voi enää niilläkään kokeilla kehittymistä.
Mut ainakin aiemmin niin on näyttäny blancoa oviksen jälkeen.

No tänään ollaan "myöhässä " saa nähdä.
Muista kierrosta poiketen ei oireita... lämpöjä jos kättelee niin ne menee ihan omiaan. Hyvin poikkeuksellisesti tosin on kyllä ollu ressiä.
Huoh ja sitten vielä ukon veli ilmoitti että odottaa vaimokkeensa kanssa vauvaa...laski hieman mielialaa....

Jospa...jospa...:cry::oops:
 

Yhteistyössä