Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hyppään nyt ihan kylmiltään tähän pinoon, sillä olen aika ihmeissäni. Dpo 12 alkoi vuoto, joka on jatkunut pieniä taukoja lukuunottamatta nyt dpo 16 asti. Vuoto on ollut samanlaista kuin kuukautisissa, mutta alussa runsaampaa. Neuvolan mukaan keskenmeno, mutta itse en tiedä. Väsymystä on ollut joitakin päiviä, tänään lisäksi huonoa oloa. Viiva vain on vahvistunut mielestäni tosi huonosti verrattuna aiempiin raskauksiin. Mitä luulette, onko enää toivoa? Tikut järjestyksessä dpo 12, 14, 15 ja 16.

www.aijaa.com/PVu4PA
 
Darni73, dpo 8-12, mutta en minäkään nyt enää tuossa kuvassani mitään näe, joten aika palata takaisin maanpinnalle :ROFLMAO:

Uuve, kovin haaleita nuo ovat, ja itselläni menisi varmasti samoilla testituloksilla kesken. Ystäväni kuitenkin sai haaleita viivoja koko alkuraskauden, ja on nyt pienen lapsen äiti. Toivottavasti kuuluisit jälkimmäiseen joukkoon.
 
Uuve, kovin ovat haaleita, mutta kuitenkin vahvistumaan päin? Ei varmaan auta kuin testailla parin päivän välein.

suan, tuumaan, että onnea! :p

Tänään maltoin olla testaamatta, huomenna sitten apteekin testillä. Pyörryn jos siinä ei näy mitään.
 
Mahoton mikä plussa-aalto täällä on käyny! Onnea vaan kaikille tuhannesti (y) Pittää toivoa että ite tarttuu vaikka jäläkiaaltoon...

Kyllähän sen niinkö oikeasti TIETÄÄ että viivanpaikka on viivanpaikka mutta sitä vaan aina haluaa toivoa että se olis jotaki muutaki.

Minun omassa navassa on nyt jotaki uutta taas. Nyt alakaa olla kuivemmat kelit mutta viime viikolla oli aivan tuhottoman märkää alakerrassa monta päivää ja tuli oikein hienoja limojaki. Ja olin havaitsevinani että kn oli ihimeellisen isolla auki myös. Harmittaa ko ei ollu o-testejä loppuviikosta niin varmalla en nyt tiiä olisko ollu ovista. Niin ja eilen aamulla kn oli menny niin kiinni etten vielä ees tienny että voi olla niin kiinni vaikka oon tässä kohta vuojen sitä semiaktiivisesti seurannu. Tännään tosin himpun auennu. Ovistesti eilen aika tumma, tännään vähän haaleampi. Elikkä miehän taas elelen toiveissa että olis ollu ovis :D Eli eipä uutta auringon alla.

Liitänpä nämä viimeset tikutukset tähän. Ylempi otesti siis eiliseltä, alempi tältä päivältä, rtesti tältä päivältä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Wolt ja satsuma13
Mitähän tämä on? Menkat noin viikon myöhässä ja perjantaista asti oon testannu haamuja. Ilman sen kummempia tiiraamisia tai kääntelyitä yms näkyy punertava haamu testissä mut ei vaan vahvistu. Muutaman minuutin sisään testin uitosta jo jotain näkyy ja vahvistuu kuivuttuaan. Mut siis ihan testiajalla jo jotain erottaa.. Ennen oon kyllä saanu kunnon plussan muutama päivä haamun jälkeen, et ei varmaan nyt oo kaikki ok.
 
lisbon voi paska :( :cry: voimia kauheasti tämän yli pääsemiseen ja uuteen nousuun!

Sarriina kyllä siellä tosiaan haamuilee silmin nähden, mutta harmillista mikäli ei tummene. Valitettavan usein sellanen haamuili viittaa kemialliseen, mutta toivotaan että sulla ei! Vähän sama homma Uuven kanssa, toivotaan parasta!

Pupelaattori kyllä mäkin näen jottaa r-testissä!!

Ihania viivasia myös Suan ja Vaapukkainen :love:
 
Kiitos. Jännää tässä on se, että vaikka raskausoireet jylläsivät järkyttävän voimakkaina, niin silti minulla oli melkeinpä koko ajan tunne, että kaikki ei ole hyvin ja kun ultrassa ei pientä enää löytynyt, niin en ollut edes yllättynyt. Naisen vaistoko, vai mikä lie..?

No, onneksi kipuja ei ole lainkaan, pääsee helpommin tämän vuodon yli.

Ja siten vielä onnea ja tarrasukkia kaikille joille on tarvis!! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Jospa mäkin hyppäisin tänne ja nyt mulla tais olla kp 22/28-32
Tässä viikko tai 2 on ollu ihan ku raskausoireita ja tänä aamuna aattelin huvikseni testata mut mun silmääni tuo on puhdas nega mutta ei vielä lannistuta kuiteskaan :)

 
Lisbon voimia sinulle!

Olen nakevinani jotain testissa mutta en Osaa sanoa nakyyko mitaan kuvaan. Aamusta oli kylla semmonen terava vihlaisu alavatsalla mutta voihan se olla etta kroppa vlmistautuu kuukautisiin.


Nyt siis olisi dpo 10-11 ja kuukautiset pitaisi alkaa to-pe.
 
Taaperolla joku siel pilkistää mut en nää värii.

Pumpulipallerolla en nää mitään, mut jos näkyy luonnossa paremmin ku kuvassa?

Ai jaa..no tuossa pöydällä tuo testi lojuu ja ku sitä kattoo niin ehkä voi olla et toooosiii haalean punanen viivanen ois mut en sitte tiiä..tuo tuli kuiteski sen 5min sisällä mut joo ei auta ku oottaa ja testata joku päivä uudestaa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Mitä miun kehossa tapahtuu??? Sunnuntaina alkoi menkat, vuoto vähäistä. Miulle ei normaalisti riitä ne isoimmat tamponit edes, kun vuoto alkaa. Tulee läpi. Nyt ei sitä tapahtunut ja menkat loppuneet?

No, oli miten oli, tein huvin vuoksi rfsu testin, ihmetellen kaksi päivää kestäneitä menkkoja... Sain taas niiiiiin selvän viivanpaikan esille, kuvassa näkyy harmaana huonosti tosin, luonnossa (Luonnonvalossa) selkeästi ääriviivat ja kaikki. En osta ko. Testiä enää koska raskauden mahdollisuus on häviävän pieni.

Kuitenkin ihmettelen syvästi, mitä tämä on. Kuukautiset normaalisti kestää kuitenkin vähintään neljä päivää.

http://aijaa.com/8PUiJu
 
Mandala ihana! Sulla ne vasta viivalasit on! :) Kyllä siihen tuli tikun kuivuttua taas ihan kelepo viivanpaikka mutta nyt on kavonnu seki.

Neljänruusu mie niin symppaan sinua. Ja joo mieki oon saanu tuolla rfsulla ihan seleviä viivanpaikkoja eikä oo taatusti ollu ovis eikä kemiallinen.

Mulla on tällä viikolla vuosipäivä, tullee kaks vuotta edellisistä menkoista :D Niin ja onhan mulla ollu nyt ihan älyttömän keltasta valkkariaki parina päivänä, eikös se vois mahollisesti kertoa hyrisevästä keltarauhasesta? Että vois olla niinkö oviksen jäläkimaininkeja...? Kääk mie en kestä itekkään itteäni kohta ennään, argh.
 

Yhteistyössä