Pahus, ei kai palstan kunniavierailijaa odota pakkomuutto!

vierailija
Voiko palstalta saada häädön?
Toivottavasti Omppu-setä ja Super-Setis saavat. Tein ketjun aloittajasta ilmiannon valvojalle.
Minulla oli aikoinaan seinänaapuri, joka kuoli porraskäytävään. Sukulaiset kertoivat, että nainen unohteli kaasuhellan päälle ja kärsi vakavista mt-ongelmista.
Miksi mainitsemani kaksi miesoletettua eivät löydä itselleen sopivampaa foorumia? Ylälauta ja suomi24 ovat täynnä heidän kaltaisia sekopäitä.
 
vierailija
Toivottavasti Omppu-setä ja Super-Setis saavat. Tein ketjun aloittajasta ilmiannon valvojalle.
Minulla oli aikoinaan seinänaapuri, joka kuoli porraskäytävään. Sukulaiset kertoivat, että nainen unohteli kaasuhellan päälle ja kärsi vakavista mt-ongelmista.
Miksi mainitsemani kaksi miesoletettua eivät löydä itselleen sopivampaa foorumia? Ylälauta ja suomi24 ovat täynnä heidän kaltaisia sekopäitä.
Sinä voit keksiä itsellesi sopivamman foorumin jos tämä ei sua miellytä.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Toivottavasti Omppu-setä ja Super-Setis saavat. Tein ketjun aloittajasta ilmiannon valvojalle.
Minulla oli aikoinaan seinänaapuri, joka kuoli porraskäytävään. Sukulaiset kertoivat, että nainen unohteli kaasuhellan päälle ja kärsi vakavista mt-ongelmista.
Miksi mainitsemani kaksi miesoletettua eivät löydä itselleen sopivampaa foorumia? Ylälauta ja suomi24 ovat täynnä heidän kaltaisia sekopäitä.
Tämän foorumin kautta annamme panoksen yhteisen hyvän totetumiseen. Sinun aivosi pysyvät virkeinä kun kyhäät aiheettomia ilmiantoja, muut mammat saavat hieman tavoitteita/vihattavaa kuvavinkkien tai Supersetiksen toimintakuvailujen kautta.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Juu, parasta, mihin kykenee.
Riittääkö aapeen kärsivällisyys ja pinna tämän artikkelin lukemiseen:
 
vierailija
Sä olet ihan turhake täällä - ja kenties myös muualla.
👍Tuija Siltamäki-kolumniketjussa Omppu-setä nolaa täysin itsensä.
Luultavasti hänellä on kieroutunut äitisuhde. Hän ei hyväksy naisen kehon muutoksia 20. Ikävuoden jälkeen.
Surullista, jos hänellä on jälkikasvua outojen ja niljakkaiden mieltymystensä takia. Hoitoalalle ja ikääntyneiden ihmisten seuraan ei noin häiriintynyttä miesoletettua pidä päästää.
 
vierailija
👍Tuija Siltamäki-kolumniketjussa Omppu-setä nolaa täysin itsensä.
Luultavasti hänellä on kieroutunut äitisuhde. Hän ei hyväksy naisen kehon muutoksia 20. Ikävuoden jälkeen.
Surullista, jos hänellä on jälkikasvua outojen ja niljakkaiden mieltymystensä takia. Hoitoalalle ja ikääntyneiden ihmisten seuraan ei noin häiriintynyttä miesoletettua pidä päästää.
Joo hyvin saattaa olla. Nämä kuvittelevat, että mitä paskempaa juttua suoltaa ja muita haukkuu, niin sen "miehekkäämpiä" he ovat. Eivät ole.
 
vierailija
Joo hyvin saattaa olla. Nämä kuvittelevat, että mitä paskempaa juttua suoltaa ja muita haukkuu, niin sen "miehekkäämpiä" he ovat. Eivät ole.
Katsoin eilen uutisvideon Ivalosta, jossa Stubb vieraili. Kouluvierailulla oli puheenaiheena kiusaaminen. Presidenttimme varoitti somekeskusteluista, jotka ovat usein rajuja. Hänellä oli polkupyörä matkalla mukanaan. Jäin miettimään miten hän on muuttunut ajasta, jolloin oli pm. Ikääntyminen tekee monelle hyvää.
Sain tänään ihanan viestin jälkikasvultani, jossa oli otteita satukirjasta. Ihmeellistä, että lapsenlapseni tykkää samasta kirjailijasta kuin äitinsä saman ikäisenä.
Kirjailija Anja Snellman on huolissaan lasten kuihtuneesta lukuinnosta. Häneltä oli lapsi kysynyt kirjamessuilla mitä sana suvanto tarkoittaa.
Laaja sanavarasto on rikkaus. Paljon suurempi kuin pysyä ikuisesti kaksikymppisenä miesten unelmana.
Sellainen minä olin aikoinaan ja juoksin aina miehiä karkuun. Nykyään en enää saa mitään huomiota missään.
Radiossa kilahtelee. BBC:n ohjelmassa puhutaan lasten kännykän käytöstä.
Persuparat ovat tähän aikaan nenä kiinni telkussa ihailemassa sisäministerimme aikaansaannoksia lakirintamalla.
Minun tekee monta kertaa päivässä sanoa asylym tässä junttien Persulandiassa.
 

Yhteistyössä