Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kyllähän siinä jotain näkyy. Mä olen huomannut että vaikka on kirjautunut sisään niin ei välttämättä silti aukene kuvat.. :/
Joo,ei mullakaan aina ihan kaikki näy,vaikka oon kirjautuneena:)

Mut joo, kuvassa ei näy tietty niin hyvin kuin livenä tuo minua häiritseva viivanpaikka:mad: Ja nyt ei tietty minkään pitäiskään näkyä, mutta huvikseni kokeilin,että näyttääkö tässäkin vaiheessa kiertoa tuota viivanpaikkaa.
Nuo testit joutaa kyllä roskiin, kun aina saa vähän miettiä,että entä jos..Ja sitten ei kuiteskaan:/ Ja tietysti jos malttas oottaa siihen päivään,että oikeasti ois jotain näytettävää:LOL: Tässä kuussa vakaa päätös testata vasta kp 28!!!!! Tai mieluummin vaikka sitten JOS menkat ois myöhässä...
 
Huoooohhh.....dpo 4 ja ihan jos pikkusen rupeis polttelemaan testit kaapissa, mutta jopa himotestaaja älyää (tai sit ei :LOL:) olla vielä testaamatta! :X3: Ei mittään tuntemuksia mihinkään suuntaan, jos ei karmeeta repäisykipua lasketa. Kertooko sekään muka mitään?! :D Vkloppu meni aivastellessa, ilman nuhaa. Mutta sehän nyt ei todellakaan merkkaa mitään kun ovis on just vasta ollut..
 
lisbon mun silmään ei näy edes haamuviivoja, vaan mä en omaakaan niitä viivalaseja, ko vasta kun se viiva näkyy kilometrin päähän :D


Mulla kp27/22-26... dpo 7-8?, apteekin oma tyylipuhdas neg. Laitan kuitenni kuvan, josko joku näkis siinä jottain :D Jatkan perjantaille testausta noilla one stepeillä, pe ois dpo 10-11 sit.. Lauantaina jos päräyttäis apteekin oman taas, dpo 11-12.. Sit pitäs jo näkyäkin.. Tai ainakin neitin kohalla tuli eka hailura plussa jotain dpo 12... :)

http://aijaa.com/QHZIc9


11949601_10153729712148287_1241004053_n.jpg
 
Cristal ja Maisakaarinan viivat ah <3 ihanuutta!


Joo Cristal mäkään en näe omassani yhtään mtn :D Vaikka kuinka pyörittelen ja kääntelen ja toivon, että olisi edes haamujen haamu.. Turhauttavaa tämä odotus. Menkat ois pitäny jo aiempien kiertojen perusteella alkaa, vaan oviksen perusteella ei ala ko vasta tyyliin maanantaina.. (n)o_O:cry:
 
Mä taistelen saman vaivan kanssa kun aina.. Migreenilääkkeitä ei voi syödä ja se iskee vähän väliä. Alavatsa kipuja ja joutuu ottaa niihinkin särkylääkettä.
Migreeni pahentaa yleensä pahoinvointia.. Ai että ottaa päähän.. Jos tässä vielä ihan turhaan kärsii näistä vaivoista eli tuolla ei ole ketään elossa niin pääsee rumia sanoja.

Hienoja viivoja hyvät naiset. <3
 
maisakaarina sulla myös hyvä viiva ;) Eikä saa pelotella :D

Maicy mitäs jos ei sieltä menkat alakkaan :p pidän ainakin peukkuja ettei (y)

Theran mun siskolla tosi paha migreeni ja sillä loppui kohtaukset jossain vaiheessa raskautta.. eli mahdollista sekin. Tsemppiä hirveästi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Jännäpäivät :D dpo 5/7? ...
Tuli niitä wondfon ovistestejä ja viikonloppua myöten testasin rinnakkain niillä ja niillä pinkkivartisilla.

Wondfossa oli väriä kun pinkkipöksy oli vitivalkoinen ..Wondfo vaaleni ja ton ovian ( ja parin muun mukaan ja omien tuntemusten) ovis ois ollu jotakuinkin viikko sitten :)

Sitä tuumasin että voiko alkuraskaus aiheuttaa tai kiinnittyminen " pissatulehduksen omaisen oireen "? Testattiin se negaksi nimittäin.

Toissayönä ja eilen oli niin kelju olo kun olla ja voi.
Tiheävirtsaisuus, masu ja selkäkipu, pyyhkiessä hailakan hailakan pinkkiä ( kiinnittymisvuotoako?). Lämpö kohos 35.6:sta 37.0.
 
Viimeksi muokattu:
Voi miten ihania viivoja Maisakaarina ja Cristal, onnea :love:, noita on kiva katsella.

Mä sitten tömähdin taas maanpinnalle, tää taitaa olla varsinnii tyylipuhdas nega:

Testiajalla


Kuivahtaneena

Jotta se siitä sitten, ei taida olla kierronpoikastakaan mulla :censored:
 
Wolt voi matkassa hyvinkin olla jotain.. tarkkaile tuntemuksia. En oikein osaa sanoa itse tuohon tulehdus tuntemukseen mitään. Lupaavalta kuulostais silti (y)

Nepadu: en valitettavasti erota viivasta :/
Joo no vähän ois semmonen olo..jotenkin hassu :) tisseihin ei oo koskenu sillä tavalla ku negakierroissa.
"tulehdus" kun hävisi sitten eilen illalla itestään ja nyt ei oo mitään oloja sen suhteen.

Jännäillään ensi viikkoon :) ( no okei viikonloppuun :D )
 
Pahoittelut Emmalle Nnälle :(

Maisakaarinalla upea viiva

Maicylla ja Nepandulla en näy mitään, vahvistumisia sinne :)

Omalla kohdalla alkaa olee aika luovuttanut olo, menkat pitäisi alkaa pe tai la. Yhtään ei ole enää nippailuita, joita vielä pari päivää sitten oli paljonkin. Toiveita vaan herättelee märkä olo, johon havahduin esikoisen kohdallakin ja siitä syystä testin teinkin päivää ennen oletettuja menkkoja.
Tältä aamulta puhdas nega cbllä, koitan osata linkata tähän.

http://aijaa.com/ecDkXe
 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei! Täällä olisi yksi taustalla viikon pyörinyt ja teidän ihania uutisia ja kuvia useasti päivässä katsellut testailija:rolleyes: ensin ajattelin, etten turhia testaile, mutta toisin kävi:whistle:

Vähän itsestä: kolmonen olisi toiveissa, kaksi (7&5v) poikasta jo on. Tämä kolmonen miehelleni eka. Pillerit jätetty pois viime kuun puolella ja kierto alkanut 10.8. Kaksi viikkoa on maha ollut turvoksissa ja alussa oli valkovuotoa reippaammin kera satunnaiset tiputtelun, nippailuja, vihlontaa, jomotusta nivusissa ja alaselässä, huono olo piinannut useamman päivän ja raudan maku käynyt suussa. Pe, su, eilenä ja tänää testattu negat:( oviksen aiheuttamat vihlomiset (ja halut;)) bongattu ennen näitä oireita. Nyt menossa kp 23 ja dpo 13-14.
 
  • Tykkää
Reactions: Neksu82
Heipä hei! Täällä olisi yksi taustalla viikon pyörinyt ja teidän ihania uutisia ja kuvia useasti päivässä katsellut testailija:rolleyes: ensin ajattelin, etten turhia testaile, mutta toisin kävi:whistle:

Vähän itsestä: kolmonen olisi toiveissa, kaksi (7&5v) poikasta jo on. Tämä kolmonen miehelleni eka. Pillerit jätetty pois viime kuun puolella ja kierto alkanut 10.8. Kaksi viikkoa on maha ollut turvoksissa ja alussa oli valkovuotoa reippaammin kera satunnaiset tiputtelun, nippailuja, vihlontaa, jomotusta nivusissa ja alaselässä, huono olo piinannut useamman päivän ja raudan maku käynyt suussa. Pe, su, eilenä ja tänää testattu negat:( oviksen aiheuttamat vihlomiset (ja halut;)) bongattu ennen näitä oireita. Nyt menossa kp 23 ja dpo 13-14.
** niin ja tissien huomasin kipeytyneen toissapäivänä:rolleyes:
 

Yhteistyössä