Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla oli yhdessä kipuja, joka osoittautui keltarauhaseksi. Kävin lääkärissä, kun huolestuin kovin. Nytten ollu myös. Mut parempi varmistua, kun katua!
No mä eka meinasin odottaa ens viikkoon kun on se ultra.. Mut viikossa ehtii kerätä huoli möykyn päänsisään.. Ja plus mun mies patistaa mua lääkäriin varmistaa ettei ole mitään ongelmia...
 
Kaaliperhonen hyvältä näyttää. :)

Terkkari katsoi ultralla ja näyttäis että kohdussa kasvaa. Ja yhdessä vaiheessa ei ollut ihan varma näkikö sykettä. Mut tosiaan niin pienet viikot että ei ihme että ei selvästi näkynyt. Ens viikolla pitäis näkyä jo. :) jos kivut pahenee niin uudestaan soitella. Huomenna olis neuvolalääkärikin paikalla.
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen
Heippa taalta taustalta, taas. Onnea plussanneille.

Omaa napaa, viimekuun kemiallisen jalkeen menossa kp 15 ja oviksesta ei tietoakaan. Normi kierto 28 ja ovis yleensa kp 12-13. Alkaa hieman epailyttamaan et olisko jotain sittenkin vialla, vaiks verikokeet naytti kaiken olevan ok. Lekuri kun ehdottomasti kieltaytyi antamasta lahetetta gynelle ja ultraan.
 
Theran ihanaa onnea vielä <3 Nyt voit varmaan huokaista helpotuksesta ja ehkä alkaa jo uskomaan oireisiin ;)! Ihanaa että pikkuinen oli oikeassa paikassa <3

Mä testasin tänään sittenkin 3h pidätetystä pissasta puhtaan negan pcllä. Eli uskottava on, ei tässä raskaana olla. Luultavasti oli siis kyseessä kemiallinen kun perjantaina näytti testi jo selkeästi haamun :( Eipä voi mitään, täytyy toivoa että ensikierrossa menopur ja letrot tekee tehtävänsä.
 
miss_piggy
Theranille vielä onnea!

Ja kokemuksesta sanon että kyllä se pelko keskenmenosta valitettavasti roikkuu mukana ihan raskauden loppuun asti jos on sen kerran kokenut :notworthy: Mutta koita nyt vain nauttia ja ajatella, että asiat menee niin kuin on tarkoitus :love:
 
Mulla ei ole yhtään raskaustestiä ostettuna kotiin, koska käyttäisin ne itseni tuntien jo heti ensi viikolla :LOL: Nyt alkaa kiduttavan pitkät piinaviikot, luteaalivaiheesta taitaa nimittäin tulla 16 päivää pitkä :confused: Jos tästä kierrosta ei nappaa (edellistä teimme 8 kiertoa) niin seuraavan kerran yritys tapahtuu Puolan lomalla :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Wolt
Ihania plussaviivoja täällä! :love: Onnea cristal, maisakaarina ja kaikki muut plussanneet!

Theran
hienoa ettei nyt ainakaan vaikuttaisi olevan kohdunulkoinen raskaus! Ja kaikki nuo sun oireet kuulostaa erittäin lupaavilta. Eiköhän sieltä vahva syke löydy seuraavassa ultrassa! :)

Minä oon täällä jotenkuten selvinny km:n jälkeisestä pettymyksestä ja suunnannut katseeni tähän menossa olevaan piinailuun. :LOL: Tänään on kp 22 ja oviksen bongasin mielestäni melko aikaisessa vaiheessa kiertoa (minulle aikaisessa) eli kp 12-14 välillä. Eli dpo:t vois olla jossain välillä 8-10? Tilasin (ei ois varmaan kannattanu :D) niitä Sofin raskaustestejä, ei herkkiä vaan herkkyys on 25. Ja pakko oli heti uittaa tikku ku tuli tänään postissa..taisin saada sen Sofin surullisenkuuluisan viivanpaikan. Laitan siitä kuvan vaikkakin luulen ettei se näy mikä luonnossa näkyy. Väriä ei kyllä livenäkään näy eli viivanpaikkahan se. Kuva on otettu 10 min kohdalla.
http://aijaa.com/roi5o2
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Theran ihanaa onnea vielä <3 Nyt voit varmaan huokaista helpotuksesta ja ehkä alkaa jo uskomaan oireisiin ;)! Ihanaa että pikkuinen oli oikeassa paikassa <3

Mä testasin tänään sittenkin 3h pidätetystä pissasta puhtaan negan pcllä. Eli uskottava on, ei tässä raskaana olla. Luultavasti oli siis kyseessä kemiallinen kun perjantaina näytti testi jo selkeästi haamun :( Eipä voi mitään, täytyy toivoa että ensikierrossa menopur ja letrot tekee tehtävänsä.
Ajattele se näin, että edes jotain yritti tapahtua. Positiivista, että jotain tapahtuu, vaikka ei ihan onnistunutkaan :)
 
Nnä kyllä siinä jotain on. ;) toivottavasti vahvistuu! <3

Nyytikkii mä varmaan odotan sen ultran mikä on puolentoista viikon päästä neuvolassa jos syke löytyy niin ehkä uskallan mennä. En kyllä uskalla kauheasti vielä olla raskaana et jos sieltä ei taaskaan löydy elävää niin menetys on kovempi.
Anteeksi mutta pakko taustalta huudella kun ihmetyttänyt pitkään miksi monessa viestissä täällä sanot ettet uskalla odottajiin mennä vaikka olet ainakin viikon jo siellä odottajissa kirjoitellut? (n)
 

Yhteistyössä