Kesäkuiset 2025 ☀️

Ompas täällä ollut hiljaista!

Itse olen tämän viikon huilannut töistä, kun ei työnteosta tullut mitään kurjan olon vuoksi. Oksentelin töissä enkä saanut oikein mitään pidettyä sisällä.
Tänään sain reseptin bonjestaan ja sen kokeilun aloitan nyt tänään illasta. Toivottavasti siitä on apua! Toki, tässä on nyt ollut yksi parempi päivä alla, kun sain eilen hieman jo oikeaa ateriaa syötyä ensimmäistä kertaa viikkoihin! Aloitan nyt kuitenkin sen, sillä aika lailla päivistäkin riippuu, miten huono olo on.
Jos alkaisi saada voimia takaisin ja pääsisi ensi viikolla töihin.
Ensi viikolla olisi verikokeet, seuraavalla viikolla siitä muutto ja sitten nt ultra. Nyt on joka viikolla jotakin, niin jospa se pitäisi kiireisenä.

Vauvan sydänäänet kuuluu hienosti 🩷 se on kyllä tässä hetkessä ihan parasta!

Tsemppiä kaikille väsymyksiin ja huonoihin oloihin!

Viimeksi muokattu:
Täällä pahoinvointi on ihan päivästä kiinni, yhtenä päivänä oon ihan paskana, särkee päätä, oksentelua ja väsymystä ja sit on päiviä kun ei ois raskaana ollenkaan 🤷 jonkin asteittain närästys on alkanut vaivata, etenkin iltaisin, eikä ruuan jälkeen voi mennä pitkälleen.. dopplerin tilasin jospa tulee ens viikolla 👀 nyt 11+3 .. eli vois jo äänet kuulua 👂

Aiotteko ottaa äitiyspakkauksen? Mä vähän mietin että taidan ottaa rahana, esim kirpparit on täynnä ihan uuden näköistä vaatetta yms muuta tavaraa, ja vähän hassua kun laskettu aika kesällä niin eihän se toppapuku edes mahdu enää sitten kun on taas pakkasta 😅

Vaikka vähän hassulta tuntuu edes miettiä vielä tämmösiä, neuvolassakin sanoin et tosi kummallista puhua jostain imetyksestä kun ei ole sitä vauvaakaan 👀 jotenkin tuntuu että nää pitkät lapsettomuus hoidot on vaikuttanut tähän ajatteluun, ikään kuin tässä matkan varrella oon vaan keskittynyt hoitoihin ja se määränpää on kokonaan unohtunut, eikä oo pitkään aikaan ollut edes vauvakuumetta kun oon vaan ajatellut että ei tää kuitenkaan onnistu 🙈

• Tykkää
Reactions: RLiisukka
Täällä pahoinvointi on ihan päivästä kiinni, yhtenä päivänä oon ihan paskana, särkee päätä, oksentelua ja väsymystä ja sit on päiviä kun ei ois raskaana ollenkaan jonkin asteittain närästys on alkanut vaivata, etenkin iltaisin, eikä ruuan jälkeen voi mennä pitkälleen.. dopplerin tilasin jospa tulee ens viikolla nyt 11+3 .. eli vois jo äänet kuulua

Aiotteko ottaa äitiyspakkauksen? Mä vähän mietin että taidan ottaa rahana, esim kirpparit on täynnä ihan uuden näköistä vaatetta yms muuta tavaraa, ja vähän hassua kun laskettu aika kesällä niin eihän se toppapuku edes mahdu enää sitten kun on taas pakkasta

Vaikka vähän hassulta tuntuu edes miettiä vielä tämmösiä, neuvolassakin sanoin et tosi kummallista puhua jostain imetyksestä kun ei ole sitä vauvaakaan jotenkin tuntuu että nää pitkät lapsettomuus hoidot on vaikuttanut tähän ajatteluun, ikään kuin tässä matkan varrella oon vaan keskittynyt hoitoihin ja se määränpää on kokonaan unohtunut, eikä oo pitkään aikaan ollut edes vauvakuumetta kun oon vaan ajatellut että ei tää kuitenkaan onnistu
Kyllä se äitiyspakkauksen puku menee vielä seuraavanakin vuonna, ainakin meillä on mennyt kun se on niin reilu. 🤭

• Tykkää
Täällä on oltu sen verran puhki etten ole jaksanut edes kirjoitella. Työt vie kaikki voimat ja kotonakin raskas vaihe menossa. Kuopus roikkuu rinnalla yöt niin tuntuu ettei missään välissä kerkeä nukkua. Täällä tänään 9+3. Iltaisin on huonoa oloa muuten olo kun ei edes olisi raskaana

• Tykkää
Tsemppiä kaikille, jotka pahasta olosta kärsivät. Toivotaan @Annikki_90 että lääke auttaa ja jaksat touhuta. On kyllä aika moinen ponnistus tuo muutto tähän lisäksi. Itse en jaksa edes ajatella mitään kovin kummoisia puuhia. Hyvä, kun töissä jaksaa käydä, mutta on nyt ehkä pahin väsymys ohi, kun jaksoin tällä viikolla pestä ikkunat sisäpuolelta ja laittaa jouluvaloja. Muuten kyllä kaikki jouluvalmistelut on vielä ajatuksen tasolla, jos silläkään. 😆

Ajattelin ottaa äitiyspakkauksen, mutta muuten en ole kyllä mitään hankintoja vielä miettinyt. Nyt odotan vain ultraa ja näkisi edes, että onko kaikki hyvin. Ehkä sitten voi uskaltaa jo ajatella pidemmälle.
Vähän samanlaisia ajatuksia kuin @aries90 että onko tämä nyt oikeasti totta, että se vauva viimein saadaan.

Tsemppiä kaikille pahoinvoinnista kärsiville! Toivotaan että kaikilla se helpottaisi pian 🙏🏻💕

Onko teillä ollut huimausta? Mulla on ollut todella voimakasta huimausta ja pyörryttämistä. En oikein tiedä mistä voisi johtua tai mikä auttaisi. Verenpaineet olleet ihan normaalit.

Meillä oli muutama päivä sitten nt ultra ja siellä oli pienellä kaikki hyvin. Oli uskomatonta nähdä kuinka paljon oli kasvanut.

Yhteistyössä