Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pikku hiljaa sinne ryöminyt.. toinen jalka oven välissä ja toinen ulkopuolella.. enkä mä ihan oo tainnut viikkoa olla.. vaikka en kirjaa ole pitänyt koska jotain niihin kirjoitin. Onko sillä merkitystä kun liityin mun mielestä sen jälkeen kun viimeisen kerran oon sanonut etten oikein uskalla odottajissa olla. :/

Muoks. Tällä huomiolla oli tarkoituksensa? En vaan saa päähäni mitä..:/ etenkin kun ei noi salaisia ole että en olettanutkaan että kukaan ei näkis..?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Noniin rakkaat hätähousut.. Kertokaapa mitä tämä on..

Aiemmin tuosa alkuillasta kävin vessassa ja kun pyyhin, niin tuli paperiin verta, siis selkeesti kirkasta verta. Ajattelin jo, et nonih, nyt ne menkat sit alako. Laitoin pikkuhousunsuojan ja nyt kävin hetki sit taas uudelleen vessassa. EI mitään. Ei tuhrun tuhrua.. :O

Dpo 7-8... kiinnittymisvuotoa???? :O
Mikä on muutenkin outoa, on se et, mun menkat alkaa AINA yön aikana. Eli aamulla kun herää niin valahtaa jo housuun ja siitä sit kunnon vuoto heti ekasta päivästä. Ei mitenkään tuhruttelemalla, eikä kesken päivän.

Toki voi käydä niin, et huomenna kun herään niin vuodan ku seula.. Mut nyt taas nosti hiukan toiveita, ko ei se vuoto nyt ainakaan vielä oo yltynyt/jatkunut.. <3


Theran: Eipä sillä kyllä mun mielestäkään mtn väliä oo, vaikka ootki jo kirjotellu, vaik sillon joskus sanoit et haluat vielä odottaa... :) Ihan omaan tahtiin vaan <3

Nyytikkii: Tsempit seuraavaan kiertoon! Kuten Cristalkin jo sano, niin kiinnittymisyritystä on voinu olla <3 Kertoo vaan siitä, et kroppa pelaa.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Nyytikkii
Ihania viivoja! Onnea Cristal, maisakaarina ja Theran! Ja muillekkin tietysti jotka haamuilee. :love:(y) Ja Nyytikki, älä vielä täysin toivoa menetä.

Ootteko te saanut Pregcheckeihin viivanpaikkoja paljon? Mä testailun esikoisen kanssa niitä enkä kyllä saanut mutta nyt mietityttää vähän. Mun testiin tuli ensin haaleahaalea viiva enkä osannut sanoa oliko väriä, mutta nyt kuivana näyttäisi livenä ainakin (jopa miehen silmään:sneaky:) punertavan. On vaan niin hitsin vaikee saada samanlaista kuvaan kun livenä!
 
Nyytikki: Mun normi kierto onkin niin, et luteaalivaihe jää lyhyeksi.. Hyvä, et ees dpo 10 päästään.. :(
Mut siis tää kierto on nyt kaikinpuolin omituinen. Kp27/22-26, eli ylitetty jo normi pituus ja toisekseen, ovis oli kp18-19 ja siis sen perusteella nyt dpo 7-8, eli ei edes pitäisi menkat vielä alkaa, jos luteaalivaihe ois normi.. Otappa tästä nyt sit selvää :D
 
Kertokaapas te oviksen tikuttajat että onko raskauskeijun herkät ovistestit ihan kuraa? Ku musta kuoriutu ihan täysin himotestaaja ja vaikka ovis oireet on hyvinkin selkeet nii halusin vaan varmistaa sen tikulla(lue: halusin nähä kerranki kaks viivaa tikussa:ROFLMAO:) noh, ehän mie saa tikkuun ku yhen viivan näkyviin. Neljänä päivänä testannu, ja munis irtoaa ens yönä näitten tuntemusten perusteella ja testit oon tehny ohjeen mukaan.. ei vaan näy MITÄÄN! onko ne tikut ihan :poop: vai eikö ne vaan toimi mun kohalla?
 
Kertokaapas te oviksen tikuttajat että onko raskauskeijun herkät ovistestit ihan kuraa? Ku musta kuoriutu ihan täysin himotestaaja ja vaikka ovis oireet on hyvinkin selkeet nii halusin vaan varmistaa sen tikulla(lue: halusin nähä kerranki kaks viivaa tikussa:ROFLMAO:) noh, ehän mie saa tikkuun ku yhen viivan näkyviin. Neljänä päivänä testannu, ja munis irtoaa ens yönä näitten tuntemusten perusteella ja testit oon tehny ohjeen mukaan.. ei vaan näy MITÄÄN! onko ne tikut ihan :poop: vai eikö ne vaan toimi mun kohalla?
Mulla on toiminut ihan hyvin. Jos oot ihan varma että on ovis niin kaada mies. :) mut tikuta vielä ja kato pitikö tuntemukset paikkaansa?
 
Maicy kannattaisi kyllä ehdottomasti käydä lääkärissä hakemassa jotkut lääkkeet jotka pidentäisivät luteaalivaihettasi. :/ Valitettavasti olen lukenut että noin lyhyessä ajassa ei oikein tärppimahdollisuudet ole kovin suuret.. Onneksi asian voi korjata lääkkeillä! :)

Joku kysyi pc viivanpaikoista niin itsekin oon monesti negakierroissa saanut niihin harmaat viivanpaikat :( Ärsyttävää! Tässä kierrossa se haamu oli kyllä tosiaan ihan eri näköinen kuin aikaisemmat "haamut" eli viivanpaikat.
 
Viimeinen viettelys tälle illalle (ja kierrolle?) tehty :ROFLMAO: Tein vielä viimeisen? ovistestin tälle illalle, sen ei kai pitäisi enää näyttää plussaa, kun se niin teki 15 aikoihin päivällä?

Sain elämäni ensimmäiset oviskivut (menkkamaista jomotusta) kp 16-18 ja ovisplussa tuli kp 19 - jolloin minun olisi vasta pitänyt aloittaa tikkujen dippailu :LOL: Eli ehkä oli ihan hyvä aloittaa jo kp 13 tienoilla, sain oviksen kiinni...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Mandala
Pikku hiljaa sinne ryöminyt.. toinen jalka oven välissä ja toinen ulkopuolella.. enkä mä ihan oo tainnut viikkoa olla.. vaikka en kirjaa ole pitänyt koska jotain niihin kirjoitin. Onko sillä merkitystä kun liityin mun mielestä sen jälkeen kun viimeisen kerran oon sanonut etten oikein uskalla odottajissa olla. :/

Muoks. Tällä huomiolla oli tarkoituksensa? En vaan saa päähäni mitä..:/ etenkin kun ei noi salaisia ole että en olettanutkaan että kukaan ei näkis..?
Minä nyt sörkin tähän väliin sen verran, että minä ainakin olen ihan jäätävän kateellinen. Ärsyttää nähdä joka välissä plussatestejä, onnentoivotuksia ja jokaiseen on negatiivis-sävytteinen vastaus ja vatulointi. Ole tässä hetkessä onnellinen raskaudestasi, meni miten meni!
Itsekkin keskemenon kokeneena, ensimmäistä lastani toivovana jään ilman plussaa joka kuukausi niin välillä vaan ärsyttää ja ilmeisesti tässä kuussa ärsyttää ihan kaikki ja turhauttaa.
Mutta kun tulisi edes se plussa, vaan tässä on 2 vuotta menty nollalinjalla.
Pohjimmaisena on tunne: Kateus. :unsure:
 
Voi Nyytikki, oon tosi pahoillani, mie olin melekein varma että oot raskaana ko anto semmosta viivaa :( Höh.

Mie ite tässä jännitän vielä. Mulla on aamupissiä kipossa, oon uittanu just ovistestin ko aattelin että jos se on ihan blankko niin en vaivaudu r-testiä uittaan, mutta kyllä tuohon jotaki väriä näyttäis tulevan. Ja se lauantainen viivanpaikka on näkyvissä vielä. Aika jännää vaikka oon kyllä tosi pessimistinen.

Pirunpelto halit! En ossais kuvitellakaan mimmosta olis ensimmäistä yrittää nyt. Tässä on kuitenki aina välillä saanu muistuttaa itteään siitä että on kuitenki jo kaks ihanaa lasta jos vaikka niin käy ettei anneta vielä yhtä. Vaikka toisaalta se vauvan kaipuu on ihan valtava ko tietää kuinka ihanaa sitä on piettää sylissä ja antaa sille tissiä <3
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Pirunpelto ymmärrän toki tuon mutta ei napsauttamalla pelkoja pois päältä saa. :( olisikin se niin helppoa. :(
Ja koska kaksi km saanut niin omasta mielestä olen tässä raskaudessa pystynyt tsemppaa paremmin kuin edellisessä. Tässä jopa joskus uskon että saattais tulla vauva syliin asti. Ja mulla ultrat on rajapyykkejä niissä se sitten selviää ja niitä jännitän.

Ja on muutakin mistä olen kertonut mutta niitä pelkoja harva ymmärtää.

Toivon että saatte esikoisen mahdollisimman pian. :)
 
Nyytikkii: Kyllä mä ajattelinkin käydä lääkärillä, jos ei tässä vuoden sisällä tärppää. Meidän esikoisen alulle saamisessa meni se vuosi ja tärppäs ihan luomusti, eli toivoa on. Nyt vaan toki toivon, ettei mee sitä vuotta taas.. :(

Mut ohan tää persiistä kyllä ko ei oo kierrot normaalit.. ;( Turhauttavaa. Erityisesti se ärsyttää, ko ei edes monessa kierrossa pääse sinne asti, et ois järkee testata. DPO:t jää niin lyhyeksi. huoh.. Nytkin ihan ihme touhua täsä kierrossa taas, vuotaa mut on niin vähäistä et ei todellakaan ole menkkavuotoa. Ei edes siteeseen tuu, vaikka pyyhittäessä tuleekin.


Pupelaattori: Mikä kp/dpo? :) Täällä jänskäillään sun puolesta!! Oma r-testi oli taas niin blankko ku vaan voi olla, tosin se oli niitä onestepejä, et liekkö toimiikaan..

Pirunpelto: Mä ymmärrän sua todella hyvin. Ennen esikoista olin ite samanlaisilla fiiliksillä täällä lueskelemassa. Aina kun joku plussasi, tuli itelle sellanen kateus, että ihan hävettää. Sillon sitä odotti ja odotti, että se oma raskaus saa alkunsa. Mä en saanu edes plussan plussaa, ei edes mtn haamuviivoja, ennenkuin sitten oikeesti olin raskaana. Joka samperin kuukausi petyin ja putosin korkeelta. Ja pahinta oli, et kaverit ympärillä tuli raskaaksi ja piti olla ilonen heidän puolestaan. Ja osa kavereista tuli raskaaksi sillain: ohhoh, pestiin alkkarit samassa koneessa ja hupsheijaa, oon paksuna.

Ainoa minkä avulla mä pääsin omasta kateudesta yli, oli se, että ajattelin, ettei tuo toisen onni ole multa pois. Vaikka se on niin perinteinen fraasi, niin mun kohdalla se vaan piti sisäistää. Sitten oli helpompi olla onnellinen myös ystävien puolesta..

Toivotan sulle Pirunpelto todella paljon tsemppiä ja onnea, jotta sinäkin saisit sen plussan testiin <3
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii ja Theran
En ehdi kaikkia viestejä lukija tänne on tullut valtavasti sen jälkeen kun viimeksi kävin. Onnea plussanneille ja halit neganneille. :) mä ymmärrän myös tuon tunteen että tulee kateus, meillä Esikoista yritettiin 2 vuotta ja jokainen nega oli isku vasten kasvoja. Ympärillä näki vain odottajia ja pikku vauvoja. Se oli rankkaa. :/

ON: kävin viimeksi linkittää tänne niitä haamulaisia pari viikkoa sitten. No negaksi muuttui. Alko pännii ja päätin että nyt loppu yritys enkä testaile, mittaile, kuulostele en mitään. Jäin odottaa menkkoja. Ne ei oo tullut. Aattelin sit että testaan varuiksi ennenkö soitan lääkäriin, koska kp taitaa olla jo lähemmäs 50. Mutta mutta eilen tuli joku viivantapainen jonka erotti tihrustamatta. Tänään sitten oli vahvistunut


Aijaa huonontaa kuvanlaatua. Dpo saattaa olla tänää 12 jos uskallan arvailla, mut nuo haamut pisti miettii oireita. Harmi ku en oo merkinnyt ylös nyt ku tympäännyin koko hommaan ja mun kroppaa. :D
 

Yhteistyössä