Tulehan kertomaan miten meni epäilen, että keltarauhanen kipuilee toisella puolellaSoitin sitten neuvolaan kun noi toispuoleiset kivut jatkuu.. Terkkari ottaa mut tänään ultraan 12 aikaan. Katsotaan onko raskaus oikeassa paikassa..
Tulehan kertomaan miten meni epäilen, että keltarauhanen kipuilee toisella puolellaSoitin sitten neuvolaan kun noi toispuoleiset kivut jatkuu.. Terkkari ottaa mut tänään ultraan 12 aikaan. Katsotaan onko raskaus oikeassa paikassa..
No mä eka meinasin odottaa ens viikkoon kun on se ultra.. Mut viikossa ehtii kerätä huoli möykyn päänsisään.. Ja plus mun mies patistaa mua lääkäriin varmistaa ettei ole mitään ongelmia...Mulla oli yhdessä kipuja, joka osoittautui keltarauhaseksi. Kävin lääkärissä, kun huolestuin kovin. Nytten ollu myös. Mut parempi varmistua, kun katua!
ei muuta kuin peitot heilumaanJokohan tässä olisi se ovisplussa?
Ajattele se näin, että edes jotain yritti tapahtua. Positiivista, että jotain tapahtuu, vaikka ei ihan onnistunutkaanTheran ihanaa onnea vielä <3 Nyt voit varmaan huokaista helpotuksesta ja ehkä alkaa jo uskomaan oireisiin ! Ihanaa että pikkuinen oli oikeassa paikassa <3
Mä testasin tänään sittenkin 3h pidätetystä pissasta puhtaan negan pcllä. Eli uskottava on, ei tässä raskaana olla. Luultavasti oli siis kyseessä kemiallinen kun perjantaina näytti testi jo selkeästi haamun Eipä voi mitään, täytyy toivoa että ensikierrossa menopur ja letrot tekee tehtävänsä.
Anteeksi mutta pakko taustalta huudella kun ihmetyttänyt pitkään miksi monessa viestissä täällä sanot ettet uskalla odottajiin mennä vaikka olet ainakin viikon jo siellä odottajissa kirjoitellut?Nnä kyllä siinä jotain on. toivottavasti vahvistuu! <3
Nyytikkii mä varmaan odotan sen ultran mikä on puolentoista viikon päästä neuvolassa jos syke löytyy niin ehkä uskallan mennä. En kyllä uskalla kauheasti vielä olla raskaana et jos sieltä ei taaskaan löydy elävää niin menetys on kovempi.