Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pupelaattori kyl mäkin tuossa jotain näen. En nyt muuten muista missä vaiheessa ovistesti oli plussa r-testin kanssa. Mutta ovistesti kun oli plussa niin r-testi haamuili ja kun ovistesti meni negaksi niin r-testistä hävisi viiva.
 
Theran ko mie kans muistan ko sulla haamuili r-testi, mutta voiko se näin pitkään? On kyllä omituista. Mie sain viime maanantaina ovisplussan. Sunnuntaina heiluteltiin peittoja... Lauantaina ovistesti oli aika tumma ja pc:ssä selevä haamu. Nyt ovistesti samanmoinen ko lauantaina ja tuomonen hikinen roskishaamu. Välillä on tuo ovistesti ollu paljon hintsumpi. Kai mulla on hormonit ihan hakusessa vielä, tylsää!!!
 
No niin luulis, mutta kai sitä on imettäessä ihan ihime hormoonihirviö. Tosiaan, oon kyllä ollu yhtä itkupotkuraivaria muutaman päivän, ihan tosi heleposta suutun ja alan pillittään. Hormoonit hakkee vissin paikkaansa, huoh!!

Mites sulla Theran muuten vointi? Se muuten kannatta se doppler hankkia, mulla oli se viimeksi ja oli niin ihana ko sai aina halutessaan tarkastaa että jumpsutus kuuluu :) Mie kuulin ekan kerran jo viikolla 9 :)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt ja Theran
Kyl sulla jotain hormonitoimintaa todistettavasti on. :D

Kiitos kysymästä. :)Eillinen vähän säikäytti.. Meni ilta makoillessa kun liikkui niin alkoi sattuu enemmän. Tänä aamuna yökkö olo mut vatsakivut olleet poissa. En sitten kehdannut tänään enää vaivata neuvolalääkäriä. Kai mä kestä ensi viikkoon. :)
 
Nyt en ehtinyt kunnolla lukemaan kaikkia viestejä, mutta ihaniä plussatestejä odu silmiin:love:.
Täällä mennään nyt vasta kp3 ja odotan innolls et päästään yrittämään taas:sneaky:.

Kysymys kuuluukin, mistä ootte tilannu ovistestejä? Kui paljon kannattaa kerralla tilata et riittäis yhen kierron? Ja vielä minkä merkkisiä?. Kiitos etukäteen jo vastauksista:)
 
oman mielenrauhan vuoksi kävin yksityisellä verikokeessa ja hcg oli 5, eli kyseessä kemiallinen. Kyllä ne nuo apteekista ostetut testit siis sen havaitsivat, toisin kuin liuskat. Mutta tähän oli nyt hyvä lopettaa, kun sovittiin että yritys loppuu. Ei tartte enää jännittää.
 
Nyt en ehtinyt kunnolla lukemaan kaikkia viestejä, mutta ihaniä plussatestejä odu silmiin:love:.
Täällä mennään nyt vasta kp3 ja odotan innolls et päästään yrittämään taas:sneaky:.

Kysymys kuuluukin, mistä ootte tilannu ovistestejä? Kui paljon kannattaa kerralla tilata et riittäis yhen kierron? Ja vielä minkä merkkisiä?. Kiitos etukäteen jo vastauksista:)
Ite oon tilannu ebaysta ( halvimmat) ja parhaimmat omalle kohdalle on ollut promatriksen testit.
http://www.ebay.co.uk/itm/301274820617 tuolta myyjältä tilasin . Taisin muistaakseni 20 kpl ottaa :D ja ois pitäny kerralla ottaa 40..ku niitä innostuu uittamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: EmmaI
Pupelaattori mulla tulee samanlaisia tohon rfsuhun tänäänki (älkää kysykö miks testaan) vaikka mulla on käytössä zumet ja nyt proget ja ultrassa ei mitään jälkeä muniksesta ja veriarvot niin perseellään ettei edes estroa saatu mitattua :rolleyes: Toissa aamuna ei tullu ku lähes haalu blankko. Sikäli noi "melkein tummat" ovisviivat on aika yhtä tyhjän kans. Mut joo..raskaudesaa ovistesti oli haaleampi ku konttolli ku r.testissä oli jo selvä viiva. Siitä päivä tai kaks nin ovistesti oli plussaa ja r.testissä kunnollisempi viiva..
Jospa siellä nyt kuitenkin jotain tapahtuu! ? Entä jos se r.testin haamu oli ovis? Onks sulla lämmöt missä asennossa tai muut "merkit"? Peukut!!

Ja NNÄ kirjoitti täyttä asiaa. Toki jokainen saa lausua mielipiteensä ja ihmetellä mutta... olen kans samaa mieltä että ne entiset kokemukset valitettavasti vaan vaikuttaa. Itselläkin on reilusti yli 10 lapsettomuusvuotta, 4 vauvaa haudattu ja muuta mukavaa. Valitettavasti en osaa lähtee ostamaan vaunuja tai vauvanvaatteita ku tikussa on plussa. Tottakai sitä haluais nauttia ja olla onnellinen siinä hetkessä mutta ei vaa voi. Realismi ja riskit on hyvin tiedossa. Ja keltä se on pois jos ne pelot ääneen lausuu tai sanoo että ei uskalla luottaa. Mun mielestä tänne pitäis mahtus niin ne loputtomat pelkurit kuin nekin ketkä paukuttaa henkseleitä heti kun tikkuun on pissitty.

Joten älkää nyt kukkaan ainakaan lähtekö minnekään kommentteinenne :)
 
oman mielenrauhan vuoksi kävin yksityisellä verikokeessa ja hcg oli 5, eli kyseessä kemiallinen. Kyllä ne nuo apteekista ostetut testit siis sen havaitsivat, toisin kuin liuskat. Mutta tähän oli nyt hyvä lopettaa, kun sovittiin että yritys loppuu. Ei tartte enää jännittää.
Olen pahoillani :( Minullakin oli tässä kierrossa kemiallinen.. Voimia sinne ja mukavaa syksyä <3
 
Lissäys.. tässä on eilinen hyllyyn unohtunu ovistikku ja yllä se tikku minkä tein sillo ko r.testi näytti jonkunlaista viivaa :) älkää kysykö miks toikin on tallessa :D tän pv tikkua ei ollu enää tallessa.
http://aijaa.com/4l6cfj
En tiiää..sanokka mitä sanotte mut musta on vaan kivaa tikuttaa :whistle: tosiaan täysin hyödytöntä. Mut silti jännä että esim eilen tuli törkeänä limaa ja alamaha oli kipee.
 
  • Tykkää
Reactions: Cristal3 ja Theran
Lissäys.. tässä on eilinen hyllyyn unohtunu ovistikku ja yllä se tikku minkä tein sillo ko r.testi näytti jonkunlaista viivaa :) älkää kysykö miks toikin on tallessa :D tän pv tikkua ei ollu enää tallessa.
http://aijaa.com/4l6cfj
En tiiää..sanokka mitä sanotte mut musta on vaan kivaa tikuttaa :whistle: tosiaan täysin hyödytöntä. Mut silti jännä että esim eilen tuli törkeänä limaa ja alamaha oli kipee.
Mä oon ihan yhtä höperö noiden testien kanssa... pitääkö ne heittää poiskin? :D okei oon mä paljonkin heittänyt muutenhan mulla kaappi olis täynnä käytettyjä testejä.. mä en meinaa raaskia heittää noita plussatestejä pois.. :eek: jotenkin tuntuu että en näe sitä enää jos heitän ne pois.. juu.. ei ihan tervettä.
 
Niissä cb digeissähän taitaa olla niin että sen testin tekstiosan "raskaana 2-3" tms saa irrotettua siitä pissitikusta. Ajattelin et sit joskus jos tärppää niin vois sen vaikka säilyttää ja laittaa johonkin vauvakirjaan tms niin se olis kiva muisto sitten ekasta plussasta :rolleyes:
 
Balsamointi kuullostaa hyvältä idealta.. mä vaan mietin että koska noi teinit penkoo mun kaappeja ja löytää testit.. ne tuskin tarvii ohjekirjaa että tajuaa mitä ne tarkoittaa. En ihan vielä olis kertonut kun ne tietää jo noista mun muista tutkimuksista. Oli niistä pakko isommille kertoa kun laskivat yksi plus yksi että jotain nyt on.
 
Theran en mä tiiä mä vaan joskus luin käyttöohjetta siitä minkä ostin ja siinä luki että "saat testiosan irti virtsatikusta ja voit näin säilyttää tikun muistona" tai jotain tollasta? :D

Ei kun hitsi se taisikin olla joku muu kuin cb, predictorin sivuilla ainakin lukee jostain testistä että se tulos säilyy ikuisesti joten sen voi säilyttää.. Pahoittelut en nyt taas muista yhtään minkä testin ohjeita silloin luin.. :cautious:
 
Nyt pelkkää omanapaa....... kp1 tais tulla nyt sitten. :cry::(:mad::(:cry: Ei oo edelleenkään normaalin oloista vuotoa, mut vuotaapa kuitenkin..
 

Yhteistyössä