Ite oon tilannu ebaysta ( halvimmat) ja parhaimmat omalle kohdalle on ollut promatriksen testit.Nyt en ehtinyt kunnolla lukemaan kaikkia viestejä, mutta ihaniä plussatestejä odu silmiin.
Täällä mennään nyt vasta kp3 ja odotan innolls et päästään yrittämään taas.
Kysymys kuuluukin, mistä ootte tilannu ovistestejä? Kui paljon kannattaa kerralla tilata et riittäis yhen kierron? Ja vielä minkä merkkisiä?. Kiitos etukäteen jo vastauksista
*hali* voi eioman mielenrauhan vuoksi kävin yksityisellä verikokeessa ja hcg oli 5, eli kyseessä kemiallinen. Kyllä ne nuo apteekista ostetut testit siis sen havaitsivat, toisin kuin liuskat. Mutta tähän oli nyt hyvä lopettaa, kun sovittiin että yritys loppuu. Ei tartte enää jännittää.
Olen pahoillani Minullakin oli tässä kierrossa kemiallinen.. Voimia sinne ja mukavaa syksyä <3oman mielenrauhan vuoksi kävin yksityisellä verikokeessa ja hcg oli 5, eli kyseessä kemiallinen. Kyllä ne nuo apteekista ostetut testit siis sen havaitsivat, toisin kuin liuskat. Mutta tähän oli nyt hyvä lopettaa, kun sovittiin että yritys loppuu. Ei tartte enää jännittää.
Mä oon ihan yhtä höperö noiden testien kanssa... pitääkö ne heittää poiskin? okei oon mä paljonkin heittänyt muutenhan mulla kaappi olis täynnä käytettyjä testejä.. mä en meinaa raaskia heittää noita plussatestejä pois.. jotenkin tuntuu että en näe sitä enää jos heitän ne pois.. juu.. ei ihan tervettä.Lissäys.. tässä on eilinen hyllyyn unohtunu ovistikku ja yllä se tikku minkä tein sillo ko r.testi näytti jonkunlaista viivaa älkää kysykö miks toikin on tallessa tän pv tikkua ei ollu enää tallessa.
http://aijaa.com/4l6cfj
En tiiää..sanokka mitä sanotte mut musta on vaan kivaa tikuttaa tosiaan täysin hyödytöntä. Mut silti jännä että esim eilen tuli törkeänä limaa ja alamaha oli kipee.
Voi ei pahoittelut <3 Täällä myös kp1 menossa.Nyt pelkkää omanapaa....... kp1 tais tulla nyt sitten. Ei oo edelleenkään normaalin oloista vuotoa, mut vuotaapa kuitenkin..