Nyytikkii: Kyllä mä ajattelinkin käydä lääkärillä, jos ei tässä vuoden sisällä tärppää. Meidän esikoisen alulle saamisessa meni se vuosi ja tärppäs ihan luomusti, eli toivoa on. Nyt vaan toki toivon, ettei mee sitä vuotta taas..
Mut ohan tää persiistä kyllä ko ei oo kierrot normaalit.. ;( Turhauttavaa. Erityisesti se ärsyttää, ko ei edes monessa kierrossa pääse sinne asti, et ois järkee testata. DPO:t jää niin lyhyeksi. huoh.. Nytkin ihan ihme touhua täsä kierrossa taas, vuotaa mut on niin vähäistä et ei todellakaan ole menkkavuotoa. Ei edes siteeseen tuu, vaikka pyyhittäessä tuleekin.
Pupelaattori: Mikä kp/dpo?
Täällä jänskäillään sun puolesta!! Oma r-testi oli taas niin blankko ku vaan voi olla, tosin se oli niitä onestepejä, et liekkö toimiikaan..
Pirunpelto: Mä ymmärrän sua todella hyvin. Ennen esikoista olin ite samanlaisilla fiiliksillä täällä lueskelemassa. Aina kun joku plussasi, tuli itelle sellanen kateus, että ihan hävettää. Sillon sitä odotti ja odotti, että se oma raskaus saa alkunsa. Mä en saanu edes plussan plussaa, ei edes mtn haamuviivoja, ennenkuin sitten oikeesti olin raskaana. Joka samperin kuukausi petyin ja putosin korkeelta. Ja pahinta oli, et kaverit ympärillä tuli raskaaksi ja piti olla ilonen heidän puolestaan. Ja osa kavereista tuli raskaaksi sillain: ohhoh, pestiin alkkarit samassa koneessa ja hupsheijaa, oon paksuna.
Ainoa minkä avulla mä pääsin omasta kateudesta yli, oli se, että ajattelin, ettei tuo toisen onni ole multa pois. Vaikka se on niin perinteinen fraasi, niin mun kohdalla se vaan piti sisäistää. Sitten oli helpompi olla onnellinen myös ystävien puolesta..
Toivotan sulle Pirunpelto todella paljon tsemppiä ja onnea, jotta sinäkin saisit sen plussan testiin <3