Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nyt ei sit tietenkään oo ees yhtään testiä kaapissa, kun en hakenu tänään lisää...aattelin tän jotenki niin olevan tässä, mut nyt tekiski mieli testata huomenna kuitenki o_O No täytyy hakee päivällä ja pidättää päivä pissaa, joka ei oo kyl ongelma, ku muutenki käyn aina niin harvoin (y) Viimeistään tiistaina soitan sit neuvolaan, ku huomenna on sellanen päivä etten varmaan pääse soittoaikana soittelee...

KIITOS hei teille kaikille vastauksista ja tuesta...tässä sen vaan näkee kuinka tärkeetä se on :love:
Digiä kanssa suosittelen, itsekin siitä viime viikolla varmuuden sain:love:
 
Wolt. Ei raskaus voi olla missään vaiheessa "niin pitkällä" ettei testiin tulis mitään. Jos jotain pitäs veikata niin ehkä ovista ei oo ollu ja sulla jyllää estrogeenidominanssi? Googletapa oireet..tekee monesti just "raskausoloa". Tsemppiä! !

Pupelaattorille tulin oikeastaan asiakseen laittamaan peukkuja! !

Meidän lapsenteko jää nyt sitten lopullisesti. Ei ole enää rahkeita hoitoon. Aloitinkin uudet jutut, ehkä vuoden päästä pääsen kisalavoille, nyt alkaa rankat treenit. Täytyy sanoa että olo on outo, tähänkö loppui pissatikut sun muut. Niitä on kutenkin tullu uitettua ahkeraan niin monet vuodet. Olo on haikea ja surullinen mut näin vaan tää meni, ikuisesti ei voi hakata päätä seinään. Harmittaa vaan kun päätös ei oo oma vaan rahan ja olosuhteiden pakottama.

Peukkuja kaikille vaiheisiinne! !
 
Kiitos :D On se jännä ko yks ovisplussa makes my day niinkö olis jotaki hienompaaki tapahtunu. Vaikka onhan sitä kyllä tässä ootettu. Ei jaksettu ees sillon ovisplussapäivänä alakaa tallettelleen ennään. Molemmat oli ihan hullun väsyneitä ja oli semmonen levollinen olo että se tärppää jos on tärpätäkseen ja jos ei nyt niin sitte ens kuussa. Ko mie nyt elän siinä ajatuksessa että saan kiertoniki tässä takasin :)

Tammityttö toivottavasti tuo lopputulos alakaa tuntuun paremmalta ko pääset muissa hommissa vauhtiin. Ettei jää semmonen huono fiilis ja kauhea vauvankaipuu :( Ja tsemppiä sulle hurjasti! Mitä ikinä sitte alatkaan :) Ja kiitos siitä ko oot ollu täällä vertaistukena vaikka sullaki on ollu raskasta :love:
 
Tammityttö <3 varmasti raskas päätös, en osaa sanoa muuta.

Ja wolt, raskaus tosiaan näkyy läpi raskauden vahvasti testeissä. Veikkaan kanssa ovuloimatonta kiertoo. Tikutitko/seurasitko limoja?

Täällä ehkä (womanlogin mukaan) dpo 6, taapero ollut vauvarokossa ja nyt itse olen tulossa/jo kipeä. Järkyttävä olo, mutta pakko jaksaa töissä kun ei ole mahista jäädä saikulle yrittäjänä. Mahaa juilinut , mutta tässä kierrossa en tikutellut joten en tiedä koska ov oli, vai oliko edes. Yllättävän neutraali olo vielä, ei kummempia toiveita.

Tsemppiä piinapäiville, muut piinailijat!
 
Viimeksi muokattu:
Tammis raskas päätös. Tsemppiä uusiin tuuliin. <3
Meillä samaa päätöstä kypsytellään.. Ja se siinä eniten harmittaa ettei ole varsinaisesti oma päätös... Olosuhteet ja terveys sanelee mitä tehdään. Kromosomitutkimuksen tuloksia odotellaan että niissäkö vika että kesken menee.

Oikein kovasti plussatuulia tänne!
 
Tammityttö <3 ei löydy sanoja. Tsemppiä tulevaan, harmi että jouduitte tälläisen päätöksen eteen.
Onnea plussanneille!
Täällä oli pari pv ilman vuotoa, mut sit alkoi taas valuttamaan. Ei paljoa, mut vähän kuitenkin. Ärsyttävää! Ovistesti edelleen nega, ei kyllä mitään ovikseen viittavaakaan ole vielä, toivottavasti tulis pian kuitenkin. Sanoin miehelle, et jos seuraavan kierron yrittäis kunnolla, jos ei tärppää niin sit mennään tjossittelulla. Mua ärsyttää suunnattomasti se, etten tiedä yhtään et onko uusi kierto nyt käynnistynyt vai ei :mad:
 
Kiitos kaikille tsempeistä!
Wolt...aika jännät paikat
Tammityttö pitkään täällä oon seuraillu ja oot kyllä jääny mieleen. Toi on kyllä jotenki niin väärin, et raha/varallisuus voi ratkasta lapsen saannin :( Oikein paljon tsemppiä kuitenkin tulevaan uuteen projektiin ja myötätuulia elämässä eteenpäin!

).( Päiväpissasta dippasin pc:n ja viiva siihen kyllä tulee edelleen, mutta tänään on vuotanu verta kyllä niin paljon, että vaikea uskoa tuolla kenenkään hengissä selvinneen :( Testi on vähän hassun värinen, kun pissan seassa oli verta, mutta noin ainakin näyttää kyllä viivan jopa vahvistuneen...täytyy odottee testin kuivumista. Mitään erityisiä kipuja ei kyllä ole ollut ainakaan vielä. Mikäli on ollu kemiallinen raskaus, niin kauankohan noi testit näyttää plussaa?
*muoks* kävin googlettelee ja kyllä tää nyt varmaan kemiallinen on, kun viiva on kuitenkin vielä ihan haalea verrattuna tohon kontrolli viivaan ja vuoto on kuitenki niin runsasta. Luin, että juurikin tuo, että viiva vahvistuu, mutta on kuitenkin selkeästi kontrollia vaaleampi viittaisi kemialliseen. Voin illemmalla laittaa kuvan missä on myös tän päivän testi..
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp36/30 tänään ja tällaiset tulokset rfsulla eilisillalta ja tänä aamulta. Viivanpaikka vai haamu :eek:

http://aijaa.com/qo3qG1
Koitin oikeen koneella tihrustaa ja jotain siellä näkyy, mutta täällä mitä noita tihrustellu, niin useimmitenhan noi on ollu niitä viivan paikkoja. Toisaalta just ite sain tollasen perjantai aamuna ja sit lauantai aamuna jo ihan viivan. Huomenna vois näkyä jo jotain...sulla kuitenkin aika paljon jo menkat myöhässä tai sit vaan normaalia pidempi kierto?!
 
Kyllähän tossa selvä viiva näkyy! :)


Tää vähän yllätti itsenikin.. voi olla et ovis ollu päivää aikasemminkin kun digi näytti vaa la hymynaamaa..? :D

pitäiskö uskaltaa tehdä r.testi? Viimisen teron otin eilen ja mitään käsitystä ei ole millon menkkojen pitäisi kuurin jälkeen alkaa.. Nyt ei ole menkkajuilintaa kun järkyttävää alavatsan turvotusta ja housut painaa aivan tajuttomasti ja kauhea painontunne..
Pitäs uskaltaa:)
Lupaavaltahan vaikuttaa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: vohveli3
Tammityttö Iso virtuaalihalaus, iso päätös. Jotenkin yritän itse aina ajatella että asioilla on tarkoitus järjestyä. Toivon todella, että teille myös suurta onnea on vielä tulossa. Tavalla tai toisella.

Itse olen ollut kovin jo stressaantunut lyhyestäkin ajasta yrittämistä. Jotenkin jopa katkeraksi hieman muuttunut.
Rakastan silti ylikaiken täälläkin pyöriä juuri sen vuoksi, että näen edes teidän muiden plussia. Tunnen niistä niin suurta onnellisuutta ja välillä ihan ääneen huudahdan ilosta :)

Nyt itsellä niin pessimistisen skeptinen olo tuon hailakan viivan johdosta. Ajattelin mennä digin ostamaan aamuksi, mutta en uskalla tehdä. Haluaisin leijua tässä pienessä toivossa ja pelkään digin tulosta ja mitä jos se pudottaakin täältä korkealta toivemaailmasta. Käyn vähän väliin tuota puikkoa kyttäämässä. Siinä se hailakka viiva seisoo ja tuijottaa minua. Voikun se vaan olisi ja pysyisi matkassa:unsure:
 
Oih kiitos moonan!
Digi haettu ja aamulla lähtee :) Jännittää aivan älyttömästi.

Tein vielä toisen tuollaisen, hieman haaleampi tuli mutta ei ollut kun alle 2h pidätystä ja muutama hermokahvi välissä.

Mietin just oireita. Ei oikeastaan mitään, vähän menkkajuilintaa ja lämmöt olleet joku 9päivää joka ilta klo.19 37-37.1
Mitään muuta ei ole, paitsi ehkä pms oireiden puute. Yleensä mulla aika kovat. Sen vuoksi epäilyttää kanssa kun ei ole rinnoissa eikä missään mitään:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: vohveli3
Olisko ollu 29/24-32 jos oikein laskin noista aikaisemmista viesteistä.
Oikein Darni laskettu(y)
Oih kiitos moonan!
Digi haettu ja aamulla lähtee :) Jännittää aivan älyttömästi.

Tein vielä toisen tuollaisen, hieman haaleampi tuli mutta ei ollut kun alle 2h pidätystä ja muutama hermokahvi välissä.

Mietin just oireita. Ei oikeastaan mitään, vähän menkkajuilintaa ja lämmöt olleet joku 9päivää joka ilta klo.19 37-37.1
Mitään muuta ei ole, paitsi ehkä pms oireiden puute. Yleensä mulla aika kovat. Sen vuoksi epäilyttää kanssa kun ei ole rinnoissa eikä missään mitään:cautious:
mulla oli sama! Aikaisemmissa kierroissa menkkaoireet alkoi noin viikkoa aikaisemmin ja kuvittelin niiden olevan raskautumisesta, mutta nyt ei ollut kovia jomotuksia(eikä vieläkään kun silloin tällöin). Tissit nyt välillä ilmoittelee olostaan:ROFLMAO:
Onnea paljon :love::love:
 
Mitäs pitäisi ajatella kun menossa kp 38/26-35 ( ihan selkeää käsitystä kierrosta ei ole mutta viime kierto oli tuon 26)..ensin testailin Rsfulla monen monta negaa kp 26 eteenpäin.Sitten hain apteekin testin joka näytti kp 35 ihan selkeän, v.punaisen mutta haalean viivan..parin pvän päästä, kp 37 vain hieman vahvempi mutta edelleen haalea. Eikös tässä vaiheessa testiviivan pitäisi olla jo kontrolliviivan vahvuinen vaiko pitääkö nyt pelätä kemiallista? Kamalaa tää epätietoisuus
 

Yhteistyössä