Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onnea Syli, ja tarrasukkia :love:

Täällä ootellaan, en vaan tiiä mitä ja milloin. o_O Kp 37, tyhjennyksen jälkeen siis.Suurinpiirtein joka toinen päivä tissit kipeet ja ei kipeet. Joka toinen ovistikku on positiivinen ja jokatoinen ei. R-testi sentäs nega :oops:. Ei yhtään mitään tuntemusta mihinkään suuntaan, eikä mitään varmaa oviksenkaan ajankohdasta. Mistä sitä tietää millon on myöhässä??
 
Onnea Syli, ja tarrasukkia :love:

Täällä ootellaan, en vaan tiiä mitä ja milloin. o_O Kp 37, tyhjennyksen jälkeen siis.Suurinpiirtein joka toinen päivä tissit kipeet ja ei kipeet. Joka toinen ovistikku on positiivinen ja jokatoinen ei. R-testi sentäs nega :oops:. Ei yhtään mitään tuntemusta mihinkään suuntaan, eikä mitään varmaa oviksenkaan ajankohdasta. Mistä sitä tietää millon on myöhässä??
Etkös sä saanu oviksen testiin :) millos se oli? jospa siintä laskisit??
 
Hui tää on jännää.
Nyt vaan ihan hirmuinen jännitys, paniikki, pelko, etä onhan kaikki hyvin. 16pv olisi gyne, mutta silloin vasta nippa nappa rv6.
Haluaisin niin kovasti tarkistaa, että siellä joku on ja oikeassa paikassa.

Ukkokaan ei kuulemma uskalla yhtään uskoa/innostua ennen kun saa "lääkäriltä" varmistuksen.

Paljon plussatuulia tänne! Näköjään se saattaa tulla kun vähiten odottaa ja oireet loistaa poissaololla
 
Hui tää on jännää.
Nyt vaan ihan hirmuinen jännitys, paniikki, pelko, etä onhan kaikki hyvin. 16pv olisi gyne, mutta silloin vasta nippa nappa rv6.
Haluaisin niin kovasti tarkistaa, että siellä joku on ja oikeassa paikassa.

Ukkokaan ei kuulemma uskalla yhtään uskoa/innostua ennen kun saa "lääkäriltä" varmistuksen.

Paljon plussatuulia tänne! Näköjään se saattaa tulla kun vähiten odottaa ja oireet loistaa poissaololla
Muistan sun juhla suunnitelmat ja matka sekä gyne varauksen. Kyllä olit oikeassa, plussan sulle toi?:D
Taidanpa alkaa selailee matka esitteitä, lekuri on jo varattu:LOL: Paitsi ei taida mulla jeesata ku just oltiin 1,5kk:den pitusella kaukomatkalla. Jospa järkkäis ne bileet, edellisistä onkin jo tovi:barefoot:
 
Muistan sun juhla suunnitelmat ja matka sekä gyne varauksen. Kyllä olit oikeassa, plussan sulle toi?:D
Taidanpa alkaa selailee matka esitteitä, lekuri on jo varattu:LOL: Paitsi ei taida mulla jeesata ku just oltiin 1,5kk:den pitusella kaukomatkalla. Jospa järkkäis ne bileet, edellisistä onkin jo tovi:barefoot:

Hahaha juuh suosittelen lämpimästi!
Matka maksettu, gyne varattu ovistarkistus ajatuksella ja tosiaan juhlat tulossa :D
On siinä jotain taikaa :)
Uudestaan vaan Darni matkaa kehiin ja aina on juhlille tilausta :geek::ROFLMAO:
 
Wolt. Ei raskaus voi olla missään vaiheessa "niin pitkällä" ettei testiin tulis mitään. Jos jotain pitäs veikata niin ehkä ovista ei oo ollu ja sulla jyllää estrogeenidominanssi? Googletapa oireet..tekee monesti just "raskausoloa". Tsemppiä! !
No kohan ajatusta mietiskelin.. kun tuli vastaan eräs tapaus että ei näkynyt testeissä ollenkaan ( kotitesteissä) että vasta kun oli lääkärillä käynyt niin muistaakseni verikokeessa ja silloinkin oli vk 12 muistaakseni.

Mut joo ei oo estrogeenidominanssia.
Ovulaatio on kyllä ollut jossakin vaiheessa mutta tarkka ajankohta on arvautus kun oli tikkujen kanssa häslinkiä.

Tilasin uusia testejä ja pitäisi toivon mukaan huomenna olla saatavilla :) jos ei niin sitten mennään sinne labraan.
Niin kauan kun ei ole vuotoa on toivoa ( yli-pessimisti).

Jos ei ole ketään eikä mitään niin veikkaan syylliseksi stressiä. Se on aika tehokas viivästyttäjä..ja sitä meillä töissä riittää yllin kyllin :(


Tsemppiä sinne uuteen elämänvaiheeseen :)
 
Tammityttö <3 varmasti raskas päätös, en osaa sanoa muuta.

Ja wolt, raskaus tosiaan näkyy läpi raskauden vahvasti testeissä. Veikkaan kanssa ovuloimatonta kiertoo. Tikutitko/seurasitko limoja?

Täällä ehkä (womanlogin mukaan) dpo 6, taapero ollut vauvarokossa ja nyt itse olen tulossa/jo kipeä. Järkyttävä olo, mutta pakko jaksaa töissä kun ei ole mahista jäädä saikulle yrittäjänä. Mahaa juilinut , mutta tässä kierrossa en tikutellut joten en tiedä koska ov oli, vai oliko edes. Yllättävän neutraali olo vielä, ei kummempia toiveita.

Tsemppiä piinapäiville, muut piinailijat!
Osittain tikutin mutta juuri ratkaisevalla hetkellä loppui ..mutta oli hyvin vahvat viitteet oviksesta ja limoista eikä himoista vointu erehtyä. Mies parka :D ...
 
Tänään taas aamulla testi tehty ja nyt ehkä oli viiva hieman haalistunut. Eilen illalla en saanut teille kuvaa, kun aijaa oli huolto katkolla. Laitan sit tänään illalla, kun lapset nukkuu.

Tässä nyt se eilinen kuva missä siis testit perjantai, lauantai, sunnuntailta 2kpl, maanantai päivä pissa...
http://aijaa.com/RyOsaT

Jos nuo siis ylhäältä alaspäin luottevissa niin onhan se vahvistunut. Mitä jos hakisit jonkun muun testin ja katsoisi mitänse sanoisi
 
Tiuhti83 kyllä mun mielestä vahvistunut paljon ja varma plussa jo :) apteekin oma testi on kyllä itselläni ollut ainakin luotettava, sitä suosittelisin!

Ja muillekkin onnea plussista :love:

tänne iski flunssa, äkkiä pika hoidolla pitää pois saada että viikonloppuna jaksaa taas yrittää :confused:
 
Joo, plussahan toi on mutta sunnuntaina alkoi kevyt vuoto ja maanantaina tulikin sit jo ihan kunnolla :cry: ja tänään on vuotanu kuitenkin enemmän, kun vähän! Googlettamalla löysin, että viittaa juurikin kemialliseen, kun viiva on testissä selkeä, mutta kuitenkin vaalea ja kp on tänään 32/26-30 (luulen oviksen olleen 14.11), niin pitäisi olla jo ihan kunnon viiva! Tässä vielä kuva missä on tän aamunkin testi, joka siis vaaleampi jo mielestäni kun aiemmat. Vakuuttunut oon jo siitä et tää oli mun eka keskenmeno :(:poop:

http://aijaa.com/SEI844
 
Kävin sillon perjantaina ihmettelemässä täällä niitä kummallisia testejä... kyllä se negatiivinen oli ja menkat alko sunnuntaina :(

Tiuhti ja Tammityttö: paljon voimia teille molemmille :(

Poistun nyt täältä tältä erää... katotaanko palaanko tänne jonnekin salaseen yritys-ryhmään jossain vaiheessa, jos täältä sellasen bongaan. Kun tuli kerran tunnuksetkin tänne luotua :) nyt pitää vähän kerätä voimia ja saada jotain muuta ajateltavaa. Puol vuotta yritystä tulee tällä viikolla täyteen, eikä se muuten niin harmittais. Voihan sitä hyvinkin esim. vuodenkin kestää ennen kun tärppää... mutta kun tietää, ettei oo ihan terve noilta lisääntymisvehkeiltä ja millon vaan voi tuo sairaus vallata lisää alaa ja hankaloittaa asiaa entisestään...

Paljon pikaisia plussia kaikille! :love:
 
En tiedä onko oikea viestiketju tälle, mutta ajattelin kuitenkin kokeilla.
Mulla on ollut todella epäsäännölliset kuukautiset. Söin kesällä kolme kuukautta terolut-kuuria, jonka avulla kuukautiset tuli, mutta nyt en ole muutamaan kuukauteen niitä syönyt ja menkat on ollut kahdella viime kerralla paria viikkoa myöhässä mutta kuitenkin tulleet, kun painokin kesästä pudonnut yli 10 kiloa. Siitä ei ole tietoa ovuloinko, koska ei ole sitä keretty vielä tutkia.

Asiaan -> Muutaman viikon ajan mulla on valkovuoto ollut melko runsasta. Nyt viime viikolla kun odottelin kuukautisia alkaviksi, tuli maha normaalisti hieman kipeäksi ja paperiin pyyhittäessä tulikin jo hieman punertavaa, joten luulin että nyt ne sitten alkaa. Normaalit kuukautiset vetää minut sängynpohjalle kovien kipujen kanssa ja verta vuodan kuin seula, mutta nyt kuitenkin tuli vain 3-4 päivää tosi niukasti vaaleanpunaista siteeseen ja pyyhittäessä, lisänä pienet kuukautiskivut. Olo ollut todella väsynyt. Nyt taas kahtena päivänä ei ole tullut muuta kuin valkovuotoa, mutta maha edelleen kipuilee kuukautiskipumaisesti.
Raskaustestin tein tänä aamuna, mutta näytti negatiivista. Mietinkin voisiko tuo vuoto olla jotain kiinnittymisvuotoa ja plussa tulisi myöhemmin ?
 
Viimeksi muokattu:
Miimar, voi olla myös ihan kuukautiset.
Itsellä ainakin noin on käynyt viime keväänä ennen ku pistettin yrittäminen paussille.

Toki voit muutaman päivän tai viikon päästä testata uudelleen jos ei negaa näyttäisi enään :)

Täällä kp 7/28-30 eikä vuodon loppua näy.. :cry: Nyt vaan mietityttää ovuloinko tädin takia sittenkin myöhemmin kun alkuviikosta? Onko muilla näin pitkää kuukautisia ja silti ovulaatio suht oikeisiin aikoihin? :unsure:
 
Jos tuli mulle kommentti niin en kontrolliviivaa, yleensä tulee ihan pieni haamu näillä päivillä nyt vaan tummeni vielä tuosta kuvastaki. Clearblue näyttää vilkkuvaa hymiötä.. Oon nyt ihan pyörällä päästäni nyt mitä tässä kropassa tapahtuu :whistle:
 
Jos tuli mulle kommentti niin en kontrolliviivaa, yleensä tulee ihan pieni haamu näillä päivillä nyt vaan tummeni vielä tuosta kuvastaki. Clearblue näyttää vilkkuvaa hymiötä.. Oon nyt ihan pyörällä päästäni nyt mitä tässä kropassa tapahtuu :whistle:
Olisko ovis kolkuttelemassa, eikös tuo sitä vois tarkoittaa? Huomenna ylihuomenna?? Onko mahdollista?
 

Yhteistyössä