Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei! Olisko teillä himotestaajilla kokemusta tämmösestä testituloksesta? :) tein tänään raskaustestin, johon tuli vahvan ja normaalin kontrolliviivan lisäks pinkki haamu, jonka vierellä molemmin puolin yks pinkki haamu lisää? o_O tein myös toisen saman merkkisen liuskatestin samasta virtsasta ja siinä oli muuten vähän samanlaiset viivat, paitsi ne kolme muuta viivaa (ei kontrolliviiva) oli vielä heikompia ja katkesivat keskeltä. Kolmas testi, joka oli eri merkkiä oli puhdas negatiivinen. Joten negaks kyllä epäilen ja pelkään. Mutta kummastuttaa tuollaset testitulokset. Koitin laittaa kuvankin, mutta en saanu liitettyä kun oli ilmeisesti liian isokokoinen, enkä osaa sitä pienentää :D
Sunnuntaina odotan menkkoja alkaviksi ja tänään dpo 17.
Lataa aijaan kautta kuvat, kuulostaa kyllä oudoilta
 
Sanoppa muuta! :D ja kiitos vastauksesta! ikinä ei oo tullu tähän mennessä, kun ihan selkeitä negoja. Nuo on kyllä halpistestejä; 20kpl alle kahden euron postikuluineen :D mutta luulis silti, että ei tuollasia tulis, kun en oo tuollasista ikinä kuullukkaan. Eikä nytkään löytyny samanlaisia kuvia testeistä vaikka koitin niin suomeks kun englanniks ettiä. Aiemmin oon käyttäny noista 20:stä testistä viis ja olivat ihan normaaleja. Liekkö sitten joku huonompi erä vaihtunu välissä? :D
Digi olis kyllä hyvä, mutta en taida nyt sellasta raaskia hommata, kun epäilyttää että se on nega. Ja eihän tässä nyt niiin hirveen pitkä aika sunnuntaihin ole :)
 
Darni73: Tai itseasiassa 18pv tuo luteaalivaihe ;) dpo 19 on päivällä ollu jo kp 1. Mutta onhan se ihmeellisen pitkä. Yhessä kierrossa se oli neljä pv lyhyempi, kun ovis tuli vasta kp 15 ja kerran kierto venähti yli 60 päiväseks vaikka ovis oli samana normaalina päivänä kp 11. Nyt siis yk 5 vielä vähän aikaa, mutta ens viikolla 6kk yritystä takana. Mutta juu, tuun kertomaan miten kävi :)

Murinapurina: Äh, no voi harmi että sullekin on sellanen sattunu :( minkä merkkinen se testi sulla oli?
 
Heipä hei pitkästä aikaa :)

Muistaakohan joku, kun kirjotin muutama kuukausi sitten tälläsen tekstin:
"Mä oon jotenki aina aatellu, et toi stressaaminen vaikuttaa raskauden alkuun. Mulla on molempia lapsia yritetty noin vuosi ja molemmat on saanu alkunsa semmosessa kierrossa missä oon ollu varma etten oo raskaana ja on ajatukset keskittäny johonki muuhun, kun raskautumiseen (y) Ekan kohdalla ostettiin just talo ja toisen kohdalla hommattiin koira :p Mitäköhän nyt hankittais, et tuun raskaaks :LOL:"

No niin nyt sain noi linkit lisättyä. Tosiaan nyt on se toinen koira tulossa muutaman viikon päästä ja toisessa kuvassa on eilisen kuivunut testi ja tän aamun vielä märkä testi :oops:

Koitan liittää tähän kuvaa, mut ei tahdo onnistua...

http://aijaa.com/fZ54vs
http://aijaa.com/ukv6xV
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppiä Wolt, kauan oot joutunut jännäilemään!

Ja Tiuhti83 kyllä vaikuttaa lupaavalta! Teillä ainakin näyttää toi "häiriötekijät" tuovan plussia testiin! :)

Pikaisen päivityksen kirjoitan omaan tilanteeseeni. HCG oli kohdunulkoisen seurannassa laskenut jo hienosti sadan pintaan, mutta sitten tuli kovat alavatsakivut. Ei muuta kun sairaalaan ja siellä todettiin, että vatsaontelossa on verta, tosin onneksi tihkutti aika hitaasti. Ensin seurattiin päivä jos vaikka rauhoittuisi itsestään, mutta lopulta verta oli vatsaontelossa niin paljon, että leikkaus oli tehtävä. Toinen munanjohdin ja 6 dl verta sieltä lähti. Tässä tapauksessa siis munanjohdin repesi vaikka hcg-arvo oli jo matala. Näitä ilmeisesti sattuu.:LOL:

Nyt olen jo kotona ja kovaa vauhtia toipumassa. Pitäisi ilmeisesti odottaa yhdet kuukautiset ennen kuin alkaa yrittää taas, mutta saas nyt nähdä viitsiikö tässä mitään ehkäisyä alkaa näin lyhyeksi pätkäksi hankkimaan.;)
 
Viimeksi muokattu:
Odontites tsemppiä teille uuteen yritykseen! Meillä juu näyttää tosiaan vaikuttavan nuo "häiriötekijät" viimeksi panikoin tota, että miten sitä selviää kun koira on vielä pieni ja koulutettava ja sit siihen raskaus ja vauva. Nyt ei niin jännitä, kun on tästäkin jo kokemusta :LOL:

Täytyy testailla huomenna uusiks, et miltä näyttää viivat huomenna! Tänään on kp29/26-30. Tiistaina illalla tuntu hirveet menkka krampit ja siitä asti oon menkkoja odottanu.
 
Hitsi ko en ehtiny märkänä kuvvaamaan, oli niin kauniin punanen :) Mutta kyllä tästä kuivastaki näkkee että plussaa pukkas :)


Mulla on nyt sitte vissin dpo 2 :) On niin ihana fiilis ko viime joululta alakanu kuumeileen ja nyt sitte pongasin ovisplussan :) Miehän taijan alakaa piianileen tuolla piinailijoissa nyt ko on saumaa kerranki :)

Tiuhti kyllä tuo jo plussalta näyttää :)

Wolt mikä tilanne?
 
Nyt APUA!! Ehdin eilen jo NIIN iloita noista kahdesta viivasta, mutta tänään viiva on edelleen haalea ja pyyhkiessä paperiin jäi ihan kunnolla limaista kirkkaanpunaista verta :cry: Tänään jo kp30/26-30, niin luulisi viivan jo vahvistuneen. On tallessa vielä edelliseltä raskaudelta kuvat ja tikutkin, niin kyllä ne vahvistu joka päivä ja varsinkin tässä vaiheessa oli jo ihan tummat! Oon aika vakuuttunu, että kohtaan nyt mun elämän ekan keskenmenon :( :poop:

Kuvassa ylin testi on perjantai aamuinen tokana oleva on eilen aamuinen ja KAKSI alinta on tältä aamulta samasta pissasta, kun halusin varmistaa ettei testi vaan ollut viallinen...
http://aijaa.com/zRPKB7
 
Nyt APUA!! Ehdin eilen jo NIIN iloita noista kahdesta viivasta, mutta tänään viiva on edelleen haalea ja pyyhkiessä paperiin jäi ihan kunnolla limaista kirkkaanpunaista verta :cry: Tänään jo kp30/26-30, niin luulisi viivan jo vahvistuneen. On tallessa vielä edelliseltä raskaudelta kuvat ja tikutkin, niin kyllä ne vahvistu joka päivä ja varsinkin tässä vaiheessa oli jo ihan tummat! Oon aika vakuuttunu, että kohtaan nyt mun elämän ekan keskenmenon :( :poop:

Kuvassa ylin testi on perjantai aamuinen tokana oleva on eilen aamuinen ja KAKSI alinta on tältä aamulta samasta pissasta, kun halusin varmistaa ettei testi vaan ollut viallinen...
http://aijaa.com/zRPKB7
minust on vahvistunut
 
Tiuhti vaikea sanoa varmaksi onko hieman vahvistunut kun alemmat testit on vielä märkiä ja ylemmät kuivia.
Periaatteessahan voisi olettaa että testi olisi vahvistunut silmin nähden kahdessa päivässä mutta voihan se hormoni nousta hitaamminkin ja kaikki silti ok. Toivottavasti vahvistuu!
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83
http://aijaa.com/LIqPUz

Ei löynyt kaapista enää r-testejä. Pakko oli jotain uittaa, tänään dpo10 tikutuksen mukaan. Jäätävä masis iski kyllä, ei siis mitään oireita, menkkajuilintaa ja ehkä ainut outous on kosteus. Yleensä tässä vaiheessa kuivaa.
Mutta kun jotenkin odotin kirkuvaa viivaa tohon ovistikkuun :unsure: Tommoinen hailakkahan on normaali just ennen menkkoja :cry:

Huoh. Jotenkin ensimmäistä kertaa itse sallin itselleni ajatuksen, että "nyt varmaan tärppäsi". Nyt varmaan pakko unohtaa vähäksi aikaa "yrittäminen" ennen kun luo itselleen liikaa paineita.

Tiuhti83 Kyllä mä sanoisin että vahvistunut, (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83
Tiuhti vaikea sanoa varmaksi onko hieman vahvistunut kun alemmat testit on vielä märkiä ja ylemmät kuivia.
Periaatteessahan voisi olettaa että testi olisi vahvistunut silmin nähden kahdessa päivässä mutta voihan se hormoni nousta hitaamminkin ja kaikki silti ok. Toivottavasti vahvistuu!
Kävin nyt nappasee vielä kuvan, kun kaikki tikut on kuivia. Haikeudella käyn niitä vähän väliä kurkkimassa :( Nyt tossa kuvassa ainakin on havaittavissa kyllä, et oiskin ehkä eilisestä hieman vahvistunu noi viivat tai ainakin toi toinen noista tän aamusista testeistä ois vahvempi, kun toi eilinen. No ei se nyt auta, kun odottaa...oon kyllä vuotanu tänään pitkin päivää, mut en vielä niin paljon kyllä että ois mulle vielä mitkään menkat, mut kuitenki sen verran, että en voi sanoa vuodon olevan mitään tuhrua tai vähäistä :( Kaverilla kyllä aikoinaan kävi kanssa näin, että vuosi ihan reilustikkin, mutta olikin odottanut kaksosia ja toinen meni kesken. Koitan nyt kuitenki asennoitua, niin että jos huonosti käy tätä pikkuista ei nyt sitten vain ollu tarkoitettu tähän maailmaan...

Ylimmäinen siis perjantain testi sitten lauantain ja kaksi alinta on tänään aamulla dipattu samasta pissasta.
http://aijaa.com/bN8ySg
 
Kävin nyt nappasee vielä kuvan, kun kaikki tikut on kuivia. Haikeudella käyn niitä vähän väliä kurkkimassa :( Nyt tossa kuvassa ainakin on havaittavissa kyllä, et oiskin ehkä eilisestä hieman vahvistunu noi viivat tai ainakin toi toinen noista tän aamusista testeistä ois vahvempi, kun toi eilinen. No ei se nyt auta, kun odottaa...oon kyllä vuotanu tänään pitkin päivää, mut en vielä niin paljon kyllä että ois mulle vielä mitkään menkat, mut kuitenki sen verran, että en voi sanoa vuodon olevan mitään tuhrua tai vähäistä :( Kaverilla kyllä aikoinaan kävi kanssa näin, että vuosi ihan reilustikkin, mutta olikin odottanut kaksosia ja toinen meni kesken. Koitan nyt kuitenki asennoitua, niin että jos huonosti käy tätä pikkuista ei nyt sitten vain ollu tarkoitettu tähän maailmaan...

Ylimmäinen siis perjantain testi sitten lauantain ja kaksi alinta on tänään aamulla dipattu samasta pissasta.
http://aijaa.com/bN8ySg
Kyllähän se vahvistunut on. Edelleen suosittelen digiä. Tai varmintahan olis labra.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83
Nyt ei sit tietenkään oo ees yhtään testiä kaapissa, kun en hakenu tänään lisää...aattelin tän jotenki niin olevan tässä, mut nyt tekiski mieli testata huomenna kuitenki o_O No täytyy hakee päivällä ja pidättää päivä pissaa, joka ei oo kyl ongelma, ku muutenki käyn aina niin harvoin (y) Viimeistään tiistaina soitan sit neuvolaan, ku huomenna on sellanen päivä etten varmaan pääse soittoaikana soittelee...

KIITOS hei teille kaikille vastauksista ja tuesta...tässä sen vaan näkee kuinka tärkeetä se on :love:
 
Nyt ei sit tietenkään oo ees yhtään testiä kaapissa, kun en hakenu tänään lisää...aattelin tän jotenki niin olevan tässä, mut nyt tekiski mieli testata huomenna kuitenki o_O No täytyy hakee päivällä ja pidättää päivä pissaa, joka ei oo kyl ongelma, ku muutenki käyn aina niin harvoin (y) Viimeistään tiistaina soitan sit neuvolaan, ku huomenna on sellanen päivä etten varmaan pääse soittoaikana soittelee...

KIITOS hei teille kaikille vastauksista ja tuesta...tässä sen vaan näkee kuinka tärkeetä se on :love:

Tänään digiä kehiin vaan, jännäillään (y)

Täällä kp 5 vasta menossa ja ei tädin loppua näy. Ikinä näin paljon ennen vuotanut, tahtoisi jo alkaa pikku hiljaa ovista bongailemaan :notworthy:
 
Täällä jännätään edelleen ( I suppose).
Ei tullut täti kylään ..tuli muutaman kerran pyyhkiessä tummempaakin mutta se määrä oli eiliseltä alle puoli ruokalusikallista.. ehkä ei edes teelusikallistakaan.
Luulen sen olleen limakalvoärsytyksestä tjs koska oli "jumppatunti" sitä ennen justihinsa.
Oireet jatkuu..ja tietenkään testejä ei ole. Digiä kyllä vahvasti meinasin huomenna hakea.... tai jotain apteekista kuitenkin.

En tii..joko se on niin pitkällä ettei enää näy ( voiko olla mahdollista?)
tai jotain...emt...

Outo olo kaiken kaikkiaan..
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuhti83
Täällä jännätään edelleen ( I suppose).
Ei tullut täti kylään ..tuli muutaman kerran pyyhkiessä tummempaakin mutta se määrä oli eiliseltä alle puoli ruokalusikallista.. ehkä ei edes teelusikallistakaan.
Luulen sen olleen limakalvoärsytyksestä tjs koska oli "jumppatunti" sitä ennen justihinsa.
Oireet jatkuu..ja tietenkään testejä ei ole. Digiä kyllä vahvasti meinasin huomenna hakea.... tai jotain apteekista kuitenkin.

En tii..joko se on niin pitkällä ettei enää näy ( voiko olla mahdollista?)
tai jotain...emt...

Outo olo kaiken kaikkiaan..
Noita sun testejä katsellut niin joko on kiinnittyminen ollut myöhään koska negaa näyttänyt. Tai sulla on ovuloimaton kierto? Hormonit muuten sekaisin?
 

Yhteistyössä