vierailija
Miksi jätit pois mm ja muunsukupuoliset?Nn, nm, mn?
Miksi jätit pois mm ja muunsukupuoliset?Nn, nm, mn?
En antaisi kenenkään kuolla ilman halausta.Sitä ennen haluaisin jutella asiat ja halata edes kerran. Onhan tässä vielä aikaa, kun kuolema ei ole vielä näköpiirissä, vaikka siitä ei koskaan tiedä.
Oisko vaikka siksi, että heitä ei ole täällä tai ovat paikalla äärimmäisen harvoin?Miksi jätit pois mm ja muunsukupuoliset?
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.En antaisi kenenkään kuolla ilman halausta.
Noihin ensimmäisiinkin on aika paljon matkaa, vaikka mieli tekisi. Suukko takaisin ja lepounia!Pitkää rutistusta, hellää silittelyä ja katsomatta silmiin.. Sitten ei jää paljoa uskallettavaa seuraavaan. Suukko sinulle. Hyvää yötä.
Vähemmistöt kuuluisi ottaa huomioon ja rohkaista heitä kirjoittelemaan tänne. Tuollainen asenne ei ainakaan auta yhtään.Oisko vaikka siksi, että heitä ei ole täällä tai ovat paikalla äärimmäisen harvoin?
Noihin ensimmäisiinkin on aika paljon matkaa, vaikka mieli tekisi. Suukko takaisin ja lepounia!
Höpö, höpö. Ihan vapaasti saa kirjoittaa.Vähemmistöt kuuluisi ottaa huomioon ja rohkaista heitä kirjoittelemaan tänne. Tuollainen asenne ei ainakaan auta yhtään.
En pidä sinusta ihmisenä.Höpö, höpö. Ihan vapaasti saa kirjoittaa.
Et ehdi enää halaamaan.En antaisi kenenkään kuolla ilman halausta.
Menneisyyden ihmistä, joka vieläkin kummittelee. Olit jostakin syystä tärkeä minulle kaiken miettinyt sinua pääni puhki.Mitä minä merkitsen sinulle?
Kevyttä kettuilua.Gallup: Ottaisitko kaivatun vaikka tietäisit hänellä olleen sp-taudin?
Ota yhteyttä.Eka viesti tänne palstalle, vaikka kaivannut oon jo kauan. Miehelle lähetän terveisiä. Ei olla nähty aikoihin, mutta olet mielessä. Jokin sun katseessa, ehkä haavoittuvuus, jäi mieleen. Vaikka ei sua varmaan haavoittuvaksi moni sanoisi. Se epävarmuus ja hämmennys sun silmissä meni syvälle mun sydämeen.
Mene nukkumaan äläkä tuu tänne kiukkuoksentaan pahaa oloasVoi vddu. Alkanu näyttää tasan ihmeesti feikkivauvalta täällä. koska SAMA stnan psyk#s#siopaatti tuuttaa taas maniassa täyttä sontaa sarjatulena, jumalauta. Pilalla tääkin nurkka nyt. Pyh hyh.
En antaisi kenenkään kuolla ilman halausta.
Alko tosiaan oksettaa saman trollilehmän maaninen läsnäolo, totta puhut. Oisko sulla heittää Alepan muovikassia yrjöömiseen vai viskaanko lattialle.Mene nukkumaan äläkä tuu tänne kiukkuoksentaan pahaa oloas
Tuossa on Tokmannin ämpäri. *ojentaa*Alko tosiaan oksettaa saman trollilehmän maaninen läsnäolo, totta puhut. Oisko sulla heittää Alepan muovikassia yrjöömiseen vai viskaanko lattialle.