Keliakia voi olla ns. oireettomana, jolloin ulkopuolelle näkyviä oireita ei ole (siis esim. vatsakipua, ripulia tai oksentelua) mutta sama tuho suolistossa tapahtuu. Vitamiinien saanti häiriintyy rikkinäisen ohutsuolen takia, joka sitten osiltaan aiheuttaa lapsettomuusoireen. Veressä jyllää myös vasta-aineita, mitä siinä verikokeessa etsitään, ja erään lääkärin mukaan ne vasta-aineetkin osiltaan haittaavat raskaaksituloaMulla ei ole kilppariarvojen kanssa ollut ikinä ongelmaa eikä ollut nyttenkään testin mukaan. Keliakia näytettä saan nyt odottaa vielä ensi viikkoon ja nyt alkoi vähän pelottamaan se..:/ ihmettelinkin miksi se otettiin mutta kiitos sain sinulta selvyyden Tosin en tiedä miten se ilmenee koska vatsan kanssa ei ongelmia ole kun ne normaalit aina välillä mutta ihon kanssa kyllä mutta taustalta löytyy atooppinen iho joka ollut aivan lapsesta asti..
Muistan kun plussasit. <3 täällä vielä itse olen. Tsemppiä loppurutistukseen!Keliakia voi olla ns. oireettomana, jolloin ulkopuolelle näkyviä oireita ei ole (siis esim. vatsakipua, ripulia tai oksentelua) mutta sama tuho suolistossa tapahtuu. Vitamiinien saanti häiriintyy rikkinäisen ohutsuolen takia, joka sitten osiltaan aiheuttaa lapsettomuusoireen. Veressä jyllää myös vasta-aineita, mitä siinä verikokeessa etsitään, ja erään lääkärin mukaan ne vasta-aineetkin osiltaan haittaavat raskaaksituloa
Mutta ei kannata pelätä, tämän kanssa voi kyllä elää normaalia elämää, mitä nyt ruoan kanssa tulee helkutisti tarkempaa. Oma todettiin tuossa kesällä 2013 ja hyvin jo sujuu, vielä kun sai palkinnoksi viimein plussan, joka tässä lähiviikkoina syntyy
Kiitos <3 Ja pikaisia plussia tännekinMuistan kun plussasit. <3 täällä vielä itse olen. Tsemppiä loppurutistukseen!
Eiköhän tässä raskaushaaveilussa ole tarpeeksi piinailua, joten älähän nyt mieti mitään keliakia tuloksia. Joo oireetonta tai ei, eiköhän moni muukin ole. Älä stressaa turhia, oothan testeissäkin jo käynyt.Mulla ei ole kilppariarvojen kanssa ollut ikinä ongelmaa eikä ollut nyttenkään testin mukaan. Keliakia näytettä saan nyt odottaa vielä ensi viikkoon ja nyt alkoi vähän pelottamaan se..:/ ihmettelinkin miksi se otettiin mutta kiitos sain sinulta selvyyden Tosin en tiedä miten se ilmenee koska vatsan kanssa ei ongelmia ole kun ne normaalit aina välillä mutta ihon kanssa kyllä mutta taustalta löytyy atooppinen iho joka ollut aivan lapsesta asti..
Eikös sulla kohta oo oviksen aika? Joko testailetMullahan on ollut nyt vuoden päivät kilpparilääkitys vaikka arvot oli ok.. oireita kyllä oli.. ja nyt oon ollu vhh-ruokavaliolla ja luulen sillä olleen osuutta näinkin hyvään tulokseen folliultrassa, kun kärsin pcos:ta
Joo oon ultrasta asti testaillut, vielä ei oo plussaa näkynyt. Mutta sillon kp12 oli follit 7 ja 11mm joten voi saada plussaa vielä oottaa. Nyt on kp15 Oireita kyllä on.. himot on kohillaan myös, että tuskin jää siitä kii.Eikös sulla kohta oo oviksen aika? Joko testailet
Mikäs sulla oli kp ku kävit ultrassa?
Se säikäyttää kyllä. Itsekin tuossa tilanteessa olleena se ahdistaa ja stressaa, mutta hyvin on selvitty ja välillä hyvin kiitollinen ettei kaiken maailman pullia voi mahaansa työntääKiitos yritän nyt olla stressaamatta turhia! Ja vaikka se olisikin sitä niin asian pystyy hoitamaan! Eilen vaan säikähdin kun aloin lukemaan asiasta mutta kun jatkoin rauhotuin jo asian kanssa suurimmilta osin
on väriä, harmi kun se ei näy ruudun kautta samalla tavalla ja kyseessä David-testi.Vohveli nään selvästi, tosin onko väriä? Sitä en oikeen osaa ruudunpuolelta sanoa Onks noi one step?
Eikös sulla oo dpot jo niin että vois digi näyttääkin mahdollisen raskauden? Testiä kehiin vaanSe säikäyttää kyllä. Itsekin tuossa tilanteessa olleena se ahdistaa ja stressaa, mutta hyvin on selvitty ja välillä hyvin kiitollinen ettei kaiken maailman pullia voi mahaansa työntää
on väriä, harmi kun se ei näy ruudun kautta samalla tavalla ja kyseessä David-testi.
Nyt mietin koska uskaltaa digiä tehdä se tuolla kaapissa kummittelee
Onnea!Kiitos Darni, yllytys hulluna sit menin sen tekee...
http://aijaa.com/z1SUw9
Mun kädet tärisee hulluna
Oliks se vihree kantanen ovistesti vai?Kiitos Darni, yllytys hulluna sit menin sen tekee...
http://aijaa.com/z1SUw9
Mun kädet tärisee hulluna
Ei kun David raskaustesti mammaksilta tilattu. Meillä kans aamulla mies tihraili ja "joo kyllä mä vähän jotain nään"-meiningillä, nyt sit ei tarvinnu arvaillaOliks se vihree kantanen ovistesti vai?
Onnea hurjasti jospa sitä kohta täälläkin sais semmoisen plussan aikasiks että isäntäkin näkee