Hakutulokset

  1. Naapurin tyttö

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Juu sai poistaa. Mä en tajua, menkat ei oo vieläkään alkaneet ja valkkari tuntuu kuin vain lisääntyis... Ei sen kummempaa stressiäkään ole ja painokin on varmasti pudonnut nyt viikon aikana. Pitää testata VIELÄ kerran kun pidättää tarpeeksi kauan pissaa. DPO:t olisi varmasti nyt joko 20...
  2. Naapurin tyttö

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Eli en ole raskaana, ei tuu yksin huoltajaa. Täysin puhdas nega 2 eri testillä. Jossain vaiheessa jos laittas noi ovistestit myyntiin, niitä olisi muutamat... huoh... Tavarat on pistetty jakoon ja itse oleilen äidilläni muutaman päivän että saa asunnon kuntoon kun saa sieltä miehen tavarat...
  3. Naapurin tyttö

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Niin siis keskenmenon jälkeen on ollut noita viivoja, välillä menee täysin pois ja nyt taas niitä näkyy. Jos ei vahvistu niin menen sitten lääkäriin, ainakin verikokeella toteamaan onko sitä hcg:tä vai ei... Mies tuli sit katteleen vieläkö pääsis kotiin, joutu palaamaan vanhempiensa luo, oli se...
  4. Naapurin tyttö

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Kahden tunnin pidättämisestä tuli tällainen http://www.lataakuva.fi/di/Q66V/dahgfa.jpg Oli tullut juotua aikaste paljon nestettä. Adon sano että no mutta taitaa johtua pidättämisestä. Eikai tollasta viivaa pitäs tulla jos mitään ei olisi tuolla menossa? Pitää pidättää se 4h niin saa...
  5. Naapurin tyttö

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Juuh, ei tuu jatkumaan meidän suhde. Mie en anna anteeksi sitä töppäilyä!!!! Mutta sitten, ei oo menkat vieläkään alkaneet, yhä runsasta valkovuotoa. Huono olo senkun pahenee, perjantai illan juominen toi vissiin kestokrapulan kun tuntuu että yhä sen takia huono olo. Mä luulin että kun...
  6. Naapurin tyttö

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    No wuhuu!!! Tuli kunnon tauko sitten, tuli avioero. Mies on jossain teillä tiettömillä...
  7. Naapurin tyttö

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Mä olen 100% varma että mulla oli hipasu tässä kierrossa... aamulla viikkonäytöllinen nega, adon digitaalinen plussa, päivällä wondfossa haamu, viikkonäytöllinen nega ja adon plussa... että olisi se kai jo viikkonäytöllinen näyttänyt jotain jos oikeasti oisin raskaana. On ollut vanhaa hcg:ta...
  8. Naapurin tyttö

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    (.) clearbluen viikkonäytöllinen nega eli ei raskaana mutta se adonin digitaalinen sano aamupissastakin että raskaana. Mitvit.... :mad:
  9. Naapurin tyttö

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    (.) siis oikeesti nyt!!! En enää tiiä mistään mitään :D Ensinnäkin, onko kellään tietoa Raskauskeiju sivuston andon digitaalisen raskaustestin herkkyydestä? tein meinaan äsken kun tänään posti toi ja se sano että yes... Aamulla apteekin oma anto hailakan haamun kun eilen aamulla oli puhdas...
  10. Naapurin tyttö

    vauvakuumeilua :)

    11 vuotta... Toisilla ei vaan natsaa :D
  11. Naapurin tyttö

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Tupakan vaikutukset seksielämään ja hedelmällisyyteen - Tupakan terveyshaitat - Tupakka - Hyvinvointiklinikat - Tohtori.fi Mä löin tän miehen luku etäisyydelle perjantaina, niin ei lukenut!!!! :(
  12. Naapurin tyttö

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Siis meillä loppu tupakan poltto 3kk sitten kun seinään kun askit loppuun poltettiin mutta sitten sille tuli joku ressi tilanne ja se rupes polttamaan ja nyt ei muka voi olla polttamatta, polttaa siis tavan vuoksi toisten seurassa :( ite en koske enää tupakkaan, yöks, se hajukin etoo, siksi ei...
  13. Naapurin tyttö

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    (.) paskat ollut niin hyvää tuuria että olisi tärpännyt heti uudelleen :( Eilen aamulla haalea haamu ja tänään puhdas nega :( tai noh valkoinen viivanpaikka... Mie oon niin raivoissani tuolle äijällekin kun se 3kk jälkeen rupes taas polttamaan... v***u!!!! Ei sit yritetä!!! Ei oo mielenkiintoa...
  14. Naapurin tyttö

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Niin siis sullahan pitää olla sinne ensin tunnukset tehtynä, sitten kirjaudut sisään, ja sitten pääset siihen omaan kansioon, sitten oikealle ylhäälle tulee omat kansiot/ profiili/ poistu. Otat sen omat kansiot ja sieltä etsit sen kuvasi ja niin ees päin :D Onnistuuko nyt?
  15. Naapurin tyttö

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Kun oot lisännyt sen kuvan sinne, menet omaan kansioon, avaat sen kuvan sieltä ja sitten sivun ala reunassa on ne linkkivaihto ehdot jolloin sieltä löytyy myös se iso kuva mahdollisuus. Aiemminhan se oli heti siinä vaihtoehtona kun olit lisännyt mutta olivat vissiin päivittäneet sivujaan ja...
  16. Naapurin tyttö

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Noh oviksen aikoihin oli plussaa vielä, vahva sellanen, sit lähti haalistuun ja haalistuun, kunnes nyt sit vahvenee eli oletan olevan uusi raskaus :) huomen aamulla uutta testiä :p
  17. Naapurin tyttö

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Samassa valossa ne kuvat on otettu, alin vaan vielä märkä. Tässä nyt samat testit täysin alekkain ja kuivina!!
  18. Naapurin tyttö

    :rolleyes: The Esikoishaaveista plussanneet 2012 & 2013 :rolleyes:

    Onpas täällä tekstiä :D mutta aattelin tännekin laittaa tän kuvan Mitäs mieltä? Tais onnistaa het uudestaan :) nyt dpo 9, kp 25/29 Nyt ois rv 3+3 menossa :) torstaina digiä kehiin... sillon ois rv 4+0 :) ai niin ja ylin dpo 7, keskimmäinen dpo 8 ja alin tän päiväinen.
  19. Naapurin tyttö

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Ylin toissa aamulta, keskimmäinen eilen aamulta ja alin tältä aamulta... tänään dpo 9. Oisko tää sitä? :D Meinaan testit haaleni todella hyvin ja oon seurannut tuota että se haalistuu jotta voin seurata vahvistumista, ja minusta tuo on nyt vahvistunut edellisiin verrattuna selkeesti... :) Huh...
  20. Naapurin tyttö

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

    Heips taas, hieman vähemmälle jäänyt tuo kirjoittelu. Täällä piinaillaan, Dpo 7 menossa. Rtestin viiva ehti haaleta suht olemattomiin, ei meinaa erottaa enää ollenkaan joten helppo seurata josko lähtisi vahvenemaan toissa päivänä oli maha kipua eli voisin laskea sen kiinnittymiseksi, siitä...

Yhteistyössä