<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Mahtuisinko mukaan? Meillä siis miehen kanssa haaveissa se ensimmäinen. Minä 31, mies 37, nyt menossa yk3 ja kp24/25. Tähän asti kaikki testit näyttäny tyylipuhdasta negaa, tänään sain davidin herkkään ilmeisesti viivanpaikan. Oireita on ollu enemmän ku aiemmissa kierroissa, oletetusta oviksesta (en oo tikuttanu) alkaen, närästystä, aaltoista etovuutta, yöllä saatan herätä etovaan oloon, vatsassa juilii ja esim. sängyssä asentoa vaihtaessa repivää kipua, nännit hellänä.

Ajattelin iltapäivästä tehdä uuden testin, kun niitä eilen tipahti postiluukusta lisää. Jos ei tästä kierrosta tärppää, niin otan ovistikut käyttöön.
 
Viimeksi muokattu:
babyfever ja eläväinen Ihana kuulla teistä :heart::heart:

maimai Tänne kuuluu aikas hiljaista jälleen kerran, vaikka toivoin, että kierrot palaisi takaisin "normaaliin" ei ainakaan vielä ole minkäänlaisia tuntemuksia, toivottavasti kierto ei oo taas pitkä niin kun viimeiset on ollut (41+49pvä).PÖÖH!! TOSIN, ovislimojen kaltaista kyllä olin jo bongaavani aikaisemmin, vaajaa pari viikko sitten, MUTTA olen nyt tässä kierrossa juonut sitä greippimehua niin ei sitten ota selvää oliko ne vaan siitä vai mitä :D. En tiedä mitä tää kroppa nyt temppuilee. Mutta ainahan sitä jaksaa toivoa edes vähän, että jospa se ihme nyt tässä kierrossa tapahtuisikin :).

Niiu Täällä kans lopetettiin elokuussa, eikä ollut oikeastaan vaikeaa kun sen päätöksen tein. Tosin huomasin, että tässä kun on ollut stressiä niin muutaman kerran on tullut melko voimakas halu polttaa kun kaveri on vieressä polttanut, mutta olen pitänyt pintani :)

Niin ja tervetuloa lämpimästi uusille!!
 
Viimeksi muokattu:
pantera, hienoa, että olet ottanut kanssa itseä niskasta kiinni. Eikä kannata loukkaantua miehen sanoista. Miehet nyt on vaan tollasia, eikä aina osaa valita sanojaan hyvin. :)

Vilijonkka, toivottavasti verikokeet toisi hyviä uutisia! Ainakin saat nyt vähän lisää selvyyttä asioihin. :hug:

maimai, kiitos päivityksestä ja tsempeistä. :) Mäkin niin toivon, että kävisi hyvä tuuri, vaste olisi hyvä ja tärppi kävisi heti. Alan olla jo malttamaton!

empp, negapahoittelut. :hug:

eläväinen, hienoa, nyt vaan pidät tiukasti kiinni päätöksestäsi lopettaa kyytiläisesi takia. :)

Babyfever, kiitos, olet ihana. Mukava myös kuulla loistavia uutisia sieltä. :heart: Mä niin mielelläni liittyisin sun seuraan tästä kierrosta. :)

Niiu, jouluylläri sinnekin. ;) Hyvä juttu kuitenkin, että kierrot pysyy kurissa.

Slallu, toivottavasti ovis tapahtuisi. Mutta kannattaahan sitä ihan varmuuden vuoksikin uutta sänkyä testailla. :p

Fiinaliina, hienoa, että mies on teillä pystynyt lopettaan. Joo, en mäkään haluis hankkia uutta talvitakkia. :D

Leonella, pahoittelut negasta. Toivottavasti täti löytäisi sinne pian, että kierto ei turhaan veny. :hug:

Taru81, tervetuloa ja tsemppiä piinapäiviin! :wave:

lullaby, tsemppiä sinne pitkien kiertojen kanssa taisteluun ja piinapäiviin! :)

ON: Kävin aamulla verikokeissa. Nyt vaan odottelua perjantaihin asti tuloksia. Toivottavasti kaikki olisi ok ja säästyisin metuilta. Illalla pitäisi myös käydä apteekissa hakeen anazolit. Toivottavasti ne on tullut, koska tänään pitäisi aloittaa niiden nappailu! :) Innolla odotan, millainen hormonihirviö musta tulee niiden myötä. Toivottavasti saatais niillä heti hyvä vaste, niin jatko olisi helpompaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
(.) siis oikeesti nyt!!! En enää tiiä mistään mitään :D
Ensinnäkin, onko kellään tietoa Raskauskeiju sivuston andon digitaalisen raskaustestin herkkyydestä? tein meinaan äsken kun tänään posti toi ja se sano että yes...
Aamulla apteekin oma anto hailakan haamun kun eilen aamulla oli puhdas nega... :O

Että juuh... saas nähdä vieläkö valehtelee testi vai joko olisi... mullahan tuli digiin se hymynaama 8.11. JA 11.11 että nyt on sit joko dpo 12 TAI dpo 9... :O sit kuvat: eli ensin aamun testaus, sit on adonin se vastaus ja viimeiseksi se tikku ja se kontrolli on se vahvempi viivanen :D





Huh toivottavasti alkais vahvistuun tuo viivanen eikä pitäs mua jännityksessä... :D

Olisi pari digiä kaapissa mutta jotenkin en uskalla testata niillä... mutta skm:sta on jo kuukausi että eikös se 47 arvo jonka verikokeessa sain pitäs olla jo poissa, eihän sen pitäs enää näissä testeissä näkyä ja varsinkin kun jo sain negaa wondfolla ja apteekin omallakin :) :)

Äsken tajusin senkin että tasan kuukaus enää niin sit taas vanhetaan vuodella... APUA!!!! :D Ai niin ja onko hieman ironista, mun laihutus startti paketti eli patukoita ja pussikeittoja sun muita tuli tänään joita tilasin sievoisella summalla, niin jos ne jääkin käyttämättä, jos olenkin raskaana :O :LOL: No ei vaan, äite ne sit syö :D Se on kanssa sellainen ikuinen laihduttaja :D :D
 
Vihdoin on täti pakannu kimpsut ja kampsut ja lähteny jatkamaan kierrostaan johkin muualle. Siitä huolimatta r-oireita olis vaikka millä mitalla. Esmes tää jatkuva pahoinvointi on aika kamala, syöminen jääny tosi minimiin kun ei meinaa mikään mennä alas. Jotenkin tää menee aina siihen, et testailen kierron jälkeenki ajatuksella "mitäs jos ne oliki valemenkat" :D

Taru81, tervetuloa joukkoon :)

Fiinaliina, kerro sit millanen oli! Kuulostaa ainaki mielenkiintoselta :)
 
naapurin tyttö nyt kyllä sietäis olla siellä masussa asukas ja toivottavasti tällä kertaa asukas pitää lujasti kiinni <3 Olis tosi tylsää ja niin epäreilua josko noi testit valehtelis tollasta.

Tervetuloa Taru joukkoon. Päivittelen sut listaan myöhemmin :)
 
Fiinaliina Tuo on niiiin tutun kuullosta, olis kaikkea mitä pitäis tehdä mutta sitten jos sattuu vahingossa lukemaan vauva/raskausjuttuja niin seuraavaksi tajuaa kahden tunnin kuluttua, että OHOPS :D. Tosiaan toivon, että ainakin kierrot pysyis kurissa :). Tuuhan sitten kertomaan tosta terapiasta kun oot käynyt, mielenkiintoista olis tietää siitä vähän lisää.

Hydrangea Toivottavasti teillä nuo anazolit tekis tehtävänsä ja pian olis kyytiläinen matkassa :)

pantera Toi on kyllä tosi inhottavaa :/, MUTTA eihän sitä koskaan tiedä ;)

naapurin tyttö Tsemppiä sinne!!
 
Naapurin tyttö, kuulemma raskaushormoni saattaa poistua joillakin tosi hitaasti ja testit näyttää välillä plussaa ja sitten taas välillä negaa (sitä voi kestää jopa useamman kierron). Hieman ihmetyttää, kun sulla oli tossa heti oviksen jälkeen tai sen aikana haaleeta viivaa testissä, sitten taas negaa ja nyt taas plussaa. Toivottavasti ei vaan km kummittelis testeissä ja olisi nyt ihan oikea ja pysyvä plussa. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Fiinaliina
lullaby, niinpä, eihän sitä ikinä tiiä! Mutta oletettavaahan tuo nega oli mikä tuli :D Jos vaikka nyt saisin tuon pahoinvoinnin kaikkoamaan, kun on vielä varmistettu ettei tässä vielä paksuna olla :LOL:

Mies lähti pitkästä aikaa yöks töihin, sillä oli just viikon koulutus. Hassua nukkua yö taas yksin :( Eilinen kina/riita saatiin onneks sovittua ja tuli sitä sitte illalla ennen nukahtamista puhetta kihloista. Ollaan siis sivuttu aihetta monesti, mutta nyt keskusteltiin asiasta ihan kunnolla. Mä en malttais odottaa miehen alotetta ja oonki alkanu miettimään, josko ite kosasis. Vaikka tasan tiedän miehen mielipiteen siitä, jos minä polvistuisin tuon eteen :D Ehkä mä ootan jonkun aikaa vielä ja katon, huomioiko mies mun "pienen" vinkin kihlajaispäiväks.:popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
Tein eilen illalla sen negan, mutta ei kuulu tätiä vieläkään. Koko eilisen päivän tuntu, että kohta se tulee, mutta ei. Ja tänään ei enää tunnu siltä. Nyt oon kuvitellu itelleni jo vaikka mitä raskausoireita... Yritän nyt tässä kärsivällisesti vielä odotella, mutta suunnittelin kuitenkin testaavani perjantaina uudelleen, jos tätiä ei näy. Melko kummaa. Toivottavasti ei oo taas kierto menossa epäsäännölliseksi.. Ennen e-pillereitä ja niiden lopettamisen jälkeen mulla on aina ollu niin, että täti menee talviunille, sitte kun on alkanu olla lämpimämpää niin on alkanu taas...
 
vieläkö mahtuu mukaan? meillä tilanne mieheni kanssa että nyt on menossa yk6 kp 19/34. tässä kierrossa en ole tikuttanut ovista sillä tikut loppuivat hih, enkä muutenkaan ole oikein jaksanut stressata nyt tässä kierrossa. :) olen 20 ja mieheni 22. vime kierrossa saimme halean plussan kun testailin vahingossa väärään aikaan. :D haalea plussa kuitenkin osoittautui ilmeisesti kemialliseksi raskaudeksi sillä täti tuli kylään juuri kp34 aikaan :/ ihanaa kuitenkin oli että sai sen toisenkin viivan vaikkakin haaleana niin näkyviin testiin :)
 
Kiitos kovasti kaikille :) onhan se joo aika mahtavaa kuulla ne tykytykset, kun oon niitä yrittäny metsästää jo pariviikkoa...entiiä sit olisko kuulunut jo aikasemmin, jos olis oikeasta kohtaa osannu kuunnella..?! Vaikka aikamoista etsimistä se eilenkin oli, ennen ku löytyivät :D

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++:whistle: :heart:
 
jjennaa tervetuloa mukaan! :wave:

Täällä tiputtelu jäikin eiliseen pariin tippaan. Täti antaa nyt sittenkin odotuttaa itseänsä. Yritän olla stressaamatta ettei kierto ainakaan sen takia pitkittyisi. Ärsyttävää venailua tämmöne : /
 
Onko teistä kenellekään käynyt niin, että olisi raskaana vaikka testi näyttääkin negaa sen jälkeen kun menkat olisi pitäny alkaa? Entä onko sillä merkitystä kuinka paljon, että ottaako testin aamupissasta? Mulla oli tänää sellanen 4 tunnin pissa mistä negatiivisen testin tein. Edelleen ei menkkoja näy eikä kuulu, ei edes mitään oireita siihen suuntaan.

Taitaa olla vaan turhaa toiveajattelua et jos sittenkin testi näytti väärin.... No huomenna aamulla uudestaan jos ei menkat yön aikana ala. Tekis mieli tehdä NYT mut en taida viitsiä testejä tuhlata. Tai ehkä sittenkin.... Äääh.
 
Moikka! Nyt kyllä kovasti minua hävettää ku en ole ehtiny käymään täällä :O
Mulla on ollu niin hirveästi töitä ja on niin rättipoikki väsyny aina ettei jaksa edes konetta avata. Mulle voi kyllä päivittää tuonne uutta tietoa. KP 6 yk 7
 
Äh, enkö siis vieläkään osannu laittaa oikein. yk 8
Huomasin, että täällä oli uusia plussanneita. Onnea kovasti heille.
Meillä meni kihlajaisjuhlat hyvin ja apit/anopit innoissaan :) Ja miehellä intian reissu meni hyvin ja kaks ja puoli viikkoa se siellä reissussa oli. Ihana kyllä ku se tuli kotiin ja oli ostanu kaikkea kivaa tuliaisiksi :)
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 22.11.2012





PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 48/28-29..................yk 2
empp......................21.................kp 33/30..............................yk 7
leonella..................28..................kp 31/28..........................yk 2



Lullaby89................23....................kp 29/31-36..................yk 13
Niiu........................26...................kp 29/27-31.....................yk 4
ralliruutu..................23...................kp 29/28.......................yk 2
Henrietta-.............. 25..................kp 26/38-49......................yk 2
taru81....................31..................kp25/25...........................yk 3
tuttikeiju...............22...................kp 24/28-35.......................yk10
Kali85...................27....................kp 23/30-38.......................yk 5
Slallu...................25....................kp 22/28-41........................yk2
Ensimmänen.............28..................kp 22/27-30......................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 21/33.........................yk 4



jjennaa..........................................kp 19/34..........................yk6
Miss_piggy..................31................Kp 16/29........................ yk 7
maimai83....................29...............kp 14/27-33.................... yk6
Dana-........................29.................kp 12/28.......................yk 17
Fireweed...................23.................kp 12/27-30.....(virallinen) yk 1



pantera.....................19.................kp 8/27-28.....................yk 4
buffy......................23...................kp 7/28...........................yk 8
Lilja87......................25................kp 7/30-44?.............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 6/29-35........................yk 9
Miuyy........................21.................kp 6/28..........................yk 3
Hydrangea..................26..................kp 4/26.......................yk 10



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

naapurintyttö dpo13
ensimmäinen dpo 9
kali85 dpo 4




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3



 
Viimeksi muokattu:
buffy varmasti ihanaa, että mies palasi kotiin. Musta tuntuu että siitä kirjottelit, että mies lähtee sinne ja nyt jo tuli takaisin ja oli poiss yli kaks viikkoa. Niin se aika vaan menee :) Muuten, päivitin sun tietos.. olihan se nyt sitte niin, että tänään kp7?

jjennaa tervetuloa vaan joukkoon. Punaisella päivityksiä listaan ;) Mutta oletan, että sinne haluut niin lisäilen sut sinne :) Toivotaan, että pian pärähtä vahvempi plussa teille <3

niiu siitä pisusta on ollut paljon uhetta ainakin jossai ntoisella ketjulla..että on niin erilaista kaikilla. Joissain testeissä suositellaan sitä aamupisua ja eiks ne labrassakin sitä suosittele? Mut joo, tee ihmeessä uus testi. Toivotaan, että nega nyt muuttuis plussaks sitte kuiteskin.

ON ei merkkejä oviksesta vieläkään.... Menee varmaan viikonlopulle taikka ylikin. Mutta nyt oon päättänyt, että tässä kierrossa pupuillaan ja jos ei ihan himota niin sitten tehään niin että alkaa himottaan ;) Ettei nyt sitten siitä ainakaan olis kiinni. Ja tosiaan mun outojen menkkojen takia mun kp:t saattaa olla tässä kierrossa ihan päin seiniä, mutta näillä mennään. Nyt kipin kapin koiruuden kanssa ulos ja sitte fillarin selkään...
 
Huomenta! Kaikille uusille tasapuolisesti tervetuloa :flower:

Niiulle, peukut pystyssä että tippoihin jääkin vuoto!

Pantera mä en varmaan vois olla erossa mun miehestä kahta ja puolta viikkoo, pisin aika on ollu 5 päivää :) Mut toisaalta kyl sitä huomaa että jos on pidemmän ajan erossa niin osaa arvostaa toisen läsnäoloa paremmin :heart:

Täällä on asuntonäytöissä ramapattu mutta vielä ei ainakaan sitä oikeaa ole löytynyt, rupee iskee stressi. Tammikuun loppu on kuitenkin jo ihan nurkan takana.. Tiistaina loppu tero-kuuri ja nyt ootellaan menkkoja. Tärppiin en oikein usko vaikka puolessa välissä kieroaoltiinkin ihan aktiivisia. Oon jotenkin asennoitunut että näinä kolmena kiertona kun syön teroja en varmaankaan tuu raskaaks koska ovista en tikutteluista huolimatta bongaa. Tuliskohan se ovis sitten jos ja kun kroppa alkais helmikuussa ite kontrolloimaan kierron pituutta. On tässä kropassa ihmettelemistä :O

:DIhanaa viikonlopun odotusta kaikille!!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä