<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Leonella Mietin täällä ihan samoja juttuja. Iteki tein sillon illalla parin tunnin pidätyksestä sen negatestin, mutta tätiä ei vieläkään näy. Testailen huomenna aamulla sitten uudestaan ja mahdollisesti paremmalla testillä. Se mun negatestioli davidin liuska, jos huomenna tekis sitten tommosen apteekin testin mikä on tuolla jemmassa..
 
buffy ihan samat sanat mitä maimaikin tuumas, justhan sä vasta puhuit että se on lähdössä. Ja nytkö se mies on jo palannu!! Susta varmaan pari viikkoa tuntui pidemmältä, ku joutus odottaan. Mut siis kyl tää aika vaan menee ihan siivillä vaan :D

Leonella jokos sä olet tän aamun osalta testaillu??
 
Ei tarvi testailla, menkat alkoi yön aikana. Eli nyt sitten kp 1/28-31. Kierto näköjään päätti pidentyä ja menkat tulee hel*etillisien kipujen saattelemana. Varmaan tuo pidentynyt kierto tekee ne kivut.

Mites noi ovistestit, kokemuksia niistä? Aletaan pelaa tätä peliä kunnolla nyt, mä hankin kaikki mahdolliset testit ja testaan :D
 
leonella, menkkapahoittelut!! nyt tosiaan kaikki keinot käyttöön ja tää voi olla The Kerto :D

).( Oliskohan meikällä täällä nytten ovis, selkeitä oviskipuja oikeella puolella munasarjoissa. No nyt on kyl kp 20 (kai) niin se olis aika jämpti kierto jos menkat alkaa sit kp 34 (tai siis toivottavast ei alkais :D)... Äkkiä mies kotiiiiiiiiin!!!!!!!!!!
 
Niiu Toivottavasti siellä täti nyt päättäis tuleeko vai eikö.

Henrietta ja pantera Mä en kans pystyis olemaan erossa mun miehestä kauaan (tai no pystyis tietysti jos olis pakko). Joskus oltiin neljä päivää ja se oli kyllä ihan outoa ja oli kyllä niin ikävä :)

Leonella Jospa siellä olis ollut joku yritys ja siksi pidentyi kierto?

Toivon todella kaikille piinailijoille, joilla ei tätiä näy plussatuulia ja testien "plussaantumista" :)
 
ÄÄÄKKK, mä tein vielä ton ovulaatiolaskurin 2.11 alkoi menkat ja kierto 33-24pvä, niin laskuri antoi just tän päivän!!!!!!!!!!!

mulla olis kaapissa ovistestejäki, mut kuinka kauan pisua pitää pidättää niihin??
 
Fiinaliina, neljä tuntia? Ehkä. :)

Leonella, Raskauskeijun omia siis Davidin ovistestejä en voi suositella. Mun mielestä Pregcheck on paras. Niitä saa marketeista tai nettikaupoista. Viime kierrossa varmistelin Clearbluen digitestillä, siis sillä hymynaamatestillä. Se ja Pregcheck näytti plussaa, mutta ovista ei kuitenkaan ollut, kun mulla toi PCO antaa vääriä plussia. : / Parempaa tikutteluonnea sulle! :) Varoitus, se on koukuttavaa. :D
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Saa nähä toimiiko tää taaskaan...en oo pystyny palstailla moneen päivään ku mun kone ei päästä mua kaksplussaan! Kaikki muut sivut toimii kunnolla....Nytki nää sivut näkyy ihan päin persettä...
Kp 15, ahkerasti on talleteltu, että saa nähä miten käy.
 
Kiitos Niiu! Jotenkin en malta vielä uskoa, pelkään tädin tulevan lähipäivinä vierailulle. Tosin kahessa aiemmassa kierrossa testit on ollu tässä vaiheessa kaikki negoja. Kohta kauppareisulle ja samalla ostan lisää testejä, josko nuo viivat tuosta vahvistuis...
 
Leonella, pahoittelut menkoista :hug:

Itsekin tässä jännään, tuleeko niitä vai ei. Ei ainakaan ole mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen... tänään kp 29/28. Ja tosiaan viimeiset kierrot on olleet sellaisia, että menkat on alkaneet aina kp 29/28 puolen päivän jälkeen :D

Onnea Taru81, toivotaan että kaikki menee hyvin ja sinulla oli oikeasti noin nopea pyrähdys tässä ketjussa :heart:
 
Taru81 kovasti onnea :) Toivottavasti pysyy matkassa :)

Mulla on ihna jäätävät menkkakivut. Pillerithän aloitin 16-vuotiaana järkyttävien menkkakipujen takia. Ne pari kiertoa meni paljon vähemmillä kivuilla, oletan tosiaan että tämä venähtänyt kierto tekee sen että kivut on ihan järkyttävät.
 
Soitin neuvolaan kysyäkseni noista gynen tutkimuksista tms ennen raskautta. Sanoivat että ei tarvi mitään mutta sitten täytyisi ehkä miettiä muiden sairauksien ja niiden lääkityksien takia lääkärissä käyntiä. Soittoa sinnne tänne ja tonne ja yhtää viisaampi en ole.

Mainitsin myös menkkakivuista ja neuvolan täti meinas et pillereiden hormoonit olisi sen pari kiertoa vielä vaikuttanut ja nyt se vaikutus olisi loppu. No senhän näkee sitten ku on seruaavat menkat et millaset kivut sitten on. Toivottavasti kivut eivät tarkoita että olisi mitään vikaa missään.
 
Tädistä ei täällä vieläkään mitään havaintoja. Tuhruttelun pitäisi olla jo alkanut, en tod. toivoisi pitkää kiertoa. Huomenna meillä on firman pikkujoulut, joissa ajattelin kuohuvaa nauttia. Pitää testata nyt varmuuden vuoksi huomenaamulla juomalupa, en kylläkään siitä odota sen kummempia..
 
heippatirallaa... täällä ei kyllä minkäänlaisia oireita ovulaatiosta tai sen jälkeen.. :D ei millään jaksaisi olla maltillinen... mutta ihana lukea että muutkin yhtä kuumeisesti odottelevat jo plussia :) hihi HIRRRRRVEÄSTI plussatuulia kaikille :):heart:
 
Tasapuolisesti tervetuloa uusille, menkkapahoittelut menkahtaneille ja tsemppiä piinailijoille. Itelläkin kun tuplaantu viimekierto niin ehti miettiä kaikenlaista. Voi olla myöhästä plussaa. Mutta paras neuvo minkä sain oli se, että vauvahaaveet on niin kova stressi, että voi sen takia jäädä menkat pois. Ja kolmannet menkat jos jää välistä niin voi huolestua.

eläväinen Kannattaa hommata jotain nikotiinituotteita (purkkaa tai pastillia) jos hirveä tupakanhimo iskee. Mielummin sortuu siihen tablettiin kun tupakkaan :)
 

Yhteistyössä