<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TO 29.11.2012





PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 55/28-29..................yk 2
Henrietta-.............. 25..................kp 36/38-49......................yk 2
tuttikeiju...............22...................kp 32/28-35.......................yk10
Kali85...................27....................kp 31/30-38.......................yk 5



Slallu...................25....................kp 30/28-41........................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 29/33.........................yk 4
jjennaa..........................................kp 27/34..........................yk6
Miss_piggy..................31................Kp 23/29........................ yk 7
maimai83....................29...............kp 21/27-33.................... yk6



Dana-........................29.................kp 19/28.......................yk 17
Fireweed...................23.................kp 19/27-30.....(virallinen) yk 1
pantera.....................19.................kp 15/27-28.....................yk 4
buffy......................23...................kp 14/28...........................yk 8
Lilja87......................25................kp 14/30-44?.............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 13/29-35........................yk 9
Miuyy........................21...............kp 13/28..........................yk 3
Hydrangea..................26...............kp 11/26........................yk 10



leonella..................28..................kp 8/28..........................yk 3
ralliruutu..................23...................kp 7/28.......................yk 3
Lullaby89................23....................kp 3/31-36..................yk 14
empp......................21.................kp 2/30-38.....................yk 8



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

kali85 dpo 10
maimai83 dpo 3



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4



 
Folliultrassa käyty ja erittäin surkeita uutisia saatu. :'( Limis vain 4,4 mm ja isoin folli 6 mm. Ensi viikon keskiviikkona kp 17 katsotaan uudestaan onko ihme tapahtunut. Lääkäri sanoi, että follit voi vaan kasvaa hitaasti ja keskiviikkona pitäisi näkyä jotain jos on näkyäkseen. Itse epäilen kyllä koko asiaa, joten eiköhän tämä kierto ollut tässä. Ens kierrossa sitten tuplataan annos.

Pettymys purkautui itkuna. Lääkäri oli hyvin ymmärtäväinen ja lohdutti. Sanoi, että onnistuminen voi olla hyvin lähellä ja meidän tapaus pitäisi olla helpoimmin hoidettavissa. Ei vaan lohduta yhtään nyt. Osasin kyllä varautua tähän, että harvoin se ensimmäinen kierto tuo haluttua tulosta, mutta silti nää tosi surkeat tulokset harmittaa niin vietävästi. :(
 
Hydrangea, mä voin vaan kuvitella mitkä fiilikset sulla nyt on :hug: Mutta voihan ne kasvaa vielä, ensviikon keskiviikkoon on vielä 6pvää aikaa ja jos follit kasvais sen 2mm nyt loppuajan niin hyvin ehtis kasvaa. Vaikka ymmärrän kyllä että sitä automaattisesti asennoutuu jo seuraavaan kiertoon. Ei tää lapsen saaminen maailmaan ole kyl mitään helppoa hommaa :'(
 
Fiinaliina Onneksi on tosiaan sen verran hyvä työtilanne tällä alalla, että melkeinpä saa valita mihin menee töihin :). Ja jos pääsisin pian alkuvuodesta niin ehtisin olla jonkin aikaa (siis jos hoidoista tärppi käy :D). Kylläpä tuo vyöhyketerapia kuullostaa mielenkiintoiselta, sitähän melkein voisi jopa itsekin harkita jos ei ole ihan hirmu kallista :). Tuliko sulle haamu?? Laita kuvaa tännekin :). Voi kunpa saisit plussan :heart:

Dana Nuo pikkujoululahjat on kyllä vaikeita. Itsekin olen toooooosi huono ostamaan lahjoja ylipäänsä kun en ikinä keksi mitään hyvää lahjaa :D

buffy kyselit niistä joululahjoista miehelle, mä samaa olen pohtinut, mutta päätettiin miehen kanssa että ei osteta toisillemme joululahjoja vaan käytetään ne rahat johonkin yhteiseen tekemiseen, esimerkiksi käydään ravintolassa syömässä tai tehdään joku pieni reissu... Me kun melko harvoin tehdään jotain normaalista arjesta poikkeavaa yhdessä miehen kanssa niin se on kiva tehdä hieman jotain arkea piristävää yhdessä :)

Hydrangea No voi ei... Toivottavasti ne nyt olis sitten seuraavalla kerralla kasvaneet tai sitten se annoksen tuplaaminen auttais ainakin, tsemppihalit :hug:
 
Juu sai poistaa.
Mä en tajua, menkat ei oo vieläkään alkaneet ja valkkari tuntuu kuin vain lisääntyis...
Ei sen kummempaa stressiäkään ole ja painokin on varmasti pudonnut nyt viikon aikana.
Pitää testata VIELÄ kerran kun pidättää tarpeeksi kauan pissaa.
DPO:t olisi varmasti nyt joko 20 tai 17 että pitäs kyllä näkyä tänään jo jos on näkyäkseen...

muoks. niin ja menkathan on viikon myöhässä, nyt kp 36/29
 
Viimeksi muokattu:
Hydra Tiedän tunteen.. Mulle kävi ihan samoin, että follit ei kasvanut. Suurin oli 9mm ja olin kuitenkin piikittäny itteeni jo n.13 kertaa.. Toivottavasti saatais nyt molemmat hyviä uutisia seuraavissa ultrissa!! :hug:

byffy Mun mies yritti kans vähän ehdottaa että ei ostettais lahjoja, mut mä sanoin heti, että EI KÄY :D Mun pitää saada lahjoja. Mitä enemmän, sen parempi :D Oon aina sanonu et niiden ei tarvi olla kalliita, kunhan niitä on paljon :D :D
Mut siis miehelle olen jo ostanut saunatakin ja ainakin muutaman kirjan ostan vielä. Sitten hän itse toivoi yhtä tv sarjaa dvd boxina ja pitkiä kalsareita :D Hänen listallaan oli myös jääpalakone, talo, auto, traktori, vene :D Just sellasia millä on käyttöä, eikä maksa paljon mitään :D :D Hän siis kirjotti ne listalle siks, ku mä "pakotin" hänen tekemään joululahjalistan, et hän sais ees yhden lahjan mitä oikeesti toivoo.. No autot ja talot jää ostamatta mut jos ton dvd boxin ostan :)

ON Mulla on kyl ollu vatsassa pelottavan hiljasta.. Ei mitään tuntemuksia hetkeen. Limat on ehkä vähän lisääntynyt, joten se vois olla merkki et jotain on tapahtumassa. Huomenna siis uus ultra.
Eilen oli muuten pääsykokeiden eka osio. Soveltuvuustesti. Ja tänään on vuorossa vielä haastattelu. Se testi oli kyllä ihan erilainen ku luulin ja olin kuullut. Ei mitään luovuusjuttuja ja sellasta mis olisin just ollu hyvä :) Vaan jotain tosi vaikeita päättelykysymyksiä ja yks sivu pelkkiä laskuja ja sitten vielä yks sivu jotain aakkosjärjestysjuttuja.. Ja lopuks oli tietty vielä se persoonallisuustesti missä oli sama kysymys ainakin 6 kertaa, mutta vaan eri sanoilla.. Yhteen paperiin piti vielä kirjottaa ihan samat asiat mitkä kysyttiin jo esitietokaavakkeessa mitä ei edes kerätty vaikka siinä luki että ota mukaan soveltuvuustestiin.. No tänään sen varmaan saa sitten antaa.. Toivottavasti haatattelu menis hyvin. Näillä puheenlahjoilla ei pitäis olla ongelmaa :D
 
Fiinaliina ja lullaby, kiitos kannustavista sanoista.

Naapurin tyttö :hug:

Dana, voi harmi, kun meitä nyt koetellaan. :( Toivon niin kovasti ja vilpittömästi, että saisit vihdoin huomenna parempia uutisia ultrassa. Tää on kyllä niin paska fiilis, että toivottavasti et joudu tätä kolmatta kertaa putkeen kokemaan. Mä en kyllä ihan ymmärrä, miten mun follit voisi tästä kasvaa, koska mitään lääkitystähän ei enää tähän kiertoon tule. Tosin ainahan niitä ihmeitä voi tapahtua (tosin ei koskaan mulle), kun tuolta Clomittarista juuri luin, että Pamsku oli plussannut sellaisessa kierrossa, jossa tupla-annoksella clomeja folliultrassa limis oli tosi ohut ja follit pieniä ja lääkäri oli ollut ihan varma, että ovista ei siinä kierrossa tule tapahtumaan. Siinä meille pientä toivetta tulevaan. :) Tsemppiä myös pääsykokeiden toiseen osaan!
 
buffy mä ajattelin ostaa miehelleni navigaattorin autoon :) tekee usein päivystyksiä firman autolla ja katselee tällä hetkellä kartasta missä mikäkin paikka sijaitsee :D entinen navigaattori varastettiin niin ajattelin että ostan tälläisen.. ei mitään priima luokkaa sillä siihen sivuun tietenkin ne perussetit eli boksereita, sukkia ja jotkut kivat suihkusaippuat ;)
 
Fiinaliina, mulla ei tästä kierrosta ole tarkkaa käsitystä milloin ovis oli kun olin joitakin öitä pois kotoa enkä kehdannut muualla tikutella. Mutta täysin negatestin tein kp 27, siitä seuraavan kerran kp 30, jossa näkyi punertava haamulainen. Digitesti antoi raskaana 1-2. Käytin Davidin raskaustestejä ja niihin mulla ei ole kovaa luottoa kun tein eilen semmoisen huvikseni kun niitä oli yksi jäljellä ja siihen ei tullut edes kontrolliviivan kanssa saman vahvuista viivaa. Tämän aamun digissä kuitenkin raskaana 2-3 eli hcg on noussut hyvin.

Omien tuntemusten (ja tehtyjen ovistikkujen) mukaan luulen, että testauspäivä oli noin dpo 12. Eli noin dpo 8 ihan selkeä nega oli vielä. Voihan sitä testin tehdä ja katsoa tulisiko haamulaista :) Mutta sinuna en masentuisi vaikka ei vielä mitään näkyisikään!
 
miss_piggy
kp 22 ja oisko tää sitte dpo 9 tai jotain...no joka tapauksesa, edelleen on ilmavaivoja, ja mahassa semmonen omituinen tunne. Testattu kumminki nega. En kyllä usko, että ees olis tärpänny tässäKÄÄN kierrossa, niin se vaan menee, ja siihen on jo tottunu.
 
hydra Juu toivoa on vielä. Mullakin tuli viimisessä clomierrossa ovis vasta kp 21 vaikka otin clomit kp4-8. Eli kyllä ne sunkin follit vielä voi kasvaa :)

ON Juuri kun aamulla päsin kirjottamaan, että mitään tuntemuksia ei ole ollut, niin kyllä niitä sit vähän ajan päästä tuli :) Pientä jomotusta oikeella puolella ja välillä keskellä alavatsaa. Myös sellasta ihme kuplimista on tuntunut. Eli jotain siellä ainakin tapahtuu?!

Haastattelu meni mun mielestä tosi hyvin. Sen verran kertoivat testituloksista, että se eka osio mistä olis huolissani eniten, meni keskivertoa paremmin ja muutkin osat oli kuulemma keskiarvon yläpuolella! Jes! Eli se meni sitten hyvin ja tuo itse haastattelukin mielestäni sujui loistavasti. Hakijoita on joku 40 ja 20 valitaan. Puolet on kuulemma sen ekan testin takia jo tiputettu pois. Eli pitäis olla hyvät mahdollisuudet päästä. Viikon päästä tulee tulokset.. Vähän erilainen piinaviikko tulossa :) Nyt on onneks kaikki pakolliset menot hetkeks ohi, eli ei tarvi jännätä että meneekö hoidot päällekkäin jonkun muun asian kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Hydra ja Dana toivottavasti teen follit kasvaa riittävän suuriks. Dana saakin jo huomenna teitää. Kyllä teitä nyt koetellaan :/ Ei voi ees kuvitella tuota olo. Onneks kuitnekin on toivoa ja lääkärit ovat olleet sympaattisia ja osanneet lohduttaa <3 Tsemppiä kovasti!

miss_piggy pahoittelut negasta. Onneks tässä on vielä aikaa muuttua negan plussaksi. Ja jos ei niin ei muuta ku uuteen kiertoon vaikka varmasti laittaa masentamaan. Itekkin tässä mietin, että sitten on jo yk7 jos nytkään ei natsaa. Ja ens kuussa vietä nkotikulmilla koko loppu vuoden eli ens kierto menee mulla täysin harakoille :( Seuraavan kierron ovis tulee nimittäin ajoittumaan loppu vuoteen... Ellei sitte nyt...

ON tosiaan tänään ollut tuntemuksii vasemmalla puolen alavatsaa kuin menkkojen aikaan... Kaippa siellä nyt jotain tapahtuu, mutta että mitä ja mihin riittää rahkeet selviää sitte jonkun ajan päästä. Eli ei tosiaan vielä tarkoita mitään. Kiininttymisiäkin voi vasta ens viikolla ootella. Tänään on taas elohiiri nypytellyt tossa pallealla. Pitkästä aikaa kaffiakin oon saanu juotuu, kun siltä vattataudilta en kyennyt. Niin ja nyt on uuden kodin avaimet omassa taskussa <3 Mies töissä, ihanaa! Vaikka onkin tylsää mennä nukkuun yksin ja parin kuukauden jälkeen hän kipus rekan rattiin yöajoon ja me kaikki tiedetään ettei ole kovin hyvää ilmaa luvattu tonne etleä ja keskisuomeen saatikka länsisuomeen... Onneks mun mies on hyvä kuski, mut pitkä tauko on aina huono juttu! Muille tiedoks jos eivät lukeneet aiemmin, että miehellä oli työautolla kolme sakkoa vuoden siään niin oli ilman kortti 8vko. 8 helevtin kiristävää viikkoa meen välillä ja kaikki tämä rahan takia! Mut onneks nyt kortti takas ja duuniakin vähän- Vaikka hiljasta kuulemma on. Ja lauantain siis muutto :D

Naapurin tyttö voisitko alitajuisesti stressata vaikka et itse sitä tiedosta. Sulla on kuitneki nsiellä aikamoinen tilanne ollut päällänsä ja vieläkin varmasti mietityttää asiat. Toivottavasti menkat pian alkaa eivätkä turhaan anna odottaa i tseään ellei siihen olis jotain hyvää syytä. Mutta luulisi myäs,. että pikkuhiljaa se plussakin jo olis näkynyt kun dpo:t noin pitkällä. Jaksamista sinne ja mahdollisimman stressitöntä loppu viikkoa!

fiina ehkä sunkin kannattaas iis vielä oottaa muutama päivä jos vaan pystyt testausta ajatellen. Mut onhan tuolta joiltain sivuilta nähnyt ,että joillain on jo dpo6 saattanut näkyä jotain haamujen haamua... Olis niin ihanaa, jos saist plussan niinku me sitä plussaa toivotaan meille kaikille :)
 
Iltaa naiset!

Hydra: no voihan kökkö! Toivotaan kuitenkin et follit jaksais kasvaa nyt kovasti ennen seuraavaa ultraa, ja jos ei niin sitte varmasti isommat annokset auttaa ens kierrossa. Pidän peukkuja!

Dana: Hieno juttu, et sulle jäi hyvä fiilis haastattelusta! Huomennako sulla oli se seuraava ultra? Toivotaan et siellä näyttäs jo paremmalta follien suhteen :)

Maimai: mukava, että miehes pääsi takasi rattiin! Hyvää muuttoa teille lauantaiksi ja toivotaan, että masussa olisi pesänrakennukset käynnissä :)

ON: Gyne soitteli tänään. Huhhuh, mun hormoniarvot oli kaikki hyvät..en tiäedä sitte, mistä viimeinen megakierto johtu. Ehkä en vaan sitte sattunu ovuloimaan!? Kilpirauhashormoniarvo oli aika ylärajoilla 3,7 (4 on viitearvojen yläraja) ja se oli noussu puoli vuotta otetusta testistä. Lääkäri ei sanonu mitää et vaatisko toi nyt sitte tarkkailua/uusinta koetta jossain vaiheessa. Gyne sano et nyt pitäis unohtaa kaikki tikutukset (ku mulla on pitkät ja epäsäännölliset kierrot niin niihin menee kuulemma kohtuuttomasti rahaa!?) ja katotaan tää kierto, miten käy. No, joka tapauksessa antoi tammikuun puoleen väliin meille sitte miehen kanssa yhteisajan, jossa suunnitellaan jatkoa (mihen simppatesti ja mun kierron tarkempi syynäys). Hyvillä mielen, nyt voi vaan odotella ja ottaa rennosti 1,5kk..toki tiuhaan hempien ;) epäilyttää vaan se, et ku mähän nyt valmistuin viime tässä kuussa, niin saanko käyttää YTHS:n palveluja viel tammikuussa..näkyykse niillä jossain!?Lukuvuositarrahan mulla on ens syyskuulle, joten siinä mielessä pitäis vielä toi terv.huoltoki kuulua..mut mut...Onko jollain tästä tietoa???

Ihanaa viikonloppua kaikille!
 
Kiitos tosi paljon vastauksista :) Ajattelin nyt sitte, että jos ostasin hugo bossin hajuvettä lahjaksi :) Ja tietty vaikka jotkut kivat bokserit ja suihkusaippuaa. Ei hänelläkään oo kuulemma kummempia toivomuksia, joten semmonen lista ois ihan hyvä! :)
 
Fiinaliina mie plussasin dpo11 aamulla :) toivotaan älyttömästi sulle plussaa, mut muista, et monille se dpo11 voi olla vielä liian aikaista ;) ja davidin testi oli kaikista surkein :/ seuraavana aamuna (dpo12) sain "raskaana 1-2" digillä! :) peukkuja!!!!

BF & tähtönen 10+3
 
ON EIlinen ilta oli melkoinen ja untakin takana vaan reipas 5tuntii. Olin nimittäin Ruun kanssa ulkon kympin aikaan aja huomasni et vitoses oli joku tyyppi. Sit alhaal oli käytäs jotai hanskoi vähä riipin raapin. Alko jännittään... Mut tulin sit kutieski sisälle vaikka pelotti. Ja teitty miekkonen oli yövuorossa juur eilen, et olin yksin kotona. Noh, ajattelin sitte et sala katon joskos siellä vitosessa oikeesti joku oli ku hississä ohi päräytän. Ja juu kyl vaan, veil 20min jälkeen se siellä samaan paikkaan nojaili. Sit alko jännittää ja pelottaa. Kurkkasin seiskat alas kaiteiden välistä niin sillä oli joku veitsi tai vastaava jolla se naputti kaidetta. KÄÄKS! Äkkiä sisälle ja miehelle soittamaan. No ei siinä mitään. Kunnon kerrostalo kyttänä kävin kuuntelees välillä oven takaa ja vielä 1,5h jälkeen se naputti siellä kaidetta. Sit soitin hätänumeroon, ku aloin miettii et mitähän se oikeen meinaa/odottaa ja uskallanko aamulla lähtee töihin. Entä ne muut asukkaat ja etenkin se kenen ovella se vainoo... Poliiseilla tietty ksesti ja mä sitte heitin niille avaimet, ku en sinne käytävään uskaltanut mennä. Poliisit toi avaimet ja kysyin, et olisks iellä joku etten turhaan soittanut koska myös tuuli ulvo aika paljon katolla sen kuuli tosi hyvin sisälle. Mutta joo joku hemmo siellä oli ollut ja ne vei sen pois. Taas oli turvallista. Ja unta vaan sen reipas viis tuntii.... Ja ONNEKS ME MUUTETAAN HUOMENNA!

Muuten ihan jees olo, ei tuntemuksia suuntaan jos toiseen. Ainakaan vielä tälläe päivä. Eilen kyllä olo sellasta "poltteluu/kuumotusta molemminpuolin alavatsalla mut ehkä enemmän vasemmalla. Hauskaa taas tunnustella näitä vaikka niin pitäis olla tunnustelematta. Mutta mistä itsemme aina silti löytää ;)

baby vitsit, kyllä ne viikot vaan vierii... kohta on ekat 12vko kasassa <3

dana tsemppiä sinne folli ultraan tänään ja peukut myös sille, että saaat sen opiskelupaikan!

viljonkka kiva kuulla, et' l''kärin terveiset oli positiiviset. Nyt vaan tammikuuta odottamaan. Toivottavasti sinne yhteisajalle ei tartteis men, että olis tärpännyt jo ennen sitä. Mut tosi on että kyllä meistä jokainen on ihan muutaman euron noihin testehin laittanut :/ Nyt vaan hirmusti olussa tuulta sinne hempimisien sekaan <3
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT PE 30.11.2012




tuttikeiju...............22...................kp 33/28-35.......................yk10
Kali85...................27....................kp 32/30-38.......................yk 5
Slallu...................25....................kp 31/28-41........................yk2



Fiinaliina.....................23................kp 30/33.........................yk 4
jjennaa..........................................kp 28/34..........................yk6
Miss_piggy..................31................Kp 24/29........................ yk 7
maimai83....................29...............kp 22/27-33.................... yk6



Dana-........................29.................kp 20/28.......................yk 17
Fireweed...................23.................kp 20/27-30.....(virallinen) yk 1
pantera.....................19.................kp 16/27-28.....................yk 4
buffy......................23...................kp 15/28...........................yk 8
Lilja87......................25................kp 15/30-44?.............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 14/29-35........................yk 9
Miuyy........................21...............kp 14/28..........................yk 3
Hydrangea..................26...............kp 12/26........................yk 10



leonella..................28..................kp 9/28..........................yk 3
ralliruutu..................23...................kp 8/28.......................yk 3
Lullaby89................23....................kp 4/31-36..................yk 14
empp......................21.................kp 3/30-38.....................yk 8
Henrietta-.............. 25..................kp 1/33...........................yk 3



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

kali85 dpo 11
maimai83 dpo 4



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4



 
Viimeksi muokattu:
pilkesilmäkulmassa jos nyt satut täällä käymään... Tiputin sut taustailijoihin. Ajattelin kun ei susta ole mitään kuulunut milloinka viimeks... Nostetaan takas listoille mieluusti. Ehkä oletkin jo plussannut taikka sitten tulkut jotain muuta. Ja eihän tää kaks plussailu maailman ykkösasia ole ;) Huutele sitten vaan että takas listalle minut laittakaa :)

Muuten, tässä ku on päivitellyt tuota listaa niin päivät kuluu kyl kivasti. Nyt jo itelläkin kp22 vaikka juurhan tää kierto alko :D ja samala tajuua sen, että tuokin jo noi pitkällä, alkaa ovista metsästämään vaikka juurihan merkkasin hälle kp1. Jee jee! Mukavaa alkavaa viikonloppua ja paljon plussia testeihin jotka niitä viikonloppuna tekevät!
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy ja Taru81
ON Ei vieläkään mitään :/ Ei ollu follit yhtään kasvaneet. Kohdun limakalvo oli kyllä alkanut kasvamaan, että sentän jotain posittivista. Nyt nostettiin vähän puregon annosta ja taas tiistaina uudestaan katsomaan, olisko siitä ollut hyötyä. Aika ramppaamistahan tää nyt on. Onneks asun aika lähellä sairaalaa ja en ole töissä. Siellä ei kyllä kauheen hyvin varmaa katsottais tällästä ku kokoajan pitää juosta lääkärillä.. Tietty hyvän asian puolesta siellä nyt käydään, mut silti.. Kerrankin jotain "hyötyä" tästä työttömyydestä. Paitsi et lisäraha olis kyllä tervetullutta. Tähän kiertoon on mennyt nyt rahaa 190e lääkkeisiin ja polimaksuja n.50e, eli yhteensä 240e. Aika vähän onneks vielä, vaikka onhan toikin jo paljon rahaa.. Ja polimaksuista ei ole vielä tullut laskua, mutta kai sekin sieltä pian tulee. Toivottavasti ei ainakaan tähän kiertoon enää tarvis uutta puregonia hakea. Tosta ampullista saa viel n.8 annosta.. Mahtaakohan riittää??..
 
Niin se piti vielä sanoa, että törmäsin tietty siellä sairaalassa mun exän äitiin! Yhdellä kertaa törmäsin mun ekan poikaystäväni vanhempiin ja nyt tän viimisimmän exän äitiin. Kuitenkin se 8 vuotta seurusteltiin, niin ehti tää "anoppi" tulla aika tutuks siinä aikana. Hän on sairaalassa laitoshuoltajana ja oonkin vähän "pelännyt" että mahdanko siihen törmätä.. Ei oltu nähty n.3 vuoteen ja juteltiin ihan niitä näitä, että mitä kuuluu jne.. Mut sitte ku tulin lääkäriltä niin hän oli vieläkin siinä käytävällä ja kysyi sitten multa, et "no, tuliko hyviä vai huonoja uutisia". Olihan mun sitte pakko kertoa sille miks siellä olin, ettei ala miettimään päässään mitään negatiivisia juttuja. Ja sen verran hyvin sekin mua tuntee, että olis nähny mun naamasta jos olisin valehdellu.. Juteltiin siinä viel vähän lisää ja käskin sanoa terveisiä sen äidille ja nuorimmalle lapselleen ni onneks se sitte sano et hänen täytyy keksii joku muu paikka missä ollaan nähty, kun hällä on vaitiolovelvollisuus niin ei voi sanoa että nähtiin sairaalassa. Toivottavasti hän sit kans osaa olla hiljaa eikä mene exälle selittelemään miks olin siellä. Tai no toisaalta ihan sama vaikka saisikin tietää, mut ennemmin niin että ei tiedä..
Tää on kyl niin pieni kaupunki, et väkisinkin törmää kaikkiin "ei toivottuihin". Pitää täälläkin välillä vähän varovaisemmin kirjotella, ettei kukaan tunnista, kun jutut levii niin nopeesti.. Välillä olis vaikka mitä kerrottavaa, mut en vaa uskalla niitä kaikkia kertoa, etten "jää kiinni" :)
 
ApuaApuaApua! Mulla on ihan hirvee paniikki päällä. Huomenna on serkun lapsen ristiäiset, enkä yhtään tiiä miten sinne pukeudutaan! Kyllä multa iteltäni löytyy mekkoja (tosin melko lyhyitä), kun housuja en ollenkaan käytä, mutta mitä miehelle päälle? Sillä ei siis oo muita housuja ku farkut, ja ainut asiallinen yläosa on musta kauluspaita. Mulle kyllä sanottiin, että nää on juhlat perheen kesken ja vaatteita ei tätä varten lähdetä ostamaan, mutta kuolenko häpeään siellä, jos miehellä on farkut ja kauluspaita ja ite oon jossain mustassa lyhyessä mekossa ja violeteissa sukkahousuissa?

Me mennään sinne auttelemaan jo aamulla aikasin, kun on kastettavan perhe kuulemma niin väsynyt ja stressaantunut vähäisten yöunien takia, vauvalla on koliikki. Pikkusen latisti vauvakuumettakin kun kuuli tuosta, ollaankohan me sittenkään vielä valmiita perheenlisäykseen...
 

Yhteistyössä