<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT KE 28.11.2012





PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 54/28-29..................yk 2
Henrietta-.............. 25..................kp 35/38-49......................yk 2
tuttikeiju...............22...................kp 31/28-35.......................yk10



Kali85...................27....................kp 30/30-38.......................yk 5
Slallu...................25....................kp 29/28-41........................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 28/33.........................yk 4
jjennaa..........................................kp 26/34..........................yk6
Miss_piggy..................31................Kp 22/29........................ yk 7



maimai83....................29...............kp 20/27-33.................... yk6
Dana-........................29.................kp 18/28.......................yk 17
Fireweed...................23.................kp 18/27-30.....(virallinen) yk 1
pantera.....................19.................kp 14/27-28.....................yk 4
buffy......................23...................kp 13/28...........................yk 8
Lilja87......................25................kp 13/30-44?.............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 12/29-35........................yk 9
Miuyy........................21.................kp 12/28..........................yk 3



Hydrangea..................26..................kp 10/26.......................yk 10
leonella..................28..................kp 7/28..........................yk 3
ralliruutu..................23...................kp 6/28.......................yk 3
Lullaby89................23....................kp 2/31-36..................yk 14
empp......................21.................kp 1/30-38.....................yk 8



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

naapurintyttö dpo18
kali85 dpo 9
maimai83 dpo 2



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4



 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö haluatko vielä olla tuolla odotuksen odottajissa? Vai otanko pois? Kirjottelit, että oot nyt sun äidillä kunnes mies hakee kamansa posi .Teen yhteinen asunto oli sun oma? Toivottavasti pian pääset sinne ja saat järjestää kodin uudestaan. Tsemppiä kovasti. Ei varmasti tule olemaan helppoa. Mut mikäs se täällä maailmassa helppoa olis... Ja kovasti tsemppiä tuleviin hetkiin yleensäkin. Sulla oli suunnitelmissa laihtua ja tulla raskaaksi muilla keinoin. Ja toivon kuitenkin, että saatte miehen kanssa välit jotenkin kuntoon.

Lilja mites sinne? Oliks teillä miehen kanssa se episodi, että mies jäi kiinni pettämisestä? Toivottavasti ootte saanu selviettyä asiat!

kali dpo8....onks mitään oloi vielä? :)

empp toivottavasti sullakin ne menkat sieltä alkaa taikka sitten perjantain testiin sais pärähtää kaks viivaa <3
 
maimai83 mites lääkärissä? Niin ja täällä ei ainakaan mitää lunta tule :(

lullaby89 Jep sulla ei oo ainakaan pelkoo että tytöt loppus, hoitsuille on kokoajan töitä =). Niin ja pahoittelut ja onnittelut menkoista samaan aikaan :D

Miuyy mitäs alkaa AMK:ssa? hih, mullakin on toukokuuhun asti huiman rankkaa koulunkäyntiä tiedossa, mutta en vaan millään jaksais odottaa siihen asti, että jättäis vauvapuuhat jäihin siiks aikaa.

empp toivotaan, ettei kierto turhaan lähtis liikoja venymään!

Hydrangea vitsit, täällä jännitetään siun puolestas! Tsemppiä folliultraan, millos se oli?

miss_piggy Sullahan on lupaavia oireita siellä. Millos pistät testaten?

).( mulla oli yöllä pientä nippailua mahassa ja tietty mä heti toivosin, että olispa jtn kiiinnittymistä tms. Mä heräsin siihen nippailuun ja herätin sit miehenki, ei sais kyllä elätellä sille mitään toiveita, ku seki sit vaan pettyy jos ei saadakaan toivottua tulosta. Nomut se loppu heti nyt aamulla.. Niin ja hei, tänään mie meen sinne vyöhyketerapiaan!!

Leonella en uskoisi, että olis mitään häikkää, eikö se keskiverto aika ole just 3-4 pvää, mitä menkat kestää. Olisit vaan onnellinen ku ei tarvi enää kärsiä 7-9pvää!! musta se sit taas kuulostaa ihan hirveen pitkältä ajalta. Mulla menkat kestää myös ton 3-4 pvää:)
 
Noniin! Tulihan se täti sieltä. Olin yöllä pari tuntia hereillä kun mahaan sattu ihan tajuttomasti, ihmettelin sitä sillon, ei näkyny vielä vertakaan, mutta nyt aamulla sitten. Kerrankin oon jopa ilonen tädin vierailusta. :D

Eli nyt kp 1, kierron pituudeksi vois vaihtaa 30-38 ja yk 8.
 
Oon täällä päässy käymää tosi vähän. Töiden ja kiireiden takia. :ashamed:

Täällä päivät alkaa olla kohta sitä luokkaa että vois testailla. Lopullisen ovis plussan sain sitten tikkuun ja nyt olis dpo9. Vielä pitää muutama päivä odotella. Ei juuri muita oireita ole kun ihan hirveä väsymys aamusta iltaan ja lämpö 37.1. Ei olla ehditty edes ajatellla koko vauva asiaa tässä kuussa kun odotellaan sitä laparoskopia aikaa. :)

miss_piggy Toivotaan että tulisi kaksi viivaa testiin vielä :)
empp tsemppiä odotteluun. toivotaan plussaa kuitenkin kierron venyttäjäksi =)
Kaikille tasapuolisesti onnea yritykseen! :heart:
 
Hei kaikille!

Olen uusi tällä palstalla tai oikeestaan koko internetkeskustelukulttuurissa. Vauvakuumeen koin sellaiseksi aiheeksi, josta haluaisin keskustella ja kuumeilla samassa tilanteessa olevien kanssa. Ja samalla saisi tsemppiä ja tukea jännittämiseen ja odottamisen odottamiseen, kun väistämättä aina tulee mieleen ajatus, että jos minä en kuitenkaan saakaan lapsia...

Taustaksi sen verran, että olen 33 vuotia ja esikoinen haaveissa. Olen käyttänyt cerazetteä useamman vuoden ja ko. ehkäsyn aikana menkat tuli satunnaisesti vain pari kertaa vuodessa. Vauvakuumetta on ollut ilmassa jo reilun vuoden ja nyt vihdoin tulimme siihen tulokseen, että vauva saa tulla jos on tullakseen. Joten lopetin pillerit lokakuun lopussa. Ensimmäiset ehkäisyn lopettamisen jälkeiset menkat alkoi 16.11. Kierronpituutta en vielä tiedä ja en muista, mitä se on ollut ennen pillereitä. En ole vielä päässyt ihan perille kaikista ketjun koodeista kuten dpo, kp ym. :) Eiköhän nekin tule tutuksi.

Mutta siis, tämä on tilanne ja haluaisin liittyä mukaan kuumeilemaan ja tsemppaamaan muita samassa elämäntilanteessa olevia!
 
fiinaliina tänään oon jo ihan suht kunnossa. KÄvin siel terkkarilla ja oon sit tänää viel kotona. Veto on ihan pois, mut enää ei ole vatta ollu sekasin. Oon siis uskaltanut syödäkin jo. Mut ilta sen sitte kertoo. HUomenna kuitenkin töihin ellei jotain katastrofaalista ehi tapahtuu, mut tuskin :)

empp päivitin sut listaan. Hyvä ettei kierto nyt enää venyny, mut pahoittelut siinä mielessä et ois ollu kiva saada uusia plussaajia. Jospas tässä kierrossa ;)

tuttikeiju kiva kuulla susta. Toivottavasti sieltä tulis plussa testiin sitten parin päivän päästä <3 Mä en varmaan ois malttanut jaksaa ootella testin tekoa. Vaikka kuinka yrittäisin. Tässä keirrossa taas tarkoitus yrittää olla testaatamatta turhan aikaisin.Onneks on tuo muutto niin on muutakin ajateltavaa, ku testit :)

lemondrop tervetuloa joukkoon. Toivottavasti kuitenkin vierailusi on lyhyt ja pian pääset siirtymään plussanneisiin, jonne me kaikki niin kovin tahdomme! Ja vähän vinkkei ;)
dpo= ne päivät kun tiedät milloin on ovulaatio. (day past ovilation, jotenkin noin)
kp= kiertopäivä
Noita itekkin aluks ihmettelin. Sitten punasella vaan tiedot mitä halauat päivittäjän päivittää listaan jos sinne haluat päästä muiden joukkoon :) Sulla on nyt siellä sitten enka luomu kierto meneillään. Onnea yritykseen!
 
Ihana kun kysellään kuulumisia, Kiitos maimai:) Täällä hätäiltiin (dpo9 vasta meneillään) tänään ja hankittiin nega ja paha mieli.. Tämä päivä alavatsa turvonnut ja kipuilua myös. Eilen närästystä.. Kaikenlaisia oireita on siis ollut, ainakin kuviteltuja sellaisia=) nyt jos malttais testien kanssa viikonlopun yli (TUSKIN) ja testailis kun täti todella ois myöhässä..

Pelkkää omanapailua, vieraita tulee hetkenä minä hyvänsä.. Plussatuulia!! ja jouluylläreitä:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Lemondrop Tervetuloa mukaan :) Kyllä ne lyhenteet varmaan pian tulee tutuksi. Ja jos ei, niin rohkeesti vaan kysymään :)

Olisko teillä naiset jotain ideaa, että mitä vois ostaa pikkujoululahjaksi? Jokavuotinen "riesa" kun yrittää keksiä jotain sopivaa, vaiks se kivaa onki lahjoja vaihdella. Mun pää vaan lyö nyt tyhjää. En edes muista mitä viimevuosina olen ostanut/saanut.. Tyttöporukalla siis pikkujoulut tulossa ja lahjan hinta n.5e (sillä ei muuten saa enää mitään nykypäivänä!!) Mulle ei tullut mieleen muuta ku muumipyyhe :D Jotain sellasta mille olis oikeesti käyttöä, mut olis kiva et se olis silti jotain erilaista.. Vaikeeks menee :) Mut olis kiva jos jollakin olis jotain ideaa :)
 
kali harmi negasta, mut vielä se voi muuttua plussaks, etenkin kun oireitakin on...

ON tein tossa aikani kuluks vielä ovistestin ja nyt oli jo tosi hailurainen toinen viiva. Eli ovis on mennyt :D Ja hyvällä mielellä voi todeta, että sitä on hyödynnetty vatsamöröstä huolimatta. Pakkailu on tylsää, tai no siis kivaa. Mut mites te jotka ootte muuttaneet lähiaikoina.. Onks teillä miehet yhtään innokkaina pakkaileen? Mä täällä yksin pakkaan ja toivoisin ehkä pientä apua mieheltä. Tosin ainakin tien mitä olen pakannut. Mut sen kaapit taidan jättää väliin. Ku muuten heittäisin varmaan kaiken roskiin. Kyllä se sitten muuttopäivänä tavaraa kantaa ja ajaakin muuttoauton. Mä varmaan myös puran taikka sitten jos en pura niin pysyvät varmaan laatikoissa. Toisaalta ois kivaa kun olis yhteistä tekemistä tää homma. Mut no toivottavasti mun mies ei ol ainoo jota ei toi pakkaaminen kiinnosta...
 
Mä tulin äsken sieltä vyöhyketerapiasta, tänään oli siis ensimmäinen kerta. Oli muuten rentouttavin kokemus aikoihin. Ja sanoi että kyllä täältä näitä hormoonilukkoja löytyy, tiä sitte onko siitä apua vai ei, mutta toivotaan että tuottais tulosta. Sanoi että kierto voi sekaantua hetkeks aikaa tän ekan hoidon jälkeen. Ja hoitaja oli aivan ihana, juteltiin ensin kaikkea taustoista (omista ja miehen) ja sitte se antoi kyllä hirveesti voimia ja tsemppauksia. Eli suosittelen kyllä kaikille. Ja sanoi että hoitoja voidaan sit jatkaa aina synnytykseen asti, eli helpottaa synnytyksen käynnistystä ja kipuja. Ja sitte vielä ku vauva syntyy niin on kaikkia vauvahierontoja esim kipeään masuun jne. Toivottavasti vaan päästäis sinne asti =)
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
dana kaverilla oli työporukalla joku r-kirjaimella ostettava juttu... Se osti sellasen rätin (tiskirätti) missä oli joku hauska kuva vai teksti :) Ja siihen kaveriks vaikka suklaata. Tulee naiselle ainakin käyttöön ja sitten hyvän yön jälkeen voipi herkutella suklaalla ;) Ei noi helppoi ole, ku tosiaan sillä vitosella ei pal mitään saa. Ja onhan toi muumi pyyhekin kiva :) käsivoide? Helposti vaan nousee hinta korkeeks. Meillä oli viime vuonna likkojen kanssa, että jotain käytettyä niin laitoin teesihdin, mut siihen kaveriks liitin teetä ja kupin. tais olla kans vitonen rajana meillä. Onks pikkujoulut tulevana viikonloppuna?
 
Mä tulin äsken sieltä vyöhyketerapiasta, tänään oli siis ensimmäinen kerta. Oli muuten rentouttavin kokemus aikoihin. Ja sanoi että kyllä täältä näitä hormoonilukkoja löytyy, tiä sitte onko siitä apua vai ei, mutta toivotaan että tuottais tulosta. Sanoi että kierto voi sekaantua hetkeks aikaa tän ekan hoidon jälkeen. Ja hoitaja oli aivan ihana, juteltiin ensin kaikkea taustoista (omista ja miehen) ja sitte se antoi kyllä hirveesti voimia ja tsemppauksia. Eli suosittelen kyllä kaikille. Ja sanoi että hoitoja voidaan sit jatkaa aina synnytykseen asti, eli helpottaa synnytyksen käynnistystä ja kipuja. Ja sitte vielä ku vauva syntyy niin on kaikkia vauvahierontoja esim kipeään masuun jne. Toivottavasti vaan päästäis sinne asti =)
Onko tollanen vyöhyketerapia kuinka arvokasta? Meillä käy töissä hieroja. Olikin juur eilen ja mä nyt sitte missasin sen :/ Onneks se tulee kuitenkin vielä joulukuussa. Se käy kerra kuuakudessa meillä. Ihan rentoutumishetki aina keskellä työpäivää. Ja siellä saa siis käydä työajalla, mut ite pitää maksaa.
 
nonniin... täällä oli parina iltana närästystä iltasella.. mutta sen koommin oireet hävinneet eli tässä kierrossa tuskin on tärppi käynyt... :/ noh.. innolla odotan jo greippikuuria alkavaksi ja ensikierron ovista saapuvaksi :D hassua että tässä kierrossa ei edes rinnat ole kipeytyneet :D yleensä aina :D nohh.. kerranki näin päin :D Ihanaa että saadaan uusia tulokkaita tänne kirjottelemaan :D

Dana jos naiselle tulee niin miten olis just jotain suklaata ja vaikka joku kynttilä systeemi :) itse ainakin tykkään näin talvella käpertyä sohvalle hyvän suklaan ja kynttilöiden valossa :)

ajattelin aloittaa muuten selibaatin.. ärsyttää kun itse haluais pupuilla miehen kanssa koko ajan vaikka ajankohta ei olisikaan oikea, niin mies ei jaksa tai hänelle riittää kerta-kaksi viikkoon -.- nyt on sitten selibaatti menossa seuraavaan ovikseen asti ;) niin ja päätettiin lopettaa kokonaan vauvan yritys ja ajattelin joskos sitä jonkun ehkäisyn taas hakis kun alkaa toi pääkoppa kärsiä jo kovia tästä stressailusta :/

mutta... joskos tänne saataisin plussauksia vielä joulun alla ;) kaikille paljon plussatuulia :heart:
 
jjennaa hauskaa.. ootat greippimehu kuuria ja mietit selibaattia tai jopa ehkäsyn hankkimista takas :D Kyllä tää välillä kyllä aika stressaavaa onkin ku aina vaan se täti tulee kylään etenki jos on oltu aktiivisii punkan puolella. Mut täälläkin miehell varmaan riittäis pari kertaa kuukaudessa ja se on kyllä ihan liian vähän. Noh, nyt on saatu vähän aktiivisempaa elämää tässä yrityksen aikaan onneks. Mut oikeesti sitä haluis niin, että se pupuilu olis ihan muutakin ku vauvan yrittämistä. Onneks silti niinkin välillä ettei aina pelkkää vauva matskuu. Kappas, meillä onkin näköjään yhtä mones yrityskierto menossa. Tärppiä meille ja kaikille muille!
 
Dana noi on aina niin vaikei, noi pikkujoululahjat. viis euroa on pieni raha, eikä tosiaan mitään krääsää viittis. Noi on myös ihania ku kahviloissa sun muualla myydään kaikkia erikois tee ja kahvilajeja=)

maimai kiva kun teillä on töissä hierontaa tarjolla. Toi vyöhyketerapia ei oo oikeestaan hierontaa vaan siinä kehon pisteiden kautta aktivoidaan, esim hormoonitoimintaa jne. Mulla on tuttuja joilla vyöhyketerapiasta on ollu apua mm. masennukseen ja kroonisiin kiputiloihin ja allergioihin. Mähän opiskelen psykologiaa joten tykkään kaikista hoitomuidoista, missä hoidetaan ihmistä kokonaisvaltaisesti, mieltä ja ruumista ja vielä mielellään ilman lääkkeitä =) Toi on aika keskihintasta (jos miettii ja vertaa vaikka kampaajaan tai kosmetologiin) eli 55euroa on kerta ja se kestää 1,5h. Mä ostan noita smartumin liikuntaseteileitä aina, joten niillä se on sit vielä puolet halvempi eli ei ollenkaan kallista. Mulle se suositteli ekaks 3-5krt ja kolmen viikon välein. Ei musta ollenkaan paha =) Ja mä sain niin paljon uutta energiaan henkisesti sieltä. Ihana ku joku osas oikeesti kuunnella mua. =)
ps. siellä muistaakseni tais olla nyt joku tarjous joulun alla, että ''kaverille kanssa'', eli kaksi yhden hinnalla, eli jos tuut aatoksiin, että haluat kokeilla =) jos on vielä voimassa =)
 
  • Tykkää
Reactions: maimai83
Hirmuisesti taas tullu tekstiä, katotaan, mitä muistan lukemastani :)

Hydra: huomiselle tsemit! Toivottavasti siellä näyttäis tilanne hyvältä ja otolliselta, tuuhan kertomaan ku oot käyny. Olikos Dana sulla seuraava ultra pe? Sullekin pidän peukkuja niin vauva-asiassa kuin pääsykokeissa (muistanko ihan väärin, oliko ne huomenna?!)

Maimaille: pikaisia paranemisia ja tsemiä pakkaamisiin. Ei se herkkua ja oo ja meillä kans ois kyllä mies voinu enemmän panostaa ku viime helmikuussa muutettiin, mut toisaalta se teki kyllä itse muutossa suuremman työn ku minä. Muutettiin tosiaan 3 pvää ennen häitä, en suosittele, vähän oli liikaa asioita samassa köntissä ;9 mut selvittiin ja häiden jälkeen oli ihana lähteä kaaoksen keskeltä häämatkalle (toki palaaminen oli aika ankeeta ;)).

jjennaa Kärsivällisyyttä sinne, kyllä se vielä nappaa :)

Fiinaliina: mielenkiintosta kyllä toi vyöhyketerapia..mitä se niinku käytännös on? mitä sulle tehdään? Toi on iahn tuntematonta mulle. Mut pääasia että rentoutti ja toivottavasti ei sotke kiertoa näin ekallakaan kertaa :)

ON: Jännitys. Huomenna gyne soittaa alkukierron verikokeiden tuloksia. Se jännittää, niinku myös se, et tuleeko ovis tällä kertaa... Eilen viiva oli aika haalee..tänään en jaksanu pissiä, mut eipä sen väliä, ku talleteltu on joka tapauksessa. Yleensä oon kyllä ovuloinu (tai niinä kertoina ku oon olettanu ovuloineeni) vasta lähempänä kp20 (nyt12 menossa eli ei kiirettä...). Aattelin varmaan perjantaista alkaa tikuttelemaan säännöllisemmin.
 
Vilijonkka, tsemppiä huomiseen!! =) No siis mä makasin sen puoltoista tuntii siin hierontatuolissa tai semmosessa. Ja esim nyt mulla on vielä korvissa magneetteja semmosissa pisteissä mitkä aktivoi hormoonitoimintaa. Siellä voitais aktivoida myös lapsettomuuspisteitä, mutku mä haluan apua myös tähän mun hormonaaliseen ''akneeni'', niin sen takia sitte tää mun hoito perustuu tähän hormoonitoiminnan tasapainottamiseen. Ja se hoitaja sanoi, että aika paljon lukkoja sieltä kropasta löytyski. Sit se paineli erilaisilla tavoilla eri kehon pisteitä, en tarkkaan tiijä että mitä se teki ku mä olin silmät ummessa suuremman osan ajasta.
 
maimai: Meilläkin viimeisimmässä muutossa minä pakkasin yksin kaiken, osaksi kyllä johtu siitäkin, että oli vaan pari päivää aikaa pakata ja mies oli töissä, minä lomalla. Ja ite muutto meni niin, että mut laitettiin ajaan muuttoautoa, mies ja sen kaverit joi kaljaa ja kanto tavaroita. Miehellä ei oo korttia niin en voinu sille antaa sitä hommaa ja sen kaveritki halus juua. Ei nuilla tunnu onnistuvan muutto, jos ei saa juua samalla.. Mutta ihan hyvinhän se meni. Purin tänään viimeiset muuttolaatikot, ei ookaan muutosta ku kolme kuukautta. :D
 
Tänneppä on tullu paljon tekstiä parin päivän aikana :0 Naapurin tytölle paljon jaksamista ja toivottavasti saatte jotenki asiat kuntoon. Tuommoset asiat ei oo helppoja!
Nyt ihan perinteinen kysymys kaikille. Mitä ajattelitte ostaa miehelle joululahjaksi? Minä oon niin älyttömän huono ostamaan lahjoja niin ajattelin, että jos teiltä sais kivoja vinkkejä :)
 
Fiinaliina Ei kuulosta ollenkaan pahalle. jos ajattelee, että siellä olit sen 1,5h. Ja varmasti rentouttavaa. Voisi ehkä joskus harkita vaikka, muta nyt saa riittää suo hieronta.

vilijonkka teillä onkin ollu aika hässäkkää siellä häiden itenoilla. Ku se aika on varmasti muutenki aika paniikin omasta aikaa ;) Kaippa kaikki hyvin menee, ärsyttää vaan ku stressaan koko ajan. Mun tarttis melkein teitää imlloin se muuttoauto on miehen ajelemana tuossa pihalla lauantai aamupäivällä :D

empp meillä onneks saa korkata sen oluen vasta ku muuttoauto on palautettu :) Se on kyllä tuttua että olutta menee ku muuttaa mut ylees se korkkaus on tapahtnut vasta ku tavarat on sisällä. Saa niinku hengähtää ;) Ite ajattelin kyllä pysytellä vain siinä saunasidukassa. Nii ja mies ajaa täällä sen muuttoauton. Onneks sen pitäis tulla niiden duunista. Mutta uson vasta kun tiedän varmaks.

buffy siellä pohditaan joululahjoi.... Me ollaan sovittu, että tänä jouluna ei viahdeta joululahjoja. Tuntuu kyllä vähän ankeelta, mutta meillä on sellanen tilanne ettei tota ylimäärästä ole sitte sentin senttiä. Tää muutto ja sitte ku mies ollu työttömänä/kortitta kaks kuukautta ja nyt ku sen sai takas nii ei ol viel päässy duuniin. Toivottavasti tänään ois jotain yökeikkaa, tai jotain sellast sen pomo vähä lupaili. Eli aika tiukilla menty. Eli niitä joululahjoi ei mene kelleen. Kummilapsetkin saavat neulotut/virkatut pipot kunnon vuorella jahka vaan ehin tehä. Mut oisin ehkä saattanut ostaa partakoneen.. tossa katselin noita lehtisii ku tuli jasitten jonkun tuoksun. SIinä ois ollut mun lahja JOS siis oisin ostanut.

ON täällä ollaan siis jo hereillä ja työt kutsuu. Vielä oli aamulla mahassa vähän ällö olo enkä uskaltanut kaffia alkaan keittään ettei se koidu mun kohtaloks. Tää mun mahaoireilu voi kyllä johtuu muutto stressistäkin..tai niin se terkkari meinas taikka sitten oli ihan vatsatautia. Eilen ei kuitnekaan onneks ollut enää mitään. Mut aika varovaisesti tuli syötyy. Nyt ei muuta ku päivitteleen tuota listaa ja sitten koiruuedn kanssa ulos. Siellä onkin onneks vielä lunta maassa ettei kaikki ole sulaneet pois...
 

Yhteistyössä