<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Heip! Mulle on tullut tonne listalle kyllä ekstrapäiviä muutama mutta ei sillä väliä, saapi päivittää tänään kp1 ja yk 3
Ensimmäisen terokierron pituudeks tuli 33 pv, senkin vois päivittää. Eilen oli pikkujoulut ja nyt kyllä vähän heikottaa, tuli juotavaa otettua : /
Ihanaa kun tänne etelään tuli lumi, oon niin iloinen ja vihdoin rupee tulee joulufiilistä eikä menkkojen alkaminenkaan harmita niin paljon! Ajateltiin tänään laittaa kotia jouluiseks, valoja ja yms. joulutilpehööriä :)

Rauhallista viikonloppua kaikille!!!
 
Dana, voi kun ikävää! :( Hyvä kuitenkin, että voit vielä jatkaa piikittelyä. Kasvanut limiskin tietää varmaan hyvää. Mulle lääkäri sanoi ultrassa, että kun näki ohuen limiksen, niin arvasi, että ei sieltä isoja follejakaan löydy. Kuulemma kun limis alkaa kasvaan, niin follienkin pitäisi siitä innostua. Parempaa onnea taas seuraavaan yritykseen. Toivottavasti piikitys vihdoin palkittaisiin!

empp, mun mies oli meidän kummitytön ristiäisissä farkut ja musta kauluspaita päällä. Juhlat oli pienimuotoiset. Ihan vaan kotona ja perhepiirissä. Joten mun mielestä se oli ihan riittävän asiallinen vaatetus. Mulla oli musta polvipituinen kotelomekko.
 
Hydrangea Joo, ehkäpä se sitten riittää. :) Harvemmin tulee näitä tilaisuuksia mihin pitää vähän hienommin pukeutua, niin ei kyllä viittis erikseen mitään pukua sille lähtä ostamaan. Pienen kriiseilyn jälkeen sain valittua itellenikin kivat ja siistit vaatteet. :D
 
kiitos ihanat BF ja Niiu <3 =)
).( En mie uskallakaan testata, ennenku sit 6.11 ku on dpo14 jos menkat oikeesti jäis pois. Eihän mulla ole mitään oireitakaan, paitsi tää psyykkinen... ''mä oon raskaana'' -mieli. hehhe, se ei taida ihan nyt vaan riittää =)

maimai83 HYI, mulla meni ihan kylmät väreet. Ihan hirveetä!!! Onneks soitit poliisit, niille pitää soittaa aina HETI, sen verran aikaa niillä aina kestää.

Dana- noihin hoitoihin menee kyl ihan tajuttomasti rahaa!! Toivotaan että enskerralla olis jo hiemän parempia uutisia =) Ja aika jännästi sattuski toi ex-anoppiin törmääminen, mua ahdistais suunnattomasti jos törmäis tuttuihin. Mua jännää jo pelkästään se ettei apteekissa ole samaan aikaan ketään tuttuja jos on ostamassa vaikka raskaustestiä! Mä oonki vähä outo:D

jjennaa- voihan kurja, hiiva :( Noh onneks niistä pääsee lääkkeillä helposti eroon. Mä oon vielä välttyny siltä inhottavuudelta *kop*kop*
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
miss_piggy
Voi jestamandeera ku nää sivut ei voi toimia vieläkää! En enää koskaan hommaa dna:n liittymää jos tää nyt siitä ees johtuu. Dna:n asiakaspalvelu taas syyllistää meidän konetta, että siinä muka on vika, mutta jos koneessa ois vika, niin miks tällä pääsis kaikille muille sivuille >:{

Eipä tänne sitte sen kummepaa, tekis mieli taas testailla, mutta enpä kehtaa :D Mitään oloja ei oo.
 
empp Kyllåä mun mielestä sun mies voi hyvin mennä farkuilla ja sillä kauluspaidalla. Eriasia jos kyse olis vaikka häistä. sinne ei farkuilla niin passais mennä. Ja musta myös sä voit mennä niillä vaatteilla istä puhuit :)

jjennaa voihan harmistuksen hiiva! Toivottavasti kuuri tehoo nopee ja koko riesa on historiaa jo ennen ku on alkanutkaan!

fiinaliina no juu niin pitäis kyl. Nyt huokaan helpotuksesta, että vain yks yö enää ja sekin yksin :/ Muo kans joskus aikasemmin nolotti ostaa raskaustestiä. Mut mä oon päässyt siitä yli. Mut jos nyt kauheesti tuttui tulee niin kyl mä koitan jemmata sen niin ettei tarviis selitellä. Ku se johtaa tietty heti kyselyyn jne. Ja niitä ei haluis.

Henrietta sorry mokailut. Päivittelen aina aamusella ku oon herännyt ja nautin aamukaffia. Siinä saattaa tulla näppihäröjä välillä. Olen pahoillani.

Dana toivottavasti seuraavassa ultrassa näyttäis nyt sitten paremmalta. Ja tosiaan hauska tapaaminen sulla :)
 
Piti sitte mennä tuhlaamaan yks ovistesti, nyt kp 9 :D No ylläri hyyyyyvin haalean viivan antaa joten odotellaan, odotellaan. Mulla on nyt noita sofi one stepin testejä sekä kävin ostamassa clear bluen digitesttin. Jos noilla halvoilla testeillä saisi vähän suuntaa ja sitte kalliimmalla varmistelisi ku halvat alkaa näyttää oikeita aikoja.
 
leonella hyvä taktiikka :) Ja kun ajoissa alottaa niin ei mee ovis ainakaan ohi. Mä kans alottelin bongailun kp8 muistaakseni ja kyl mä sen 10pvä sain tikutella. Kiertokin kuluu nopeemmin mukamas ;) Tsemppiä oviksen metsästykseen!
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT LA 1.12.2012




tuttikeiju...............22...................kp 34/28-35.......................yk10
Kali85...................27....................kp 33/30-38.......................yk 5
Slallu...................25....................kp 32/28-41........................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 31/33.........................yk 4



jjennaa..........................................kp 29/34..........................yk6
Miss_piggy..................31................Kp 25/29........................ yk 7
maimai83....................29...............kp 23/27-33.................... yk6
Dana-........................29.................kp 21/28.......................yk 17
Fireweed...................23.................kp 21/27-30.....(virallinen) yk 1



pantera.....................19.................kp 17/27-28.....................yk 4
buffy......................23...................kp 16/28...........................yk 8
Lilja87......................25................kp 16/30-44?.............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 15/29-35........................yk 9
Miuyy........................21...............kp 15/28..........................yk 3
Hydrangea..................26...............kp 13/26........................yk 10



leonella..................28..................kp 10/28..........................yk 3
ralliruutu..................23...................kp 9/28.......................yk 3
Lullaby89................23....................kp 5/31-36..................yk 14
empp......................21.................kp 4/30-38.....................yk 8
Henrietta-.............. 25..................kp 2/33...........................yk 3



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

kali85 dpo 12
maimai83 dpo 5



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4



 
päivittelin jo lauantain kun ei mitään tietoo miten se huominen menee. Mä sanon nyt morot varmaan päivityksen osalta joksikin aikaa. Siis siihen saakka kunnes meillä on taas netti. Kännyllä kun tuo kirjottaminenkin on niin hakalaa niin tuskimpa mikään päivuittely onnistuu. Josko joku ottais tosiaan senhuomaansa taikka kimpassa. Elikkäs jos muo ei näy niin en ol mihinkään hävinyt :D KÄnnyllä varmaan kyllä käy ku ei malta poissa pysyä mut mut... Ja varmaan aamukaffille tuun tän pariin jos vaan on aikaa. Nyt nukkumaan, väsyttää niin tuhottomasti! Viimisena irtoo varmaan tietokoneen piuha ;)
 
maimai83 no ei se kyllä helppoa ole ollut olla testaamatta mutta en jaksa niitä pettymyksiä. nyt kuitenkin alkas olee jo aika. yritän itseki nyt hieman hillitä itseäni enkä testaa päivittäin. :p

Elikkäs eilen davidin herkällä joku viivanpaikka ehkäpä näkyvissä. ei muuta merkittävää. Tänään ajattelin vielä testata apteekin omalla, niin tietää voiko illalla juoda muutaman lasillisen punaviiniä ruoan kanssa :D Ollut onneksi kaikkea muuta kiirettä niin ei ehdi miettiä niin paljon tätä vauvakuumetta! tekee ihan hyvää näin melkein vuoden yrityksen jälkeen.

Toivotaan paljon plussia tähän pinoon tämän vuoden puolelle! :heart:
 
miss_piggy
Rekisteröidyin sitte tuonne vauva.fi-sivuillekki, vaikken tykkää niistä yhtään niin paljon ku tästä kaksplussasta <3
Tosiasia vaan on, että en näköjään edelleenkään pääse tänne sivuille kunnolla, joten en tiä miten kauan jaksan näiden kans tapella ennenku luovutan kokonaan :( Kiva ois kirjotella kaikkiin ketjuihin, mutta on niin kovan työntakana päästä ees tähän ketjuun käsiks..

Aamulla testasin negan... Kp 25/29.
 
maimai83 Käyn täällä lukemassa lähes päivittäin teidän juttuja :)

Täällä aloitin nyt viimeisen sodan. Tilasin ovisliuskoja, -puikkoja ja cb:n digitestejä. Liuskoilla menny ensin ja tänään kun liuskan testiviiva tummeni aikaisempia tummemmaksi niin kokeilin dipata puikon, joka oli kans aika tumma ja sitten kokeilin cb:n testiä, mutta ei tullu hymynaamaa. Ovista siis edelleen metsästetään...nyt taitaa olla kp16/30 yk 10 menossa.

Saa nähdä saanko hymynaamaa testiin ollenkaan. Ja jos nyt ei tärppää niin pitäs päästä vuoden alussa sitten tutkimuksiin, että missä oikein mättää, kun ei nyt mitään tapahdu.

Eilen tuli uusi sänky, jos se auttais tässä projetissa :p

Ihanaa on kans ollu, kun toi mun paras kaveri tietää tästä yrityksestä niin vihdoin voi jollekkin puhua kaikesta tästä yrittämisestä ja epäonnistumisesta.
 
Aamupäiväseksiä, kotikylän miesten lätkämatsi, kauppareissu miehen kans ilman riitaa :D , kotitekosta pizzaa, lisää seksiä ja nyt bb finaali. Niistä on tämä sunnuntai tehty :) Kerrankin koko päivä miehen kans ja niin, että oli molemmille mieluisaa tekemistä :heart: Näitä lisää :)
Sänkyyn mennessä vielä hyvän kirjan lukua, niin kunnon yöunet on taattu!

Voin muuten suositella Eve Hietamiehen yösyöttö ja tarhapäivä kirjoja. Ovat siis kaksiosainen kirjasarja. Just sellasia mun tyylille sopivia kirjoja. Jos joku on lukenut noi ja tietää samantyylisiä kirjoja niin saa suositella :) Toi tarhapäivä kirja on ihan kohta luettu, enkä millään haluis et se loppuu..
 
  • Tykkää
Reactions: Fiinaliina
Marpa, tosi kiva kuulla susta. Meitä yhdistää näköjään muutki asiat ku akne ;) mullaki tänään kp16 eikä tikut näytä ovisplussaa...ja alkuvuodesta tutkimukset odottaa. Kiitos muuten kun vastasit siihen mun YTHS-kysymykseen...ootko lukenu jostain et se käyttöoikeus jatkuu vai mistä tiesit? Hyvä et pystyt jakamaan tuntoja ystävälles, helpottaa kummasti :) Toivottavasti uusi sänky tosiaan tuo toivottua tulosta pian, tsemit oviksen metsästykseen!

DAna: Kuulostaa mukavalta päivältä! Täällä kans tehty aamulla kunnon siivoukset yhdessä ja sitte loppu päivä ja ilta nautittu ruuasta, herkuista ja toistemme seurasta. Hyviä unia! Ja kiitos kirjavinkistä, taidampa etsiä kyseisiä kirjoja. Ite kun tykkään aina kans lukee hetken sängys ennen nukkumista.

Tuttikeiju[/B: teitkö uutta testiä? Tärppionnea sinne!

Voin koittaa päivittää ton huomiselle jo valmiiksi jos vaan osaan :) katsotaan...jos sitä ei ilmesty niin sit en osannu ;)
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 3.12.2012




tuttikeiju...............22...................kp 36/28-35.......................yk10
Kali85...................27....................kp 35/30-38.......................yk 5
Slallu...................25....................kp 34/28-41........................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 33/33.........................yk 4



jjennaa..........................................kp 31/34..........................yk6
Miss_piggy..................31................Kp 27/29........................ yk 7
maimai83....................29...............kp 25/27-33.................... yk6
Dana-........................29.................kp 23/28.......................yk 17
Fireweed...................23.................kp 23/27-30.....(virallinen) yk 1



pantera.....................19.................kp 19/27-28.....................yk 4
buffy......................23...................kp 18/28...........................yk 8
Lilja87......................25................kp 18/30-44?.............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 17/29-35........................yk 9
Miuyy........................21...............kp 17/28..........................yk 3
Hydrangea..................26...............kp 15/26........................yk 10



leonella..................28..................kp 12/28..........................yk 3
ralliruutu..................23...................kp 11/28.......................yk 3
Lullaby89................23....................kp 7/31-36..................yk 14
empp......................21.................kp 6/30-38.....................yk 8
Henrietta-.............. 25..................kp 4/33...........................yk 3



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

kali85 dpo 14
maimai83 dpo 7



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
pilkesilmäkulmassa
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4



a
 
Vilijonkka siis en mistään oo lukenu tarkalleen, mutta kun se maksu mikä maksetaan niin siihenhän kuuluu se terveydenhuoltomaksu ja oot sitten saanu opiskelijakorttiin sen lukuvuositarran 2012-2013? niin ei niitä kiinnosta ootko valmistunut jo 2012 syksyllä, sama pätee vr/matkahuoltoon. Ei ne voi sulta mun mielestä riistää sitä oikeutta, koska oot maksanu siitä. Kyllä ne sitten ohjaa uuteen paikkaan, kun ovat sitä mieltä että et oo tervetullu :D

Meillä mies vähä harmitteli, kun makso sen maksun vain syksyltä, vaikka siis valmistu tossa 2viikkoa sitten, olisi voinu maksaa koko vuoden niin ois saanu opiskelijaedut vielä ensi keväänäki.
 
Vilijonkka, noin mäkin sen oon ajatellu (mitä Marpa sanos), etku jos sulla on se tarra koko lukuvuodeks, niin sä saat käyttää opiskelijaetuuksia aina lukuvuoden loppuun!!

maimai mites muutto siellä sujuupi?? Joko ootte ollu uudessa kodissa yötä?

Marpa kiva kuulla siust!! Meidänki pitäis uus sänky ostaa, mut vielä ei olla saatu aikaseks. Haluttais semmonen Tempur-sänky, ne on niin mukavia ja hyviä selälle =) Toivotaan, että se hymynaama sieltä kohta tulis ja sit vaan aktiivisesti hyödyntään!! Oliskos aika ihana joululahja, ku nyt tärppäis.


).(
täälä testattu aamulla nega :( eli ei tuu elovauvaa meille :( Ihan pyllystä, vieläkun tässä kierrossa kunnolla ovis hyödynnettiin. Millä se vauva sit oikeen tulee. Ja laskeskelin tossa että enskierron ovis sattuu just jouluaaton kohdille, ja me ollaan miehen kanssa erikseen jouluaatto, mies on vanhempiensa ja mä omien vanhempieni luona, voi Vattu sentää..
 
Dana Onpas sulla ollut mukavalta kuullostava sunnuntai :). Se on kyllä välillä parasta kun saa miehen kanssa viettää aikaa kaksistaan ja tehdä yhdessä jotain mukavaa. Muuten, meillä on tuon kauppareissun kanssa tismalleen sama ongelma :D. Olen miettinytkin monesti että miten kun muuten ei juurikaan riidellä niin melkein joka kerta kauppareissulla saadaan riita aikaiseksi :D

Pahoittelut negan testanneille!!
 

Yhteistyössä