<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Dana- toivotaan, että se folli ottaa vielä kasvaa kunnon mittoihin. Onneksi tosiaan tässä on vielä aikaa kasvatella sitä =) Mä olen myös hyvin hyvin itkuherkkä, samoten ku nauranki tosi helposti. Mietin kun joskus toivottavasti raskaudun, että sitte mä varmaan pillitän ja nauran vaihdellen jatkuvasti :D :D

lullaby89 tsemppiä koulun loppurutistukseen =) Miksikäs sä valmisuitkaan?

Ensimmänen kiva jos siirtymisestä huolimatta jaksat olla myös meidän keskusteluissa mukana. Aina on kiva kuulla kuulumisia niiltä jota on jo raskaana, että miten kaikki etenee =)


Miuyy Mä oon täällä aina ihan sekasi, että kuka tekikään ja mitä työkseen tai kuka opiskeli ja mitä. Mut siis mitäs koulua sie käyt? Mulla on myös opiskelut menossa ja toukokuuhun asti mä olen ihan kiinni niissä (tää on raskain vuosi mitä vaan olla voi), syksyllä sit helpottaa. Ja nythän (jos tärppäis) vauva syntyis syksyllä ja mies on mulle luvannu, että ku mulla alkaa graduseminaari, että aina gradusemman aikaan se olis sit aina häne hoitovuoros :D Jos siis sattuis että syys-kevään 2013-2014, tulis vauva. Mut siis kyllähän noita kannattaa sumplia, opiskeluista voi olla vähän hankalampi olla pitkään pois, ku jos vertaa vaikka töihin. Mut ihana ku täälläki pinossa on muita opiskelijoita niin saa vähän verataistukea, että miten kukakin on ajatellu tasapainotella vauvan ja opiskeluiden välillä. Ootko ite ajatellu miten aktiivisesti opiskella sitteku vauva joskus syntyy ?

Moikka Tada, kiva kuulla siust pitkästä aikaa. Ja siellähän totisesti on nyt piinapäivät menossa. Oi miten ihanaa, Tsemppiä!!!

maimai ettei vaan vauveli tekis siellä kämppää itelleen ja aiheuttais sulle samalla masunpuruja =) hiih, no toivotaan että olo helpottais pian.

).( Täällä piinaillaan eli nyt on sitte dpo 5. Ja mä oon rakastunu tohon mun mieheen taas uudestaan =) se on ollu niin kulta ja ihana, voi jumpe mä oon onnekas. Me ollaan nyt molemmat ihan resseissä että onko tärpänny. Vähän pilaa se, kun mitään oirei ei oo mihinkään suuntaan, tosin nyt on vasta dpo 5, eli ehkä tässä vaiheessa ei vielä kuuluis ollakkaan, ku eihän se ole vielä edes kiinnittynyt :D Katotaan viikon päästä ;)
 
fiinaliina Niin voishan sitä toivoo niin että siellä joku tekis pesää, mutta eihän se ole mahollista ellei jostain kumman syystä ovis ollut jo aikasemmin, mutta viivoja en kyllä oviksen puolesta saanu ennen kuin vastapari päivää sitte. Joten uskonpa, että joku masupöpö tai niin kuin pomo meinas että vatsaflunssa. No kahtellaan.... Mut olisko ihanaa...uus koti ja jos ois vauva tulossa. Toiveajattelua!
Ihanaa kuulla, että oot rakastunut uusiks sun mieheen. Välillä tulee niin sellasia oloja, et kuin ois uusiks rakastunut <3 Ja mikäs sen ihanampaa. Toivottavasti siellä ois tärpännyt ja muutaman päivän päästä vois jo jotain oireitahin alka ilmaantuu!

Mä tääl päivystän tällä päivää ja koitan saada kotia pakkailtuu samalla ku masun puruja poden. Tosin nyt taas parempi olo mut vähän hassu kuitenkin :/
 
Fiinaliina täällä Turussa aika lähellä Impparii :) Kiva omakotitalo, keltainen. Tulis jo lauantai. Mietin näitä mun masun purui... voisko olla ihan jotain stressiä? Joku aika sitte palan leipää söin niin johan masussa taas möyrii :(
 
maimai ompas kivalla paikalla. Ei oo länsikeskukseenkaan pitkämatka. Voi vaikka vaunutella kaupoille =) hihi. Niin ja voi hyvin olla stressiä, mulla on semmoi masu, että heti jos ressaan tai jännitän jotain niin mahan on ihan sekaisin ja kipeenä.
 
ensimmäinen Tervemenoa odottajien puolelle :). Olisi mahtavaa jos välillä tulisit tosiaan kertomaan tännekin kuulumisia :heart:

Miuyy Tuo on kyllä totta, että joillakin se raskaus väsyttää melkoisesti, mutta taas toisethan saattavat olla täynnä energiaa... Oletko missä vaiheessa koulutustasi?

maimai Kuullostaapa ihmeelliseltä tuo vatsakipusi. Varmasti hyvä käydä tarkistuttamassa lääkärissä jos ei pian lopu. Joku asidofilus jugurttikin voisi olla vatsalle hyväksi ja jotain helposti sulavaa ja vatsaystävällistä ruokaa.

Tada Oiii! Toivottavasti tällä kertaa kyytiläinen tarttuisi matkaan ja pysyisi!! Oikein suuret tsempit nyt sinne, että onnistuu!!! ¨

Fiinaliina Musta tulee isona hoitsu :). Nyt joulun tienoilla pitäisi saada oppari valmiiksi ja sitten se onkin siinä :). Meille tulee kans aina välillä sellasia uudelleen rakastumisen kausia kun katsoo vaan toista ihaillen ja miettiin miten ihana se onkaan ja kuinka onnekas on. Tietysti niitä vaikeampiakin kausia on.
 
Fiinaliina ja lullaby89 Opiskelen ammattikorkeassa ja enää jäljellä pari kurssia, harjottelu ja oppari. Viimeistään toukokuussa pitäisi valmistua, mutta opinnäytetyöstä on kiinni että milloin valmistun, saatan pystyä valmistumaan jo maaliskuussa.
Tavoitteena olisi siis valmistua äidiksi tai että ehtisi vaikka vielä kesätöihin ensikesäksi ja jäisi sitten äitiyslomalle. Nyt kun on vaan tammikuuhun asti täyttä tekemistä tuon koulun kanssa ja motivaatio on melko alhaalla valmiiksi niin todellakaan en tahtoisi olla kaiken stressin lisäksi lopen uupunut, mikäli raskaus tekisi minut väsyneeksi. Helmikuussa olisi aikaa jo olla vähän väsynyt :p

Tada Sormet ja varpaat ristissä että onnistuisi tällä kertaa :)
 
lullaby He, hauskaa juur työterkkari sanoi puhelimessa niin ota van jotain asidofilus jugurttia niin on vatsaystävällistä. Aamulla asidofilusta oon kyllä ottanut kapselinmuodossa. Mutta sama olo vaan. Mietin, että jos en ois ottanut niin oiskohan mulla edeleen vatsa kipeä näin? No huomenna pääsee käymään sitte hoitajalla niin ottaa kuulemma tulehdusarvot. Ja kaippa sitä nyt sen lämmn vois mitata ihan vaan siks ku sitä kerran kysellään. Tuskimpa silti mitään kuumetta on ku ei sellanen olkaan ol yhtään. Hyvä, ku luki netistä kaikkee haimasta ja sapesta.. KÄÄK! Mulla on kuiteski suhteellisen terveet elämäntavat ja toi ruokapuolikin. EIkä sitä alkoholiakaan tule usein nuatiskeltua sidukapulloa tai vinkkulasillista enempää...
Valmistutko nyt jouluna? Sairaanhoitaja?Lähihoitaja? Tsemppiä loppurutistukseen opparin kanssa!
 
Eli en ole raskaana, ei tuu yksin huoltajaa. Täysin puhdas nega 2 eri testillä.
Jossain vaiheessa jos laittas noi ovistestit myyntiin, niitä olisi muutamat... huoh...
Tavarat on pistetty jakoon ja itse oleilen äidilläni muutaman päivän että saa asunnon kuntoon kun saa sieltä miehen tavarat pois....
Aion laihtua ja sitten hankkiutua raskaaksi muilla keinoin, eihän siihen miestä tarvita välttämättä enää tänä päivänä...
 
Mua ärsyttää todella paljo tää mun tilanne. Tätiä ei näy vieläkään. Kuvitellut raskausoireet kyllä hävis sen perjantaina tehdyn negan jälkeen, mutta en tiiä. Sillon ku tädin ois pitäny tulla, oli niin selvästi semmonen olo, että nyt alkaa. Vaan ei alkanutkaan. Harmittaa tosi paljon, että en jaksanut tässä kierrossa bongailla sitä ovista. Oisin huomannu, jos se ois ollu normaalia myöhemmin. Perjantain jälkeen en oo tehny testiä, yks enää jäljellä niin en halua sitä vielä tuhlata. Jos loppuviikosta vielä sitten kokeilis. Mutta niin selviä negoja oli ne kaks edellistä, että en oo kyllä enää toiveikas. Mies tuntuu olevan, melkeen ärsyttävää kun se inttää vastaan ku sanon, että en ole raskaana. Sen mielestä sitä ei voi tietää. Mutta kyllähän se nega testissä tarkottaa negaa. Vois nyt se täti saapua niin pääsis seuraavaan kiertoon! Se hyvä puoli tässä kierron venymisessä, että nyt ei osukaan tädin vierailu jouluksi. :D
 
Dana, pahoittelut, että follit eivät olleet vieläkään kasvaneet. :hug: Kenties kolmas kerta toden sanoo, älä menetä vielä toivoa. :)

ON: Jee, täti taitaa vihdoin tehdä lähtöä! Jo oli aikakin! :) Tänään jo kuitenkin kp 9.

Eilen iski joku kummallinen positiivisuushetki ja laitoin tilaukseen pari CB:n viikkonäytöllistä ja liuskaraskaustestejä yhdestä nettikaupasta, kun sitä on jo pari kertaa mulle suositeltu. Lisätikkuja CB:n hymynaamaan harkitsin, mutta mulla on niitä vielä 4 jäljellä sekä läjä PC:n ovisliuskoja, joten pärjään niillä tän kierron. Salaa elättelen toiveita, että ovistestejä olis turha tilata, kun vois pian jäädä käyttämättä. :rolleyes: No, ens kiertoon tilaan lisää ovistikkuja, jos tarvetta ilmenee.

Ei enää pitkä aika folliultraan! :popcorn: Voi kun munikset antais jotain merkkejä toimimisesta! Nippailuja kiitos! Unohdin tänään aamulla tikuttaa ovista, mutta täytyy katsoa, jos sitä illalla muistaisi. Luultavasti lääkäri antaa siihen torstaina tarkemmat ohjeet. Vielä se ei siis ole tarpeellista, mutta oman mielenkiinnon vuoksi olisi hauska nähdä kuinka viiva tummuu vai tummuuko ollenkaan.
 
meillä kaikki mahdolliset oireet loppuneet.. sain kaverilta vinkkejä ton greippimehun suhteen.. et josko sitä tänää kävis ostamassa ja jois siihen seuraavaan ovikseen asti :) meijän seuraava ovulaatio oliski sit joulun alla ;) hyvä syy vetää mies vällyjen alle ;)
 
mul ei onneks oo mitään lääkekuuria käytössä nii voi hyvillä mielin vedellä vähän mehua :) mut eihän tota tietenkää kannata juoda siis jos on joku lääkekuuri :eek: tai jos haluaa juoda nii kannattaa varmistaa lääkäriltä et sopiiko ko. kuurin kans toi mehu :)
 
Mua alko eilen aamulla huvittamaan, kun mies tuli töistä kaupan kautta ja se oli ostanut pari purkkia greippimehua. Kysyin siltä, et oliks tuo nyt joku vinkki ja toinen oli silleen "Eeeen mä tiiä, se on ihan hyvää kyllä!" :LOL:

Mä en oviksesta ny oikeen tiiä... Tänään en oo vielä tikuttanut, mut eilen tuli haaleempi viiva kun toissapäivänä. Saas nähä millasta jälkeä tänään tulee, vähän heikosti peittoja heiluteltu tässä kierrossa :/
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Ai niin, tänne vois päivitellä KP 1 ja Yk 14. Onneksi kierto oli tällä kertaa "normaali", juhuu!!

maimai sairaanhoitaja musta tulee, päihde- ja mielenterveyspuolelle :). Toiveissa olis nyt sitten kunhan opparin saan väkerrettyä saada työpaikka :)

Naapurin tyttö Kylläpä teillä nyt meni asiat huonosti. Tsemppiä kuitenkin että ne järjestyy. Ja pahoittelut negasta :/
 
miss_piggy
Naapurin tyttö, onnea jatkoon. Kannattaa nyt varmaan selvittää asiat perusteellisesti ja hoitaa oma elämä kuntoon ja unohtaa vähäksi aikaa nuo vauvanteko-puuhat. Jos jotain keinohedelmöitystä harkitset jossain vaiheessa, niin mielestäni se on ihan ok, mutta ei esim. se, että irtosuhteita alkaa harrastamaan ilman ehkäisyä ihan vaan siksi että tulis raskaaksi keinolla millä hyvänsä. Niitäkin tapauksia kun on olemassa, valitettavasti.

(.) kp 21, mahassa vasemmalla alapuolella omituista nippailua, ihoa kutittaa koko aika ja tänään on ollu ihan kauheita ilmavaivoja koko päivän :D Oon piereny aivan hevosena täällä, hihhih....
Kiva keksiä itelleen kaikkia "muka" mahdollisia raskausoireita.

Voi kumpa nää sivut rupeis ees toimimaan kunnolla, edelleenkään ei pelaa niinku pitäis.
 
Mulla menkat oli jotenkni omituiset. Nyt siis kp6 ja menkat loppuivat jo pari päivää sitte. Eli kesti 3-4 päivää. Aikana ennen pillereitä menkat kesti sen 7-9 päivää. Nyt kun alan miettimään, niin pillereiden lopettamisen jälkeen on kaikki kolmet menkat olleet suht niukat, jopa niukemmat ku pillereitä syödessä. Paha pelkään että tämä tarkoittaa sitä että jossakin on jotakin häikkää. no, ovistestit käyttöön ens viikolla ja siel työterveydessä otan esille tän asian.

Voihan se olla että ylipaino vaikuttaa asiaan. Tosin ekat menkat pillereiden jälkeen ku oli niin painoin 7 kiloa vähemmän kun nyt. Jäätävää vauhtia ne kilot tarttuu!! Jos meinaan että en liho niin joudun syömään pelkkää salaattia, kanaa ja raejuustoa yms. tää ruokavalio ei mulle vaan pidemmän päälle sovi, mulla on colitis ulcerosa joka alkaa samantien oireilemaan jos jätän ruokavaliosta leivät, pastat yms pois. Suolisto ilmeisesti vaan tarvii niitä kuituja missä hiilareita. Jos en syö "pullamössöä" niin kaikki salaatit yms tulee sellaisenaan läpi.
 
miss_piggy oliks sulla ovis jo vai meneillään? Olispa siellä nyt tosiaan pesän rakennus menossa :)

lullaby tsemppiä vielä oppariin! Mites, onks tein suunnalla duunia tuolla saralla? Että olis varma duunipaikka tiedossa?
 
miss piggy toivottavasti nuo kutittelut sun muut nyt merkitsis jotain mahtavaa seuraavaksi 9 kuukaudeksi :heart:

mai mai Onhan tällä alalla oikeastaan melkein satavarmasti töitä. Tietysti toivoisi että löytyisi mahdollisimman nopeasti sellainen, missä tykkäisi olla pidempäänkin :)
 
miss_piggy Oi, jospa se nyt ois sitten sitä <3Vielä tarvii vähän piinailla että selviää

ON Täällä selvitty yöstä ilman kipuja. Mutta siihen asti kyllä tuli rampattua vessassa kun nukahti. Tänään oon siis menossa työterkkarille ku pari päivää oli niin kauheita kipuja. Joku elohiiri siellä palleassa illalla kyllä naputteli. Nyt en uskalla syödä mitään, ku tarvii kuitenkin bussilla mennä keskustaan. Toivottavasti tänään olis jo parempi päivä ja että huomenna pääsis vaikka töihin. Aika voimaton olo kyllä on ku kovin vähän mitään on tullut syötyy ja se vähänenkin on tullut peräpäästä ulos, yöks! Eilen mitein et kumman sitä ottais mieluummin... oksennuksen vai ripulin...? Ottaisin kuumeen ;) Ei noista osaa kyllä päättää, että kumpi on vähemmän paha.

HEI TÄÄLLÄ TULEE LUNTA <3

Muuten liittyen päivityksiin... haluuks joku ottaa vastuun ens viikolla ellei meillä ole vielä nettiä siellä uudessa paikassa? Jos se on niin voin jatkaa mieluusti tätä. Mikäli mokailuista huolimatta saan jatkaa :D

Täällä oli aika hassua... ovistetsti ihan punasena silloin ja nippailujakin on vähän tällä kertaa vasemmalla puolen. Mut missä on limat? KÄÄKS! Noh, näkeehän se n parin viikon päästä onks mitään tulosta. Onneks on silti saatu pupuiltuu ja vielä olis tarkotus. Eilen miehelle sanoin, ku CB:n digitestin mainos, että mullakin on tolanen kaapissa ja että kuinkahan paljon mäkin olen noihin testeihin rahaa laittanut.. SIihen se vaan että "no aika paljon oot laittanut, miks ihmeessä pitää testailla..eiks sitä sitte vaa niinku huomais että jos on raskaana" No joo, jos vaan malttais, mut ku ei malta vaikka kuinka yrittää :D

jjennaa sun pitää nyt mennä vähän pidemmälle kauppaan hakemaan greippimehuu taikka ostaa greippii ja sitä sitte puristeleen. Mä join tän kirron greippi mehuu ja nut ois arvinnu alkaa nautsiekelee sitä punkkua... Eilen en kyllä voinut. Mut jos tänään ja tästä pari päivä eteenpäin.
 

Yhteistyössä