<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Moi kaikki ihanat Naiset! Mä olen taas ollut vähän taka-alalla, kun työ ja opiskelukiireet vieny oman aikanasa. Ja sitten sattui yllättävästi hautajaiset perhepiiriin, eli pappa hyvästelty enkelten maahan.

Ensimmäinen Vointeja mummulle!

Fireweed teretulemast

Miuyy kiva, että sait asiantuntevaa apua hoitajalta!!

Dana- Mä katoin sen erilaiset äidit, se oli niin ihana jakso! Ja siellähän on pistämiset alkanu hyvin sujumaan jo =)

maimai83 mä mietin ku sulla on noin pitkät ja kivuliaat menkat ollu, ja jos ne oli vähän myöhässäkin niin mitä jos sieltä olis kyytiläinen hipaissu, mutta ei ollukaan
saanu tarrattua ihan kunnolla? Ja onnea uudesta vuokralaisesta =)

Vilijonkka Onnea menkoista, ihanaa että kroppa taas pelittaa =)

eläväinen voi miten ihania plussauutisia!!!!!

Leonella Mä kävin tossa jokuaika sitten gynellä, ihan vaan perus tarkissa ja papakokeessa. Ihan vaan varmistaakseni, että paikat ainakin noin päällisin puolin kunnossa eikä havaittu pco:ta tai muuta vastaavaa. Ja muutenki sai vähän jutella gynen kanssa vauvajutuista =)
 
miss_piggy
Leonella: Kyllähän se selvää on, että paino voi vaikuttaa myös siihen raskautumiseen. Itellä on ylipainoa jotain 10kg, ja multa löytyi pco, pco:n hoitona yleisesti suositellaan mm. painonpudotusta, jolloin koko vaiva saattaa hoitua itsestään.

Ja eihän niistä terveistä elämäntavoista koskaan mitään haittaa voi olla. Ite koitan myös kuntoilla niin aktiivisesti kun vaan pystyn, nyt työharjottelu on vähän sotkenu kuvioita, mutta käyn erilaisissa ryhmäliikunnoissa, kuten esim. body pump, body combat, cxw, body balance.... Ja koitan nyt vältellä vähän iltasyömistä, tosin oon antanu itelleni luvan pitää aina välillä sellasen roskaruoka/herkuttelupäivän :D

(.) kp 12, ei ovisplussaa vielä, mutta talleteltu on jo ahkerasti. Maanantaina jää väliin joka tapauksessa ku oon työharkkapaikassa tonne klo 23 asti ja mies nukkuu jo ku tuun kotiin.
 
Ylin toissa aamulta, keskimmäinen eilen aamulta ja alin tältä aamulta... tänään dpo 9.
Oisko tää sitä? :D
Meinaan testit haaleni todella hyvin ja oon seurannut tuota että se haalistuu jotta voin seurata vahvistumista, ja minusta tuo on nyt vahvistunut edellisiin verrattuna selkeesti... :) Huh kun alkoi jännittämään...

 
  • Tykkää
Reactions: maimai83

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT SU 18.11.2012




Miuyy..........................21.................kp 47/28........................yk 2
Hydrangea..................26..................kp 44/26.......................yk 9
PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 44/28-29..................yk 2



Lilja87......................25................kp 38/30-44?...............TJOT/yk 3
eläväinen................19..................kp 35/30-38................TJOT/yk 3



empp......................21.................kp 29/30..............................yk 7
buffy......................23..................kp 29/28.............................yk 7
leonella..................28..................kp 27/28............................yk 2
Lullaby89................23....................kp 25/31-36....................yk 13
Niiu........................26...................kp 25/27-31......................yk 4
ralliruutu..................23...................kp 25/28.........................yk 2
Henrietta-.............. 25..................kp 22/38-49.......................yk 2




tuttikeiju...............22...................kp 20/28-35........................yk10
Kali85...................27....................kp 19/30-38.........................yk 5
Slallu...................25....................kp 18/28-41.........................yk2
Ensimmänen.............28....................kp 18/27-30.....................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 17/33...........................yk 4
Miss_piggy..................31................Kp 12/29.......................... yk 7



maimai83....................29...............kp 10/27-33...................... yk6
Dana-........................29.................kp 8/28........................yk 17
Fireweed...................23.................kp 8/27-30.......(virallinen) yk 1
pantera.....................19.................kp 4/27-28.......................yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 2/29-35.........................yk 9



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

naapurintyttö dpo9
ensimmäinen dpo 5




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3



 
Fiinaliina niin no itekkin sitä toisaalta mietin. Ku sit taas suhteellisen normisti ne teki alkuaan, mut sit antoikin ihmetyttää niin et täti oli vieraillulla sen 8pvä. WHAAAT! Mut joo nyt on täti poissa ja ovista ajattelin jo metsästellä.Tosin tänään en jaksanut ku heräsinkin niin myöhään.

ON alkoholi eik yllä sovi mulle enempä kuin saunasidukan verran taikka sitten sen yhen laisillisen verran. Eilen sitte nautiskelin vähän enemmän punkkua ja muutaman sidukan ja käväsin lähibaarissakin. Ja nyt päätä särkee. Nukkumassa olin kuitenkin jo ennen puolta kahta, et ei sinällään mennyt yö myöhään. Mutta olo on sen mukanen, pahaakin oikeen tekee :(
 
maimai83, munkin tuli eilen vissiin nautittua hieman liikaa tai on ainakin sen mukainen olo. :D Käväisin myös lähibaarissa. Oon tän koko yrityksen ajan ollu tosi varoivainen alkoholin kanssa ja on tullu juotua tosi vähän. Eilen sitten päätin nollata oikeen kunnolla. Olo on kyllä sellainen, että eipä taas tarvi toistaa tota vähään aikaan.

Naapurin tyttö, kyllähän siellä selkeä viiva näkyy. :)
 
Heh, täälläkin oltiin eilen vähän viihteellä. Mun piti vaan miehen mukaan lähteä käymään Lohjalla sen bändikaverin synttäreillä, mutta kotiuduttiinkin tänään :D On joo taas nollattu, nyt vois mennä tekemään ekoja cupcakeja:)

Täti siis täällä vieläkin, poistumista odotellessa...
 
Naapurin tyttö hienostihan tuo viiva näyttäis vahvistuneen. Oliko sulla siis sen km:n jälkeen jo ihan pelkkää negaa välissä vai näyttikö plussaakin välillä? Toivottavasti olis nyt pieni siellä tiukasti mukana <3
 
Naapurin tyttö hienostihan tuo viiva näyttäis vahvistuneen. Oliko sulla siis sen km:n jälkeen jo ihan pelkkää negaa välissä vai näyttikö plussaakin välillä? Toivottavasti olis nyt pieni siellä tiukasti mukana <3
Noh oviksen aikoihin oli plussaa vielä, vahva sellanen, sit lähti haalistuun ja haalistuun, kunnes nyt sit vahvenee eli oletan olevan uusi raskaus :) huomen aamulla uutta testiä :p
 
kiitos teille toivotteluista :)

Fiinaliina: Otan kovasti osaa pappasi johdosta ja lähetän voimahalauksia <3

Naapurin tyttö: Toivotaan parasta, että viivaset sen kun jatkavat vahvistumistaan :)

Täällä myös yksi, joka nollasi eilen vähän liikaa...höh. Tänään ei ole ollu hirmu hyvä olo ja vielä kun piti mennä lenttispeliin...huhhuh...oli tavallista hikisempää hommaa ;) huomaa kyllä et toleranssi on heikentyny ku ei oo juuri muutamaa enempää tullu aikoihin otettua.Mutta jes, huomenna soittelen labra-aikaa tiistai aamulle, jippijaijee! Kumpa tässä kierrossa ovuloisin...oon miettiny vaikuttiko mun antibiootti kuuri, joka määrättiin nassuun, siihen etten ovuloinu ja kierto venyi taivaisiin..no, pian onneksi kuuri ohi!
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT MA 19.11.2012




Hydrangea..................26..................kp 45/26.......................yk 9
PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 45/28-29..................yk 2



empp......................21.................kp 30/30..............................yk 7
buffy......................23..................kp 30/28.............................yk 7
leonella..................28..................kp 28/28............................yk 2
Lullaby89................23....................kp 26/31-36....................yk 13
Niiu........................26...................kp 26/27-31......................yk 4
ralliruutu..................23...................kp 26/28.........................yk 2
Henrietta-.............. 25..................kp 23/38-49.......................yk 2
tuttikeiju...............22...................kp 21/28-35........................yk10



Kali85...................27....................kp 20/30-38.........................yk 5
Slallu...................25....................kp 19/28-41.........................yk2
Ensimmänen.............28..................kp 19/27-30........................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 18/33...........................yk 4
Miss_piggy..................31................Kp 13/29.......................... yk 7
maimai83....................29...............kp 11/27-33...................... yk6



Dana-........................29.................kp 9/28........................yk 17
Fireweed...................23.................kp 9/27-30.......(virallinen) yk 1
pantera.....................19.................kp 5/27-28.......................yk 4
Lilja87......................25................kp 4/30-44?...............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 3/29-35.........................yk 9
Miuyy........................21.................kp 3/28............................yk 3



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

naapurintyttö dpo10
ensimmäinen dpo 6
kali85 dpo 1




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3



 
Viimeksi muokattu:
Mitäs kuuluu empp ja buffy? Teillä näyttäis kp:t olevan täysissä taikka jo ylikin.Ootteko testannu? Entäs meinaaks Leonella testailla uusiks milloin? Ralliruutu ja niuukin aika täpinähetkissä... Mitään oloi vai ootteko jo testaillut?

naapurin tyttö hienosti tuo minustakin on vahvistunut. Kumpa kumpa <3

fiinaliina pahoittelut täältäkin pappan pois lähdöstä. Sitä miettii ite yhä useammin omia isovanhempiaan, kun alkavat olemaan jo iällä, että mitä sitten joskus... On ne vaan niin rakkaita ja tuki ja turva <3 Halauksia sinne

vilijonkka juu todellakin vaikuttaa se, että ehkä kerran viikossa nautiskele sen yhen sidukan ja kun ottaa ämpärillisen niin huh huh. Mietein eilen jopa sitä, kun puhuttiin että voitaisiin pitää tuparit... Mut samalla metein että pystyykö sitä nauttimaan alkoholia. Pelottaa noi darrat vaikka eilen mulla oli vaan jumalaton päänsärky ja väsymys. Ei onneks ihan vuosisadan darra sentään.

ON Itellä varmaan ovikseen vielä matkaa, mut selväähän se on ku täti oli oudon pitkän vierailun.. Mutta testailen kuiteskin. Hailurainen viivahan siitä tuli. Se olis kuulkaa pari viikkoa vielä aikaa siihen, että pääsee muuttamaan. Tai no jos me nyt heti ekana viikonloppuna muutetaan, toivottavasti :) Eilen sain pari laatikkoa pakattua ja sähkösopparinkin netissä tehtyä. Aikani pähkäilin niin tyydyin Turkuenergiaan ja ehkä isoimpana syynä oli, että sieltä tulee sitte s-bonusta. LAskut on kuiteski sen verran isoja niin saa ees jotain takas päin. Ja saapi sitä sitte vaihtaa tarvittaessa, ku en ottanu mitää määräaikaista sopimusta. Ja voin sanoo ,että noi kWh:t on mulle ihan hepreaa... Mutta lupasin hoitaa sähkösopparin ja jätteenkuljetus sopimukset...se vielä tarttis tehä, mut sen ehtii kun tuskimpa sitä nyt heti ekana päivänä roskista tarttee tyhjentää ;) Kaikki verhot ja täkit tarttis pestä ennen sitä tässä kerrostalokämpässä, ku on kiintee vesimaksu :D

Mutta joo tällänen viikonalotus tänne, mukavaa alkanutta viikkoa :wave:
 
Hyvää uutta viikkoa kaikille :) Olin viettämässä viikonloppua akkaporukalla ja oli kyllä maar niin hauskaa!! Perjantaina otettiin vähäsen reippaammin ja lauantaina meinasi vähän kädet vapista, mutta lauantai-illan pienellä välikuolemalla selvisin kuitenkin :D Täällä sitä jo töissä istutaan, voi huhhuh kun olisin mieluummin jäänyt nukkumaan koko päiväksi.

Tällä viikolla alkaa punaiset päivät ja ihan perinteiset olotilat on. En viitsi alkaa testaamaan, kun kroppa jo ihan selkeästi alkaa valmistautumaan vuotopäiviin ihan kuin ennenkin. Perjantaina on firman pikkujoulut, sillon voikin sitten tädin tulon kunniaksi kilistää, edes jotain hyvää siinäkin ;)

Mulla ei koskaan ennen ole kylläkään ollut pms:ää, olen ihan samanlainen ollut riippumatta kuukauden kierrosta. Nyt on vaan eilen ja tänään ottanut ihan kaikki todella rankasti päähän. On ihan sellanen olo, et haluisin lähtee muutamaksi päiväksi metsään johonkin kannon nokkaan mököttämään. Kaikkein eniten veetuttaa olla täällä töissä. Jos ei keväälläkään plussaa pärähdä tikkuun niin täytyy tehdä tän työpaikan suhteen jotain peliliikkeitä.

Lähtisköhän sitä vaikka nauttimaan aamupalaa, jos tää suurin ketutus vaikka tästä laantuisi!

Mun torstaiseen gallupkysymykseen ei ole näköjään vastannu ykskään :D Pitää ehkä keksiä jatkossa parempia kysymyksiä :ashamed:
 
Voihan... Huomasin äsken, että tulee hieman rusehtavaa vuotoa. :( Tänään otin teron 8/10, joten kaksi olisi vielä jäljellä. Koskaan ennen terojen/primojen kanssa ei ole tällaista ollut. Toivottavasti tää ei nyt vaikuta mitenkään anazolien aloitukseen. Niiden aloitus on jo kaksi kertaa lykkääntynyt kierron verran eteenpäin ja enää en sitä kestä!

Meen myös iltapäivällä kyseleen lähetettä sokerirasitukseen. Lapsettomuuslääkäri käski käymään siellä, niin nähdään tarviinko vielä metut lisäksi... Hieman kyllä pelottaa mennä sinne sokerirasitukseen. Mun tuurilla siellä on kaikki arvot pielessä. :headwall:
 
3/28 yk3 En tässä viikonloppuna ehtiny päivittämään kun oli kaikenlaista puuhaa, itse en tosin ollut viihteellä niinkuin moni muu vaikutti olevan :)
Tuli kyllä tosi runsaat vuodot, varmaan jotain kiinnittymisyritystä ollut viimekierrossa.
Nyt vilijonkka meille elokuuvauvat sitten! ;)
 
miss_piggy
Ite vietin viikonlopun ihan selvinpäin, ja aattelin viettää tulevanki viikonlopun. Oon tässä huomannu, että tässä iässä ei tuo juominen jotenki enää inspaa, ja ku se seuraava päivä menee lähes aina sitte siihen että on tosi vetämätön olo ja nukuttaa vaan koko aika, vielä jos tulee kaupan päälle joku päänsärkyki :D Näin on siis ihan hyvä.
Kp 13, ovista mä metsästän...
 
maimai Ei oo mitään oloja kyllä täällä. Huomenna pitäs tädin tulla ja eiköhän se sieltä tuu. Oon ollu jopa niin sinnikäs, etten oo vielä turhaan testaillu, enkä kyllä testaakaan ennen keskiviikkoa, jos ei tätiä näy. Jotenki tässä kierrossa on jo ollu niin pessimistinen asenne koko yritykseen, että en oo ees jaksanu haaveila tärpistä.

Hyi ku näin kauheeta unta viime yönä. Olin yhtäkkiä jossain lukion jälkitesteissä, missä siis mitattiin onko lukiosta jääny mitään mieleen. Kaikista pakollisista aineista oli opettajat tehny tehtäviä, joihin piti annetussa ajassa vastata. En ois osannu yhteenkään kysymykseen vastata, ehkä johonki matikan helpoimpiin tehtäviin, mutta onneks heräsin siinä vaiheessa ku ois pitäny alkaa vastaamaan. Kauhia paniikki iski siinä vaiheessa kun tajus, että melko turhaanhan tuo lukio tuli käytyä. :D

Meen pikkusiskon kanssa kattoon Twilightia tänään, jee, kivaa. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: maimai83
miss_piggy
Kattokaas tätä! On muuten pikkasen eroa kahdella erimerkkisellä ovulaatiotestillä.

Ylempi testi on Alicen ovistesti, tehty tänään noin klo 12:00.
Alempi One Stepin ovistesti, tehty pari tuntia myöhemmin, noin klo 14:00.

Ja kp 13!

En kyllä noihin Alicen testeihin tän jälkeen uskalla luottaa, eroa on ku yöllä ja päivällä:mad:



Vielä kysymys liittyen kuvien lisäämiseen:
Miten saatte kuvat liitettyä noin isona? Ite en löydä tohon aijaa.comista ainakaan mitään toimintoa...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
maimai juu ok. Käyn kyllä täällä lukemassa edelleen ja kirjoittelenkin varmaan jonkun verran.

Tuosta krapulasta. Minulle ei ikinä vielä ole tullut krapulaa vaikka alkoholia olen käyttänt ihan liian nuoresta. Ja pari viime vuotta melkein pelkkiä kirkkaita.

Mulla on jo nyt ihan kamalaa pahoinvointia. Aamupahoinvointi jatkuu pitkälle päivään ja sitten illalla alkaa uudestaan. Pari yötä olen nukkunut huonosti ja hikoillut paljon. Pahoinvointi on kyllä jo nyt niin voimakasta että hirvittää miten se sitten pahenee. Toisaalta jotkut oireet on niin voimakkaita että tuli mieleen jos olisikin yhden sijasta masussa kaksi pientä mutta sen näkee sitten ultrassa. Ajattelin mennä vasta ultraan silloin rv12 tienoilla.

Mitenkäs te joilla kierto alkaa olla lopussa? Koska testiä? Onko mitää oireita?
NT toivottavasti nyt siellä olsii pikkuinen joka jaksaa pitää kii loppuun asti
 

Yhteistyössä