<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

naapurintyttö Mä kyllä suosittelisin menemään lääkärille. Toivottavasti tuo tarkottais ihan sitä oikeeta plussaa, mut jos ei tarkota niin jotain on kyllä vialla kun testit kokoajan näyttääplussaa.. Itse kun en ole ikinä saanut raskaustesteihin viivan viivaa ja sulla niitö tulee kokoajan.. Tsemppiä sulle kovasti ja toivottavasti saisit asiaan selvyyden, Ja selvitettyä myös välit miehen kanssa!

ON Parin tunnin päästä olis se aika lääkärille.. Tuun kllä sit heti sen jälkeen kertomaan uutiset tänne. Nyt vaan kovasti peukut pystyyn että inssiä ei keskiviikkona tehtäis koska sillon on samaan aikaan pääsykokeet! Inssit siis tehdään aina aamulla n.9 aikaan ja pääsykokeet on just 9-11.. Jännittää..
Torstaina oli siis ihan kauheet vihlonnat alavatsassa ja eilen olin ihan kaksin kerroinku sattu hetkellisesti niin paljon vatsaan. Muutaman tunnin pästä tein ovistesin, mut se oli nega.. Toivottavasti se lh huippu ei kuitenkaan niin nopeesti mennyt ohi vaan ne oli vaan jotain kasvukipuja..
 
NT Mäki nään selvän haamun siinä. Toivottavasti vahvistuis.
Kohta soitan neuvolaan. Siellä on soitto aika 11-12
Neuvolassa sanoivat sen olevan normaalia, mutta käski heti soittaa uudestaan jos vuoto pahenee tai tulee kipuja. Ja käski ottaa ihan rauhassa pari päivää.
 
Viimeksi muokattu:
Niin siis keskenmenon jälkeen on ollut noita viivoja, välillä menee täysin pois ja nyt taas niitä näkyy. Jos ei vahvistu niin menen sitten lääkäriin, ainakin verikokeella toteamaan onko sitä hcg:tä vai ei...
Mies tuli sit katteleen vieläkö pääsis kotiin, joutu palaamaan vanhempiensa luo, oli se katuvaista mutta sen tempausta en anna anteeksi!!! Nyt aluksi asumuserossa ja sit ero paperit vetämään... huokaus...
 
huiii.. terppa vaan kaikil :) meillä oli toissailtana hirveitä kipuja vatsassa :D mutta jotenkin tuntui että olivat vain ilmavaivoja ;) infoilinkin tuossa pari pvä sitten siitä vilusta joka oli autosta noustessani.. no nyt on sen jälkeen paleltanut ihan järkkynä iltaisin ja saatan nukkua sellaiset 12h unta ihan tyytyväisenä :D sängystä ei vain pääse ylös :D en usko että johtuu mistään mutta ajttelin kuitenkin jakaa näitä tuntemuksia :) palelen muutenkin yleensä aina ennen menkkoja :) katsellaan ja ihmetellään... kaikille plussatuulia :):heart:
 
Masentavaa.. Lääkärissä taas käyty ja perjantaina uudestaan :/ Follit ei ollu vieläkään lähtenyt kasvamaan. Oikeella puolella oli suurin folli ja sekin vain 9mm, kun issiin vaaditaan vähintään se 17mm. En sit tiedä mitä ne vasemman puolen kivut olivat eilen. Lääkäri kyllä sanoi että onhan se ois voinut tapahtua, mutta en usko eikä lääkärikään usko että oli, koska testi negaa ja mitään limoja ei ole ollut.
Pistoksia jatketaan sitten vielä tällä annostuksella perjantaihin asti ja lääkäri sanoi, että tuskin perjantaina mitään vielä on tapahtunut, mutta voidaan katsoa että onko folli yhtään kasvanut ja sitten jos ei niin nostetaan annostusta. Annostusta ei vielä ole sen takia nostettu, ettei niitö folleja vaan tulis liikaa. 3 oikeen kokosta follia on ihan maksimi ja liian isolla annostuksella saattaa tulla vaikka 6 niin sitten inssiä ei voida tehdä..
Kohdun limakalvokin oli vielä ihan liian ohut.. Sekin sais alkaa vahvistua.¨
Perjantaina siis uudestaan taas lääkärille ja katsotaan miten jatketaan. Sillä ei kuulemma ole mitään väliä vaikka kierto onkin jo näin pitkällä, niin siihen asti piikitellään et follit on tarpeeks isoja.. No jos kuulemma 4 viikkoa menee niin sitten lopetetaan piikitys, mutta vielä on aikaa..
Itkuhan mulla tuli siellä vessassa kun ultran jälkeen menin pukemaan. Lääkäri kovasti lohdutteli että ei tarvi olla huolissaan, että varmasti teille se lapsi saadaan! Musta on tullut kauheen itkuherkkä. Tai herkkä oon aina ollut, mutta nyt tullu vielä herkemmäks..
 
Mä olen ollut samassa työpaikassa yli 6,5 vuotta ja tänää kävin ekan kerran työterveyslääkärissä :D Sinne työterveyteen on pari viikkoa sitten toimitettu päivitetty lista työpaikkani työntekijöistä eikä mua sillä listalla ole, omituista. Nooh nyt sitten sain ens viikolle ajan työterveystarkastukseen ja labrakokeisiin yms. Olen kyllä aiemmin useamman kerran täyttänyt sellaisen terveyskyselyn, töissä esimies on pyytänyt palauttamaan kyselyt hänelle. Ne eivät ole häneltä menneet eteenpäin tonne työterveyteen! Todella epäilen että hän on ne lukenut, olen palauttanut suljetussa kuoressa ne koska paperissa on sellaisia asioita joita en halua työnantajani tietävän. Nyt sitten täytyy pyytää ne paperit jotta saan täytettyä (taas) ja vien ihan itse mennessäni ne sinne työterveyteen.

Taidan siel ottaa samalla puheeksi nää vauvahaaveet. Josko siellä osattaisi sanoa asiaan jotakin järkevää, luulen et ihan ekana sanoovat et laihduta :D
 
Hydrangea Toivotaan todella, että kertalaakista osuis :). Kohtahan ne hoidot jo taitaa olla, jee!! :) Nyt oon vaan keskittynyt, että valmistuisin koulusta jouluksi niin sitten sekin urakka olis ohi :)

Naapurin tyttö Mä olisin samoilla linjoilla kuin Dana, että jos nyt ei tosiaan ala viiva vahvenemaan niin mars lääkärille :) Tietysti toivotaan että siellä nyt olis pieni pesää tekemässä

jjennaa Toivottavasti tuo viluili nyt oli merkki jostain toooosi kivasta asiasta, plussatsempit sinne!!

Dana voihan rähmä ettei ne follit olleet kasvaneet tarpeeksi :/. No mutta toivottavasti nyt sitten ottaisivat kunnon kasvuspurtin ja perjantaina oli ihan priimayksilöt sieltä tuloillaan :). Tuo tunteiden purkautuminen on ihan ymmärrettävää, on nämä lapsettomuushoidot vaan sellaista nuoralla tanssimista :hug:
 
Kiitokset muutto toivotuksista. Tänään kävi kivasti, ku oli varmat muuttolaatikot tiedossa tylaverilta niin nutten ne tarviikin niitä vielä ite ja osa oli mennyt rikki :/ Kääk, nyt tarttis nopsaa hankkii laatikoita. Tänään oon kärsinyt tosi paljon masun puruista. Eilen illalla alko sellanen jännä elohiirimäinen hyppiminen tosa masulla ehkä jossain pallean kohilla ja jatkunut tänäänkin. Sitten on ollut maus myös kovin kipee ja etova olo. En oikeen tie, onkohan jotain vattatautii liikkeellä :/ Ja ovistakin pitäis hyödyntää... Onks kellään olltu elohiirtä masussa? Tuntuu kyl tosi jännälle...

Korjailin teille noita päiviä joiden kp:t olin sekotellut :D Anteeksi siitä! Henrietta onnea asuntokaupoista! Teilläkin pukkaa muuttoa sitten :) Mä toisaalta ootan jo et tulis se lauantai niin pääsis tästä stressitä. Nään jo ihan kamalii uniikin... TÖissä meillä hukku kolme lasta viime yönä ja viime viikolla sain potkut. Olis paree parantuu noi unet. Nyt tarttis kans pakkailla, noihin muutamaan jäljellä olevaan taatikkoon jotain mut kovin väsyttäis kyllä....

ensimmäinen ihanaa <3

panteralle tervehtymistä kovasti!

fiinaliina Täällä meni viikonloppu kivasti ystäviä tapaillessa :) Ja tietty vähän juhlistettaessakin ja eilen sitte tietty krapulaa..... Ens kerran ku otan niin siihen on kyllä aikaa...
 
dana Täällä pidän peukkuja, että follit lähtee kunnolla kasvuun. Mut kyl sitä vähemmästäkin akaa itkettää ku miettii noita asioita. Onneks oli sympaattinen lääkäri ja osasi lohduttaa suo.

leonella aika ihmeellistä touhua sun pomolta... Jos se on ne papreit itellään pitänyt jemmassa eikä toimittanut eteenpäin niinku on ollut tarkoitus. Onneks nyt pääset tarkastukseen.

jjennaa toivottavasti sulla siellä olis kans pesänrakennus menossa!

NT voihan suo! Kun vaan pian selviäis mikä on sulla siellä homma nini, että miks antaa plussaa jos mitään ei ole masussa. Ja tsemppiä muutenkin sinne hirmusti, kun on tosi kurja tilanne sulla siellä.
 
Fiinaliina ja lullaby, kiitos tsempeistä :kiss: Ja toivotaan että lullabyn hoidot tuottais pikaisen tuloksen! (Ja tietty Fiinaliinallekin tärppiä ;))

jjennaa: Mulla oli kans hirvee vilu oviksen jälkeen, nimenomaan aina iltaisin.. Nenänpääkin ihan jääkylmä :p

Dana: :hug: Toivotaan että follit lähtis nyt kasvamaan, peukkuja!!

maimai: Mulla on tälläkin hetkellä elohiiri palleassa.. Tai siltä se ainakin tuntuu. Tääkin alko oviksen jälkeen, ehkä n. viikko siitä? Ja ekan plussan jälkeen tuntuu aina vaan useemmin ja useemmin. :D On kyllä tosi hassun tuntuista, ei oikein tiedä tuntuuko se kivalta vai ikävältä ;)

ON: Meikä vaan on niin pihalla, ei usko millään.. Ja jos uskooki ni sitte on pakko maalailla piruja seinille :LOL: Kait sitä pitäs uskaltautua tuonne odotuspuolelle kurkkimaan.. Hui :D Tuun kyllä kattomaan teitäki vielä moooooonta kertaa, tai itse asiassa tehän saisitte tulla kaikki sinne perässä ;)
 
ensimmäinen No mutta mulla vasta nyt ovis niin tosi outoa. Ja kokopäivän on paha olo. Onko mahollista ,että ois ollut jotenki ovis aikasemmin.... Tuskin, ku kuitenkin testasin. Ehkä tää on vaan jotain vatsatautia. Etookin samalla. Plaah! Toivottavasti huomenna ois parempi päivä! Haluis niin tätä ovistakin hyödyntää. Mut toi elohiiri tuntuu kyl oudolta ja etenki ku sä sen sanot, kun oot raskaana ja mä en ku kierto kert vast uol välissä... Niin outoo. Ja usko vaan, mei kaikki niin mieluusti tultais sinne plussanneisiin moikkaamaan teitä ihan jäädäksemme ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Ensimmänen
Maimai, niin muistelinkin että sulla vasta ovis.. Hassua kyllä! Mua on joskus närästänytki ihan oikeesti että tiedän millanen tunne se on, tämä ei oo samanlainen. Ja yllättävän vahvakin joskus, tuntuu että ns. "ottaa hengen kiinni", tulee mulla ainakin aina (? siis sillon ku tulee, ei nyt sentis koko aikaa ole :D) sisäänhengityksen aikaan.. Enkä oo kyllä yhtään varma koska tämä alkoi, ehkä n. viikko oviksen jälkeen havahduin ekan kerran että nyt muuten tuntuu tosi kummalta, mikä tää juttu on? ;) Eli on voinu alkaa mulla jo ennemmin.. Oviskivut oli ihan jumalattomat, ei tarvinnu kyllä arpoa että oisko vaiko ei. Mut hei, josko tää olis sinullekki sit plussakierto, pistetään elohiiri kiertämään! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy ja maimai83
Tsemppiä kaikille hoidossa oleville, toivotaan mukavia joululahjoja :)

Leonella Aika törkeetä käytöstä pomolta jos on ne oikeesti lukenut. Toivottavasti osaavat jotain työterveydessäkin sanoa :)

Fiinaliina Viikonloppu meni rattoisasti leffoja kattellessa ja pienessä sievässä. Oli kerrankin sellainen mukava känni, ettei tullut paha olo ollenkaan missään vaiheessa. Miehen serkku oli käymässä niin saatiin vähän uutta jutunjuurta.

Koulujutut on alkanut syömään vähän vauvatoiveita. Kaveri kun on raskaana ja hän on tullut niin väsyneeksi, itsellä ei olisi aikaa olla niin lopen uuput kun on niin paljon koulutehtäviä vielä tekemättä. Ollaan miehen kanssa mietitty että täytyisikö pitää pari kuukautta yritystaukoa ihan tuon koulun takia, jotta saisi valmistuttua. Toisaalta jouduin yhden haluamani harjoittelun ensikeväältä vaihtamaan vähemmän mieluisaan osa-alueeseen, sillä tuohon enemmän kiinnostavaan ei pääse jos on raskaana. Jollen tuolloin ole raskaana, olen turhaan jättänyt unelman toteuttamatta...
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 27.11.2012





PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 53/28-29..................yk 2
empp......................21.................kp 38/30..............................yk 7
Henrietta-.............. 25..................kp 34/38-49......................yk 2



tuttikeiju...............22...................kp 30/28-35.......................yk10
Kali85...................27....................kp 29/30-38.......................yk 5
Slallu...................25....................kp 28/28-41........................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 27/33.........................yk 4
jjennaa..........................................kp 25/34..........................yk6
Miss_piggy..................31................Kp 21/29........................ yk 7



maimai83....................29...............kp 19/27-33.................... yk6
Dana-........................29.................kp 17/28.......................yk 17
Fireweed...................23.................kp 17/27-30.....(virallinen) yk 1
pantera.....................19.................kp 13/27-28.....................yk 4
buffy......................23...................kp 12/28...........................yk 8
Lilja87......................25................kp 12/30-44?.............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 11/29-35........................yk 9
Miuyy........................21.................kp 11/28..........................yk 3



Hydrangea..................26..................kp 9/26.......................yk 10
leonella..................28..................kp 6/28..........................yk 3
ralliruutu..................23...................kp 5/28.......................yk 3
Lullaby89................23....................kp 1/31-36..................yk 14



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

naapurintyttö dpo17
kali85 dpo 8
maimai83 dpo 1



HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 23.11 yk4



 
Viimeksi muokattu:
Näyttäiskö tänään tuo lista toivottavasti hyvältä :) Mites pitkään tuon pilkesilmäkulmassa annetaan roikkua lisstan kärjessä ennen taustailijoihin siirtämistä? Ei ol tainnut näkyä??? Huhuillaan pilkesilmäkulmassa sinua :)

miuyy Varmaan aika hankala tilanne pohtia just sitä, että haluaako siirtää vauva yritystä, kun ei koskaan tiedä miten pitkään joutuu yrittämään. Toisaalta pidemmän päälle kyllä stressaavaakin, voisin uskoa. Ku nyt jo itellä tuntuu ihan tosi kurjalta. Ja sit taas ei varmasti haluis valmistumistakaan lykätä. Tsemppiä sinne mitä ikinä päätättekään.

ON viime yönä heräsin taas sellaseen järkyttävään vatsa kramppiin tossa pallean kohdalla. Ei tiennyt miten päin ois ollut. Ihan hirveetä! Nyt aamulla oli sitte ihan ok olo mut ei kuiteskaa ihan normaali. Mitään en uskalla kyllä syödä, vitamiinijuoman join ja otin asidofilusta, jos se rauhoittais vatsaa. Pomon ohje oli eilen, että alkoon ja sieltä jägermaisteria ja tyhjään mahaan 2cm. Jestas, mut se haiseekin nii kauheelt! Eli en käynyt alkossa. NYt tarttis vissiin sitä viiniäkin nautiskella, mutta ei tällä masulla. Site mietin, et pitäiskö mennä lääkäriin vai töihin. No töihin tästä kait lähen. Tosi tylsää, ku ei jotenkaan ole kipeä olo paitsi tuo maha. Huoh! Jos sitten soitan lääkäriaikaa jos kipu yltyy uudestaan. Eilen kyllä töissäsanoin, että etn tule jos yöllä vielä särkee. Ja se särky ja kipu on siinä pallean kohdilla ja sit tulee etova olo. Illalla tosiaan ol itaas se elohiirikin vierailulla. Ja mitään vatsalihaksia en ole tehnyt , että siitä vois johtua. Mut nyt koiran kanssa ulos ja sit töihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Huomenta kaikille!

Joku tuolla edellisellä sivulla kyseli kuulumisia, ihana kun joku muistaa! :)
Täällä olen taustalla pyörinyt, melkeinpä päivittäin käyn kyllä teidän kuulumiset lukemassa ja seuraamassa ketjua, mutta en ole viitsinyt mitään kommentoida.
Pikainen selostus omasta tilanteesta, tosiaan tuossa pari kk sitten käytiin läpi icsi hoito ja saatiin yksi alkio siirrettyä kyytiin. Kaikki meni tosi hyvin, olin hyvävointinen koko hoidon ajan, saatiin hieno määrä alkioita pakkaseenkin, ja toivuin tosi hyvin. Harmiksemme hoito ei vaan tuottanut tulosta :(

Tuon jälkeen seurasi välikierto, jonka jälkeen uuteen nousuun, eli pakastetun alkion siirtoon. Ja se käytiin eilen hakemassa kyytiin :) Nyt elellään siis piinapäiviä.

Muuten niin naapurin tytön tilanteeseen sen verran että kun et kerta lääkäriin halua mennä, niin suosittelisin kyllä pitämään vähän taukoa tuosta testaamisesta. Ei tuohon tilanteeseen näytä selvyyttä saavan, kun viivat tulee ja menee. Tiedän että on helpommin sanottu kun tehty, mutta piilota testit hetkeksi, ja keskity muihin asioihin.
Tsemppiä muutenkin tuohon tilanteeseen, toivottavasti saatte kriisin miehen kanssa selvitettyä! :hug:

Muutama plussannutkin taisi olla, ketäs teitä oli, eläväinen ainakin? Pahoittelen mutta en millään jaksa ruveta selailemaan taaksepäin, nää sivut tökkii niin paljon, mutta hirmuiset onnittelut teille! :heart:

Muillekin ihan hirmuiset plussatuulet täältä :whistle:, vielä kerkeää joululahjan saada... :heart:
 
tada tsemppiä sinne piinapäiviin. Toivottavasti tää olis nyt onnistunut siirto <3

Niin tää nyt jäi sittenki kotiin. Olin jo koiran kanssa ulkona ja ihan töihin lähdössä, kunnes masuun sellanen olo et paree jäädä kotiin. Jos kyse vatsataudista niin kurjaa mennä tartuttamaan muut. Ärsyttää vaan ku olis nälkä... uskaltaisko sitä vähän kaurapuuroa vaikka. Eiks sen sanota olevan hellä vatsalle...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä