<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Heips:) Tänne vois päivitellä sit dpo1! Oli niin kiirus viikko, et ei ees ehtinyt jännittää oviksen metsästys. Nyt sitten onkin aikaa jännittää tärppiä, jos nyt kaks viikkoo odottais ennen ekaa testiä, täti tais tulla dpo 19 kuitenkin vasta viime kierrossa.

Kuvien lisäykseen en osaa auttaa, mä oon niin dorka näiden koneiden kanssa. Mut siit tää on niin ihana paikka, kun apu (lähes) kaikkiin murheisiin on lähellä!

Eläväinen: Onnea plussasta, kyllä se vaan jotenkin kummasti antaa toivoa

Fiinaliinalle osanottoni :hug:

Elokuun vauvoja toivon meille kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Kattokaas tätä! On muuten pikkasen eroa kahdella erimerkkisellä ovulaatiotestillä.

Ylempi testi on Alicen ovistesti, tehty tänään noin klo 12:00.
Alempi One Stepin ovistesti, tehty pari tuntia myöhemmin, noin klo 14:00.

Ja kp 13!

En kyllä noihin Alicen testeihin tän jälkeen uskalla luottaa, eroa on ku yöllä ja päivällä:mad:



Vielä kysymys liittyen kuvien lisäämiseen:
Miten saatte kuvat liitettyä noin isona? Ite en löydä tohon aijaa.comista ainakaan mitään toimintoa...
Kun oot lisännyt sen kuvan sinne, menet omaan kansioon, avaat sen kuvan sieltä ja sitten sivun ala reunassa on ne linkkivaihto ehdot jolloin sieltä löytyy myös se iso kuva mahdollisuus. Aiemminhan se oli heti siinä vaihtoehtona kun olit lisännyt mutta olivat vissiin päivittäneet sivujaan ja "unohtanee" sen vaihtoehdon siitä joten nyt pitää noin "monimutkaisesti" tehdä se :D

Niin ja ovistesteissähän on myös herkkyyseroja kuten rtesteissäkin :) kyllä se siitä.
 
Tän päiväntilanne: Menkat pitäisi alkaa, ei kuulu ei näy. Pari kertaa on ollu mahassa sellanen olo et justiinsa alkaa mut ei oo alkanut.

Testiä en uskalla tehdä tänää. Odottelen nyt rauhassa menkkoja keskiviikkoon tai torstaihin asti. Tähän mennessä ne on olleet pillereidne lopetuksen jälkeen kyllä todella säännölliset - aikaisintaan sunnuntai-iltana, viimeistään maanantaina aamupäivällä.
 
Niuu mä huomasin sun torstai gallupin ja jotain siihen vastailinkin :) LÄhinnä hyväntahtosuuteen liittyen :) Hi hii

eläväinen toki käyt täällä meille kertomassa kuuöumisia :) Me niitä mielellämme luetaan ja vastaillaankin <3

kalin ja miuyyn tiedot päivitetty olihan se toinen Miuyyn teidot :) Jokatapauksessa päivittetty on.

miss_piggy No jopas on eroa testeillä. Alemman mukaan olis toi ovis niinku aika läsnä :)

leonella toivotaan, että täti pysyy poissa ja testiin tulee plussa <3 Mutta toivotaan myös sitä ettei "turhaan" kierto venyis pitkäks.
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy ja miss_piggy
Eläväiselle onnea plussasta!:)

Leonella, miten maltat olla testaamatta?!

ON: Mulle vois päivittä kp 4/30-44, yk 4. Niin vaan ne tuhrumenkat alkoi perjantaina, tänäänkin vielä vähän jonkunasteista tuhrua ollu, aika säälittävät silti:S Mä nyt tämän kierron vielä taidan tuossa listalla pysytellä, muttamutta.. kun on ongelmia miehen kans nyt sen verran, ettei oikein jaksaminen riitä mihinkään vauvan haikailemiseen. Sain nimittäin selville, että mies pettää mua, mutta eihän se mitään myönnä. enkä tiedä pettääkö se enää, mutta on sillä jotain sutinaa ollut kesällä. Ihmekään että se pihtaa.. En tiedä miten ottais asian puheeks, en ota selvää tuosta ollenkaan, on tää muutenkin niin monimutkanen juttu. Just kun alkoi näkyä valoa tunnelin päässä:< Onneks on niin paljon töitä, että on pakko yrittää keskittää ajatukset niihin ja vetää ylitöitä.
 
lilja87 helposti :D Pari päivä sitte testasin ja ei merkkiäkään joten odotan nyt että menkat alkaa. Jos ei ala niin sitte keskiviikkona aikasintaan testiä... Tai ehkä huomenna illalla? Mies muuten ne yleensä alkaa näyttämään ne testit? Mulla on Sofi one Step testejä missä 10 mlU/ml ja tosiaan se ei vielä lauantaina näytänyt mitään. Ehkä olisi pitänyt jo jonkinlaista viivanhaamua tulla?
 
lilja87 Voi ei, oon tosi pahoillani tuosta, että oot saanu miehes kiinni pettämisestä. Jokaisen pahin pelko on tulla petetyks. Nyt sun tarttis vaan ottaa rohkeus esiin ja puhua asiasta. Pystytkö luottamaan mieheesi enää? Kyllä se tarttee selvittää perin pohjin. Ne työt auttaa hetkellisesti... Hitto! Sietäs sun mies saada korvilleen oikeen kunnolla. On kuitenkin valmis ollut perustaa sun kanssa perhettä, mutta silti on vehtaillut toisen kanssa. Ai jai. Tuli niin pahamieli sun puolesta. Paljon haleja <3 Toivottavasti saatte puhuttua ja asiat selviks ja että sä saat myös omat ajatukset selväksi.
Päivitin sut nyt listaan. Ja toivottavasti jatkossakin täällä olet eli ennen kaikkea toivon sun ja sun miehen saavan asiat selviks <3
 
Lilja Jaksamista! Omasta kokemuksesta tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu. Entinen mies, jonka kanssa oltiin 8 vuotta yhdessä, petti mua monen monta kertaa. Osan annoin anteeks tai oikeestaa annoin vaan olla ja osasta kuulin vasta ku oltii erottu..
Mä en tiedä teidän tilannetta, mut itse en ainakaan enää ikinä antais anteeks, jos mua petettäis.. Ei sitä pysty koskaan kunnolla unohtamaan tai antamaan anteeks.. Mut tää on vaan mun mielipide. Toivottavasti te löydätte ratkasun tähän. Ja otat sen vaan rohkeesti puheeks miehen kanssa. Kyllä sen on pystyttävä keskustelemaan asiasta sun kanssa..

ON Tosta pettämisestä vielä.. Just siskon kanssa eilen puhuttiin noin niinku yleisesti pettämisestä. Siis kun melkein kaikki meidän kaveripariskunnista ainakin toinen on pettänyt.. Ja just sain kuulla et yhden kaverin mies pettää sitä.. Ja sitte ku ei siitä oikeesti voi vaan kertoa toiselle. Kokeiltu on joskus ja siitä ei ollut mitään hyötyä. Väitettiin et mä valehtelin.. En viitsis puuttua, mutta omasta kokemuksesta tiedän, että kyllä mä haluisin tietää jos mun mies pettäis..
Mulla on onneks nyt sellanen mies, että en vois ikipäivänä kuvitella et se pettäis mua. Siitäkin puhuttiin siskon kanssa, et mistä senkin toisaalta varmaks tietää. Kun tuntuu et nykyään kaikki pettää toisiaan niin miks mun mies ei? Vaikka siis luotan siihen ja tiedän ettei se tee mitään, mut silti sitä välillä miettii että voiko oikeesti olla niin onnekas, että on luotettava mies.. Tulikin vähän pidempi tarina aiheesta kun piti :)

Huominen vähän jännittää.. On se eka seurantaultra. Vatsaa nippailee jo välillä aika kovastikin.. Vois olla ovis pian tuloillaan.. Huomenna se sitten selvii..
 
tänne voisin kirjoitella. Vaikka en tiedä mille palstalle / ketjuun tämän asian kanssa tulisin. Olemme naispari ja haaveissa pieni ihme hedelmöityshoidoilla. Olemmeko tervetulleita tähän ketjuun? :) hoidot alkanee joulukuussa ja silloin sit piinaillaan. Mutta tätä ketjua jo hetken seurailleena ajattelin jos tänne jotain jo Kirjoittelisin että olisi sitten piinaillessa vähän tukea ;)
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT TI 20.11.2012




Hydrangea..................26..................kp 46/26.......................yk 9
PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 46/28-29..................yk 2
empp......................21.................kp 31/30..............................yk 7
buffy......................23..................kp 31/28.............................yk 7



leonella..................28..................kp 29/28..........................yk 2
Lullaby89................23....................kp 27/31-36..................yk 13
Niiu........................26...................kp 27/27-31.....................yk 4
ralliruutu..................23...................kp 27/28.......................yk 2
Henrietta-.............. 25..................kp 24/38-49......................yk 2
tuttikeiju...............22...................kp 22/28-35.......................yk10
Kali85...................27....................kp 21/30-38.......................yk 5



Slallu...................25....................kp 20/28-41........................yk2
Ensimmänen.............28..................kp 20/27-30......................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 19/33.........................yk 4
Miss_piggy..................31................Kp 14/29........................ yk 7
maimai83....................29...............kp 12/27-33.................... yk6



Dana-........................29.................kp 10/28.......................yk 17
Fireweed...................23.................kp 10/27-30.....(virallinen) yk 1
pantera.....................19.................kp 6/27-28.....................yk 4
Lilja87......................25................kp 5/30-44?.............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 4/29-35........................yk 9
Miuyy........................21.................kp 4/28..........................yk 3



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

naapurintyttö dpo11
ensimmäinen dpo 7
kali85 dpo 2




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3



 
Viimeksi muokattu:
Dana Tsemppiä tähän päivään <3

Jospa tääkin pettämisestä kirjottelis jotain ajatuksia... Sitä tosiaan ei toivo omalle kohallen enää ikinä. Edellisessä suhteessa sain kans jälkikäteen kuulla, että mies oli pettänyt muo useaan kertaan exänsä kanssa, kun asuttiin eripaikkakunnilla. Ja nämä kuulin tältä exältä iteltään. Ja alkuvaiheesa kuulin mieheltä iteltään, että oli yhen kerran ihan meen alkuvaiheessa ollut tän exän kanssa. Silloin suodatin sen alkuvaihe kerran. Mutta, kun muutettiin yhteen ja olin ite baarissa töissä ja kotiin tullessa ei miestä näkynyt eikä vastannut puhelimeen niin en vaan saanut unta ja ajelin ympäri ämpäri ja lopulta, kun talojen ovet aukes rappiksiin niin menin sen kaverin luokse soittaan ovikelloo jonka luona oli ollut bileissä. Niin sen kaveri avas oven ja pelästy nii pirusti kun mä seisoin oven takana... Ei olis päästäny muo sisään, mutta menin vaan. Sieltä mä hain sen mun ukkoni nukkumasta sen exän vierestä. Olin viel menossa avaan sitä baaria. Voitte uskoo ,et ei ollut mikään ihan paras olo. No tämänkin annoin anteeks ja sitte meen suhteen päätyttyä etenki ku kuulin siltä naislta iteltään että ei se ollut ainoo kerta... Niin päätin, että enää en siedä. Tosin siinä suhteessa oli sitte kaikkee muutakin paskaa. Mut kuitenkin. Päätin etten enää paskaa siedä. ja nyt samoilla ajatuksilla Danan kanssa, että en uskois mieheni pettävän muo, mutta mistä sitä ikinä kenestäkään voi tietää. Mut samaa ehkä ne miehetkin joskus miettii meistä naisista. ite en ol koskaan pettänyt. Ja aina, kun on suhteessa ollut niin ikinä ei sitä toista sukupuolta katso sillä tavalla kuin sinkkuna miehiä katselee. voihan sitä nähdä hyvännäkösii, mut ei se muita fiboi ol aikaan saanut. Mut mikä saa ihmisen pettämään toista? Epävarmuus suhteesta? Vai omasta itsestään....

Vähän oli tollanen ei niin riemukas tiistai aamun kirjotus. Mut ei masennuta ja Liljalle eniten tsemppiä <3

ON ovisviivat eivät mätsää vielä. Ehkä löysin vuokralaiset. Pesukoneellekin löytyi ostaja joten asioita vähän hyvinkin :) Hassua unta näin viime yönä..
Olin jossain saksalaisten "keskitysleirillä", jossa oli jotain nimen huutoa ja me istuttiin jossain salissa. Mulla oli joku vauva vaunuissa, selasiet vanhanaikaiset isopyöräiset. Ja mulla oli hirvee huoli siitä vauvasta ja siitä, että mun olis pitänyt olla tekemässä cupcakeja. Vähän olin sekasin ku heräsin .Mies heräs mun kelloon ja totes vaan huomenta, että hän voi mennä kaffia keitteleen ja mä alan selittään sille saksalaisten keskitysleiristä :D Hi hii.....
 
lilja87 Voi ei, mä olen niin pahoilla miehesi töppäilyistä. Ei auta kuin nostaa kissa pöydälle ja vaatia asianmukaista selitystä!

Maimai ja Dana ikäviä kokemuksia teilläkin tosta pettämisestä. Se olis myös mulle niin kova paikka että ei vaan pystyisi ymmärtämään... Onneksi ootte päässy elämässä eteenpäin ja löytäneet rinnallenne sen Oikean =)

Tinka28 Tervetuloa joukkoon =) Teillä onkin piinailut jo sitten ihan lähellä. Tsemppiä!!
 
Lilja87, tsemppiä paljon vaikeaan tilanteeseen :hug: Kyllä itselläni olisi pettämisen paljastumisen jälkeen vaikeuksia luottaa enää toiseen, aina sitä sitten pelkäisi tilanteen uusiutuvan. Voimia sinulle, teit sitten minkä päätöksen vaan!

ON. En jaksanut enää kärvistellä vaan tein testin ja tyylipuhdas nega se siellä taas oli vastassa. Nyt tätiä odotellaan. Aion tänään vähän surkutella kohtaloani, mutta sitten pitäisi varmaan jo nostaa tsemppitasoa uudelle kierrokselle. En vaan mahda sille mitään, että yk 5 kuulostaa jo kovin isolta numerolta, vaikka ei se sitä vielä olekaan. Jospa sitten joululahjaksi pärähtäisi plussa tikkuun! Niin on pakko uskoa ;)
 
lilja87, olen niin pahoillani. :hug: Jaksamista.

Dana, tsemppiä ja kaikkea hyvää tähän jännään päivään. :) Tulethan sitten kertomaan iloiset uutiset. ;)

tinka, tervetuloa vaan! :wave:

Niiu, negapahoittelut. :hug:

Mulle voisi huomiselle päivittää:
Hydrangea........kp3/26-44...............yk10

Jes, pääsin vihdoin listan kärjestä pois. Se on huono juttu, että vuoto alkoi jo terokuurin lopulla. Vielä olisi tälle ja huomiselle päivälle terot, mutta taidan jättää ottamatta, koska kp 3 pitäisi ottaa vika tero ja eka anazol, joita ei voi syödä samaan aikaan. Varmistelen vielä varmaan asian, kun joudun tänään kuitenkin soittelemaan klinikalle ja varaan ajan ekaan folliultraan! Tosiaan, huomenna pitäisi ottaa eka anazol, mutta katsotaan kuinka käy, kun mulla ei ole vielä niitä! Kävin eilen kahdessa lähiapteekissa, mutta kummassakaan ei ollut niitä! Jälkimmäisestä laittoivat sitten tilaukseen ja nyt toivotaan, että ne ehtii tuleen huomiseksi.

Lisäys. Folliultra varattu kp 11. Varmistin myös, että nyt ei tarvi enää syödä loppuja teroja, kun vuoto alkoi jo. :) Hui, kun rupes jännittämään, miten tässä käy! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1 ja Miuyy
miss_piggy
Naapurin Tyttö:Missä se oma kansio niinku on? Siellä aijaa.comissako jossain? :D

(.) Työharjottelussa on ollu tosi mukavaa, nyt pari tylsempää päivää edessä. Äsken testailin taas One Stepin ovistestillä ja tumma viiva pärähti taas näkyviin. Ellei sitte tuo pco vaan tee tepposiaan..mutta jotenki hauskaa että sitä Alicea mainostetaan "erittäin herkkänä" testinä.. hmm.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Menkkoja ei näy vieläkään. Mä meinasin tehdä testin mut en sitte teekkään :D Nimittäin pissasin purkkiin, jätin pissan vessan lattialle ja testin keittiön penkille odottamaan että sen teen. Lähdin viemään koiraa ulos pissalle ja silä aikaa oli toinne terroristi tuhonnut se käyttämättömän testin :D Tilasin testejä kyllä lisää sunnuntaina mut tuleevat kakkosluokassa joten ei ehkä tänään ole vielä perillä. eilee aamulla laitettu matkaan.
 
Huoh, voiko olla parempaa aamua... Mun oli tarkotus nukkua siihen asti tätä väsymystä pois, kun mies pääsee koulusta. Mutta ihana äippä soitti ja sano, että parin tunnin päästä sen kaveri ja hänen mies tulee kattomaan pesukoneen, miks se lähtee lingotessa kävelemään. Eniten tässä otta kupoliin se, että on a) sovittu ilman mun suostumusta b) koiran stressitasoja koitetaan laskea, eikä vieraita sais tulla vielä viikkoon c) tupakit on loppu enkä saa aamua mitenkään muuten käyntiin kun tällä kiukulla.

Kai se sit pitää mennä siivoomaa tätä kämppää, helvetta soikoo. Anteeks omanapailut, nyt ärsyttää kaikki ja mikä vaan ihan liikaa...
 
Voimia liljalle, toivottavasti asiat selkiää. Itellä on kans kokemusta petetyksi tulemisesta. Ku olin 17-vuotias, aloin seurustelemaan itseäni 7 vuotta vanhemman miehen kanssa, joka käytti mua vaan hyväksi, ainakin ekat puoltoista vuotta. Sen alun ajan olin niin onnellinen, mutta sitten puolentoista vuoden jälkeen sain kuulla, että mies on pettänyt mua koko meidän suhteen ajan monen eri ihmisen kanssa. Haaveili exänsä perään ja oli kinunnut tätä koko ajan takaisin, olin vaan korvike. Annoin jostain käsittämättömästä syystä anteeksi ja oltiin vielä vuosi sen jälkeen yhdessä. Mutta kaduttaa kyllä, että annoin anteeksi. Ikuiset traumat siitä jäi, tosi vaikea luottaa nykyseenkään mieheen.

ON Täällä odotellaan tätiä. Ihan selkeesti semmonen olo, että kohta alkaa, niin vois nyt sitte alkaakin, että pääsis tästä jännityksestä. Ärsyttää, kun unohdin ostaa tamponeita kaupasta, eli illemmalla joutuu lähteen uudestaan. Mies lupas lähtee mun kans käymään tiimarissa kun pääsee töistä, niin pääsen askarteleen joulukortteja, jotain kivaa kuitenkin. :D
 
Naapurin Tyttö:Missä se oma kansio niinku on? Siellä aijaa.comissako jossain? :D

(.) Työharjottelussa on ollu tosi mukavaa, nyt pari tylsempää päivää edessä. Äsken testailin taas One Stepin ovistestillä ja tumma viiva pärähti taas näkyviin. Ellei sitte tuo pco vaan tee tepposiaan..mutta jotenki hauskaa että sitä Alicea mainostetaan "erittäin herkkänä" testinä.. hmm.


Niin siis sullahan pitää olla sinne ensin tunnukset tehtynä, sitten kirjaudut sisään, ja sitten pääset siihen omaan kansioon, sitten oikealle ylhäälle tulee omat kansiot/ profiili/ poistu. Otat sen omat kansiot ja sieltä etsit sen kuvasi ja niin ees päin :D Onnistuuko nyt?
 
M_P Joo se on näköjään aijaan sivuilla muuttunut niin, että sitä isoa kuvaa ei saa, ellei ole kirjautunut..

ON Folliultrassa käyty.. Myöhästyin n. vartin mun ajasta, kun ei meinannut sairaalalta löytyä parkkipaikkaa.. Tai ei siis löytynytkään, mut onneks sain jostakin kadun varresta paikan.. Ja onneks oli polin numero puhelimessa, että sain soitettua et tuun myöhässä. Sanoin hoitajalle, et mä oon jo sairaalan pihalla, mut en löydä parkkipaikkaa :D
Niin siis ultra tehtiin ja mitän ei ollut vielä tapahtunut. Molemmin puolin suurin folli oli alle sentin! Eli ei minkään kokosia. Kohdun limakalvokin oli vaan n.4,5mm, eli tosi ohut. Mut lääkäri oli sitä mieltä, et ei pidä vielä olla huolissaan, että useesti ne on tässä vaiheessa vielä pieniä. Jatketaan siis samalla annostuksella ja maanantaina on uus ultra ja sillon päätetään millon inssi tehdään. Sanoin lääkärille niistä pääsykokeista, jotka on 28pv(ultra on 26pv), niin hän sanoi että inssi vois juurikin olla sinä päivänä. Mutta sanoi kyllä että inssien kanssa ei ole ihan niin tarkkaa, että katsotaan nyt mitä seuraava ultra näyttää, että voidaanko tehdä eri päivänä kuin on ne kokeet.
Ihan hyvillä mielin vielä ollaan, vaikka mitään ei ollutkaan tapahtunut. Vatsaa ainakin kyllä nippailee, että jos se olis vaan merkki siitä et follit lähtee kasvuun.
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
Oonpas mä tyhmä.. Kirjottelin tonne toiseen ketjuun ja samalla tajusin, että eihän niitä folleja senteissä lasketa, vaan milleissä :D Eli mulla oli follit vähän alle 10mm niin onhan ne sitten jo kasvanutkin. Eiks joku 19mm oo jo ihan hyvä? Eli eihän siihen nyt niin paljoa enää tarvi kasvaa.. Hyvä minä, ja mun pää :D

Meen koiralla alkaa juoksut ihan just kohta.. Hyi olkoo, mut se haisee!! Mä oon muutenki tälläne herkkänokka, et haistan kaikkii hajuja mitä muut ei.. Siis multa meinaa ihan kyökkä tulla ku toi koira haisee.. Ja se ei ees vuoda vielä.. Miltä se sitten haisee ku ne juoksut kunnolla alkaa. Ja on sen verran iso koira kuitenkin että sitä vuoto tulee kyllä ihan kunnolla.. Entinen koira joka oli villakoira niin ei tarvinnut edes juoksujen ajaks housuja ku vuosi niin vhän.. mut tää kyllä tarvii. Ja se repii ne aina pois ku jää hetkeksikin yksin. Ihana siivoilla niitä jälkiä sitten..
Keväällä meillä kävi hyvä tuuri kun lähdettiin sinne Thaimaahan niin koiralla alko juoksut just edellisenä päivänä ja oli jo loppu kun tultiin kotiin :)
Tarviskohan sitä lähtee taas pariks viikkoo jonnekin matkalle :D
 

Yhteistyössä