vauvakuumeilua :)

Täällä kans yksi vauvakuumeilija :) yritystä takana nyt 3kk eli vähän vähemmän kuin sulla. aluks ajatteli et kyl sitä heti raskaudutaan mutta ei se olekaan niin yksinkertaista kuin aluksi luuli :D toivottavasti nyt tästä kierrosta sit, ovis oli viime viikolla, joten tässä kuumeisena odotellaan mahdollisia oireita!
 
voihan vitsit... meillä laskurin mukaan huomenna olis ovulaatio eli tänään vielä peitto heilumaan illalla ;) ärsyttävää venttaamista ku toisilla raskaus lähtee aivan saman tien käyntiin ja toisilla just ei sitten millään :(
 
No jollain menee kauemmin kuin toisilla. Jollain onnistuu heti, jollain puolen vuoden päästä ja toisilla vuoden-kahden-kolmen päästä! Mitä enemmän ajattelet asiaa ja kuumeilet = stressaat :)

Itsellä kun aloitettiin yritys esikoisen kohdalla meni kiertoja 4-5, mutta se olikin tuulimunaraskaus, sen jälkeen meni 2 kiertoa ja nyt meni 2 kiertoa :)
 
Meillä ollut aikamoista pyöritystä ja yritystä, ihmeonnistumista ja pettymistä nämä vauvailumme...esikoista tehtiin KAUAN...odotusta ja yritystä pari vuotta, sitten tutukimuksia ja rankkoja hoitoja, pettymyksiä ja pari keskenmenoa (hoitojen jälkeen), sitten sijaisvanhemmiksi ryhtyminen ja luopuminen omasta lapsesta...kuinka ollakaan nin luomuraskaus ja heti perään uusi vauva, pojilla ikäeroa 10kk!!!! Mä en kokenut sitä mitenkään rankkana, että oli 2 niin pientä, se tuntui vaan ihanalta kaikkien yritysvuosien jälkeen. Hanat olivat auenneet :saint:...ja niin saimme sitten tytön ja vielä perään toisen tytön. Neljässä vuodessa 4 lasta:heart:. Terveitä ja ihania lapsia. Sitten taukoa, opiskelin etänä kotona ja hoisin perhettä. Nyt lapset murkkuja ja mulla on uusi avioliitto ja toiveissa yhteinen lapsi. Miehelläkin kova vauvakuume. Ikää on jo sen verran reippaasti, että en kovin toiveikkaasti usko raskautumiseen, tietysti toivon sitä ja yritystä on. Mulla on nyt Clomit apuna. Niillä menossa toinen kierto, alotettiin yrittäminen loppukesästä. Mä yritän suhtautuu asiaan niin, että tulee jos on tullakseen, vaikka se onkin vaikeaa, on niin kova babyboom!!! Mutta toisaalta mulla on jo ihanat lapset, joista nauttia ja olla kiitollinen.
Onnea kaikille yrityksiin!!!! Enkeleitä matkaan!!!! :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: hopestar ja Milk@
Heissan,
kiva lukea toisten kokemuksia, rankkojakin, sekä iloita toisten puolesta onnistumisista!
Olen moneen paikkaan jo pinoutunut, mutta pinoudutaan sitten tännekin vaihtelemaan ajatuksia ja kokemuksia sekä tietty iloisemaan PLUSSISTA!!!=)

Meillä tilanne lyhykäisest tämä. Ekaa yhteistä beibiä yritellään, kummallakin on edellisistä liitoista 2 lasta. Mä olen saanut mun kaksoset ihan teininä, tytön ja pojan, jotka ovat nyt itse teinejä. Jätin ehkäsyn pois helmikuussa/12, mutta tämän kahden kodin (ja työn) kompinaatio Texas-Helsinki on aika hankala juttu, kun suunnitellaan raskautta ja että satutaan saman katon alle sopivasti. Muutama kierto menikin niin, ettei oviksen aikaan päästy pupuilemaan, mutta nyt ollaan osuttu yhteen.
Meillä on siis 10 yk menossa.

Nyt KP 27(28-29).
bongattu ovis: KP 14
sen jälkeen ajoittaista vihlontaa, juilimista alamasulla, pissalla juoksua, janoa, hikoilua, palelua, naaman kukintaa, rintojen kutinaa ja kihelmöintiä....
menkoista ei vielä hajuakaan...huomenna tai perjantaina pitäisi alkaa...
jännittävää, katsellaan!!!

Positiivisia tuulia!!!
 
nyt toivotaan hopestar:ille plussausta ja peukutellaan ihan urakalla :) itsellä on ovulaatio ilmeisesti tänään :D en ihan sata varma ole mutta pupuiltu on tässä nyt jo ettei vähän liiaksikin :D yritin eilen käydä lähikaupasta ostamassa sitä kyseistä greippimehua, mutta eihän sitä tietenkään meidän siwassa myydä xDD
 
  • Tykkää
Reactions: hopestar
Esikoista tehtiin reilut 2.v ennen plussaa, kuopus tärppäsi heti ekasta kierrosta. Kolmas raskaus alkoi myös ekasta, mutta päättyi keskenmenoon. Nyt kp4 (ekat menkat keskenmenon jälkeen) ja kovasti odotellaan ovista..

Toivotaan kaikille plussaa niin ovistesteihin, kun raskaustesteihinkin :)
 
Morska vaan kaikille!

Yritystä ens vuoden alussa takana vuosi. Maaliskuussa sain keskenmenon, jota epäiltiin kohdunulkoiseks raskaudeks. Sen jälkeen ei oo näkyny eikä kuulunu mitään! :O Ja repikää tästä: mun työkavereista NELJÄ on raskaana, siis NELJÄ yhtä aikaa! Voitte kuvitella että ottaa pannuun, kaikilla napsahtanu tuosta vaan! :mad: Ei se tietenkää multa oo mitenkään pois että toisilla on onnea, mutta kyllä se nyt luonnollisesti kadehdituttaa kun ite yrittää ja yrittää eikä mitään.
 

Yhteistyössä