<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

miss_piggy
NT: Kiitos ohjeista :D En oo tosiaan kirjautunu sinne, ja aika vähän käytän tuota aijaata, joten en nyt viiti erikseen alkaa tunnuksia tekemään.

Hydra: Kokeilinkin äsken tehdä vielä Alicen testin, on ne vaan pyllystä! Se kontrolliviivakin tulee just ja just näkyviin, tosi haaleana, vaikka senhän pitäis kaiken järjen mukaan näkyä kans kunnolla... Mutta jonkunmoiset viivat siihen kyllä tuli, että toivotaan jotta se ovis olis nyt. One Step antoi kyllä taas tosi mojovan punasen testiviivanki :)
 
Dana, toivottavasti follit ehtis kasvaa seuraavaan ultraan ja saisitte ajoitettua inssin siten, että ei mene pääsykokeiden kanssa päällekäin. :) Kuulemma noin 18-20 mm on hyvä ja ne kasvaa yleensä noin 2 mm/vrk. Mulla on folliultra 29.11, joten varmaan suurinpiirtein samaan aikaan päästään jännäileen. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: maimai83
(.) paskat ollut niin hyvää tuuria että olisi tärpännyt heti uudelleen :( Eilen aamulla haalea haamu ja tänään puhdas nega :( tai noh valkoinen viivanpaikka...
Mie oon niin raivoissani tuolle äijällekin kun se 3kk jälkeen rupes taas polttamaan... v***u!!!! Ei sit yritetä!!! Ei oo mielenkiintoa yrittää jos se ei panosta ees ton vertaa... :(((( Kyl itteekin tekis mieli alkaa taas polttamaan kun niin raivostuttaa mutta en oo niin heikko... saatana!!! Anteeksi kielenkäyttöni.

Mie alan laihduttamaan ja harrastamaan poikkihuilun soittoa ja saksofonin soittoa. Juuh, pianoa soitin 10 vuotta oppimatta kunnolla, ei vaan ollut mun soitin. Jos kaikki menee hyvin, vois yrittää seuraavan kerran kesästä eteenpäin. Pitäis yritystaukoa sinne asti... Oon nyt vaan tätä mieltä...
 
Dana- täällä yhdellä tuttavalla oli ollut 16mm folli tärppikierrossa, ettei se niin nuukaa ole. Ja tosiaan reippaasti kasvaa muutamassa päivässä. Tsemppiä =)

NT Negapahoittelut, varmasti pistää v*tuttaan, mutta koittakaas miehen kanssa tsempata. Rööki pois ja liikuntaa kehiin. Saatte samalla myös muuta ajateltavaa ja sit ku mieli ja kroppa rentoutuu niin toivottavasti myös tuottaa tulosta. Nyt olis jo ollu kyllä teidän aika saada ihmelapsi!!

Tupakanpoltosta sen verran että täällähän toi mies ollut nyt polttamatta kokonaan kuukauden päivät. Tupakan sai lopetettua sillä sähkiksellä ja poltteli sitä sit semmoi kuukauden verran ja nytte sitte on saanu senki lopetettua. Toivottavasti tää on nyt loppuelämän päätös =)
 
Siis meillä loppu tupakan poltto 3kk sitten kun seinään kun askit loppuun poltettiin mutta sitten sille tuli joku ressi tilanne ja se rupes polttamaan ja nyt ei muka voi olla polttamatta, polttaa siis tavan vuoksi toisten seurassa :( ite en koske enää tupakkaan, yöks, se hajukin etoo, siksi ei tee mieli mennä miestä lähellekään.
Mie rakastan aamulla käydä kävelyllä kun ei oo vielä muita liikkeellä, ja illalla mies juoksuttaa koirat...

En tiiä. Kait miulla vaan riepoo mieltä tuo keskenmenokin, niin ja miullahan on vasta dpo 11 että voihan se ihmeplussa vielä tulla kun ei oo menkkaoirehiakaan... hirveesti on huonoo oloa ollut... oksettaa hirmusesti jos vähänkään jottai syöpi ja sit nyt on tullut väsymyskin kehiin... en tiiä...
Oon näihin aikoihin ollut innoissani tulevasta joulusta, nyt ei kiinnosta koko joulu, en taho juhlia sitä, haluun vaan olla kotona, lämmittää takkaa ja kietoutua vilttiin kahteleen elokuvia...
 
NT, negapahoittelut täältäkin. :hug: Toivottavasti saat taottua mieheesi järkeä. Mä en oo siinä onnistunut, vaan meillä poltetaan yhä. Toivottavasti saisit painonpudotuksesta uutta potkua yritykseen, sen myötä plussan ja sitten pidettyä pikkuisen kyydissä loppuun asti. Ehkä voisitte tsempata miehen kanssa toinen toisianne: sinä häntä lopettamaan polttamisen ja hän sinua laihduttamisessa. Kesällä olisi sitten varmasti ihan uutta virtaa yrityksessä, jos sinne asti päädytte taukoilemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy ja Fiinaliina
lilja87 :hug: Toivottavasti saatte asian selvitettyä teille parhaimmalla mahdollisella tavalla!

Itsellä kaikki aiemmat parisuhteet päättyneet siihen, kun mies on mua pettänyt. Nykysellä aviomiehellä ollut sama juttu, että aiemmat parisuhteet päättyneet naisen vieraissakäyntiin. Oltiin aluksi tosi mustasukkasia, mutta ei enää. Ja nyt alkaa pikkuhiljaa olee hyvä luottamus tosta pettämättömyydestä.

tinka28 Tervetuloa mukaan! :)

Tupakanpolttamista ei pysty lopettamaan, jollei itse halua. Tuli mieleen, että sellainen kampanja on vielä, jossa luvataan jotain vastineeksi kaverille/puolisolle/yms joka lopettaa tupakoinnin. Ja on niitä kilpailujakin, että voi voittaa rahaa, mikäli on puoli vuotta tai vuoden tupakoimatta. Tämä varmistetaan verikokeella. Motivaatiota miehille siitä :p
 
Täälläkään ei mies suostu lopettamaan tupakointia, tai edes vähentämään sitä niinku oon ite tehny... Tuo ei kauheen vakavasti ota sitä, että tupakointi vaikuttaa siittiöihin. Huah. Täytyy kattoa, saisko sen tolla kampanjalla polttamatta :D

NT, tsemppiä laihduttamiseen. Itellä naksahti tänään päässä ja pakko saada kaikki ylimääränen pois. Miehelle sanoin, et nyt lähtee ylimääränen läski, katotaan kuin hoikaks itteni saan. Niin mies totee kylmästi et "Olishan sellanen sopivan laiha kiva". En jääny ees sanomaan mitään vastaan, kun painuin lenkille. Ei ehkä parhaimmalla tavalla valinnut sanojaan ei.... Lenkillä tuli aika riittämätön olo, nyt saan rääkkiä itteäni onneks rauhassa himassa, kun se lähti bänditreeneihin.

Väsy, stressi ja kaikki taas kasaantuu yhdeks köntiks, saas nähä koska täällä on riita taas ilmassa, ku mä alan purkamaan stressiä...
 
Jännää Dana! kyllähän ne follit ehtii vielä ihan hyvin sulla kasvaa, toivottavasti maanantaina näyttäs jo paremmalta ja saisit inssin eri päivälle :)

Tinka: suuresti tervetuloa vain :)

Lilja: voimahalauksia täältä!! Toivottavasti saatte asiat puhuttua kunnolla..se on varmaan ainut keino päästä tosta eteenpäin ettei jää myöhemmin kaivelemaan. tsemiä!

Täällä käyty tänään verikokeissa..nyt sitte reilu viikko odottelua ennen tuomiota, jänskättää. Vähä epäileväinen olo tätä alkanutta kiertoa kohtaan...tiedän, etten oikein ehi tähän saada ainakaa mitään ovulaatiota edistävää lääkettä, enkä muutenkaa oikein jaksa nyt uskoa, että kroppa taas pelittäis..Ystävä soitti ja kertoi kaikkea raskaudestaan (alettiin yhtäaikaa yirttämään ja haaveiltiin odotuksesta yhdessä). oli ihana kuulla, mutta tulin myös surulliseksi. Hänellä muutama kk laskettuun aikaan, joten eipä taideta enää ehtiä samaan syssyyn...sitte pistää niin oma suru ja kateus vihaksi.:ashamed: plääh!
 
Tinkalle siis kans tervetuloa joukkoomme :)

Hydra päivittelen sut aamulla kuhan vaan muistan :) Enköhän. Niin ja jos ei ole aamulla päivitetty mitään niin aamuvuorossa ollaan, et sitte päivittelen ehtoopäivällä.

ON jotain positiivista on se että mulla olis kait nytte vuokralaisetkin löytyneet. Perjantaina on tarkotus mennä tekeen vuokrasopparit. He sitten muuttavat sinne mun asuntoon tammikussa. Vähän kyllä jänskättää, että sitten ei enää ite pääse asuntoon.... jaiks! Tarttee vaan toivoo, et kaikki menee hyvin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea
Mä nyt omanapailen ihan kunnolla.

Mua ahdistaa ihan sikana. Testiä en tosiaan saanu tänää tehtyä ku koira sen tuhosi :D Varmaan huomenna tulee satsi lisää niitä testejä. Yhä edelleen ei menkkoja näy eikä kuulu. Joka kerta vessaan mennessä pelkään et menkat on alkaneet. Voisko olla jo huominen ja voisko posti tuoda ne testit... jos ei tuo niin sit on pakko käydä ostamassa apteekista jos menkatkaan ei ala.

Tää on stressaavaa. Mulla on jatkuvasti ällöttävä olo, röyhtäyttää ja tuntuu et kurkussa on ruokaa jumissa.
 
En sitte jaksanu kuitenkaan oottaa huomisaamuun vaan tein äsken testin ja negahan se oli. Kummastuttaa vaan ku ei oo vieläkään sitä tätiä näkyny, vaikka olot on sen mukaiset ollu koko päivän, että kohta alkaa. Jopas taas turhauttaa tämä.
 
empp pahoittelut negasta.

tupakoinnista sen verran että meillä minä olen polttanut enemmän ja mies ei montaakaan päivässä. N plussan jälkeen alkoi joka tupakki kolkuttaa omaatuntoa ja pahasti. No sitten yhtenä päivänä jouduin koko ajan kysyyn mieheltä lupaa polttaan. Siis aina kun teki mieli. Lauantaina alkoi aamupahoinvointi ja silloin meni pitkälle päivään ennen kuin sen tupakin poltti samoin sunnuntaina. Maanantaina pahoinvointi oli niin kamalaa että puolenpäivän aikaan meinasin oksentaa kun poltin joten piti tumpata kesken. Sitten poltin yyhden tupakin vielä noin kolmen aikaan. Siiitä asti eli reilun vuorokauden olen ollut polttamatta. Johtuu aika voimakkaasta pahoivoinnista osaksi. Tänään olisi tehnyt mieli polttaa mutta ajattelin että olen ollut ilman koko päivän niin alkaisi vain ketuttaan sortuminen. Joten mulla tää lopettaminen tuli tälleen ittekseen ilman sen kummemmin ajattelematta paitsi kun kunnon himo iskee niin se vaatii kyllä tahzonvoimaa :)

eläväinen 5+0
 
Heip tytöt!!
Kovasti on taas jänniä aikoja tiedossa, etenkin danan ja hydran hoidot..toivotaan, että 1. tärppäis ;) hyvältä ainakin vaikuttaa!!!

eläväiselle tsemppiä tupakan lopettamiseen!! Kyllä sä pystyt siihen ;) varmasti!!

Muillekkin kovasti plussatuulia :heart: lisää juttuseuraa kaivattaisiin odottavien puolelle jo ;)

(.) Täällä saatu vihdoin sydänäänet dopplerilla kuulumaan :heart: nyt voi taas hyvillä mielin olla, kun tietää, että kaikki hyvin. Np-ultrakin vasta reilu 2 viikon päästä, ni onneks sai mielenrauhaa tälle ajalle, ennen sitä!! :)

BF & tähtönen 9+1
 
Viimeksi muokattu:

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT KE 21.11.2012





PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 47/28-29..................yk 2
empp......................21.................kp 32/30..............................yk 7
buffy......................23..................kp 32/28.............................yk 7



leonella..................28..................kp 30/28..........................yk 2
Lullaby89................23....................kp 28/31-36..................yk 13
Niiu........................26...................kp 28/27-31.....................yk 4
ralliruutu..................23...................kp 28/28.......................yk 2
Henrietta-.............. 25..................kp 25/38-49......................yk 2
taru81....................31..................kp24/25...........................yk 3
tuttikeiju...............22...................kp 23/28-35.......................yk10
Kali85...................27....................kp 22/30-38.......................yk 5
Slallu...................25....................kp 21/28-41........................yk2
Ensimmänen.............28..................kp 21/27-30......................yk2



Fiinaliina.....................23................kp 20/33.........................yk 4
Miss_piggy..................31................Kp 15/29........................ yk 7
maimai83....................29...............kp 13/27-33.................... yk6
Dana-........................29.................kp 11/28.......................yk 17
Fireweed...................23.................kp 11/27-30.....(virallinen) yk 1



pantera.....................19.................kp 7/27-28.....................yk 4
Lilja87......................25................kp 6/30-44?.............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 5/29-35........................yk 9
Miuyy........................21.................kp 5/28..........................yk 3
Hydrangea..................26..................kp 3/26.......................yk 10



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

naapurintyttö dpo12
ensimmäinen dpo 8
kali85 dpo 3




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3



 
Viimeksi muokattu:
leonella toivottavasti siellä ois vuokralainen sullakin :) Mieluusti lisäisin sut tuonne plussanneisiin <3 Toi on kyllä niin malttamatonta tuo oottaminen... joko tulis testit, et pääsis testaan jne.

Onkohan pilkesilmäkulmassa käynyt milloin viimeks täällä? MItähän sulle kuuluu?

Ihana, että kärkipään isoissa kp:ssa olevat on päässeet uuteen kiertoon paitsi nyt pilkesilmäkulmassa, jota koitin huudella... Hydran teidot päivittelin. Nyt on Danalla ha Hydralla paljon pelissä tässä kierrossa. Olis niin ihanaa, kun heti tärppäis , kun on päästy eteenpäin ja hoidot alkaneet. eläväiselle ihan hirmusti tsemppiä tupakinpolton lopettamisen kanssa. Meillä ei mies kyllä ol tehnyt elettäkään lopettaa tupakin polttoa :( Mut emmä kyllä ole vaatinutkaan. Ja tietty sitä tsemppiä kaikille jotka polttaa ja ovat ovat lopettamassa taikka ees suunnittelevat sitä. Ite en ol koskaan polttanut niin ei tarvi sitä murehtia. Täällä ei vielä ovista, vähän sellasii oloi välillä, et oiskohan se tuloilaan mut eipä kait vielä.... Testikin oli niin hailurainen.
Kiitokset onnitteluista liitteyn vuokralaisiin. On kyllä helpottunut olo. Perjantaina suuntaan tekeen vuokrasopparit. Pikainen visiitti siis kotikonnuille. Tammikuun eka päivä he sitten muuttavat. Kuulosti oikein mukavalle nuorelle naiselle :) Ja lupasinkin, että pääsev't viettämään uuttavuotta uuteen kotiin päivän taikka kaksi etuajassa.

Eilen oli kovin kaikkee keskusteluu tääällä ja lukasin ne illalla mut oma aika loppu kesken enkä ehtinyt vastaileen. Jos tänään töiden jälkeen lukasis uudestaan ja kommentois sitte...

Mites muuten siellä te kp20 menijät? Sallu, ensimmäinen, tuttikeiju ja kali... Onks mitän oloi? Niiu ja ralliruutu on ihan siellä, et kierron pitäis päättyä, mut olisko jotain plussan poikasta/neitosta lullabyllä kans keirto loppuvaiheessa. Mikäs se sun tilanne olikaan? Ja sitten ku vielä kattelin niin onhan siellä Fiinaliinakin jo kp20. Äh, haluisin itekkin olla ja bonganneena sen oviksen :) Vaikka toisaalta mitäs väliä sillä on ku vaan pupuilis ;) Itellä ainkakin kaikki aamuvuoro viikon vähän sellasii, et kömmin ite niin aikaseen sänkyyn ja sitte mies vielä kukkuu hereillä. Vois noi himot alkaa jyllään ;)

Hei himokasta päivää <3
 
Niin ja miten ihanaa oli kuulla sinusta ja tähtösestä baby Äkkiä se oari viikkoa menee. Ja voin kuvitella miten ihanalta tuntuu, kun on kuullut sydänääneet. Ois, kun pian itsekkin pääsis niitä oman asukkaan ääniä kuulemaan... Kunhan nyt se asukaskin löytyis sinne ensin....
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy ja Babyfever1
eläväiselle tsemppistä tupakin jättämiseen! Täällä rööki tumpattiin heinäkuussa häiden jälkeen :) Kyllä tekee vieläkin välillä mieli, mutta ei se tupakki enää maistu kauhean hyvältä..

maimai toivottavasti bongaat oviksen! Pitelen peukkuja!

Babyfeverillä ihania kuulumisia :heart: Voi, en pysty edes kuvittelemaan miltä mahtaa tuntua kun kuulee oman vauvan sydänäänet!

empp negahalit :hug: Taidetaan molemmat olla sitten vaan tätiä odottelemassa : /

ON. Tuhruilu alkoi eilen illalla. Kp 1 on siis luultavasti huomenna-ylihuomenna. Jos jotain hyvää pitää hakea niin ainakin kierto pysyy uomissaan. Ensi kuussa todellakin pistetään se joululahja tulemaan!! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
Isot tsempitykset kaikille! Leonellalla kuulostaa lupaavalta, toivotaan :)

Mies pisti miut lopettamaan tupakoinnin 3-4vuotta sitten ku kyllästy, ei oo ite polttanu koskaan. Ja hyvä ku teki niin, muuten polttasin varmaan vieläkin. eläväiselle potku persuuksiin, kyllä sie pystyt siihen :)

(.)täällä mennään tosiaan kp21, eikä mitään tietoa mistään :confused: Ovistestejä tein yhteensä 3 parin päivän väleillä mut sit tympäännyin ku samanlaisia säälittäviä hailakoita oli kaikki. Erinäkösiä vihlasuja ollu kahtena edellisenä viikonloppuna et saatto olla ovis tai sit ei. perussavolainen täällä, "voip olla tai voip olla olemattakii" :LOL: edellisessä kierros ovis oli n. kp25 eli saattaa olla vasta tän viikon lopulla. uutta sänkyä on kyllä testattu moneen kertaan :p aattelin että vois testata jossain kp32, ni jos sieltä vaikka se plussa pamahtais ni tietäs lopettaa noitten antibioottien nappailun..
 
empp negapahoittelut :(

eläväinen pieni kiittää kun äiti ei polta, mikä voikaan olla parempi motivoimaan ku oma lapsi =) tsemppiä loppuraskauteen :heart:

Babyfever1 ihanaa kuulla kuulumisiasi =) Noi sydänäänet on varmaan niin hieno juttu!

Tupakanpoltosta vielä, koittakaa tsempata miehiänne sillä siittiöiden paranemisella. Mies on ainakin kaiken voimavaransa saanu just siitä. Nyt se odottaa että on menny kolme kuukautta siitä kun on viimeks vedelly, ku sitte ne siittiöt pitäis olla uusiutunu.

maimai Mä olin just oviksien aikaa siellä hautajaisissa ja talletuksia ehdittiin tehdä vasta jälkikäteen, eli saas nähä tuottaako tulosta... Nyt olis kyl aikast ihana aika raskautua, ku ei välttis tarvis ostaa mitään isompia talvitakkeja ku maha vois vielä mahtua noihin omiin :D:D
 

Yhteistyössä