<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 13 <3<3

Onnea onnea Ensimmäinen ja niiu :heart:

Täällä hirvee räkätauti Kävin töissäkin kääntymäs senverra et sain työpäivän muilla alkuun. Esimiesasemassa ku on niin sinne on vaa mentävä. jos olisin illalla tienny et tänää kipeänä niin olisin kyl hoidellut jonkun sinne turaamaan. Mut hemmetin flunssa ja kuume iski yöllä.
 
Viimeksi muokattu:
Ensimmäinen ja Niiu onnea molemmille!

Dana, vuos sitte itellä oli sama tilanne, mulla vauvakuumetta, miehellä ei pätkääkään, ympäriltä kuuluu pelkkiä vauvauutisia ja joka puolella näkyy vaan raskaana olevia naisia tai tuoreita perheitä. Kyllä veti mieltä mustaks ja itku tuli usein kun ajatteli, että ehkä meillekin sit joskus.

Mies totes elokuussa, että ehkä meitä vois olla kolme ja pillerit jätin pois levyn loputtua. Kolmannesta kierrosta tärppäs, nyt ollaan viikoilla 3+6.
 
Niiu & Ensimmänen hurjasti onnea ja tarrasukkia!

Täällä varmaankin dpo 0, eilen aamulla lähes ovisplussa testiin, illalla limat, tänä aamuna hailakka viiva ja superherkät nännit. Talleteltu on tällä viikolla ihan mukavasti eli kohta pääsee jännäilemään :p
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Mulla ei pelaa nää kaksplussan sivut edelleenkään kunnolla, joten en viiti täällä paljon kirjotella. Yhden sivun aukilataaminen kestää noin 15 min. Kp 18 menossa, vika terokuuri alotettu tänään.
 

THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT LA 24.11.2012





PilkeSilmäkulmassa......?.....................kp 50/28-29..................yk 2
empp......................21.................kp 35/30..............................yk 7
leonella..................28..................kp 33/28..........................yk 2
Lullaby89................23....................kp 31/31-36..................yk 13
Niiu........................26...................kp 31/27-31.....................yk 4
ralliruutu..................23...................kp 31/28.......................yk 2



Henrietta-.............. 25..................kp 29/38-49......................yk 2
taru81....................31..................kp28/25...........................yk 3
tuttikeiju...............22...................kp 27/28-35.......................yk10
Kali85...................27....................kp 26/30-38.......................yk 5
Slallu...................25....................kp 25/28-41........................yk2
Ensimmänen.............28..................kp 25/27-30......................yk2
Fiinaliina.....................23................kp 24/33.........................yk 4
jjennaa..........................................kp 21/34..........................yk6



Miss_piggy..................31................Kp 18/29........................ yk 7
maimai83....................29...............kp 16/27-33.................... yk6
Dana-........................29.................kp 14/28.......................yk 17
Fireweed...................23.................kp 14/27-30.....(virallinen) yk 1



pantera.....................19.................kp 10/27-28.....................yk 4
buffy......................23...................kp 9/28...........................yk 8
Lilja87......................25................kp 9/30-44?.............TJOT/yk 4
Vilijonkka..................26...............kp 8/29-35........................yk 9
Miuyy........................21.................kp 8/28..........................yk 3
Hydrangea..................26..................kp 6/26.......................yk 10



ODOTUKSEN ODOTTAJAT (Ilmoita dpo/pp halutessasi piinailijoihin)

naapurintyttö dpo15
ensimmäinen dpo 11
kali85 dpo 6




HAAMUJENGI/RKTT


TAUSTALLA KUUMEILEE
Naapurin tyttö
Kaiku<3
Marpa
miranenn
pienestäkii
tada
Hey
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2199247-rolleyes-esikoishaaveista-plussanneet-2012-2013-rolleyes/


Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2
emppuli83 7.10.2012 yk 3(4)
Babyfever1 14.10.2012 yk 12
Naapurin tyttö 16.10.2012 yv 10 (km)
Piimis 17.10.2012 yk 4
Ninni_90 26.10.2012 yk 3
eläväinen 15.11.2012 yk3
taru81 22.11.2012 yk3
ensimmäinen 24.11 yk2
niiu 24.11 yk4



 
Viimeksi muokattu:
IHANAA! Älyttömästi onnea Niiu ja ensimmäinen <3 <3 <3 Olin niin näpäsääkänä, että lisäsin teet plussanneisiin. Maailman ihanin viikonloppu teillä. Nyt vaan paljon sitä vauvaliimaa sinne!

Nyt en ehdi muita juttuja lueskelee niin palaan niihin huomenissa... Tänään viettämnään likkojen iltaa keskustaan hyvän ruuan ja juoman merkeissä...

PS. Nyt on mulla uudet vuokralalsiet, sopparit kirjotettu, JEE!
 
Kiitos kaikille onnitteluista! Kyllä täällä ollaan vieläkin ihan onnesta sykkärällään <3 Todella todella toivon, että kaikki menisi hyvin ja pieni pysyisi matkassa.

maimai: Voitko vielä vaihtaa mulle plussauspäivän oikeaksi: eli 23.11.? Kiitos :)

Huh, näinköhän sitä uskaltaa tuonne raskausketjuun kurkkia, on tämä niin kovin jännittävää ja uutta! Kovasti toivon tänne lisää plussia kun avattiin putki tuon Ensimmäsen kanssa :) Kaikki mukaan!!
 
  • Tykkää
Reactions: Miuyy
lullaby Tässähän kävi niin, että testasin jo tiistaina (taisi olla kp 27) ja sieltä tuli aivan tyylipuhdas nega. Kirjoitinkin tänne, että tätiä odotellaan ja tuhruakin tuli pari tippaa. Turhut kuitenkin jäi siihen ja menkkakivut tuntuivat jotenkin erilaisilta (kohdentuivat juuri tuonne kohdun paikkeille eikä koko alavatsaan niin kuin mulla yleensä). Eilen oli firman pikkujoulut ja ajattelin ihan muodollisuuksien vuoksi testata itselleni juomaluvan, että saa sitten skoolata hyvällä omallatunnolla. Ensin kokeilin Davidin liuskatestillä, siihen tuli punainen haamulainen (sellainen, että mies näki sen vasta kun sormella osoittelin haamupaikkaa :D ). Halusin selvän vastauksen ja tein digitaalisen testin (onneksi olin säästänyt pisut vielä kuppiin). Olin aivan tuhannen varma, että testissä lukee Ei raskaana (ei olis eka kerta..) ja jäin vessassa haukkomaan henkeäni kun olikin ihan erilainen teksti. Mies oli just suihkussa ja heti sieltä tultuaan tyrkkäsin testin sille käteen (mieheni sai kuulla iloiset uutiset nakuna :D ). En siis todellakaan olisi kuvitellut olevani raskaana ilman testiä.

Jokaiselle hätähousulle siis toivotan malttia niitten aikaisten testailujen kanssa! Se liian aikaisin testattu nega voi tosiaan olla jotain ihan muuta! :heart:
 
Oon tässä muutaman ovistestin tehny, aikamoinen fiilis, miten noi viivat kehittyy pikkuhiljaa. Ja saanpahan johonkin testiin sitä kahta viivaa!:LOL:

Ylhäältä alas on siis kp7, kp9 ja tänään kp10. Kyllä se siitä, pikkuhiljaa... :)
 
Pantera onko nuo ovistestit minkä merkkisiä? Ilmeisesti, jos ei ovuloi, niin testiin ei viivoja tule? Meillä mies oli sitä mieltä että ei me testejä tarvita mut itse haluan mielenkiinnon vuoksi testata et onko koko ovulaatiota ollenkaan.
 
Nää on pc:n. Niiden r-testejä käytän myös. Mä en tosta tiiä? Kun tossa kp7 testissä on väritön haamu ja testi on tehty seuraavana päivänä menkkojen loputtua. Nyt alkanut pikkuhiljaa vahvistumaan. Mulla olis laskureiden mukaan ovis 1.12, joten saas nähdä miten viiva alkaa viikon aikana tummumaan. Kuitenkin mun tuurilla nyt en ovuloikkaan, kun oon ekat testit hankkinu :LOL:
 
Leonella, kyllä niitä viivoja voi testiin tulla ja vieläpä hyvin vahvoja sellaisia, jos ei ovuloi. Itse sain viime kierrossa plussan Pregcheckiin ja CB:n digi hymyili. Myöhemmin selvis, että oli vaan LH-huippu, eikä varsinainen ovulaatio. Yleensä sitä joka tapauksessa on aina hieman LH:ta kierron vaiheesta riippumatta, joten useimmilla testi näyttää ainakin jonkinlaista viivaa aina. Plussa se on vasta sitten, kun testiviiva on yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolli. Jos sulla on säännölliset kierrot, niin hyvin todennäköisesti ovuloit. Tietenkin se voi olla ihan kivaa varmistaa asia testillä, niin ei tarvi siitä stressata.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Naapurintyttö Voi ei.. Mitä ikinäkään on tapahtunut niin toivottavasti saisitte miehen kanssa asiat sovittua. :hug:

Leonella Mulle tulee ovustestiin aina ihan silmin nähtävä viiva, vaikka en ovuloisikaan. En tiedä johtuuko se pco:sta vai mistä.. Oon ainakin kahdella eri testillä(david ja one step) testannut ovista ja aina siihen kaks viivaa tulee. Ei kylläkään kauheen vahva, mutta kyllä sen selvästi erottaa..

ON Maanantai jännittää jo kovasti. Välillä vatsaa nippailee enemmän ja välillä on ihan hiljasta.. 11 pistosta jo takana. Toivottavasti on tuottanut tulosta..
 
Hitsit täällä on plussanneita taas :) Onnea ensimmäinen ja Niiu :heart:
Tosiaan vastahan se mies sinne reissuun meni ja näin äkkiä aika kulu. Onneksi oli töitä niin ei tarvinnu kummemmin miettiä sen poissaoloa! Nyt vaan ois niin ihana jos plussais. Ihan älytön kuume on. Tuntuu, että päivä päivältä vaan lisääntyy ja voimistuu!
Mukavaa sunnuntaita kaikille :)
 
onnea hirveästi plussanneille :heart: minulle voisi laittaa tuonne korjaukseen että nyt on menossa kp 23/34... eikä kyllä meillä ainakaan tässä kierrossa ole tärpännyt... EI MITÄÄN tuntemuksia.. ei nippaisuja, ei vilun väreitä (paitsi eilen illalla, johtui tosin siitä että koko päivä istuttu lämpimässä autossa jonka jälkeen lähdettiin ulkoilemaan) ei edes rintojen arkuutta.. ärsyttää oikeen-... käytiin eilen ikeassa ja ohitettiin se lasten puoli niin mun oikeesti täytyi oikein juosta sieltä pois ku tuli niin turha tunne että miksen mä pysty saamaan itselleni ja miehelleni tota tunnetta että ollan shoppailemassa vatsa pystyssä vauvalle sänkyä :( noh.. ensi kierrossa en edes laske ovulaation ajankohtaa.. alkaa turhauttamaan vaan :/
 
lullaby Ainakin päänsärky on sellanen tunnistettava sivuvaikutus. Mulla pä tosi harvoin kipee, mut nyt on n.viikon ajan särkeny joka päivä niin että on ihan lääkettäkin pitäny ottaa. Mulla on käytössä histec allergialääke, selittämättömään nokkosihottumaan. Oon pärjännyt nykyään niin, että otan histeciä vaan joku 2 krt viikossa, mut nyt on pitäny ottaa muutamana päivänä peräkkäin kun iho alkaa kutiamaan. Sekin oli tuolla haittavaikutuslistassa.. Myös huonovointisuutta on, mutta mulla on paha olo vähintän kerran päivässä, mut nyt tuntuu et sekin olis hieman lisääntynyt. Kokoajan saa olla syömässä jotain kun muuten tulee huono olo :/
Mutta siis tää päänsärky on ehkä sellanen kaikista pahin ja tunnistettavin oire.

ON Nyt alko jännittää. Mä oon ihan varma että ovis on ihan just tulossa, ellei sitte ollut jo. Aamulla oli ihan kauheet oviskivut vasemmalla puolella. Ihan piti kaksinkerroin mennä ku sattu niin paljon. Onneks huomenna on lääkäri.. Mahtaakohan sitä inssiä enää pystyä tekemään jos ovis oli nyt.. Mulla on vielä yks ovistesti jäljellä, niin ajattelin sen testata tänään, kunhan vaan tulis vessahätä :)
 
miss_piggy
Mä täällä edelleen taistelen näiden perkeleen sivujen kans! Nää on nyt ollu niinku viikon silleen ettei toimi kunnolla, oon lähettäny postia niin dna:lle ku muuallekki, esim. kaksplussan ylläpitoon mutta eihän sieltä mitään vastailla...
Joten tuskasta on tää palstailu.

Eilen tuli vähän oltua viihteellä, uskalsi vielä olla ku nyt tässä on nää jännäpäivät menossa, jos se plussa pärähtäiski testiin sitte tyyliin viikon päästä :D

Naapurin Tyttö, voi ei....toivottavasti teidän asiat järjestyy...

Sori jos en pysty tummentaa tekstiä tai kikkailla muutenkaan, nää sivut vaan ei halua toimia mulla!
wlanin kautta toimi ihan hyvin muuten, mutta jostain syystä en saa kirjotettua tekstiä näihin ketjuihin, vaan ne tekstit katoaa johonki bittitaivaaseen... (kännyn kautta siis...)
 

Yhteistyössä